Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Mulla ei oo mitään oireita. Ei siis niin mitään. Tai no valkovuotoa on alkanu viime yön jälkeen tuleen ihan holahtamalla. Välillä aina holahtaa niin, et tuntuu ku menkat ois alkanu. 17.11. pitäis alkaa ku oviksesta laskee. En sit tiiä miten tää Lutinus vaikuttaa menkkojen alkamiseen. Viivyttääkö siihen asti ku käyttää vai alkaako menkat läpi. Lugejen läpihän menkat ainaki voi tulla. Sinäänsä vähän masentavaa ku mulla on aina tullu rinnat kipeeks (kahden raskautta) ja ne on turvonnu sekä verisuonet on pamahtanu näkyviin. Ekassa raskaudessa rinta oireet oli tullu jo pp7 mut siinä oli kaikkee muutaki lääkitystä mikä sen aiheutti. Tässä keskenmenneessä luomussa en ees tiiä millon ne rinnat tuli kipeeks ja turvonneiks. Kiinnitin niihin huomiota pari päivää ennen testiä. Eli siinä vaiheessa menkat oli ollu myöhässä sen aikaisen kierron mukaan jo reilun viikon. Muuta oireita ei tuolloin ollu. Menkkojen puuttuminen ja tissit sai mut epäileen mahdollisuutta raskaudesta tuolloin. Mut ihan normi negakierroissakin tissit tulee oviksen jälkeen kipeeks ilman turvotusta.. joten ota tästä nyt selvää. Mä vähän ajattelin, et jos menkat ei ala ens vkolla (arkipäivinä) niin teen sit lauantaina 21.11. testin. Saan sit itkeskellä kotona rauhassa jos nega tulee. Tai riemuita jos se onkin plussa.

Mukavaa viikonloppu kaikki! Mä vietän pikkujouluja huomenna. :)
 
Mulla piti normikierron mukaan olla tänään ovulaatio, no arvatkaapa onko... no ei todellakaan. Testit on ihan negaa, halut puuttuu, ehkä limaa tullu vähän eilen illalla ja tänään. Eli kierto on taas jotain ihan muuta kun sen 26 päivää, ärsytys.. Onneksi on se lääkäriaika varattuna.
 
Onpas täällä hiljaista :) täällä tullut reippaanlaisesti limaa tänään :eek: ja rinnat edelleen arat ja paisuneet. Ei oikeastaan mitään uutta. Kp 26/30. Hyvä olisi odottaa tuonne kp 30 asti ja sitten testata, mutta saa nähdä jaksaako odottaa ;) testaan varmaan ensi tiistaina ekan kerran.
 
Voi olispa Bettinah nyt käyny tärppi ja plussa tulis sulle ens viikolla. Keskiviikkoa tai sitä tiistaitakin odotellessa.(y)

Nyt ihan muihin aiheisiin. Musta on kyllä tullu sellanen kotihiiri, ettei tosikaan. Eilen oli pikkujoulut. Tulin kotiin jo ennen puolta yötä ja klo 00 olin nukkumassa. Ravintolassa tuntui et korvat räjähtää siitä musiikin kovuudesta.. mulla on se hyvä puoli et ku en juo normaalistikaan niin ketään ei ihmetytä vaikka juon vaan limpparia koko illan. Korvissa soi muuten vieläkin. Toisin se oli vielä alta kymmenen vuotta sitte. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Bettinah, toivotaan sitä plussaa vihdoin sinnekin :) Ainahan sitä voi "vähän" testata ajoissa jos näkyskin :barefoot:

AaVee, vähän sama juttu,ei kykene enää käymään baareissa,kun käy jo väsyttää nii aikaseen :LOL: Meilläkin pikkujoulut tulossa,saas nähdä oonko eka joka luovuttaa :rolleyes:

Tänne ei kuulu yhtään mitään. Kp13/25 ja alakerrassa on ku beduiinin sandaali. :LOL: Ei siis merkkiäkään mahdollisesta ovulaatiosta.
Ärsyttää tää välivaiheen eläminen. Plussa kun on yhtä suuri todennäköisyys kun lotossa voittaminen vaikka ei edes lottoa :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Huono päivä!

