**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Vähän samaa pähkäilen kuin Marpa . Mulla enää ruskeaa tihkuvuotoa... koskahan testin pitäis olla nega? Siis vielä ei voi vauvan tekoa harjoitella, koska on kuitenkin vuotoa, mutta koska sit ekat menkat? Vähän rasittavaa, jos pitää rätti perseessä kulkea seuraavat viikot vielä...
Kierukan takia ei ollu vuotoa muutamaan vuoteen ja tähän tottuminen on vaikeeta.

TODELLA isoa kuumetta kehittelee!

Täysin ON viesti vastaan myöhemmin paremmin!
 
Alexa mulla alko tuhruvuoto 4.9 ja verinen 8.9 (kp1), jolloin todettiin keskenmenoksi vielä vuoto loppui muistaakseni 16.9 ja 18.9 (kp11) sain vielä haalean viivan raskaustestiin, mutta kohtu todettiin silloin jo ihan tyhjäksi. Sitten kun testasin vielä syyskuun lokakuun alussa (kp26) lopussa sain kirkkaan negan raskaustestiin. Nyt siis menossa kp38, mutta ajattelin, että jos se olisikin jo kp1, kun tullut nyt pikkasen pikkuhousunsuojaan verta. Vissiin nää menkat on vaan niukemmat kun yleensä normaalissa kierrossa.
 
taidan olla toodeelllaaaa vainoharhainen!!! en uskaltanut mennä tänään edes jumppa tunnille kun kuvittelin että jos oisinkin raskaana ja tää jumppa on teholtaan tosi rankka, syke nousee kunnolla, vatsoja tehdään paljon niin jos voisi olla haittaa mahdolliselle raskaudelle...voin kuvitella miten vainoharhainen ja ylitarkka tuun olemaan sit kun ja jos oon jälleen raskaana...

ei kummempia olotilassa, menkkajuilintaa välillä ja hermot jotenkin tiukalla...jos menkkoja ei näy niin en hötkyile, yritän odotella loppuviikkoon ennen ku testaisin.

marpa: mulla ekat menkat alkoivat sillai et eka päivä oli sellaista tiputtelua mutta sit hanat kyllä aukesi. toivotaan et sullakin ne alkais nyt ihan oikeesti jos kerta alkaakseen ja kroppa ei ois kovin pahasti sekaisin km.sta.
 
heisu81 luin sun viestin ja taas alko tuntumaan menkkajomotukset ja menin vessan ja voin todeta, että nyt ne tais tosiaan alkaa.

Onhan se toisaalta helpotus, vaikka sitä hieman toivoi, että olisin tullut heti raskaaksi, ettei olisi tarvinnut näitä kokea menkkoja kertaakaan. Jotenkin vaan turhauttaa, koska eka lapsi ois toiveissa ja kun ekat 7yk:taa kulu niin hitaasti ja nyt ei tiedä kuinka kauan joutuu yrittämään seuraavaan raskauteen ja sitten jos sekään ei kestä loppuun asti.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Tiistaina 16.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 36/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 5/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 22
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 19/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP 11/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 40/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 3/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 33/28-36
Tanita__38v___KM 8/11,KM 12/11,KM 9/12______________KP 31/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 9/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 70/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 52
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 16/28-31
Nöhvi___33v___KM 10/12___________________________KP 14(?)/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 9/28?
tartsu74__38v____TM 6/12__________________________KP 16/28-30

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 11/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 35/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 52/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 3/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 22/28-32
Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP ?

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 80/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 13/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 14/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP ?

***Piinailijat***

Miwwi - dpo 10
Tanita - dpo 12

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, Maniokki, Starhope

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Oho täälä on eri dpo kun toisessa ryhmässä :D mitähän oon säätäny, mut tohon voi sit varmaan vaihtaa dpo 10 :D

Tänään tehty testi ja negaa näytti. :( kai pitää sit vaan odottaa jos täti muutaman päivän päästä tulee, kun edelleen ihmeellisiä menkkajomotuksia. : /
 
EVO
Herrrrmo menee, oon tikuttanut ovista kp9 asti (nyt kp16) ja kaikkina päivinä on ollu kaksi selkeää viivaa joista kontrolliviiva on kuitenkin ollut paljon vahvempi ja paksumpi... Onko mulla joku hormonihäikkä vai onkohan tuo joku Pregcheck-testin ominaisuus?? Vähän oli eilen jotain juilintaa mutta ei viivat ainakaan miksikään muutu. Meneee HERRRRRRMOOOOOOOOO!!!!
 
