**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

EVO
.. ja onnittelut rupeltaja menkoista :)
Mä join jossain kierrossa greippimehua (maistelin montaa eri merkkiä) kp1 - oletettu ovis. . . ei kyllä siitä kierrosta tärpännyt. Mutta mä kyllä tykkään siitä mehusta muutenkin ja onhan siinä vitamiinejakin eli ei se hukkaan menny :)

Varmaan hermoja kiristävää tuo "röökitilanne" sulla Naapurin tyttö :/

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Mulle saa päivittää nyt KP2 eli menkat alkoi eilen. Ainakaan heti ekasta kkierrosta km:n jälkeen ei siis ainakaan tärpännyt, vaikka luulin tietäväni ovulaation ajankohdan. Tosin en missään vaiheessa saanut tikkuun sitä tosi tummaa viivaa. no nyt tässä kierrossa sitten uusi yritys, jospa tärppäisi heti! Mun pitäs kans käydä hakemassa tk:sta pissakuppi ja viedä tällä viikolla se näyte siitä, että kaikki on ok tyhjennyksen jälkeen.
 
Marlin ja Prinsessat: Tuli itsellekin paha mieli, kun luin Marlin sun ajatuksia vertaistuesta - tosin aikalailla samaa mieltä asiasta, minkä myös Prinsessat oli huomannut. Joku mainitsi, ettei osaa aina neuvoja antaa; mun mielestä kyse ei ehkä ole siitä pitäisikö neuvoja edes antaa vaan lähinnä vain tuen antamisesta. Se, että vain huomioi toista ja välittää on usein jopa tärkeämpää :heart:
Itse en ole viime kevään täällä käynyt, koska tuntui vähän samalta
Marlinille siis iso hali ja tsemppiä!!!

ja voisiko joku vähän valaista, mikä juttu toi greippimehujuttu oikein on??? :rolleyes:
huomenna pitäisi alkaa menkat - tai lähinnä siis toivon että ei ala..odottavan aika on pitkä eikä oikein sovi kärsimättömälle..

Onnea Simpu83!!!!!

EVO: uutta yritystä vaan!!! kuitenkin pyörii vähän väliä mielessä niin miksipä sitten ei yrittäisi? Tai ainakin mulla pyörisi..eikä siinä mitään häviä vaikka yrittääkin..kunhan muistaa hauskuuden eikä liian tosissaan pörise :kiss:
 
Cattibrie; luulen että se on nimenonaan sairaalakohtaista (ja tietty riippuu potilaan tilanteestakin) että otetaanko osastolle vai ei. Itse olisin sinne suostunut menemään vasta viime tilassa, se kun on osittain omaa työpaikkaa....

alien_1; Onnea menkoista! (Vaikken valitettavasti YHTÄÄN nyt muista, millainen sinun tilanteesi olikaan...) Ja tsemppiä yritykseen! ;)

Simpu83; ONNEA plussasta!!!!!

EVO; ehkäpä jos heitätte "pyyhkeen kehään" niin plussa tuleekin sitten puskista..? :)

lauru; tässä kierrossa sitten uutta yritystä! :)

starhope; me kaikki koemme asiat varmasti tosi erilailla! Itse tosiaan (kuten aiemmin jo mainitsin) käyn täällä useasti sisään kirjautumatta, pikavisiitillä. Ja sit kun kirjautuu, niin yleensä omasta kommentista on jo muutama sivu aikaa niin on aikamoinen savotta alkaa kaikille henk.koht. kommentoimaan. Se ei tarkoita, etteikö hengessä olisi mukana... Myönnän kylä olevani "keskustelupalstaluonteeltani" vähän enempi taustailija, eikä siinä ole mitään henk.kohtaista. :)
Toinen juttu itselläni on ehkä se, että moni on täällä ollut (valitettavasti) pidemmän aikaa ja ihmiset tuntevat/muistavat toistensa tilanteet. Itse uutena tuntuu toisinaan hassulta kommentoida ihmisten tilanteisiin, kun ei ole hajuakaan siitä, mitä tapahtumia oli taustalla....ja sit kun niitä kommentoitavia olisi se parikymmentä niin väkisinkin menee sekaisin.

