**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Väpä Kyllä toi munkin mielestä plussalta näyttää!

ON Aivan tautiset menkkakivut päällä, naamaan heitetty ehkä kilo sekä panadolia että buranaa ja vuoto alkoi todellakin kunnolla eilen. Mulla ei ollut koskaan ennen keskenmenoa oikeesti kivulaita menkkoja, mutta onpahan tääkin vaiva saatu kumppaniksi kaiken muun hyvän lisäksi.
 
Pölö Mukavaa saaha sut takasin, toivottavasti oli mukava ja antoisa reissu :)

Fujin Mulla on itellä ollu ihmeenkin vähäsiä kipuja tuon keskenmenon jälkeen. Ennen kivut oli sen ensimmäisen kunnon vuotopäivän ja ne oli melkoset. Nyt tosiaan kipuja oli pitkin menkkoja mutta ei läheskään niin kovia.

Väpälle Talletusintoa roppakaupalla :)

ON: Ilmeisesti mulla on tämän toisen keskenmenon jälkeen kierto lyhentyny tas entisestään, ekan keskenmenon jälkeen kierto lyheni siitä 27 päivästä 25 ja nyt tosiaan oli tosiaan se 24 päivää. Täällä ovulaatio on ovella, tämän päivän on nippailu meleko mukavasti munasarjoissa ja painetta tuolla kohdun seutuvilla ja (ällövarotus) sitä kanamunalimaa suoltaa tulemaan. Justhan mulla vasta eilen loppu tuhruttamasta menkkojen jälkeen ja nyt jo ovis. No mies tulee myöhään illalla kotia niin taijan kellistää sen samantien ja heti aamulla uuestaan. Vielä en uskalla nuita DPO:ta alakaa tuonne päivittään ku ei ihan varmuuttaa oo mihin tämä etenee :)
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 10.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 26/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 13/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 22/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 8/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 7/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 15/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 41/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 26/25-31
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 14/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 30/29
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 25/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 25/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 19/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 4/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 8/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 10/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 15/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 13/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 24/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 8/25-26

HAAVEISSA KUUDES


HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 66/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 11
kukkurukuu dpo 11


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Minalo: Kyselitkin tuola toises ketjus, että oonko testaillu tänään. Aamulla tein ovis ja r-testin.. Ovistestiin tuli aika vahvahko viiva mutta r-testissä mun vilkaskaan mielikuvistus ei nähnyt mitään. Mulla on ollu tänää niin häslinki päivä etten kuvia ehtiny niistä otta ja mielestäni ei niin kuvattavaa ollutkaan.. Aamulla sitten taas, josko nyt kokeilis sitä pc:tä, ku nuo daavidin herkät ei niin kovin herkiltä tuntunu olevan tärpin käydessäkään :D Nyt kovasti täälä pidän peukkuja sulle, että sulle sen plussan sais :)

Minnah: Kylläpäs näkyy jo hyvin dpo6:lle :eek: Ootko varma ettei ovis olis ollu aiemmin? Tai kyytiläisiä kaks ;)

Zannukka: kiitos, oli oikein mukava reissu :) Sullapas tuo kroppa käy ihan kuumana :D Pääset nopeampaan yrittään uutta pullaa uuniin :)

On: Jaa-a, eipä mitään erikoista.. Seurapiirirakko on kadonnu ja pissalla pitää ravata ja aamuisin ilmaa on vatsassa... Viimeksi näin silloin kun olin jo plussannut.. Mutta, en elättele toiveita turhia, vaikka kivahan se olis, jos sielä joku olis kiinnittynyt :) Pieni ulkomaantuliainen, kallis sellainen :D
 
Testasin tänään One stepin o-testillä ja One stepin r-testillä. R-testi, joka on herkkä, sain tyylipuhtaan negan. Ja ovulaatiotesti oli viittävaille plussa....??? Reagoiko ovistestit menkkoihin? Nyt on dpo 11, eli heitän pyyhkeen kehään. Mun kroppa ei oo yhteistyökykynen ja se on hylänny mut. :'( Ei vauvaa tässäkään kierrossa. Jään ootteleen menkkoja... :'(
 