EVO
Pahoittelut Miramei :(

Kerkesin turhaan tänne hermoilemaan, äsken kunnon pidätyksen jälkeen pärähti ihan selkee ovisplussa ja varmistin asian vielä digillä joka mulle tuossa hymyilee :)

Illan suunnitelmat siis selvillä ;) Pitää vissiin ennakkoilmoittaa miehellekin illan ohjelmasta....
 
Perjantain ja sunnuntain haamuista "päästiin" eroon ja tänä aamuna napsahti testiin oikea plussa!

Näin siinä vaan sitten voi käydä, kun "jopa toivoo" negaa, eli ei ajattele asiaa, niin homma menee kertalaakista suoraan maaliin! Tai no, mun tapauksessa maali on kyllä vielä kaukana, niinkuin tuosta MiNalon ylläpitämästä listasta näette. (Älä vielä muuten siirrä plussanneisiin, odottellaan nyt rauhassa mitä tapahtuu).

Menkkajuilintaa on vähän, mutta niin mulla on ollut aikaisemminkin... Kroppa ei varmaan tiedä mitä tekis. Ensimmäinen klexanekin tuli pistettyä, aika helppoa vaikka vähän jännäsin. Lääkäri soitti tänään iltapäivästä ja sain ultran 13.11. (jos jotain ultrattavaa vielä on). Lugesteronia hän ei olisi minulle enää määrännyt, mutta kun mulla niitä sattui olemaan niin saan niitä laittaa. Ja kun loppuvat, niin taidan pyytää lisää. Kolmannessa raskaudessa mulla oli ne, eikä tullut hematoomia eikä vuotoja niinkuin kahdessa edellisessä. Noh, lugeista huolimatta se kolmaskin raskaus päättyi ei-toivottuun tilanteeseen.

Vähän tekis mieli olla happyhappy, mutta enpä taida uskaltaa! Jos koittaus unohtaa koko asian ainakin kuukaudeksi. Sehän onnistuu, jeah right! :cool:

Sori tämä omanapaisuus.
 
  • Tykkää
Reactions: Simpu83 ja zapata
Tulen vain pikaisesti sanomaan: iitu85 :flower: TUHANNESTI ONNEA! :heart: Toivottavasti pikkuinen kyydissä pysyy ja pääset nauttimaan masunkasvatuksesta!

Tulen sitten illalla paremmalla ajalla laittamaan enemmän tekstiä.
 
Noista vuodoista... mullehan siis tehtiin kaavinta 08/11. Vuotoa ei pitäisi sen jälkeen paljon olla. No, ekat 5 päivää menikin ihan hyvin, sitten 6. päivänä alkoi tulla sellaisia peukalonpään kokoisia mustia hyytelömäisiä klimppejä, ja reilusti :$ Tuota kesti pari päivää. Istuin pöntöllä, ja tavaraa vaan tuli.

Testit näytti plussaa vielä 2-3 vkoa kaavinnasta, ja menkat alkoivat 5,5 viikkoa kaavinnan jälkeen. Seuraavan plussan tein TASAN vuosi tuulimunadiagnoosin jälkeen, tosin yritystäkään ei kauheasti välillä ollut - ei vaan jaksanut uskoa. Tasan yhden kerran, ihan ilman paineita oltiin ihokkain heinäkuun kierrossa, ja sen tulos kasvaa nyt masussani <3

Tsemppiä teille kaikille <3

WP 15+0
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
iitu: tulin taas vaan kurkkimaan mitä sun viivanpaikoille tapahtui ja ihana toivottaa ONNEA :flower: Nyt kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä, että tällä kertaa kaikki menee hyvin! Mulla ainakin Klexane toimi tässä raskaudessa, tai sitten se oli se kortisoni, mutta kyllä nyt on sun vuoro onnistua :)

malttamaton & möhkylä rv 31+0
 
Hellou! Tahtoisin liittyä teidän joukkoonne, jos mahtuu =) Eli minulla historia puhuu seuraavaa. Olen 30 vuotias. Minulla on yksi lapsi 9/07, km 5/11 raskauden keskeytys vaikean kehityshäiriön vuoksi 10/11, kohdunulkoinen raskaus 9/12. Nyt saamme luvan yrittää vasta tammikuussa, koska sain sytostaatteja. Onkohan tämä minulle sopiva ketju? Noh, täällä sitä nyt ollaan. :confused:
 
Pitkästä aikaa hei kaikille! Valitan, että olette päätyneet tähän ketjuun ja lähetän lämpimiä ajatuksia sekä tarrasukkia kaikille tasapuolisesti :hug:

Tulin kertomaan, että meille syntyy helmikuussa poika (jos kaikki menee kuten strömsössa) :heart: Teinit ovat innoissaan ja tuleva isäkin tokeni tyttöfiilareistaan 30 sekunnissa...