Ensin yks sukulainen joka tällä hetkellä raskaana, sanoi mulle että hän haluaa hankkia kaksi lasta peräkkäin.. ja kysyi sitten että emmekö me halua toista lasta. :(
No sitten kun pääsin kotiin ja vessaan niin pyyhittäessä tuli veristä limaa. :( eli menkat varmaan tulossa taas pian. Niin kyllästynyt tähän.
 
Hah Bettinah! Just tuota kans inhoan-ettekö halua toista lasta? Siis oikeesti! Tekis mieli täräyttää nekkuun :LOL:
Siis niinku se ois aina niin yksinkertaista.
Sama meillä,kun esikoista yritetään alulle,vihjailut siitä et sit häiden jälkeen tulee lapsia. Niin no siit vaiheessa on jo melkei 1,5 vuotta yritystä. :devil:
 
Siis se just. Oikeestikko ne ajattelee että se menee niin että kun haluaa lapsen niin sitten sen vauvan saa. No jos on halunnut jo pidemmän aikaa mut kun ei niin ei. Meinasin kyllä sanoa suorat sanat :D mutta en sit sanonut
 
Voi ei Bettinah.. Ei kivaa, ei ollenkaan.

Pushka, samoilla aatoksilla. Alkaa jo tympiä tää päivien laskeminen ja kaikki.

Lennis, repesin tuolle vertauskuvalle

Ja AaVee, me pidettiin tässä joku aika sitten miehen kans "vapaailta", mummu tuli hoitaa lasta. Oltiin kotona jo 21.30 :)

Mä sain varattua ajan yksityiselle gynelle.
Oon ihan hukassa ajatuksieni kanssa. En oikeestaan vakavasti ajatellen edes enää pode mitään vauvakuumetta... En tiiä onko tää yrittäminen vaan jo saanu ajatukset luopumaan toisesta lapsesta.
Mietin tässä just kun uni ei tuu, että oikeestaanhan yritys on meillä alotettu jo 07/14. Välissä se ku-raskaus. Että eipä ihme jos aika tuntuu pitkälle.
Me päätettiin sillon kun esikoinen syntyi että jos toista ei kuulu ennenkun vuosi vaihtuu 2016-vuodeksi niin sitten ei enää yritetä. Oon 36-v niin alkaa ikä jo tulla vastaan..
Mutta aika tosiaan varattu. Saa nähdä päädyynkö jatkotutkimuksiin vai laittamaan kierukaan, jos alakerrassa ylipäätään mitään riskiä raskautumiseen edes on.
Nää menkatkin on ihan oudot. Periaatteessa loppu jo, mutta äsken alko taas vuotaa ihan kunnolla.
Kävi mielessä ettei vaan ois ollu tosi aikanen km. Ei kyllä mitään kipuja ollu, ja tein testin ennenku alotin antibiootteja syödä, ja menkat alkoikin samana päivänä..

Sorri pitkä omanapaselostus.
Pakko vaan jollekin saada puhuttua ajatuksia.
 
Bettinah ja pushka Pahoittelut menkoista. Ne vois tän kierron jälkeen pysyä sit pois.

Kärhö mulla vähän samat ajatukset ku sulla. Jos nää PASit ei tuo meille vauvaa (pakkasessa vielä 3 alkiota) niin sit saa olla. En jaksa ees luomuna yrittämällä yrittää. Oon antanu ittelleni vielä pari vuotta aikaa mut mulla itellä 35 on se maaginen ikä jonka jälkeen en (ainakaan tämän hetken tuntemuksilla) enää halua vauvoja. Me ollaan kuitenkin super onnekkaita kun meillä on jo yksi ihana, terve poika.