Pölö Ihme olis jos kaksi kyytiläistä. Meidän suvussa on muutamat, mutta ne on etäisiä. Äitin serkuilla on..
Voi olla, että ei ole hcg ehtinyt aivan nollaan aiemmasta, niin sen takia näkyy aiemmin.. Tiedä häntä. Oli vaan sellanen olo eilen että pitää testata ;)
Aamuinen dippaus:

*Phöh. Näkyypä huonosti. Mun kyllä se näkyy ihan selvästi omiiin silmiin :)
 
Kp 8 ja nää menkat on ihan täysillä päällä.. Tästä kierrosta onkin kiva sitten määrittää raskauden kestoa jos laskureiden mukaan mennään :D oon siis vakaasti päättänyt raskautua tästä kierrosta, eli onneksi on ultrat.
 
Voisinpa pitkästä aikaa pikaisesti päivitellä omia kuulumisia tänne.

Meillä siis todettiin tuulimuna rv 6+3 ja kaavinnassa kävin 15.4., jolloin ottivat myös näytteen patologille tutkittavaksi. Jälkivuoto kesti noin kaksi viikkoa ja tänään lääkäri soitti patologin ja hcg:n seurannan tuloksista. 19 päivää kaavinnan jälkeen hcg oli 74 ja patologi ei ollut löytynyt sikiömateriaalia, mutta tumallisia punasoluja oli löytynyt, jolloin kyseessä oli siis ilmeisesti varhainen keskeytynyt keskenmeno. Nyt siis kp26/??. Pävitellään noita tietoja listaan kunhan nyt täti kurvaa paikalle.

Tällä kertaa vain omanapainen päivitys, mutta yritä iltasella hieman lueskella tarkemmin.
 
Minalo: Ootko eilen meinannut tehdä jo listan tälle päivää? Huomasin että keskiviikkoon nähden on kaikille tullu 2 pvää mutta päivä on torstai? Aattelin huomauttaa, ettei hetken päästä jokainen vuorollaa marise et on yks pvä liikaa :kieh:

Taru81: Voi itku.. Joudut siis tänne palaamaan.. Lämpimästi toivotan sinut tervettulleeksi vaikken haluaisi tänne enää lisää naisia.. :hug::hug::hug:

ON: Mä oon tänään aamulla todennut olevani hullu!! Hullu joka katsoo pian kieroon! Mihin se järkikulta katoaa aina tässä vaiheessa kiertoa? Nyt on Dpo 8-10.. En oo päivästä niin sata varma.. Ja kyttään niitä testejä niiiiiin kauan että mun mielikuvitus piirtää niihin jotain muka.. Hohhoijaa sanon minä! Josko pitäisin tuon kaapin oven nyt pari pvää kiinni missä olis lisää testejä!! :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Minalo: Noita sattuu :D on sattunut aiemminkin ja sit jokanen vuorollaan on pyytäny muuttamaan :D Mä hullu tilasin sit lisää testejä. Mikä mua vaivaa??!! Kait sitä tahtois sitä plussaa niin kovin.. No onneksi en sentään vielä ennen ovista oo alkanu r-testejä tekeen :D
 
Mulla alkoi sitten eilen menkat, eli voi päivittää KP2.

Todella kummallista, mulla on kierto ollut tähän asti 1-2 päivän tarkkuudella 34 päivää. Nyt yhtäkkiä kierto olikin 24 päivää?! Mitähän tästäkin pitäisi päätellä. No, ainakin sen että taidan ensi kierrossa tikuttaa ovulaatiota ihan menkkojen loppumisesta, kun kerran voi noin paljon yhtäkkiä vaihdella...
 
Taru81: :hug: Mä olen niin kovin pahoillani :'(

katrinainen: Tervetuloa mukaan ja todella ikävää, että tänne jouduit.

hanttuliini84: Join the club. Nää kierrot on aivan häränpyllyä täälläkin..