Itse koen vertaistueksi sen, että pääsee LUKEMAAN muiden tilanteista ja sattumuksista ja tajuaa, ettei ole tilanteensa kanssa yksin eikä ole ainoa, jolle tällaista tapahtuu. Mutta kuten sanoin, olemme yksilöitä kaikki ja erilaisia. :hug:

ON: Oikeasti, melkein naurattaa jo tämä juhliminen ja ilakointi menkkojen suhteen - en normaalisti ikinä käytä yösiteitä saatikka käy siteenvaihdossa kesken unien. Viime yönä aamuyöstä jatkuva lorahtelu kylkeä kääntäessä alkoi häiritä unta senverran, että oli pakko käydä vaihtamassa....eli vuoto on tosi runsasta normimenkkoihin verrattuna - ja minä olen niin onnellinen :D

Nyt kauppaan, greippimehuhyllylle....
 
rupeltaja oot oikeessa ja näinhän se on että jokainen on vähän erilainen ja kokee eri tavalla.

toi greippimehuko on nyt sitten se valaistus jonka avulla voi helpommin tulla raskaaksi..öö.. just kun mä ehkä olen oppinut noita ovis-tikkuja käyttämään..taidan pitäytyä niissä :flower:
tai ehkä sitä voisi huomisen jälkeen jos menkat ikäväkseni alkaa niin käydä kaupan hyllyltä sellaisen ostamassa
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Maanantaina 19.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 12/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 4/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 25/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 17/26-32
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 31/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 26/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 19/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 2/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 32/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 2/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 17
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 14/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 15/30
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 86/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 9/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 19/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 8
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 9/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 34/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 19/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 26/28-30

***Piinailijat***

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: MiNalo, Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka moi!! Pahoittelut, nyt tulee vain omaa napaa! Mä olen 100% varma, että palaan tänne piakkoin..:'( Mulla siis raskausoireet loppui kuin seinään noin viikko takaperin..Tänään sit kävin ostaan r-testin, kun oireet ei ole tullu takasin. Viiva oli selkeästi haaleampi kuin viimeisin vajaa viikko sitten tehty! :( Ja sama testi kyseessä..Alkuraskauden keskenmeno siis..tänään pitäis olla rv 5+5 kasassa. Surettaa niin maan pirusti (mutta eipä minun tarvitse teille tätä tunnetta kuvailla sen enempää)...Nyt vain odotellaan, että milloin mahtaa vuoto alkaa vai alkaako itsestään edes??! Pientä kipuiluakin on jo ilmassa...Mä niin tiesin tämän jo heti alusta alkaen, kun se hormooni nousi niin hitaasti! Kuinka helvetissä tästä taas selviää?!!! Anteeksi. :ashamed:
 
Marlin kurjaa kun lähdit! :( Toivottavasti löydät tukea jostakin muusta ketjusta. Ja olet tietenkin aina tervetullut tänne takaisin. Mieluiten nähtäisiin kuitenkin plussanneiden puolella, eikös joo? :) Ja toivottavasti tuo sinun kummallinen tilanteesi selviää, ei kuulosta yhtään kivalta.

Muillekin pahoittelut jos olen ollut osallisena tähän omanapailuun, ei ole ollenkaan ollut tarkoitukseni. Perjantaina vaan olo oli niin kurja etten yksinkertaisesti jaksanut kommentoida mitään kenellekään. Muuten koitan aina huomioida kaikki.

Simpu83 Onnittelut plussasta! :flower: Toivottavasti tavataan pian toisella puolella.

