**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Blaa-aa-aaahh! Eipä vieläkään ovisplussaa ja saraahin ehdotus rupeaa tuntumaan kohtalaisen järkevältä. Oikeastaan, nyt kun loogisesti ajattelee niin ei tossa oviksen tikuttamisessa varmaan ees oo mitään järkeä, luulisi jokapäiväisen panemisen tekevän tehtävänsä ja jossei ovulaatiota tuukaan niin onpahan liikuttu sitten.

...vaikka tiedän kyl et tää on vaan vaihe, satavarmasti oon taas huomenna pissaamassa purkkiin...
 
Sunnuntai 28.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 14/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 1/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 10/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 64/?
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 20/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 3/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 29/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 14/25-31
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 2/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP ?/?
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 7/12, KKM 11/12_______________KP 65
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 13/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 13/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 7/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 20/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 23/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 28/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 23/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 3/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 1/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 12/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 20/25-26

HAAVEISSA KUUDES


HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 54/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Piki80 dpo 10
Miss_piggy dpo 8
_kenguru_ dpo 8
MiNalo dpo -1


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kp 2

Voi voi. En kyllä mene enää IKINÄ halpaan "raskausoireiden" kanssa! Tässä kierrossa ilmeni suurin pirtein kaikki tyypilliset raskausoireet (väsymys, päänsärky, yli 37 lämmöt, pahoinvointi, närästys, pistävää mahakipua), mutta olivatkin PMS oireita. Tästedes ainoa raskausoire jota uskon on plussa testissä (näinköhän vaan, kuitenkin alkaa taas seuraavina piinapäivinä mielikuvitus laukata :LOL:)

Fujin perun eiliset puheeni :D aion tilata taas itsekin ovistestejä... eihän tästä tule mitään kun KM:n jälkeen on oman kehon toiminnasta ihan sekaisin. Olin tässä kierrossa tulkinnut oviksen peräti viikkoa aiemmaksi kun se tapahtui Oletetun "oviksen" jälkeisenä viikkona vaan ihmettelin että miten sitä limaa tulee vieläkin ja noin paljon, no siksi tietty että se ovis oli siinä vasta, kp 23 tai 24.
Ehkä oviksen tikuttelu vois vähentää "pakkoseksin" määrää, kun tietäis ne muutamat tärkeätpäivät ja muuten vois mennä omien ja puolison halujen mukaan... edellyttäen tietty että se testi näyttää jotain :kieh:
 
miss_piggy
Mun on ainaki pakko tikutella ovista, ja muutenki sitä seksiä ei tulis ees harrastettua 2-3 päivän välein pitkin kiertoa ku välillä oon niin rättipoikki että ku kotia töistä pääsee niin suoraan nukkumaan.
Eilenki olin töissä klo 10-20:30, joten jaksoin kotona olla hereillä 1,5h ja klo 22 oli pakko luovuttaa ja mennä nukkumaan. Onneks mulle tuli viimeinki postissa ne ovistestit mitä tilasin ison kasan jostain kiinasta :) R-testit on jotain niitä one stepin kökköjä, joten tilasin kotitestistä pari sofi one stepiä ja tietysti digin oottelemaan varuilta, ku sai halvalla.
 
Huomenta.
Jes, raskaustesti näytti negaa!! Enpä ois uskonut sanovani tätä ikinä. Tosin unohdin testata ihan ekasta pissasta vaikka testi oli aseteltu vessan tasolle valmiiksi. Eipä ois unohtunut jos plussaa tavoittelisin:) No, testasin sit puoltoista tuntia myöhemmin. Virtsa oli kyllä värillistä enkä ollut juonut kuin pari lasillista vettä. Ei tullut edes haamua.
Saatan testata vielä ens viikolla aamuvirtsasta.
 
