Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Joo testaan seuraavan kerran lauantaina. Jos jaksan sinne asti oottaa.. Testi on kyllä valmiiksi ostettu, toivottavasti se ei kovin huomenaamulla polttele :) Menkkoja odotan alkavaksi sunnuntaina, että onhan tässä vielä useampi päivä aikaa..
 
Kiitos SL ♡ ja toivotaan parasta että pieni pysyy loppuun asti ♡ pitäisi osata olla stressaamatta, mutta se on niin paljon helpommin sanottu kuin tehty. :/

Tänään tuli testit, ja ohjeiden mukaan pitäisi ylihuomenna aloittaa testailut. Mihin aikaan te siis olette aina testanneet? Sain mukana nyt siis myös kaksi raskaustestiä! Parempi tulla plussa niihin sitten kierron lopussa. Muuten teen valituksen, että ne on rikki :D
 
SL mulla on näitten pähkäilyjeni kans toi sama tunne, että perhe on kokonainen vasta ku meitä on neljä. Kai tuntematon vaan jännittää.

Susa onnea testailuun.

Bettinah mä testaan aina aamulla koska päivällä oon töissä. Ja testeissä on lukenu, et voi tehdä mihin aikaan haluaa.. joten helpoin mulle aamuisin.

ON: testauksesta puheenollen täällä on alkanu oviksen bongaus. Saapi nähdä millä päivällä ovis tulee. Aikaisemmilla kierroilla tullu kp 13 ja viime kierrossa kp 17.. maanantaina on se ultra..
 
Jospa tulisin tännekkin pinoon..sain kesällä keskenmenon ja nyt on taas alkanu ilmestyy raskausoireita vaikka menkat edes myöhässä ole vielä..tänään huvikseni testasin mutta tosta mitää näy ku kamera on ihan kehno :(



Luonnossa tuossa kyllä näkyy toinenki viiva mut on kyllä tosi haalea...
 
Taaperotx5 mä näen tossa haalean haamun :) toivotaan parasta myös sinne ♡

Täällä tuli taas haikea fiilis, mietin vaan kuinka haluaisin olla raskaana. Miksi se on niin vaikeaa? Onko minussa jokin vika? Eikö meidän kuulu saada kuin yksi lapsi? No mutta jos tästä kierrosta ei tule plussaa niin sitten on se lääkärin tarkastus. Ainakin nyt on sitten ne ovistikut käytössä. Josko nekin helpottaisi,ainakin jotenkin.
 
Tänään ollut hieman huonoa oloa, ja illalla tuli yhtäkkiä ihan menkkamainen olo. :eek: ja vessassa olen juossut. Joten oletan siis sen oviksen olevan todella lähellä :D testaan huomenna ekan kerran sittenkin. Piti vasta ylihuomenna mutta näiden oireiden vuoksi testaan huomenna jo. Ihan näin tilannepäivitya, ei mulla muuta :D
 
Kp25/26 ja negaa edelleen. Kyllä tähän mennessä on aina haamu jo näkyny jos on näkyäkseen, jotenka toivo tältä kuulta taas meni. Kai se nyt pikkuhiljaa on uskottava ettei meille sitä neljättä lasta tule. Edellisiä tehty 0-6kk ja nyt menny pian 2 vuotta..
 
Harmillista Susa. Ehkä se elämä kuitenkin vielä yllättää, älä kaikkea toivoa heitä!

Mitkä sulla on Bettinah kiertopäivät? Onnea oviksen metsästykseen, sehän tässä alkaa kai kohta itselläkin.

Sheldon vai kuka kyseli ovulaatiosta tyhjennyskierrossa? Mulle ainakin tuli testiin plussa, oliko muistaakseni kp32 tai jotain sen suuntaista. Eli on ihan mahdollista.

Taaperot, minun silmään ei erotu viivaa mutta aika hämyisä tuo kuva kyllä on. Ootkin varmaan jo testannut uudestaan, miten kävi?