Naapurin tyttö Kurja tilanne jos ei mies ymmärrä että hänenkin pitäisi vähän ottaa itseään niskasta kiinni. Toisaalta tupakanlopettaminen on todella vaikeaa jos ei sitä ihan oikeasti halua tehdä. Itse lopettanut monen monta kertaa, ja vasta vikalla kerralla ihan oikeasti sen halusin tehdä. Ei enää ollutkaan vaikeaa. :)

rupeltaja Onnea menkoista! Mikäs kp sulla on nyt menossa? Saisin listoille.

lauru Toivottavasti tästä kierrosta nyt tärppäisi!

EVO löysin rantein tjottailulla onnistutte ihan varmasti! :)

alien_1 onnea myös sinne menkoista! Olkoot ne viimeiset pitkään aikaan!

Starhope Toivottavasti menkat jättää tulematta! Raportoithan sitten meille uutiset? :)

Cattibrie Itse myös ihmetellyt samaa. Itsellä ei kummallakaan kerralla tällaista tarjottu, kotiin vaan lääkkeiden kanssa. :( Taitaa olla aika tapauskohtaista myös, myöhäisemmässä vaiheessa haluavat mielummin tarkkailla.

Pahoittelut jos joku jäi välistä, silmissä vilisee kaikki viikonlopun viestit. :) Ja pahoittelut jos listassa on jotakin vinksallaan, ihan eka kerta listan päivittäjänä, joten ymmärrättehän. Ja laitattehan sitten päivitykset punaisella että vanhat simmut näkee. :)

Täällä on ihmetelty viikonloppu kummallisia menkkoja. Jos nää nyt on menkat. Ensin vuoti 2 päivää, sitten loppui päiväksi. Tänään vuotanut hieman. Tämän aamun testi oli kuitenkin nega. :( Mitä lie, hieman pelottaa että onko jotakin pahemman kerran sekaisin kropassa. Onneksi parin viikon päästä on aika gynelle.

Mukavaa viikonalkua naiset!
 
Simpu83 onnea! :)

Rupeltajalle onnittelut menkoista! Muistan ton fiiliksen! Itellä ainakin oli sellanen olo että vihdoin tää on ohi!

Tosta kommentoinnista oon samaa mieltä Rupeltajan kanssa. Oon ollu laiska kirjottelemaan ja pyörinyt enimmäkseen taustalla. Ahkerasti käyn silti lukemassa ja itseänikin helpottaa jo paljon se että on ihmisiä jotka ovat samanlaisessa tilanteessa. Mutta mielestäni Starhope on oikeessa kuitenki siinä että on se toisten huomioiminen täälläkin tärkeää. Joskus vaan itsestä tuntuu siltä että ei oo kaikkiin asioihin sanottavaa, joten tulee sitten kommentoitua ne joihin on.

Greippimehuun mä en oo ite lähteny. :D Tai enpä oikeestaan muihinkaan kikka kolmosiin, edes ovista en oo ikinä tikuttanut.

Voi Minalo! Toivon että siellä olisi kaikki hyvin!

Zapatanin ei tarvi siellä pyydellä mitään omanapailuja anteeksi! Musta sä olet yksi huomaavaisimmista täällä! :heart: Kiitos päivityksestä!

Päivityksestä huomasinkin että apua! Jo kp25 menossa. Olin jo heittäny hanskat tiskiin tän kierron suhteen. Oviksesta ei oo mitään tietoa ja makkarin puolellakin olis voinut olla ahkerampi. Mutta eilen illalla iski pariksi tunniksi hillitömät kivut. Ensin aattelin että ei se oo mitään kun yskäistessä sattui alavatsaan kovaa, mutta sitten kun se yltyi siihen että en pystyny kävelemään suorassa, oli pakko myöntää itelleen etten kuvittele. Pieni toive heräsi että josko kiinnittymiskipua? Edellisessä en kyllä muista sellasia tunteneeni. Onko muilla kokemuksia?
 