Mut kaks vuotta vielä.. peukut on itelle pystyssä (ja teille muille kans) jotta vauvoja tulisi.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Mie en jaksa nykysin enää ees baariin lähteä, käyn ehkä pari kertaa vuodessa.. Kait sitä nuoruudessa tuli tarpeeksi kuljettua.

Joo meillähän mies meinas, että nyt talletellaan joka päivä ja tehään kaikki mahollinen tämän kierron eteen.. No arvattako miten on käyny, seksiä tasan 2 kertaa.. M ollu ihan väsyksissä joka ilta niin nukkunu vaan. Eilenki tulin toiveita täynnä koirakisoista 10 aikaan illalla, niin se oli jo nukkumassa! Toiveet plussasta katos sen sileän tien, kunnes.... Ovisplussa tänä aamuna! Vahvin ikinä! Alko piirtymään saman tien ja on selvästi vahvempi ku kontrolliviiva. Laitoin M sitte heti viestiä, että tänään on pakko skarpata! Ehkä ei vielä olekkaan myöhästä..
 
Pahoittelut Bettinah uudesta kierrosta! Mutta ihanaa positiivisuutta, nauratti tuo ilmoitus plussan saamisesta ennen joulua :LOL: Siihen tähdätään!(y)

Susalle tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! Toivottavasti saat miehen väsymyksestä huolimatta ees pikaiseen suoritukseen :D

Kärhö ja AaVeee, voimia ajatusten kanssa. Nuo on raskaita päätöksiä tehdä. Toivotaan kuitenkin onnea sitä ennen!

Täällä kierto puolivälissä. Huomenna taas aloitetaan Primolutit tukihoitona. Mutta että voi olla veto pois! Oon aivan kamalan väsynyt. Ja tässä vaiheessa tuskin ovat raskausoireita. :confused: Taidan olla tulossa kipeeksi,nyt ei ois kyllä aikaa sairastaa :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Anteeksi nyt tulee täysin oma napainen päivitys. Aamulla olin menossa laittamaan Lutinuksen kun tunsin pienen holahduksen. Tämä sinäänsä ei outoa, sillä mulla tulee aikalailla valkovuotoa jossa seassa Lutinusta. Vessaan mennessä huomasin suojassa, et vv:n seassa oli ihan minimaalisesti oikein haaleaa pinkkiä väriä. Heti tuli sellanen luovutus meininki. Ovistestien mukana tuli pari One Step liuskaa niin ajattelin, et testaan onko ees yrittäny kiinnittyä. Mukavasti rakossa oli tyyliin kaks tippaa... Testiin tuli heti kaks viivaa. Nyt vv:n mukana on tullu enää oikein hailakkaa rusehtavaa "vuotoa". Ei sitä oikein vuodoks tai ees tuhrutteluks voi sanoo mut väriä kuitenki. Mulla on kyllä alapää tosi "tulessa" noitten lääkkeitten takia. Se on ihan mainittu siinä haittavaikutuksenakin. Mietin, et jospa mulla olis vaan limakalvot ärsyyntyny tms. josta tuota minimaalista vuotoa tuli. Mitään kipuja ei oo. Paitsi tietty se pelkosta ja jännityksestä samantien tullu vatsanväänne. Käyn hakeen töiden jälkeen CB digin jotta nään mikä meininki on. Ja pitää soittaa OYSiinkin.

Tänkin piti mennä näin hankalaksi. Mutta elämä on. Pitää nyt seurata tilannetta. Toivottavasti toi loppuu mahdollisimman nopsaa.
 
AaVee ja Kärhö Samanlaista vuoristorataa se on täälläkin, meillä tosin kun yritetään jo kolmatta lasta niin se tuo mielialan heittelyä lisää. Onko järkevää vai eikö ole, ja välillä hirveä vauvakuume ja sitten taas laantuu :LOL:.

