Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Koska en näköjään malta pysyä poissa täältä niin kerrotaan sitten vähän kuulumisia. Lääkärikäynnillä ei selvinnyt mitään ja ultraan en päässyt. Parasta antia koko käynnissä oli kun lääkäri kysyi että "tuntuiko pahalta kuulla tuulimunasta?" Hmm, mitäpä luulisit :mad: Hän myös ystävällisesti muistutti että eihän se mikään oikea raskaus ollut. Ei mikään erityisen hyvä maku jäänyt suuhun siis.

Menkkakipuja ollut nyt parina päivänä ja tänään tuli elämäni parhaat kananmunalimat :D Ilmeisesti ollaan siis ovulaation äärellä, kai. Tämän kierron voinee valitettavasti laittaa ö-mappiin koska tänään eikä edes huomenna pystytä tallettelemaan :( Harmittaa ihan vietävästi! Edellinen talletus oli sunnuntaina ja en usko että se riittää. Olen saunonutkin sen jälkeen ja jos kerran saunomista ei suositella miehille simppojen säilymisen vuoksi, niin ei se liene järkevää naisellekkaan jolla siemenet on munasolua venailemassa. Tänään jo kp26 eli taitaa mennä lähelle neljääkymmentä päivää tämä kierto. Alan jo psyykata itseäni syyskuisen yrittämiseen :rolleyes:
 
Onnea AaVee! Roiku ihmeessä täällä seurana! Kiva kuulla onnellisiakin kuulumisia! Uskallanko siirtää sut tuolla listassa plussanneisiin? Toivotaan, että hyviä uutisia tulis muillekin!

bosch olipas tökerö lääkäri! Välillä tuntuu, että lääkärien pääsykokeet pitäis olla ihan toisenlaiset kuin ne on tällä hetkellä...

Itselle kuuluu hirmuisia työkiireitä. Onneksi joulu jo lähestyy! Miehen kanssa menee paremmin, ei kiukutella ihan niin paljon ja sain sen kellistettyäkin viime viikolla aika lailla otolliseen aikaan. Ei ehkä ihan täydellinen hetki, mutta toivoa on ja ainakin jännittää sentään saa tässä kierrossa. Edellisessä kierrossa vaan masensi kun tiesi, että ei ole toivoa.

Miten te aiotte joulua viettää? Omassa kodissa vai jossain muualla? :)
 
Nuska83 etköhän sä uskalla siirtää mut. :) Toivottavasti teilläkin tärppäis nyt kun kerta kellistyksetkin on tehty.

bosch buu tollasille lääkäreille. Ne ei kans aina oikein osaa ajatella. Nää asiat lienee heille niin arkipäivää, et eivät tajua niiden olevan kipeitä asioita potilaalle.

Me aiotaan viettää joulua ihan oman perheen voimin kotona. Illalla sit sukulaisille joulupukkia katsomaan. Joulupäivät meneekin sit sukuloiden. Tänä jouluna ollaan ekaa kertaa ikinä vaan omalla porukalla. Yleensä meillä on aina ollut vieraita.
 
Olen AaVee tosi onnellinen sun puolesta ♡ paljon onnea!

Täällä menkat lopussa. Viimeisiä päiviä viedään. Vihdoin :D sitten ensi viikon keskiviikkona aloitan ovulaation bongailun. Eli kierto nyt 27-30 pvää. Ja tänään neljäs päivä. Eipä tänne muuta. :)

Tsemppiä kaikille ♡♡
 
Aaveelle hurjasti onnea plussasta, nyt toivotaan parasta!!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, kyllä se vaan on joka kerta yhtä kurjaa.

Täällä kans tuntuu uskomattomalta että 7/14 aloitettu toisen yritys ja tässä ollaan edelleen. Mut kuitenkin kaks kertaa on raskaus alkanut että ei kai tässä auta vielä mistään hoidoista alkaa puhuakaan. Nyt siis yk1 kkm:n jälkeen. Kp9 eli se tylsin vaihe kiertoa.
 
Aavee, onnea hirmuisesti plussasta. Varmasti odottelet jännityksellä varhaisultraa ja toivotaan että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. Ihana saada hyviä uutisia tännekkin.