Kiitos kaikille onnitteluista, olette ihania. Kkm oli sen verran ikävä kokemus, että tänään varasin varhaisultran joulukuun puoleen väliin. Kierto oli aika outo. Kp 11-20 tikutin ovista. Kp 20 oli mukamas vähän tummempi kuin muut. Mutten jaksanut ostaa lisää tikkuja ja käytössä olleet oli erääntyneet kesällä. Ei niistä nyt sitten tiedä. Mä jatkan vielä tämän ketjun lukemista. Kiitos kaikille kirjoituksistanne. Niistä on ollut hurjasti tukea. :flower:
 
Nyt ehkä hieman nolottaa kun heti oon pois lähössä. Niin ihania kommentteja tullu nyt :ashamed: Mutta siis minä tosiaan kaipaan vaikka vaan sitä yhtä hymiötä tai yhtä sanaa. Kun ei oo kavereissa ketään kelle vois puhua, ja jotenki tuntuu että kaikki kelle puhun avoimesti (oma äiti, anoppi, veli :D ), niin ovat aika vaivaantuneita. Ja ymmärrän toki heitä. Sitä vaan oottaa tosiaan että etes muilta jotka on saman käynyt läpi, saisi jotain kommenttia. Mutta ei muistella pahalla, minä en ainakaan :) Pidän nyt jonkin tovin taukoa taas palstailusta, vaikka voi olla että käyn aina teidän kuulumisia lueskelemassa.
Sen verran vielä tästä mun tilanteesta, että tänään hcg oli 532, eli hieman noussut. Viime ke oli siis 488. No, lääkäri soittaa huomenna, ja sitten ollaan viisaampia...ehkä.

Kovasti vielä plussatuulia kaikille :heart: Ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneet. Ja erityisesti MiNalolle isot halit ja tsempit. Toivotaan että et tänne palaa...et saa tulla tänne takas :hug:
 
MiNalo voi sinua, suru jos noin ikävästi käy:'(.. lämmin:hug:..jaksuja laittelen kovasti:kiss:

..myös muillehin kuumeilijoille tänne pinoon..
hyviä vointeja&tärppionnea, sitä 9kk kestävää.:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
Minalo Voi ei :hug: toivotaan että sielä kaikki on hyvin!!

Täälä on tullut paljon tekstiä, kiirettä ollu, että ei oo tääläkään ehtiny kauheesti käydä.. :)

On: Mulle voi vaihtaa iäksi 22v
Täälä ollaan tää kierto menty ilman ovistikuttamista ja ovistuntemuksiakaan en oo oikeen bongannut. :ashamed: Menkkajomotusta on taas ollu jo jonkin aikaa, eli kai se täti sieltä tulee.. Tein tänään kyllä david r-testin kun kaapista muutakaan löytynyt ja ihankun olisin jotain tosi haamua nähnyt, varmaan kuvittelen vaa.. ei auta kun odotella. :)
 
EVO
Ihan ekaks: EI EI EI EIKÄ MiNalo!!! Todella kurjaa!
Voi kunpa pieni pysyisi matkassa. Mä olin niin iloinen sun puolestas kun plussasit. Toivotaan vielä parasta.

lauru
, tsemppiä seuraavaan kiertoon!

starhope, se greippimehu on kai hyväks limakalvoille, kohdunkin siis. Mutta en tiiä onko sillä oikeasti mitään merkitystä... tosin ei varmasti mitään haittaakaan :)
Onko menkkoja kuulunut?? Toivottavasti jäävät tulematta.

rupeltaja kirjoitti hyvin tästä palstojen vertaistukihommasta. Allekirjoitan täysin, mulle myös muiden juttujen lukeminen on vähintään yhtä tärkeää vertaistukea kuin se että kerron omista murheistani ja saan niihin vastauksia. Tosin kyllä mieltä lämmittää jokaikinen tsemppi joka täältä irtoaa :)
Ja hei muistan tuon menkkojen fiiliksen - tavallaan se vuoto ahdisti kyllä mutta sit tuntui siltä että kroppa toimii ja "puhdistuu". En oikein osaa paremmin nyt selittää...

