**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Carolina pahoittelut uudesta kierrosta, on kyllä hieman oudon lyhyt. :( Toivottavasti lääkäristä löytyy vastauksia ja apuja!

kultakimpale aika piinaava tilanne... :)

Tulkinnanvarainen Kurjaa! :hug:

Emppuli Ihanaa, onnittelut! :heart: Pikkuiselle liimaa kilokaupalla mukaan ja tasaista masunkasvatusaikaa! :)

Nöhvi Hyvä että kivut ovat hellittäneet ja vuotokin vähentynyt. Luulen että tuo hyytymien tuleminen ja vuotaminen on niin kropasta kiinni, jokaisella taitaa olla vähän erilaista. Itse suosittelen odottamaan ainakin viikon vuodon loppumisesta, mutta myös nuo yhdet menkat suosittelen odottamaan välissä. Jos jotain on vielä jäljellä, se tulee sitten menkoissa. Paljon voimia ja halauksia sinne! :hug:

MiNalo Höh, miten sieltä nyt nega paukahti? :( :hug:

Miwwi Sun kannattaa varmaan puhua lääkärin kanssa, kun asia selkeästi huolestuttaa. Jatkuva stressaaminenkaan ei ole hyvä juttu. Luulen että myös sun kroppa hakee vielä normaalia hormonitasoa, joten senkin takia kierrot voi heitellä minne sattuu. :hug:

(.) Miestä kellistetty säännöllisen epäsäännöllisesti, ilman aikatauluja ja kalenterin kyttäystä. Jotenkin tosi vapauttavaa. Muutenkin hyvä fiilis. Mahdollista että ovis ollut tai on ovella, olojen perusteella. Mutta, en jaksa kamalasti asiaan uhrata mietteitä. :)

Kaikille ihanaa viikonalkua ja plussarikasta viikkoa!
 
Hei kaikille! Myös minä liityn tähän porukkaan, vaikka se surullista onkin. Torstaina 4.10.12 kävin ultrassa rv11+2 ja siellä todettiin keskenmeno/ tuulimuna. Kätilö löysi menehtyneen sikiön ja sai sille mitatkin rv6+3, mutta lääkäri vain huitaisten katsoi ja puhui tuulimunasta. No, tuulimunaan en usko, koska myös minä ja mieheni näimme vauvamme (niin monta ultrausta takana, että osaan jo tulkita kuvaa).
Mennessämme np-ultraan osasin jo varoittaa kätilöä tulevasta, koska raskausoireet olivat loppuneet ja pientä vuotoa oli ollut 2 päivää.
Illalla laitoin Cytotecit kielen alle ja to-pe yönä vuosin todella hurjasti, tunnin välein juoksin vessaan, yösiteet läpimärkiä ja tuli "raskausmateriaalia" PALJON!

Nyt vuoto on heikkenemässä, lähinnä vessareissulla tulee enää vuotoa paperiin. Ongelmana onkin nyt kamala selkäkipu. Mistä tämä voisi johtua?? Lääkäriaika on varattuna tälle päivälle, mutta aivan vaan yleislääkärille. Pitääkö minun olla huolissani tulehduksesta tms.?? Kuumetta ei ole ja vuoto ei haise :x .

Kuinka te muut olette laskeneet kiertopäivänne näin km:n jälkeen? Aloitanko siitä päivästä, kun näin ensimmäisen kerran tuhrua paperissa? Vai lääkkeiden otosta? Eipä tällä sinänsä merkitystä ole, kun ajattelin ihan rauhallisesti ryhtyä uuteen yritykseen.

Taustaa:

KM 06/93
KM 03/96
(nämä edellisen miehen kanssa)

kaksosraskaus 2xT 07/01
TM 06/06
ihana poika 08/07
KM 10/12


Nyt pelottaa ryhtyä uuteen yritykseen, mutta myös valtava vauvakuume iski eilen. Aluksi mietin, ettei enää koskaan tätä tuskaa pysty kestämään.

Kierukka minulla poistettiin juhannuksena ja ensimmäisestä kierrosta raskauduin, saas nähdä kuinka tässä käy. Täytyy tietysti ensin odotella jälkivuoto loppuun, toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Hyvää viikon alkua kaikille! Ja erityisesti jaksamista!