Nyt vaan lisää plussia tänne. Tsempit kaikille kierron erivaiheissa oleville.

Norappi ja pikkukakkonen 17+0
 
Täällä on tehty kaikenmerkkisiä herkkiä raskaustestejä jo kohta viikon ajan. Negaa, haamunhaamua, negaa ja roskishaamuja tullut. Nyt menkat päivän myöhässä. Mulle tyypillistä nenäverenvuotoa ja kuvotusta esiintynyt jo viikon. Tulis nyt ne menkat tai plussa... :/ Tosin mulla paha tunne siitä, että ehkä tässä on nyt joku kohdunulkoinen, tuulimuna tai kemiallinen kyseessä.
 
Kylläpä on hiljasta.. Ei itelläkään tapahu mitään, odotellaan vaan.. Nyt ois ovistestin mukaan menossa dpo6, testailut viikonloppuna. Itelle en anna lupaa miettiä mitään mahollisia oireita, koska ei ne oo pitäny paikkaansa ennenkään.. Keskiviikkona ois sitte se lääkärillä käynti..
 
Susalle toivottelen paljon plussatuulia tuleviin testailuihin.

ON: tänne ei kuulu mitään. Ei oo vieläkään mitään oireita. Tissit vähän kipeet mut ei muuta. Tai no on mulla ollu nälkä kyllä ihan eri mittakaavassa ku ennen. Mut muuten ihan normi olo. Viimeks mulla tais kyllä alkaa pahoinvoinnit yms. vasta viikolla 6+... Pari viikkoa vielä ultraan.. sitä odotellessa. :)
 
mä en päässyt tänne hetkeen, sivusto väitti, että tiliä ei ole ja ei löytänyt sähköpostiakaan... No nyt taas toimii.

hurjasti onnea Aavee <3

mrs.80 joko on plussa tullut ihan kunnolla? Taitaa olla vähän testistä kiinni miten herkästi mittaa ja näyttää. Hyvältähän toi kuulostaa jos oot kuitenkin haaleaa viivaa saanut.

täällä ovia hukassa :( nyt kp 14 ja ei niin mitään. Edellinen kierto oli 25 ja normisti ennen km ollut n 28-30. Mä jo sain itselleni päähän, että voisiko kuitenkin olla tärpännyt edelliskierrosta, kun menkat siis tuli ja kaksi päivää oli tosi runsastakin vuotoa. Sen jälkeen vaan tuntui ettei me lopu ollenkaan eli tuhrutteli semmosta ruskeaa reilusti yli viikon mikä ei ole normaalia. Taitaa vaan olla vielä vähän kroppa sekaisin.
 
No tänäaamuna taas jatkoin testailua, kun olo on niin outo (painon tunne alavatsalla, väsymys, kuvotus). En siis tahdo uskoa, että en olisi raskaana (toisaalta, kukapa meistä nyt tahtoisi). No apteekin ultra 10 näytti taas haamun haamua testiajalla ja vajaan puolen tunnin päästä haaleaa (ehkä vain hieman aiempia päiviä selvempää viivaa). Sitten repäisin ja otin samasta näytteestä CB digitaalisenkin (jonka olin säästänyt tuonnempana käytettäväksi, jos viivat vahvistuisivat tms.) No tietysti kävi niin, että luin huolimattomasti ohjeet ja kastoin purkkiin vain 5 sekunniksi, pienen hetken päästä huomasin virheeni ja kastoin vielä 15 sekunniksi (ohje on siis kastettaessa 20 sek). Siinä se testi sitten surrasi ja antoi tuloksen "Raskaana 1-2". En nyt tiedä mitä uskoa, mutta parempi olla nyt elättelemättä toivoa, sillä viimeksi kesken menneessä pääsin 11 viikolle saakka tietämättä, että alkio oli kuollut jo viikolla 7. Ja CB digitaalinenkin näytti tuolloin suht ajallaan 3+:aa.
 