Mutta tuohon ikään, eihän 35 ja 36 ole vielä mitään! Itse asun pienellä paikkakunnalla ja esikoinen on nyt ensimmäisellä luokalla. Ja silti vanhempainillassa tuntuu että olen siellä vanhimmasta päästä :eek:(olin siis 29 kun esikoinen syntyi, en siis mitenkään vanha). JOS otanta olisi tehty pääkaupunkiseudulla niin ikäjakauma olisi aivan toinen, eli siis varmasti olisi ollut vanhempia vanhempia:D.

Tarkoitan tällä sitä, että omassa kaveripiirissä kukaan ei ole tehnyt lapsia alle kolmekymppisenä eikä kukaan ajattele että 35 vuotian olisi vanha saamaan lapsia. Sitten taas yksi samanikäinen äitikaverini kuin minä (37) valitti, kun tuntee olevansa niin vanha kun kaikilla kaverailla on jo teini-ikäiset lapset:LOL:. Ite en tätä ajatellut ollenkaan vaikka meillä myös samanikäiset 2-vuotiaat.
Eli asiassa kannattaa kuunnella sisintää eikä ainakaan ulkopuolisten kommentteja.
Itsekin kyllä laitan rajan siihen että 39 ei saa tulla mittariin ennen laskettua aikaa, se tuntuu minusta sitten jo vanhalle, ainakin nyt:LOL:.

Omaa napaa: No ei tärpännyt täälläkään. Eli Yk 2 lähti keskenmenon jälkeen käyntiin kp 5/28.
 
Täällä kp8/mikälie :D! Saa nähä onko normaali 27 pvän kierto.
Todella runsaat ja pitkäkestoset menkat oli noi tyhjennyksen jälkeiset. Ihan kauheet! Reilun vuoden yritys jatkukoon. Jos ei ens kesään mennessä tärppäile, niin sillon viimeistään pitää kyl jonnekki tutkimuksiin lähtee molempien :/
Toivotaan kaikille meille parasta ja paljon plussia!! ♡
 
Bettinah ihanaa positiivisuutta! Mä niin toivon, et se plussa kans tulee!
Tsemppiä kaikille! Toivottavasti nyt saadaan oikea plussa-aalto.

ON: Sitä rusehtavaa vuotoa ei sit tullu ku sillon aamulla. Ilmeisesti limakalvo vähän hellänä tuolla alhaalla. Yllättäen mulla on tyyliin puolet haittavaikutuksista.. kuten aina kaikkien lääkkeiden kanssa.

Tein tosiaan eilen sen testin n. puolen tunnin pidätyksellä. Se oli One Step. Töiden jälkeen tein vielä ovistestin.. ja tänään aamulla vielä Cb digin. One Stepiin tuli aamulla tosi nopeeta toi viiva ja ovistesti näytti hymynaamaa. Cb antoi kans hyvän tuloksen. :)

http://aijaa.com/FSVa3s

Jos teitä ei haittaa notkun täällä teidän seurana siihen asti, et pääsen sinne varhaisultraan joka pitää (lue saa) käydä tekemässä. Se pitää tehdä rv 7 eli noin kolmen viikon päästä. En uskalla mennä vielä tonne odottajien puolelle. Viimeks ku menin alkoi heti vuoto ja tuli km.

AaVee ja hurjat 4+1
 
Mahtavaa AaVee, hirmusesti onnea!! Ja pysy toki linjoilla :)

Ovisplussahan mulle tuli maanantaina, joten eilinen tais olla ovispäivä. Mies kellistetty molempina päivinä, eilinen oli kyllä turnausvoitto (y) Ovis oli kp17 kun normaalisti kp13. Eli kierto ois nyt 26 sijaan 30pv. Ihme heittelyä taas.. Ja hei, viikon päästä ois se lääkäri!
 
Mrs.80 tässähän on vielä aikaa testin muuttua plussaksi. Toivotaan parasta.

Susa123 toivottavasti kellistykset auttoi ja plussa tulee parin viikon päästä.

Mä sain just ajan siihen ultraan. 9.12. heti aamulla. Jaiks! :)
 
  • Tykkää
Reactions: norappi

Yhteistyössä