Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

@N93 Joo ei näitä minullekaan enää kiitos... Hassua että joillain toimii vähän liiankin voimakkaasti ja joillain ei ollenkaan. (n) Ei minulle edes kerrottu mitä pitää tehdä jos vuoto ei alakaan kunnolla, paljon muita ongelmatilanteita kyllä käytiin läpi...

Nyt näköjään Kantaan oli päivittynyt käynnin tiedot: "Keskusteltu vielä potilaan asiasta erikoislääkäreiden kanssa gyn palaverissa. Toistaiseksi ei jatkotutkimuksia, raskaus sijainnut hyvällä paikalla kohdussa." Aha just.

@Bea.S tsemppiä :( Mikä sulla on normaali kierron pituus? Tiedätkö oletko ovuloinut ollenkaan?
 
@Bea.S kehottivat odottamaan yhdet menkat ennen uudelleen yrittämistä mutta kun niitä ei alkanut kuulumaan...aika pitkään odottelin kunnes menin hakemaan apua. Puoli vuotta ainakin meni niin että kierto oli aivan sekasin, nyt taas vihdoin normaali 32 päivää.
 
On kyllä niin erikoista että tuo tyhjennys menee kaikilla niin erilailla. Mulla lääkkeiden laitosta kolmen vuorokauden päästä kohtu oli kokonaan tyhjentynyt ja lääkäriltä sai luvan yrittää heti vuodon loputtua. Viikossa oli vuodotkin loppuneet kokonaan. Eikä minkäänlaista vuotoa ollut ennen lääkkeitä eli ei ollut mitään merkkejä että olisi alkanut tulemaan itsekseen ulos.
 
Mulla samanlainen kokemus lääkkeellisestä tyhjennyksestä, kun sulla @BeHappy-17 . 4 cytoteciä kellariin ja yksi panacodi tauluun. Kahdessa tunnissa alkoi kivuton vuoto ja viikossa vuoto loppui. Ja samalla kaavalla meni silloin ekalla kerralla se sponttaanikin km.

Mä oon nyt päättänyt olla ekoihin menkkoihin asti ilman mitään "ylimääräisiä" vitamiineja ja buustereita.. En oo edes "suostunut" ottamaan tavisvitamiineja, koska eipä niistä ole mitään hyötyäkään ollut. Jotenkin sellainen olo, että mielummin ei edes raskautuisi, kun menee kumminkin kesken. :(

Oliko täällä kenelläkään yli kahta perättäistä keskenmenoa, tai ketään, jolla keskenmenojen syitä olisi alettu tutkimaan?
 
Lääkärin kanssa keskusteltu.Viime kierrossa ei sitten ovulaatiota progestroniarvon perusteella tapahtunu.Ajattelinki niin kun ne ovistestit ei antanu vahvaa viivaa.
Tänään aloitan letrotzolit 5pv ja yritän bongata oviksen jonka jälkeen alkaa terolutit.
24.5 on ultra.Voi olla että ovis kerkee mennä jos tulee taas kp 10 kohdilla.Tuo ultra on kp 12.
 
Kp13/28-31...Pissamittari vilkuttelee hymynaamaa jo kahdeksatta päivää... Saapa nähä ovuloinko ollenkaan? Laskennallisesti se ois ylihuomenna.

Koko viikonloppu meni kauheassa äitienpäivä ahdistuksessa. Itkukin oli todella herkässä... :cry: mies onneksi kovasti yritti lohduttaa, kun näki kuinka paha mulla oli olla... Jos tää kierto iloksi vielä muuttuisi, nyt ei vaan tahdo jaksaa...
 
En tiiä miten onnistuu "pessimisti ei pety"-asenne tässä kierrossa... Kävin eilen yhdellä yksityisellä jälkitarkastuksessa, samalla jossa km todettiin alunperin. Mulla on siis nyt tässä lähipäivinä tuntemusten mukaan ollut ovis, eilen ihan hullun kipeitä vihlasuja vasemmalla alavatsassa ja venyvää limaa edelleen vaikka luulin siis viime viikolla sen oviksen jo menneen. No ultrassa näkyi tooosi paksu limakalvo ja se meinas että oonkohan jo raskaana ku nii paksulta näytti! Meinasin että nyt vasta ois ovulaatio meneillään. Ultraaja, tässä tapauksessa kätilö sanoi että nyt on erittäin otollinen aika ja kaikki vaikuttaa tosi hyvältä mahdollista tulevaa raskautta varten. Sitten ultras vielä vasemmalta puolen munasarjasta ku sanoin kivuista niin se näytti sieltä tyhjän kohdan josta nyt on sitte munasolu irronnut :D jännä kuin voimakkaasti tällä kertaa on ovis tuntunut! Ja tietenki nyt on toiveet hullun korkealla ku kaikki näytti niin hyvältä :rolleyes: Alkaa todelliset piinaviikot, menkkojen pitäis alkaa (jos kierto on tasaantunut) toukokuun lopussa:whistle:
 