Uusille kerron hieman tarinaamme. Saimme 25.10.2010 plussan raskaustestiin noin 7 kk yrittämisen jälkeen. Raskaus eteni hienosti aina rv 19+ saakka, jolloin päädyin äitiyspolille supistelujen vuoksi ja lapsukainen todettiin kuolleeksi. Kuolema oli tapahtunut jo 16+5 ja syynä oli napanuorakomplikaatio. Tyttäremme syntyi 7.4.2011, rv 19+4.

Aloitimme uudelleen yrittämisen heti ja yrittäminen oli todellakin yrittämistä! Välillä ovuloin kesken kuukautisten ja sain kystiä. Teroluteja ehdin syödä puolisen vuotta ja helvetti, kun olikin piinalliset kuukaudet!

Helmikuun 2012 loppupuolella pääsin gynelle, joka on erikoistunut akupunktioon. Hänen hoitonsa jälkeen alkoi raskaus heti seuraavasta kierrosta. Raskaus meni viikon päästä sen toteamisesta kesken, mutta antoi toivoa. Vaikkakin toisaalta pelättiin, että uuteen raskauteen menisi taas vuosi aikaa...

Kesäkuun alussa oli hätäinen ovis ja lähdin lasten kanssa reissuun. Viikkoa ennen juhannusta olin viettämässä naisten iltaa ja sain seuraavaksi päiväksi hirveän närästyksen. Rupesin tuolloin jo miettimään, että jotain saattaa tapahtua.. Rinnat tulivat kipeiksi ja paha olo valtasi parissa viikossa tästä ja noin 1,5 viikkoa kuukautisten myöhässä olon jälkeen teimme positiivisen testin!

Ensin jännättiin varhaisultraa, sitten alkoi np-ultran odottaminen.. Np-ultran aikoihin sain kotidopplerin, joka ei kuitenkaan minun vatsanpeitteitteni kanssa toiminut ennen rv 16. Juoksin siis neuvolassa kerran viikossa vain kuuntelemassa jumputusta.
Eilen käytiin rakenneultrassa ja poika meille lupailtiin helmikuussa syntyväksi!

Voimia koitokseen kaikille, lämpimiä ajatuksia! Missa ja Kolmois-pomppu, rv 21+5
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
suhveli on ehkä ihan hyväkin että kroppa ottaa oman aikansa tuon km:n jälkeen. On sitten valmiina tositoimiin seuraavassa kierrossa. :)

Marpa symppaan sua kovasti noista tunteista koska itsellä myös hieman (kröhm: lue paljon) perfektionistin vikaa, ja oman kropan totaalinen pettäminen ja sekaisinmeno oli aika kova paikka itselleni. Nyt olen vain todennut etten asioille mitään voi, ja stressaaminen saa vain itseni ja mieheni varsinkin pahalle tuulelle. Niissä mielentiloissa ei paljon vauvaa tehdä... :) Itsellä menkat on olleet runsaammat ja kivuliaammat.

Alexa tuo vuotaminen on todella yksilöllistä, itsellä jälkivuoto pitkäänkin, ja juuri tuollaista rusehtavaa tuhrua. Koita jaksaa! :hug:

Heisu ihana! Jotenkin tuli viestistäsi itse mieleen kun yksi päivä huomasin miettiväni että voinko oikeasti syödä todella tulista ruokaa jos olenkin raskaana. :LOL: Sitten tulin järkiini ja söin. :p Milloin ajattelit testata?

Miwwi kurjaa että negan sait. :( Toivottavasti täti tulee äkkiä jos on tullakseen että pääset pian uuteen kiertoon!

EVO Onnea ovisplussasta, tärppionnea miehen kaatoon!

Miramei :hug:

Tanita Toivottavasti olisi jo uusi asukki aluillaan...

Whisky Peat Joko masu alkaa näkyä? Ihanaa kun tulet meihin aina välillä luomaan toivoa! :heart:

Tervetuloa Kenya ja pahoittelut menetyksistäsi! :hug: Aikamoiset koettelemukset olet joutunut kokemaan. :(

Missa -76 ihanaa kuulla että teillä pikkuinen poika on hyvin kyydissä pysynyt! :heart:

Miima81 tervetuloa ja kurjaa että jouduit takaisin kuumeilun pariin. :hug: Itse olen laskenut kiertoa vasta ekoista menkoista.

ON: Pientä piinailua ilmassa, mutta vain hetkellisesti. Sen verran kiirettä pitää muissa hommissa.
 

Yhteistyössä