Moikka kaikille,

ja tervetuloa saraah ja Rosuliina (pahoittelut jos jonkun unohdin, luin tässä muutaman päivän viestit putkeen). :hug: Sen verran omasta taustasta että meillä myös ollut pitkä ja kivinen tie saada yksikään raskaus alkuun, saati sitten että siitä syntyisi vielä lapsikin. Kuitenkin, nyt toivotaan jo neljättä (ja tie näyttää yhtä kiviseltä) mutta toivoa ei missään tapauksessa kannata menettää! Kyllä se vuoro vielä sieltä tulee :)

Alexa ja mamuska, voi ihanaa! Paljon onnea ja tarrasukkia matkalle :heart:

ON: jee, menkat!! Vihdoin! Saa siis päivittää kp1. Eilen ja toissapäivänä oli tuhrua ja verilimaista vuotoa ja viime viikolla jo tuntui menkkakipuja mutta nyt ne vihdoin alkoi. Nyt pääsee sitten oikeaan yrityskiertoon. Onnea ja menestystä siis itse kullekin.
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Tulin puhelimella käymään.. Tulen myöhemmin kirjottelemaan paremmalla ajalla.

Mulle voi päivittää kp 1

Kyllä tää kemiallinen oli koska vuoto alkoi liiankin aikasin ja huh mitkä kivut..
 
Viimeksi muokattu:
Rosaliinalle "onnittelut" nega-testistä! Kyllä se aina km:n jälkeen on huojentava tunne, kun tietää raskaushormoonin laskeneen alas. :) Nyt vain paljon onnea tuleviin kiertoihin, jotta tärppäis nopiasti!

coffeeBreak Sullekin lienee onnittelut paikoillaan! ;) Nyt vain häädät sen tädin mahdollisimman nopeeta poies ja yrtiys pääsee alkamaan!

miwwi Pahoitteluni! :hug: :'( Mitä tarkotat kun sanoit, että liiankin aikaisin alkoi vuoto? Sullahan on tänään dpo 15 eli aika normaalimittainen tuo sun luteaaliaika mun mielestä on..Mulla alkaa menkat kans aina dpo 15 tai 16.

miss_piggy Sullahan onkin jännät päivät menossa! :popcorn: Täytyy sanoo et melko erikoinen tuo sun kiertos on kyllä ollutkin..Oishan se mahtavaa kun saisit päättää sen plussaan! :heart:

).( Täällä ovis on ihan käsillä! Talleteltu on jo muutaman viime päivän ajan. :kiss: Nyt kipuilee sillä tapaa et oon ihan varma oviksesta..limatkin siihen viittais vahvasti. En ole tikuttanut nyt ollenkaan..ei olisi testejäkään. Luotan nyt näihin oireisiin! ;) Listaankin taidan itseni laittaa tuonne piinailijoiden puolelle..Ja kuten aikaisemmin lupasin, testipäivä on sitten vasta 13.5. :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Jee, nyt taitaa tosiaan alkaa kuivat viikot -ensi viikolla olis verikoe, toivottavasti tulos on toivotunlainen ja sitten alan ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni innokkaasti odottaa menkkoja alkavaksi=)

Pitänee varmaan jo ennakkoon tilata o-ja r-testejä, alkukeväästä jäi vielä muutama o-testi käyttämättä, joten niillä pääsee kyllä alkuun. Nyt olen alkanut stressata sitä, että käy niin kuin tuttaville pari kolme vuotta sitten eli tärppi ekasta kierrosta, km ja sitten ei tärppää enää ollenkaan, kun tätä ikää jo on. Ei varmaan auta tää stressaaminen, mutta niin kova kolaus tää kkm oli, että nyt pelkää ja murehtii kaikkea jo ennakkoon:|

Oi, miss_piggy, kuulostaa ihanan jännältä tilanteelta=) Voi kun pääsis tohon tilaan vielä itsekin
 
miss_piggy
Mulla sitte närästys kesti koko eilis-illan, ja yöllä heräsin siihen ku rintaa korvensi ihan sairaasti! Siis jotain aivan käsittämätöntä, oli pakko nousta ylös ja juoda kupillinen vettä jossa seassa ruokasoodaa. Sitte näin jotain levottomia seksiunia yöllä vielä kaiken lisäks :D Joko kuvittelen itelleni kaikkia oireita tai sitte nyt on meneillään jotain mystistä :p Aamulla dippailin näin dpo 9 kunniaks Sofi One Stepin liuskan, ja negahan se oli vaikka olin mukamas näkevinäni siinä "jotain" mikä todennäköisesti oli joku viivan paikka tai mielikuvituksen tuotetta :D No katotaan kuinka käy.
 