Mulla alkaa mennä harhaisuuden puolelle tämä kuumeilu.. Nyt olen keksinyt että olen sittenkin raskaana niistä kuukautisista huolimatta mutta en viitsi tehdä testiä koska en halua nähdä negaa. Jotenkin ajattelen vaan että antaa ajan kulua, kyllä se sitten siitä selviää. Rintoja olen hiplaillut päivittäin niin kai ne nyt vähemmästäkin aroiksi tulee :oops: Nivusissa ja alavatsalla tunnen välillä vihlaisuja joille en keksi mitään syytä, mutta liian harvoin niitä mielestäni silti tuntuu ollakseen kohdun kasvusta johtuvia. En tajua tätä, olen kyllä normaalisti ihan fiksu ihminen mutta vauvankaipuu on vissin sekoittanut pään nyt pahemman kerran :eek:
 
Apuva!
Kävin eilen labrassa otattaa ne hcg tm raskauden ja tyhjennyksen takia arvot. Tänään katoin omakanta.fistä arvoja ja kappas seP-hcg oli 150U/l ja S-hcg-O oli positiivinen. Tänään siis tasan 3 viikkoa siitä kun otin cytotecit.
Mitä noi tarkottaa??? Eikös ton arvon kuulus olla jo alle 5 ja onks toi positiivinen raskaustestin tulos toi vika koe. Lääkäriin en saa yhteyttä vasta ku maanantaina!!
Soitin jo naistentautien polille ja sieltä sano että omalääkärin pitäs ottaa tolla tuloksella heti yhteyttä ja lähetettä heille..
Onks kellää ollu vastaavaa tilannetta????
Mä oon ihan paniikissa! :///
 
Hantta,kyllä sen arvon pitäisi olla vähän matalampi,ei nyt ihan alle 5 mutta matalampi kuitenkin.En valitettavasti uskoisi,että voit olla uudelleen raskaana,vaan että tyhjennys ei ole tapahtunut täydellisesti. Pitäis joko ultrata tai seurata arvoa uudelleen riippuen siitä onko vuotoa miten.
Viikonlopun voit olla huoletta,ellei nouse kuume tai tule alavatsakipua.Tämä kertoisi kohtutulehduksesta. Siinä tapauksessa suoraan yhteys päivystykseen. Toki jos asia kovasti huolestuttaa,niin voit soittaa omaan päivystykseen.Tuskin ne vaan asialle mitään nyt viikonloppuna tekee.
Toivottavasti tästä oli vähän apua rauhoittamaan.Voimia!
 
Taaperot toivotaan, että viiva lähtee vahvistumaan.

Susa meinaatko testailla vielä tänään. Toivotaan, et se plussa pärähtäis. Kuten sanotaan.. aina on toivoa niin kauan ku menkat pysyy poissa.

Bettinah miten oviksen bongaus on lähteny käyntiin?

ON: ei mitään uutta taivaan alla. Ovistestit luonnollisesti vielä negoja. Odottelen ovista aikaisempien kiertojen mukaan välille kp13-17. Maanataina tosiaan se ultra. Marraskuussa on niin paljo menoja, et vois tulla se ovis mielummin aikasemmin ku myöhemmin. Mut tulee ku tulee.
 
Täällä alkais jälkivuoto olla toivottavasti lopuillaan. Ensi viikolla hcg-testiin.
Toivon mukaan kierrot tasottuisi nopeasti, viimeksi kaavinnan jälkeen kesti kuukausitolkulla epämääräistä meininkiä.. Nyt ei onneksi kaavintaa tarvittu.

Esikoista "tehdessä" oli ovistestit käytössä, parhaimmaksi koin clearbluet, ei tarvinnut pähkäillä viivojen kanssa. Nyt tässä keskenmenneessä tikutin myös ovista ahkerasti, enkä sitä bongannut.. Ja raskaana olin.

Tsemppiä tikuttelijoille ja testailijoille!
 
Joo testasin tänään. Nega, kuinkas muuten.. tuhrua jo vähä tullu joten huomenna kp1. Kuukausi kuukauden perään minun vuoro vaan jää välistä.. eli nyt alkais sitte yk8 keskenmenon jälkeen, yhteensä yritystä yli 1,5v.

Vaikka kuinka ois varma että tärppää ja on oireita niin ei.. Minun kohalla raskautta ei tarkota menkkakivut, rintojen kipuilu, huono olo ja kuvotus, pääkipu, nenä tukossa ja flunssanen olo, hajuherkkyys, väsymys... Tästä lähtien uskon että oon raskaana vasta kun testi näyttää plussaa..
 
Hei vaan täältäkin kaikille! Oon pitäny kauan hiljaiseloa..johtuen monestakin syystä. Mutta päällimmäisenä syynä perhesyyt ja se kun aloitin työt hoitovapaan jälkeen 3 viikkoa sitten. Huh huijaa että on kuulkaas ollu kiireistä tämä arki nykyään! ;) Oon kyllä käyny lukemassa teidän juttuja, mutta en kerta kaikkiaan oo saanu aikaseksi kirjoittaa mitään.