Paljon onnea Mrs.80! Mulla meni keskenmeno samalla lailla ku sulla ja olenki nyt päättäny jos/kun plussaan, että en mieti etukäteen että mitä mahollisesti tulee tapahtumaan.. Nauttikaa raskauksista ja murehtikaa vasta sitte ku on murehdittavaa! :)
 
Niin Susa123, se tosiaan olisi oikea asenne. Edellisessä km-raskaudessa tein juuri niin ja oli suhteettoman kova paikka, kun ilo ja onni osoittautuivat "turhiksi". Vaikka ihan aitoja tunteita ne silloin olivat (ja niistä sain tarvitsemaani energiaa muuten hankalaan elämäntilanteeseen) - km toteaminen tuntui sitten vain niin kamalalta pudotukselta. Minä olin siis siihen saakka onnekkaana säästynyt tällaisilta pettymyksiltä. Ehkäpä seurailen nyt tässä vaan tilannetta, testailen ja yritän löytää tasapainon murehtimisen ja innostumisen välimaastosta..
 
  • Tykkää
Reactions: susa123
Kiitos onnitteluista <3

Mulle tuli perus-cb:hun tänään testiajalla haalea plussa joten jotain, joskin hitaasti, ainakin on tapahtunut.. Jätän testailun toistaiseksi ja tsekkaan ensi viikolla että kertooko digi viikkojen lisääntyneen. Viime km-raskaudessa digin viikot laahasi vähän jäljessä (pääsin kuitenkin 3+:aan), mutta herätti epäilyksen kuitenkin. Ja siinähän kävikin sitten huonosti (syke löytyi ar-ultrassa yksityisellä rv6 mutta pian sen jälkeen alkion kehitys oli loppunut..) :(

LA olisi näillä näkymin jotakuinkin 31.7.
 
Paljon onnea plussasta Mrs.80 ja onnea matkaan pikkumatkustajalle!

AaVeella toivottavasti myös hyvin etenee alkuraskaus?

Omaan napaan kuuluu jotain sekavaa. Viime keskiviikkona tuli hurjat ovislimat mutta laimeasta päiväpisusta ihan haalean haalea testiviiva ovistestiin. Lauantaiaamuna tein huvin vuoksi sekä o- että r-testit niin raskaustesti tietty nega mutta ovistestistä tuli plussa, tai ehkä sillai viittä vaille plussa, mutta ainakin amatööri olisi sanonut että tasavahvat viivat. Sen ovistestin perusteella arvelisin että ovis olisi juuri käsillä ja että edellisenä päivänä olisi testiin tullut kunnon megaplussa, ehkä. Lauantai olisi sen perusteella ollut sitten kai dpo0 eli the ovispäivä (jos nyt olen mitään mistään ymmärtänyt :p)

Muilla kokemuksia noista ah niin ihanista limapäivistä? Voiko olla totta että ovulaatio olisi vasta muutama päivä sen jälkeen?

Toisaalta olen melko varma että hedelmällisyys on vielä aika pohjalukemissa kun sitä välituhrutteluakin on ollut. Plussa olisi siinä mielessä kiva yllätys tuossa joskus ensi viikolla. Ja koska haaveilu on aina sallittua niin olisihan se ihanaa ehtiä käydä varhaisultrassa juuri ennen joulua :love:
 
No niin, nyt on lääkärissä käyty. Ei terolut-kuuria määränny, haluaa ensin selvittää onko välivuotoihin ja epäsäännölliseen kiertoon joku syy. Sisätutkimuksen teki, se ok. Labraan sain lähetteen veri- ja virtsakokeeseen, en ees tiiä mitä kaikkea testejä otetaan. Ainaki paastoverensokeri, kilpirauhasarvot, jotain hormoonipitoisuuksia... Tosi hyvä, että aletaan tutkumaan ja äkkiä homma kuitenki etenee. Labra-aika varattu jo huomisaamuksi. En tiiä kauanko sitte tulosten tulemiseen menee, niitä sai sitten neuvolaan soitella.. Hb oli pikatestillä vaan 116, rautatabuja pitää muistaa ottaa ja ruokavalioon kiinnittää huomiota... Hb pysyny sen kohdunulkosen jälkeen melko matalalla, tippu silloin 68. Jatkuvalla tabujen syönnillä oon saanu sen yli 120, mutta ilman niitä näköjään tippuu.. Vaikka oon nytki niitä syöny, en ihan joka päivä.
 