Miwwi :hug:

coffeeBreak Onnittelut tädin saapumisesta :)

miss_piggy Siellähän on jännät paikat :D :popcorn:

MiNalo Toivotaan että tämä piinailu tuottais tulosta sulle :heart:

ON: Ällövarotus Täällä ei mitään kummempia oireita tai no viime viikolla ihan järkkyjä tuikkimisia tuonne munasarjoihin, ihan ku joku ois sukkapuikoilla tökkiny tuolla sisuksissa :/ Oletetusta oviksesta on nyt 8-9 päivää ja eilen vessassa käydessä, pyyhkiessä paperiin tuli kunnon löntti verensekaista limaa. Liekö sitten ollu kiinnittymisvuotoa tai jotain. Tänään ehkä jotain menkkamaista juilintaa mutta kai tässä kuumeillessa jo alakaa kuvitellakin näitä oireita. Menkathan pitäs alakaa perjantaina tai lauantaina. No mulla on tuolla kaapissa yks pregcheck:in testi jemmassa mutta ajattelin käyttää sen vasta keskiviikkona aamulla, jos siis maltan oottaa siihen asti :D Mut vois varmaan kans siirtää sinne piinailijoihin nyt sitten :D

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Alkuperäinen kirjoittaja Pölö-;28380813:
SpookyS: Saa kysyä, tuo osoite on täälä moneen kertaan tullut esille useammasta suusta :) Eli tälläinen oso: Clearblue Monitor - Clearblue Pregnancy Tests - Ovulation Tests - Fertility Tests - Persona Tests Sieltä saa ClearBluen tuotteita edullisesti! Ovistestit tosiaan 20 kpl 27 puntaa eli n. 32 euroa! Ja kaksi digitaalista raskaustesti 8.99 puntaa!! Siellä käy esim. Visa electroni! Postikuluja tosin tulee, mutta silti edullinen tilata! Tuli muistaakseni alle viikossa postissa mulle :)


Muoks* eli tosta linkistä pääset, se muuttikin sen osotteen sivun tiedoiksi, mutta siis linkistä pääsee suoraan Clearblue tuotteisiin. Sivuston osoite on Blood Glucose Meters | Drug Tests | Pregnancy Tests | Ovulation Tests | DNA Paternity Test | Clearblue Tests | Home Health UK


Muoks** No kettu.. :D Se heittää sen oson suoraan linkiksi joka tapaukses :D
Kiitos! Menen heti kurkkimaan tuonne :)

Olen täällä lueskellut tätä ketjua, mutta en ole vielä uskaltautunut kirjoittelemaan tähän. Virallisesti keskenmenoa ei ollut, mutta keskeytys kylläkin (sikiön rakennepoikkeavuus yms.) ja raskaus ehti melkein puoliväliin asti :'(

On ollut rauhoittavaa huomata, että mun tuntemukset, kuten katkeruus muiden raskauksista, ovat yleisiä täällä muillakin.

Vauvauutisia sataa joka suunnalta ja mua ei säästetä näissä uutisissa lainkaan. Kai kaikki vaan olettavat, että pystyn iloitsemaan ja myötäelämään muiden raskauksia...

Anyways, kyllä se koittaa vielä meillekin! Ja saadaan myös se onnellinen loppu, siihen on vaan pakko uskoa!
 
saraah: No enköhän mäkin jatkanut tota testailua :D Vaikkei siitä toistaiseksi vielä mitään iloa ole ollutkaan, mutta kuitenkin!