Hirveesti tullu uusia ketjuun. Pahoittelut keskenmenoista teistä jokaiselle. :( Ja susalle nyt viimeisimmäksi pahoittelut negoista. Liian pitkään olette tekin joutuneet sitä plussaa odottamaan.

ON: Edellinen kierto meni niin että menkat alkoi ajallaan ja täysin minulle epätavalliseen tapaan en uittanu ainuttakaan raskaustestiä. :LOL: Nyt ois menossa...*tarkistaa kalenterista*...kp 24 ja ehkä dpo 8 (jos kuukautiskalenteria on uskominen). Ovista en tikuttanut, mutta luulen oireiden perusteella et se oli sillon ku pitikin. Ei kyllä oo mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen..taidan testailla JOS siihen on aihetta eli sitku menkat on myöhässä. ;)

Tsempit kaikille!!! :love: Minäkin koitan nyt tosissani aktivoitua tässä kirjoittelussa.
 
Äsh taidan heittää pyyhkeen kehään; perjantaina alkoi todella niukka rusehtava / pienesti vaal.punainen vuoto. Ei oikein mitään sidettä tarvitse. Ei siis ihme että negoja sain kp22-27/28. Pää tuntuu hajoavan kun pieni ei ole tullakseen. :confused:
 
Pahoittelut uusista kierroista. :(

Mikä hantan tilanne on?

Täällä kp 24/26 ja muutama nega testattu huvin vuoksi.Tärppiuskoa ei enää ole,vaan menkkojen odotus fiilis.Mietin vaan kehtaisko tuhlata vielä yhden testin viihteen vuoksi :cool:
 
Lennis kiitos kysymästä :) Ajattelin odotella huomiseen, et lekuri soittaa. Tajusin et se olikii yrittäny soittaa yksityisestä numerosta perjantaina. En vaa pystyny/tajunnu vastata kun olin töissä sillon.
Olo on ihan normaali. Ruskeaa vuotoa tulee edelleen. Ja hajusta päätellen ei tulehdusta. Jännä vaan et välillä vuoto muuttuu ihan veriseks. Uskon et ultraavat ja sit päättäävät jatkot. Tai sitten uus verikoe, et onko laskeakseen vai mitä tää on..
Uus raskaus tuli mieleen siks kun viikon vuotojen jälkeen vuoto lähes loppu ja alko menkkamaisen juilinnan kautta ihan yhtä runsas vuoto kun kuukautisissa. Ne kesti n. 4 päivää ja sit taas väheni ja alko runsaampana tällä viikolla. Aiemmin tällä viikolla oli jo useempi päivä ilman mitään muuta kun paksua limaa. Outoo kyllä :/
En haluis kyllä mihinkää kaavintaan.. Kui kauan semmosen takia pitää olla osastolla? Vai pääseekö ihan poli käynnillä? Hermot menee miettiessä..
 
Huomenna meinasin vihdoin soitella neuvolaan. Oon aikonut jo monta kuukautta mutta aina vaan jääny.. Ku ei sitä plussaa kuulu ja mulla tuhruilee aina viikko oviksesta 2-4 päivää. Jos siihen sais jotain selitystä/apua. Onko muilla ollu ja mistä vois johtua??

Meän vanhin lapsi, tyttö 10v, haluaa vauvaa meille ihan hirveästi. Just eilen viimeksi oikein ano että äiti tehkää vielä yks.. Sen luokkakaveri sai just pikkuveljen ja parhaan kaverin äiti raskaana.. Hänenki takia ei haluta luopua toivosta vaan seuraavaan kiertoon taas kaikille keinot käyttöön.. En ookkaan esim greippimehua juonu moneen kuukauteen..

Kova flunssa iski eilen, en ees muista koska oisin viimeksi sairastanu. Monta monta vuotta sitte.. minuun ei ikinä mitkään pöpöt tartu vaikka lapset vuorotellen aina sairastaa milloin mitäki tautia. Kuumetta ei oo onneksi vielä nostanu, täytyy tämä päivä lepäillä. Menkat ei oo vielä alkanu, mutta alamaha kyllä siihen malliin kipuilee että hetkenä minä hyvänsä..
 

Yhteistyössä