ON Mistä pääsenkin taas tähän omaan kroppaani. Ostin noita Pregcheckin ovulaatiotestejä ja pelottavan vahva viiva pärähti tikkuun samantien. Rfsuhan on käytännössä kokoajan näyttänyt jotakin viivaa vaikkei ovista ookaan bongattu ja ilmeisesti PC tekee ihan saman sillä erotuksella, että toi viiva on todella ihan selkeä ja reippaasti tummempi kuin RFSU:n versiossa. Vai onko kellään käynyt niin, että ovis olisi tullut heti menkkavuodon päätyttyä tai menkkojen aikana?? Tai siis että eihän voi ees olla mahdollista, että menkkojen aikana tulis ovulaatio? Sitähän en toki tiedä kuinka kauan nää menkat kestää, mutta mun villi veikkaus on että vuoto loppuu aikaisintaan kp10. Ja raskaanahan en siis ole, tein myös r-testin jossa ei edes pienen pientä mielikuvituksen tuottamaa haamua havaittavissa..
 
Miksi ovulaatio ei voisi tulla menkkojen aikana? Ei se ole mikään estää Mulla itellä oli kierto yhessä kohtaa 21päivää ja menkat kesti 7päivää ja sinä viimesenä menkkapäivänä oli aina ovis. :) Sitähän toitotetaan ala-asteelta asti, että menkkojenkin aikana voi raskautua :D
 
Fujin: Ompas mielenkiintoista. Noissa eri ovulaatiotesteissähän on eri LH- mittauspitoisuudet. Voisinpa veikata että RFSU:n testeissä on hyvin iso se pitoisuus.. Voihan se ovis tulla menkkojenkin aikana.. Sulla on ny kp 7, joten en pidä sitä ollenkaa ihmeellisenä.. Toivottavasti pääsisit sitä jotenkin hyödyntämään :)
 
Taru :hug: Pahoittelut, että jouduit palaamaan tänne.

Katrinainen Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa ketjuun :hug:

Hanttuliini Mullahan oli kans kierto sen 24 päivää, tosin normaalistikin on sen 25-26 Mutta näköjään lyheni taas entisestään.

Fujin Mullahan oli eilen jo ovisoireita ja tänään tosiaan tuo kp8 eli ihan hyvin sulla varmasti voi olla ovis jo nyt :) Toivottavasti pääsette sitä hyödyntään siellä ;)

ON: Täällä ei mitään kummempaa. Nippailut on loppu ja limaa riittää ja ovista on hyödynnetty oikeen urakalla. Tosin eipäs tämä pupuilun määrä poikkea mitenkään meijän normaalistakaan tahista ;) :ashamed:
 
Musta tuntuu että takas tänne listaan taitaa tieni päätyä :|
Tänään alkoin ruskehtavan punertavaa tuhrua tulemaan joka veski käynnillä :|
Odotan vain milloin hanat aukeaa kunnolla.
Ikävintä tässä että raskausoireet voimakkaana: mieletön väsymys, huimaus, pahoinvointi. Aivan makaan raatona sängynpohjalla, en pysty tekemään mitään kun jatkuva pahoinvointi ja heikotus.
Jos nyt meinaa keskeytyä niin tulis sit ulos ja kunnolla, että loppuis nää oireet ja ei tarviis joutua toimenpiteeseen.
Sen päätin että jos tää menee kesken ja jos vielä jaksetaan yrittää niin EN testaa yhtään mitään ennen kuin menkat kaksi viikkoa myöhässä. Mitä iloo tästä on kellekkään? Tietää olevansa raskaana 2-3 viikkoa ja sit pettyä kun vuoto alkaa. Parempi kun ei tiedä mitään ja ottaa vaan sit vastaan vähän reilumman tädin (sitähän se vuoto tulee olemaan).
Minun pitäis aloittaa verenohennuslääke tänään, sitä mietin että uskallanko aloittaa, sehän voi lisätä vaan vuotoa. Toisaalta jos tää ei olekaan keskenmeno, niin mun pitää se aloittaa. Taas vaikeita juttuja.
Ja hei tuolla aikaisella testaamisella en halua loukata ketään...ottaa vaan oma päänuppi niin päähän kun pitää olla niin hätähousu ja sit saa aina pettyä :headwall::headwall::headwall:
 

Yhteistyössä