T: Alexa 39v.
 
zapata Ei kp:t niin kauheen pitkäksi veny vaan se, että ovis olisi liian myöhään.. Vai vaikuttaako stressaaminen ovulkaation ajankohtaan? :O

Alexa Ei haluaisi toivottaa ketään tervetulleeksi tähän ryhmään. :ashamed: Pahoittelut tuosta menetyksestä! :hug: Toivottavasti visiitti jää täälä lyhyeksi. :)
 
Viimeksi muokattu:
Alexa pahoittelut menetyksistäsi! :hug: Toivottavasti keho palautuu nopeasti keskenmenosta ja pääsette uudestaan yrittämään.

Miwwi Lähinnä tarkoitin sitä että pillereiden lopetus ja keskenmenot ovat laittaneet hormonit ihan sekaisin, ja sen takia kierto voi olla ihan mitä vaan (ovis ajoissa/myöhässä, kierto lyhyt/pitkä). Stressaaminen ei vaan asiaa auta, joten jos tämä kovasti vaivaa, kannattaa käydä juttelemassa lääkärin kanssa. Itselle on ainakin ollut apua kun on saanut puhua huolista sellaisen ihmisen kanssa, joka asioista paljon tietään. Stressillä on aikamoinen vaikutus ainakin omaa kehoon, se saa sekä hyvää (vireystila ja keskittyminen) että huonoa (vatsa ja pää kipeä) aikaan.
 
Hei kaikille. Minäkin olin Toukokuun toukissa, kuten muutama muukin tässä surullisemmassa, mutta toiveikkaassa pinossa. Keskenmeno tuli jo kolmisen viikkoa sitten, mutta nyt vasta saan kirjoiteltua tänne, lueskellut kirjoituksianne olen siitä asti. Hengessä mukana kovasti siis ihan jokaisen tilanteessa, vaikka tästä tuleekin nyt omanapainen postaus.

Km oli jo kolmas noin vuoden aikana. Aika ajoin iskee pelko, että en oikeasti pysty pysymään raskaana ollenkaan koskaan. Sairaalassa otettiin nyt verikokeita jossa katsottiin mm. kilpirauhasarvot, jtn bakteeri- ja virusjuttuja ja ne oli kaikki normaalit, kromosomitestit multa ja mieheltä otettiin, niistä vastauksen saa tällä viikolla. Veren hyytymistekijät katsottaisiin vasta joulukuussa, tohtori meinas, että jos haluaa ne selvittää niin uutta raskautta saisi yrittää vasta sen jälkeen. Emme kyllä aio olla yrittämättä.

Itseasiassa laskin kiertopäiviä km-päivästä normaalisti ja tikutin ovista, jonka bongasin nyt viikonloppuna. Pe tuli vahva viiva joka näkyi myös la ja su, talletuksia on tehty. ;)

Katsellaan nyt miten käy. Edellisestä keskenmenosta meni puoli vuotta ennenkuin tärppäsi, toivotaan ettei nyt mene niin kauaa, ikäkin alkaa tulla vastaan. :ashamed:

Tietoja:
38v, km 8/11, km 12/11, km 9/12, haaveissa esikoinen, kp 23/?, dpo 4
 
Lääkärillä käyty ja onneksi selkäkipu on vaan "normaalia" jumitusta ym. Kyseessä ei siis ole tulehdus. Sain reseptillä kipulääkkeitä ja relaksanttia, josko näillä kipu poistuisi.
Ihana lääkärini teki myös sisätutkimuksen ja kohtu on jo palautunut todella hyvin. Varmuuden vuoksi hän otatti vielä tuledusarvon ja pissakokeet.

Jos lasken seuraavaa mahdollista ovista km:n alusta, niin se olisi jo ensi viikolla, HUI! No, saa nähdä onko vuoto loppunut siihen mennessä...toivottavasti!

Nytkö siis pitäisi aloittaa greippimehukuuri? Ja onko se foolihappo jossain erikoisessa purkissa? Apteekissa oli niin monenlaista...

Ovis-tikkuja en ole ajatellut ostaa, katsotaan ensin näin rennosti.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Maanantaina 8.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 28/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 26/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 14
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 11/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP ?/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 32/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 33/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 25/28-36
Tanita__38v___KM 8/11,KM 12/11,KM 9/12______________KP 23/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 1/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 34/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 62/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 44
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 8/28-31
Nöhvi___33v___KM 10/12____________________________KP 6(?)/24-28

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 3/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 27/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 44/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 25/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 14/28-32
Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP ?

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 72/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 5/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 6/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP ?