zapatalle sanon sen verran että sinä olet kyllä tämän palstan ahkerin tsemppaaja ja kommentoija, kiitos siitä <3 Omanapaisuuteen tiedän itsekin kiireessä useasti sortuvani, sinä et kyllä ikinä.
Oudon kuuloiset menkat kyllä. Itselläkin on kyllä selkeesti niukentuneet ekan kkm:n jälkeen niin että välillä tuntuu että on just ensin 2 päivää niukkaa vuotoa ja sit päivä väliä ja sit taas vuotaa. Harmi etten tuosta muistanut eilen gyneltä kysyä :/

Cattibrie
, kiinnittymiskivusta: mulla oli jotain kipua nyt viime kierrossa niihin aikoihin kun oletettu kiinnittyminen oli. Tai siis yritys tai mikä nyt olikaan. (Gyne kyllä eilen sanoi että se oli keskenmeno koska menkkojen alkamispäivänä testi oli plussa ja plussaa oli viikon ennen kuin sit alkoi vuoto)
Pidän täällä peukkuja!!! Muutaman päivän päästä sen sit tietää että oliko kiinnittymisestä kyse ;)

Marlin, häh? HCG noussut? Tosi outoa. Sulla oli vuotoa pariin otteeseen mutta ei tullut hyytymiä vai miten se olikaan.. Voisko se olla sit ihan normiraskaus missä vaan on tullut jotain vuotoja välillä? Toivottavasti ei mikään kohdunulkoinen. Tosi kurjaa odotella että selviää :( Pääsisitkö ultraan vai onko siitä mitään hyötyä tässä vaiheessa? Ilmoittele tänne kun selviää jooko? Tsemppiä!

Miwwi, olispa ollu oikea haamu! Kannattaa varmaan pitää päivän tauko ja testata vaikka ylihuomenna? Mulla meni jotenkin hermo noihin Davidin pikkuliuskoihin, en aio niitä enää ostaa.

).(
Tosiaan eilen kävin terveystalossa erikoislääkärillä tarkastuksessa. Nooo... oli tosi mukava "pappa". Se sanoi heti kättelyssä että kaksi keskenmenoa ei ole mitenkään harvinaista ja tosi yleistä. Kuulemma noin 84 % kaikista alkaneista raskauksista "menee haaskoon". Otettiin papa ja tehtiin sisätutkimus ja juteltiin niitä näitä. Sanoi ettei turhaan tervettä naista ulrtaa. Maksaa vaan turhaan paljon rahaa. Tyydyin siis tuohon :) Papakoetta kun otti niin joutui putsaamaan kohdunsuulta(?) hirveät määrät limaa (sanoi että ovulaatio ihan just tulossa) ja naureskeli että "täähän venyy yli kymmenen senttiä tää sun limas". Aivan abrsurdia maata siinä ketarat levällään kun papparainen siellä alapäässä venyttelee mun ovislimoja. Mut hyvä käynti, hyvä ja kokenut lääkäri. Ja eilen tuli vähän oviksen kunniaks puuhailtuakin :) Taitaa olla tulossab ylihuomenna tai sit sitä seuraavana päivänä.
Oho, tulipa tekstiä...
 
Hei arvon naiset. :)

Haluan sanoa sanasen tuosta vertaistuesta, ajattelen asiaa samankaltaisesti kuin rupeltaja ja olen palstaillut vasta pari viikkoa eli taidan olla jopa ujo ottamaan kantaa muiden tilanteisiin. Mutta eiköhän tässä ajan kanssa reipastuta. =)

Ja sitten onnittelut Simpu83 plussasta! Ja paljon tsemppausta MiNaLolle, toivotaan, että olis vielä mahdollisuus. :hug:

Cattibrie, älä nyt vielä luovuta, just kuulin taas yhdestä tapauksesta, jossa luultiin ettei ovista tullutkaan, mutta silti raskaus alkoi. Eli ehkä et huomannut sitä, mutta et kuitenkaan missannut sitä. Kerro kuinka kävi. :)

Voi miten mua nauratti tuo EVOn lääkärikäynti! Voi kun kaikki lääkärit olis noin mutkattomia. :LOL: Ei nyt muuta kuin ovis hyödyksi.