Ja siis apua, nyt aloin miettiä että eihän eiliset kivut voinu ollu kiinnittymiskipua kun niitä vihlontoja tuli niin paljon ja luulin oviksen olleen viime viikolla:eek: täällä yks vainoharhanen nyt sekoilee, voi hyvänen aika! Koittakaa nyt kestää pari viikkoa tätä hölmöilyä, täällä sitte kuitenki itken uusia menkkoja :LOL::ROFLMAO: Nyt tarvis tosissaan muuta ajateltavaa....
 
Täällä tuli yllätysplussa aamulla! :LOL: Nyt kp 34, tein negan herkällä digillä kp 29 ja oottelin tässä menkkoja, mitään oireita ei ole niin en oikeasti uskonu että vielä voisin tässä kierrossa plussata! Sattu tuleen ens kiertoa varten tilatut testit eilen postissa, muuten en ois tehny, ku täällä ne maksaa 10-15e koska niitä saa vain apteekista. Ovulaatio on ollu siis myöhään, joskus kp 21 jälkeen..
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Onnea kaikille plussanneille!:love:

Mä en usko taaskaan raskautuneeni, nyt kp 30/31-34. Vahva epäilys että ne menkat sieltä taas tulee. Mut vähän valaa uskoa tää ku jengi tälleen plussailee:) josko se omakin vuoro vielä joskus tulee.

Mites @Bea.S mikä tilanne?
 
Onnea kaikille plussanneille!:love:

Mä en usko taaskaan raskautuneeni, nyt kp 30/31-34. Vahva epäilys että ne menkat sieltä taas tulee. Mut vähän valaa uskoa tää ku jengi tälleen plussailee:) josko se omakin vuoro vielä joskus tulee.

Mites @Bea.S mikä tilanne?
Mukava lukea positiivisia uutisiakin. Itsellä ollut tänään rankka päivä henkisesti, eilisestä asti taas vuotoa reilusti. Taitaa kohtu nyt tyhjentää loppuja pois...kohta neljä viikkoa mennyt, saisi jo loppua että pääsisi toipumaan. Näinköhän sitä vauvaa ikinä tulee....
 
:love:Ihanaa kun tänne on tullu plussa uutisia.Onnea kaikillle:)
Mulle tuli eilen postissa cb;n digi ovistesti ja läjä sofin tikkuja.Tuo cb on mulle eka digitesti..vähän jännittää.
Tänään kp5 ja ajattelin alottaa tikuttamisen.Mulla kun ovis tulee nykysin kp 10 kohdilla.Siis en ovuloinu viimekierrossa mutta edellinen oli niin.
 
Vitsit mikä plussa-aalto täällä! Paljon onnea kaikille :love::love::love:

Mä kävin eilen juttelemassa ekaa kertaa lanttumaakarille, ja parin viikon päähän varattiin seuraava aika. Samalla kun varattiin tokaa aikaa, niin huomasin puhelimen kalenterista mulle varatun neuvola-ajan. Hetkeksi se pysäytti, mutta sain sen poistettua ilman sen kummempia tunteenpurkauksia. Mutta puhuminen kyllä helpotti, kun tietää, että hänelle maksetaan siitä että kuuntelee ja mä voin ihan huoletta purkaa ja jauhaa niistä samoista asioista kerta toisen jälkeen. Ystävillä varmaan jo tulee nää mun valitusvirret korvista ulos..
Seuraavana työmaana on, että saisin otettua hyvään ystävääni yhetyttä, joka on siis raskaana ja la elokuussa. Häntä (ja hänen mahaa) olen nyt vältellyt kolmisen viikkoa.. Jos nyt ekaksi laittaisi viestiä ja koittaisi selittää ja alustaa asiaa ja jos sitten jossain vaiheessa sitten pystyisi jo näkemäänkin.

Viikko sitten tuli ihan "selkeet" ovislimat ja oli jonkun verran kipujakin, mutta ilmeisesti jotain pientä kohdussa vielä on, sillä nyt on ruvennut tulemaan sillon tällön sellasta veristä limatuhrua.. Tänään aattelin ostaa raskaustestin ja varmistella, että negaa näyttää ja voi rauhassa odotella menkkoja.