***Piinailijat***

Miwwi - dpo 2
Tanita - dpo 4

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth
Lokakuu: Emppuli83

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, Maniokki, Starhope

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet mukaan ja pahoittelut km:sta! :hug: Tsemppiä uuteen yritykseen!

Tänäänkp 1. Ja suuri pettymys, vaikka osasin tätä odottaakin. Ja nyt sitten odottelen vain 5.11. olevaa koitosta. Plaaaaaah! :(
 
Oivoi, onpas tullut uusia. Tervetuloa nyt kuitenkin.

Ja plussansaaneille tervemenoa, toivottavasti emme enää koskaan tässä pinossa näe teitä ;)

Miwwi Minusta sinun luteelisi kuulostaa aivan täydelliselle (35-22=14). Jotkut sanovat, että pitkässä kierrossa munasolu olisi jotenkin ylikypsä, mutta itse en allekirjoita tätä; molemmista tytöistä kierto olisi ollut n. 33-35 päivän kierto, samoin pisimmälle menneissä km-raskauksissa.

ON Kiinnittymisyritys, dpo 11. Katsotaan nyt ensi viikkoon, ainakin, ennenkuin testaan.
 
tillukas Juu, kyllä se just on nipin napin se :)

Miramei Mulla alkoi silloin kerran kp 36, et kyllä se varmaan on menny sen yli, tai kun en oo voinu oikeen kunnolla seurata kun sain ensimmäisen keskenmenon, en voinut seurata, ja sen jälkeen meni ainakin yksi kierto siihen kun vaan vuosin ja meni laskut ihan sekasin ja sit sen jälkeinen kierto olisko ollu se kp 36, ja sit taas meni kesken ja en silloinkaan pystyny laskemaan, ja jos nyt ei raskaus onnistu niin en pysty tästäkään oikeen kunnolla laskemaan kun tää on kesken menneen raskauden jälkeinen kierto, eli oon ihan sekasin taas.. :D no mut pitää vähän katsella mitä tässä tapahtuu :D
 
Halauksia niille jotka sitä tarvitsevat :hug:
paljon onnea tulevaan niille jotka sitä odottavat jännityksellä:flower:

Minulle saa päivittää kp4 Enpä ole ollut näin onnellinen tädin tulosta, niin kuin viime lauantaina :D Meni taas sen kp32 siitä kun keskenmeno tyhjennys oli...

Jos pelkkää foolihappoa haluaa syödä ni sitä kannattaa ostaa luontaistuotekaupasta. Siellä ne ovat paljon "puhtaampia" (siis ei muita ainesosia kuin foolihappoa) tai niin olen ainakin itse havainnut.
 
Viimeksi muokattu:
Tanita pahoittelut keskenmenosta. :hug: Kylläpä tänne on taas ikävän paljon liittyjiä. :( Hienoa kuitenkin että uusi kierto on alkanut hyvin, ovis löydetty ja hyödynnettykin. Toivottavasti suru muuttuisi pian suureksi iloksi!

Alexa Hyvä että selkäkipu oli vaan tavallista jumia. Greippimehua kannattaa juoda, limakalvot pysyy hyvänä, hiiva poissa ja virtsatiet kunnossa. :) Itse olen myös napsinut Folirenia ja kalsiumia höystettynä D-vitamiinilla.

MiNalo PLÄÄH! :( Onneksi laparoskopiaan on enää alle kuukausi.

tillukas Pidän peukut pystyssä että kiinnittyisi nyt kerrankin kunnolla.

hanja JEE, täti tuli kylään! Suuret onnittelut! :flower: Pitääpä ensi kerralla testata noita luontaistuotekaupan foolihappoja.

(.) Ei raportoitavaa. :) Olen kohta niin positiivinen kaikkia asioita kohtaan että alan ärsyttämään itseäni. :LOL:
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Tiistaina 9.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 29/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 27/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 15
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 12/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP 4/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 33/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 34/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 26/28-36
Tanita__38v___KM 8/11,KM 12/11,KM 9/12______________KP 24/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 2/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 63/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 45
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 9/28-31
Nöhvi___33v___KM 10/12____________________________KP 7(?)/24-28

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 4/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 28/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 45/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 26/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 15/28-32
Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP ?

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 73/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 6/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 7/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP ?