).( Täällä mennään kp20. Hauskasti menee päivämäärän kanssa samaa tahtia noi kp:t. Ovis taisi kipuilujen perusteella olla tossa kp13-14 eli nyt olis dpo7? En tosin ole tosta satavarma, mulla on juilinut mahaa tasaisesti lähes koko kierron.

Toiveet on ihan liian korkealla eikä tilannetta auta että mies on jostain saanut päähänsä, että nyt tärppäsi. :) Mutta mahaa siis särkee menkkamaisesti ja jopa rintojakin särkee. Ja alaselkää. Lisäksi eilen tuli iskiaskipua selkään, joka on mulla ollut oikeastaan pelkästään raskauksien aikana, alkuraskaudessa. Kaikki kivut tänne vaan, SILLÄ EHDOLLA että plussaan viikon päästä. It's a deal. :D
Kyllä ärsyttää olla näin raihnainen jos en plussakaan. No, sen näkee sitten.

Mukavaa päivänjatkoa :heart:
 
Kiitos EVO :)

Ultrassa käyty. Tosi kiva ja ihana lääkäri, otti mut omalla ruokkiksellaan ultraan, koska vapaita aikoja ei tälle päivälle ois ollu. Oli tosi helpottunut oikeesti, kun näytin ihan hyvinvoivalta, eikä kipuja ja vuotoja oo. Kaikkien lääkärien pitäs olla hänen kaltasiaan. No asiaan. Vasemmassa munatorvessa mahdollinen raskaus. Jotain siellä näky, mutta ei virtauksia. Oikea munasarja todella siisti. Paineli tuosta mahan päältä, ja kyllä se tuo vasen puoli hieman aristaa. Sain jopa kuvat mukaan :D Laitto naistentautien polille lähetteen. Oisin voinu joko tänään lähtä sinne istuun ja oottaan, jos oisin halunnu. Mutta kun ei oo kipuja eikä vuotoja, niin ajattelin oottaa kotona. Varmaan torstaina tulee postitse sitten aika. 1-7vrk:n sisään kuitenkin pitäs päästä. Siellä sitten katotaan ainakin tuo hcg, ja sen mukaan sitten jatkot.

Tosi helpottunu olo kun nyt tietää missä mennään, vaikka kyllähän mulla epäilykseni tästä ku:sta oli.
 
marlinvoi kurjuus! Noi kohdun ulkoiset on tosi kurjia eikä näköjään ole itsekseen häviämässä, kun kerta hcg noussut :hug:

EVO onnea talletuksiin ja tärppionnea!

(.) 29 päivää laskettuun aikaan eikä edelleenkään sellainen olo, että meille olisi vauva tulossa. Kyllä noi 4 keskenmenoa on vaan jättäneet sellaiset arvet ja epävarmuuden ettei näköjään siitä ylipääse. Ihmiset ovat ihmeissään, kun tosiaan koko ajan kyselevät, että milloin teille vauvaa syntyy ja edelleenkin miehen kanssa vastataan "joulukuussa, jos kaikki vaan menee hyvin". Laskettua aikaa lasken lähinnä sen takia, että saa tämän epävarman tilanteen loppumaan, että miten tässä käy, tuleeko meille vauva vai ei?! Ihan hölmöä, mutta ei sitä vaan jaksa uskoa.

Plussatuulia kaikille ja parempaa onnea seuraaviin raskauksiin :heart:
 
Hei kaikille!