Onko muilla kateuden ja katkeruuden tunteita. FB:ssä yksi päivitys pysäytti aamulla, siinä nainen kertoi, että hänellä on 1/17 syntynyt vauva ja nyt käynyt ultrassa ja heille tulee 12/17 kaksoset, eli kolme vauvaa saman vuoden sisään... ja mä en saa edes sitä yhtä, aina se mulle luvataan ja sitten otetaan pois. valivali..:cautious::whistle::cautious:
 
Täällä kävi kuten aavistelinkin eli kemialliseksi jäi tämä raskaus. Saatte pitää mua siis täällä ilonanne.
Olo on tälleen pattitilanteen jälkeen (oireita piisas mutta viivat eivät vahvistuneet) ihan ok, vielä ei oo hanat kunnolla auki mutta koko ajan tulee enempi verta, eli eiköhän kohta tulvaportit aukee.

Nyt pieni loma kaikesta siis tiedossa, esikoisen synttärit pe ja miehen la. Ostetaan pihalle pieni allas, nautitaan helteistä ja toivotaan, ettei kauhean montaa keskenmenoa enää tulis, ne alkuraskauden oireet kun on kuitenkin aika kökköjä, varsinkin ilman tulosta.

Mä olen hyvin tyytyväinen kroppaani, se selvästi osaa edelleen raskautua ja se myös itse heräsi tilanteeseen enkä tarvinnut lääkärikeikkoja tai muita apuja. Mielummin siis keskenmeno nyt kuin myöhemmin. Mutta onhan tunnelataus tietenkin näissä jutuissa aika kova eikä ne hormonit ainakaan tilannetta auta. Nyt kun hormoonit on laskenu, olen paljon paremmassa hapessa ja osaan ratinalisoida tapahtuneen ilman hajoamista.

Että näin täällä.
 
Onnittelut plussanneille :love:

Ja @Niwhai voi ei, tsemppiä :(

@Naadis kiva että juttelusta oli apua! Huh, minä ehkä piilottaisin tuollaisen fb-kaverin ja nopeaan :LOL: Vaikka oikeasti en ikinä haluaisi noin pientä ikäeroa ja kaksoset vielä...

Täällä ollaan nyt sairaalassa, kivut on ollut maanantaista lähtien kauheita. Kohta saan uuden cytotec-satsin. Ja koska huoneet on täynnä, niin puserran sitten jossain käytävällä :love: tästä saisi varmaan kuvattua hyvän ehkäisyvalistusleffan.
 
Pahoittelut teille @Niwhai :unsure: Kiva että saat muuta ajateltavaa juhlien myötä, ja että löydät asiasta myös positiivista; ilman apujakin voit raskautua.

@KeepGoing Mulla oli sama tilanne ja fiilis, hyvin vielä mahdollista ettei sulla alkaiskaan menkat (y) ootko tehny vielä testejä? Ja tikutitko ovista tai tunsitko muuten millon oli? Oireiden puuttuminen ei ilmeisesti kerro yhtään mitään, mikä toivottavasti tuo muillekin tänne uskoa piinapäivien aikana!
 
@Naadis mulla on yks kaveri jota en oo halunnut/pystynyt näkee nyt ollenkaan. Ei vaan kykene. Laittoi taas toissapäivänä viestiä että milloin nähtäis ja minä vastasin että en tiiä:confused: ahdistaa niin kovasti, että en tiiä miten voisin olla hänen kanssa tekemisissä:unsure:

Tänään kp 31/31-34. Toivottavasti kierto ei veny ihan tonne 34 päivään. En siis todella usko olevani raskaana.

Eilen iltalenkillä taitoin nilkkani tosi pahasti ja se turposi aikalailla ja on ihan nätin sininen:alien: Kylläpä vituttaa toi jalka! Jonkun verran hankaloittaa elämää! Toivottavasti siinä nyt ei mitään kummempaa ois kuitenkaan vaan paranisi itekseen. Toki siinäkin mietin että mitä jos nyt menis lääkäriin ja se haluaisi kuvata ton niin sittenhän pitäis kuitenkin sanoa että ehkä saattaisin olla raskaana?! Jäiskö se kuvaamatta vai mitä sitten tehdään?

Joo Selkee menkkaraivo täällä jo nostaa päätään:ROFLMAO: että alkais nyt sitten!:D
 

Yhteistyössä