Susa hyvä, että pääsit tutkimuksissa eteenpäin. Toivottavasti tulokset tulee nopsaa ja selviää missä vika vai onko missään.

bosch alkuraskaus on lähtenyt käyntiin hyvin. Tissit on vähän kipeet ja väsyttää kokoajan. Lisäks mä oon aivan jäässä kellon ympäri. Tänään on hurjat 5+2. Ajattelin vielä tehä yhen CB digin jotta näen sen 3+. Ajattelin ostaa sen kahden testin pakkauksen. Tehdä yhden huomenna ja toisen sit ens viikolla. Sit mulla onkin jo 8.12. se ultra. Siellähän se lopullinen "tuomio" sit tulee.

Tosin siinä keskenmenneessä sain kans sen 3+.. mutta nyt toivotaan parasta ja odotellaan testien kans ultraa. :)

Tsemppiä kaikille. <3
 
Alkuviikosta saan ainaki jotain tuloksia soitella. En tiiä miten sitte jatkuu, jos niistä ei löydy mitään. Paras ratkasu olis, jos plussa tulis tänä viikonloppuna =) Nyt on kp 25/26, mutta ovis oli 4 päivää myöhässä, joten kierto luultavasti 30 päivää. Nyt siis dpo9. Pari päivää on ruskeaa tuhrutellu, mistä lie taas johtuu. Sitä nyt on ollu lähes joka kuukausi, niin en kiinnittymisvuodoksi ajattele. Pientä toivoa herätti rintakipu, mikä alko dpo7 ja oli pahana pari päivää. No tänään sitte ei niin paljo enää tunnu, joten seki toivonkipinä hävis.. Testi tänään ostettu ja lauantaiaamuna meinasin sen tehä.

Mulla bosch sama haave, että tästä kierrosta tulis plussa, ehtis varhaisultraan ennen joulua ja sais sitte jouluaattona kertoa isommille lapsille lahjan muodossa =) Se ois meän 10v tytön varmaan paras lahja ikinä <3 Ollaan luvattu heti kertoa, jos oon raskaana, ei odotella 12 viikolle asti.
 
Onnea AaVee ja Mrs.80! Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Mää olen itse pitänyt tietoista taukoa näistä palstoilta. Joku saattaa muistaa kun lokakuun puolessa välissä laitoin haamuviivoista kuvia ja kyllähän ne lähti sitten vahvistumaan hienosti. Itellä tuntui vaan ettei uskalla yhtään asiaa hehkuttaa eikä edes miettiä.. Niin kovasti pelkään keskenmeno. Alkuviikosta kävin ultrassa ja alkio vastasi viikkoja (nyt 9+3). Sillon tuli sellainen olo, että ihan turhaan murehdin etukäteen.. En jaksa enää miettiä kaikkia todennäköisyyksiä keskenmenolle ja ongelmia, joita saattaa vielä tulla. Päätin nauttia tästä (24/7 pahasta olosta;)) ja murehtia sitten, jos on tarvis.
Toivon teille kaikille rauhallista joulua ja sitä parasta joululahjaa!
 
Onnea Alsia! Kiva kuulla iloisia uutisia!

Täällä eletään jänniä aikoja... Itsellä on vahva epäilys, että plussaa saattaisi tulla jos vaan uskaltaisi testata. Kuukautiset olisivat saattaneet alkaa eilen, vaikka muutaman päivän heitto on mulla ihan normaalia, joten en vielä uskalla testata. Ajattelin, että vasta lauantaina, mutta saa nähdä tuleeko jo huomenna kuitenkin rohkaistuttua. Plussa merkkaisi, että tässä kierrossa osui sitten kerrasta. Väsymys on hurja (mutta työtkin väsyttävät tällä hetkellä paljon) ja mahaa kipristelee ja ainakin kuvittelen rintojenkin olevan kipeät. Mutta voi olla että vaan kuvittelen ja paluu karuun todellisuuteen tulee taas, mutta siksi en ehkä uskalla testata kun en halua vielä kuulla tosiasioita. ;)
 

Yhteistyössä