Rosuliina: "Onnea" negasta! Nyt pääsee sitten uuteen starttiin :)

miwwi :heart:

miss_piggy: Saispa sulle kohta sen plussan! Mä oon täällä ihan hengessä mukana :)



ON: Eipä vieläkään ovisplussaa. Onko mahdollista että se ei vaan näy? Pienet menkkaolot päällä, alavatsaa juiputtaa ja sellaista ihme viiltelyä jatkuvasti.
Viime yönä näin ekan unen raskaustestaamiseen liittyen, jossa CB:n testiin ilmestyi eka: Pregnant ja sit hetken miettimisen jälkeen 1-2. Unessa oli luonnollisesti kamala kiire etsiä mies ja kertoa että honey, nyt tärppäs, mutta juoksinkin ympäri futisstadionia raskaustesti kädessä..
 
Jahas, meillä on kuulemma jo töissä ehditty selkäni takana spekuloida, että olenko raskaana vai en. Sen verran oli varmaan alavatsa turvoksissa, että osasivat jo arvailla. No, nyt saavat sitten rauhassa vahdata, ei ole mitään peiteltävää -toivotaan, että pian on=)

Voi SookyS, kyllä sulla on oikeus tuntea ihan kaikenlaisia tunteita -ja ilouutisia saaneet ei varmaan siinä omassa riemussaan oikein tajua, että kun on kokenut sellaista kuin sinä, niin ei varmasti vähään aikaan jaksa iloita muiden puolesta täysillä vaikka haluaisikin. Hieman kyllä ihmettelen hienotunteisuuden puutetta, jos tietävät tilanteesi.

Päätä särkee, onneksi ei ole vielä tärppiaika, niin ei sen vuoksi tarvitse kieltäytyä:D
 
Tänään arvo oli 4900...tekis mieli jo siirtyä kokonaan tuonne odottajiin. Vaan pelko että onko kuiteskin joku häikkä, kun arvo noin korkealla? Ja pelko siitä jos heittäydyn nyt raskaaksi niin huonosti taas käy...
 
rosuliina täälläkin r-testi tänä aamuna nega! Jihuu, vihdoin. Pääsee odottelemaan punanuttua, että josko se pian tulis rymisten, kun nyt on tuhrutellut kolmisen päivää. Vai joko tää voisolla vuotoa? Että se oliski näin niukkaa??
Mauska tiedän tämän jälkeen tuon pelon tunteen, enkä itsekkään varmasti siirry odottajien puolelle ennenkuin vu:ssa todettu että alkio lis edes kohdun sisäpuolella tällä kertaa.. Hui pelottaakin jo ajatus milloin näitä asioita joutuu pelkäämään. Tää on pelkoa toisensa perään näköjään :)
 
mamuska7
Perhesuunnittelun kotisivut
Sieltä taulukkoo HCG:n noususta! Eli ei hätää ja tää seuraava olikin ihan normaali nousua. Eikös niin?
Nyt vaan varailet aikaa vaikka VU:hun, jos helpottaa oloo.
Kyllä mä antaisin itteni nauttia ja unohtaisin pelon! Jokainen raskaus pitäää ottaa tosissaan! Eikä sitä raskauden keskeytymistä kannata pelätä etukäteen. Sama, kun pelkäis joutuvansa autokolariin. Se sit tulee jos tulee ja sen sureminen tapahtuu sit sillon. Mieluummin mä oon onnellinen ja putoon korkeelta ja kovaa, kun eläisin jatkuvassa pelossa.
Eli mene ja nauti! Sinä olet RASKAANA ja saat VAUVAN :heart: :flower:
 
Maanantai 29.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 15/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 2/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 11/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 65/?
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 21/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 4/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 30/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 15/25-31
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 3/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP ?/?
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 7/12, KKM 11/12_______________KP 66
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 14/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 14/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 8/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 21/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 24/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 29/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 24/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 4/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 2/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 13/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 21/25-26

HAAVEISSA KUUDES


HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 55/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Piki80 dpo 11
Miss_piggy dpo 9
_kenguru_ dpo 9
zannukka dpo 8-9
MiNalo dpo 0


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 

Yhteistyössä