***Piinailijat***

Miwwi - dpo 3
Tanita - dpo 5

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, Maniokki, Starhope

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
kultakimpale Wautsi mikä plussa, tuosta ei enää tarvitse mitään yrittää tiirailla! :heart: Onnea tuhannesti! :flower: Nyt tarrasukat taskuun ja mars plussanneiden puolelle, me tullaan kohta perässä! :D
 
Onnea plussanneille! :heart:

).( Odottelin menkkoja alkavaksi viikonloppuna, mutta ei oo vielä alkanut. Tuhruttelua on kyllä ollut ilmassa nyt 6pvää. Nooh, tiesinhää mie et e-pillereiden jälkeen kroppa on varmaan sekaisin. Ei auta ko ootella :)
Ihmeen stressittömästi tässä on tämä kierto mennyt. Etenkin kun pelottaa se seuraava plussa aivan piip paljon.

-iitu
 
Onnea kaikille plussanneille! Nauttikaa raskaudestanne :heart: !

Pikainen päivitys ON: Vuotoa edelleen! Välillä niukempaa, välillä runsaampaa. Hyytymiä ei enää tule, mikä on varmaankin ihan ok. Malttamattomana odotan vuodon loppumista, että pääsisi harjoittelemaan vauvan alulle saattamista... :whistle: !
Mieheltä olen moneen kertaan varmistanut, että yritetäänhän me vielä. Onneksi hän on nyt myös innolla mukana tässä projektissa (sain taivutella muutaman vuoden...). Fakta on kuitenkin se, että emme tästä nuorene yhtään, eli kovin montaa vuotta emme voi odottaa.

Hyvää loppuviikkoa kaikille!
 
Voi kun ihana nähdä täällä plussauutisia, se valaa uskoa ja toivoa. :heart:

Alexa: Minäkin ajattelen, ettei päivääkään voi hukata, siksi olen yrittänyt ravistaa tämänkin keskenmenon samantien pois päiväjärjestyksestä ja keskittää ajatukset uuteen yritykseen. Mies on hyvin tukena ja mukana, vaikka olen välillä ihan kamalan ärtyisä häntä kohtaan, tänäänkin hän tuumasi, että olen keskenmenon jälkeen ollut tosi veemäinen. Yritän miettiä miksi, ja siksi kai vain, että olen niin kamalan pettynyt ettei raskaus jatkunutkaan, taaskaan, ja tuo ukko nyt on vain ainoa kenelle voi kiukutella.

Lisää purkautumista: Olin niin kamalan onnellinen ja tohkeissani taas nuo odotusviikot, väkisinkin mielessäni jo noin varhaisessa vaiheessa suunnittelin tulevia hankintoja vauvalle ja jopa nimiä, sekä olin tosi touhukas tekemään ruokaa ja syömään terveellisesti ja ulkoilemaan. Nyt on jotenkin niin tyhjä olo taas, niinkuin millään ei ole väliä. En ole tänäänkään päässyt vielä edes sängystä ylös kunnolla. Ja eilen söin sipsejä ja karkkia ja limsaa sekä poltin muutaman tupakan. Tiedostan kyllä, että tässä uudessa yrityksessä samalla tavalla pitäisi pysyä myös terveellisen elämän linjoilla, jospa tämä tästä taas. On vain vissiin huonompia päivä välillä.

Kromosomitutkimusten tulosten piti tulla tänään, mutta soittivat ettei ne ole valmiit ja uusi soittoaika on vasta 23.10. : / En oikein osaa ajatella mitä sieltä voi selvitä, tuskin mitään. Mietin vain, että olisinpa tuolloin jo uudestaan raskaana ja voisin sen kertoa lääkärille siinä puhelussa :D
 
Tanita : ihan sama mulla! Olen nollannut tilannetta viinipänikän kanssa tässä yksi ilta ja polttanut muutamia savukkeitakin (...ehkä 2 askia) :ashamed: . Tiedän myös, ettei tuota odotusajan savutonta kautta kannattaisi heittää hukkaan, mutta kun v..uttaa! Nyt taas takana kolme täysin savutonta päivää, mut ei tämä helppoa ole...
Minä suunnittelin tilannetta keväällä: koska nuorimmainen pois tarhasta, mitä kivaa voin tehdä lasten kanssa äippälomalla kesällä, kuka kummiksi jne. No, meni suunnitelmat hieman uusiksi.
Nyt hännät pystyyn, kyllä me vielä raskaudutaan! Ja sinähän voit jo olla...!!

tillukas : tsemppiä, josko oireet enteilisivät plussaa??
 

Yhteistyössä