MiNalo :hug:tosi paljon voimia sinne!Toivottavasti tuo ei ole nyt sitä mitä pelkäät :'(

Simpu Onnea kovasti plussasta:heart:

anteeksi kaikille joiden juttuja en nyt kommentoi Koitan vaan jaksaa pitkästä aikaa kirjottaa omia kuulumisia.Oon nyt ollut todella uupunut enkä oo tääläkään jaksanut kuin pikaseen käydä lukaseen muiden juttuja.
Väsyttää ja harmittaa aivan hirveesti se kun en kerkeä päivisin muuta tehä ku pukea ja riisua 2 ja 4vuotiasta ja pakata heitä autoon ja pois autosta.Oon nimittäin "ammatiltani" kotiäitin lisäksi myös taksikuski.Tosin vain omille työilleni 6vuotiaalle (eskari) ja 8vuotiaalle.Ihan kauheeta ku en kerkee missään välissä ees kunnolla syyä.Heti aamulla kaikki neljä ruokkia ja laittaa puhtaisiin vaatteisiin aamupesujen jälkeen ja laittaa tyttöjen hiukset.Sitten mars matkaan ja kun tytöt on viety(yleensä toinen yhdeksäksi ja toinen joko jo kahdeksaksi tai sitten kymmeneksi,joten menee reilu tunti aamusta siihen kuskaukseen.Just ku päästään kotipihaan toista viemästä niin taas matkaan),käytämme koiran jonka jälkeen onkin jo kiire ruuan laittoon.Sitten taas hakemaan eskarilaista.Yleensä keretään sitä ennen just ja just syyä mutta väliin ruuat jää lautaseen jos pojat syö liian hitaasti.

Tänään soitin koulukuletuksista vastaavalle ja puhkesin kyyneliin ku sanoin että pojilla ei oo muuta elämää viikolla ku tuo autossa istuminen:'( ja sille se tosiaan tuntuu.Ihan kamalaa ku ei kerkeä poikien kanssa leikkiä eikä askarrella,saati kunnolla ulkoilla.Sitten iso ongelma on se että 4v ei meinaa millään jaksaa ilman päikkäreitä mutta mitempä sitä niille laittaa ku pitää siihen aikaan olla hakemassa eskaria ja sitten ei enään viiti laittaa ku tullaan yhen jälkeen kotia ku ei muuten saa illalla nukkuun.Kun tuo kuletusrumba on päivältä ohi niin en enään jaksa millään alkaa mitään tekemään.Kotikin on taas ihan räjähtänyt.
Tuntuu niin "reilulta" ku muu luokka kulkee taksilla(lukuunottamatta kahta oppilasta jotka asuu koulun lähellä) ja mää sit kuletan taksin perässä tyttöä omalla autolla vaikka jäätiin kuletusta vaille kilometreissä vain juuri ja juuri.

Huuh elikkä väsyttää ja uuvuttaa tää kaikki ja siihen päälle sit se keskenmenon suru ja vielä suru koirasta.Pitäs poistattaa hammaskiveä(niin paljo että kuulemma parempi ottaa riski) ja lääkäri sano että suuri riski ettei enään herää nukutuksesta ku niin vanha koira :'(

Mulla myös nyt kova syyllisýys siitä että suren menetettyä pikkasta vaikka mulla on neljä tervettä lasta.Jotenkin tyhmästi tuntuu sille että en sais surra vaan pitäs pelkästään olla onnellinen.Ja niinhän mää oonkin niin onnellinen nuista neljästä lapsestani :heart: mutta kyllä tää tuntuu oudolle etten voikkaan enään ajatella olevani viiden lapsen äiti kun se yksi on tippunut matkasta:'(

Sori tää marina,mut oli jonnekkin pakko purkautua.Jospa tää tästä.....

Yritys on nyt aloitettu.Mullahan siis viimeviikon alussa tuli vielä valkovuodon seassa jotain rusehtavaa ja pinkkiä vuotoa joten ooteltiin että se loppuu mutta sitten alettiin heti yrittämään ku vuodon alusta laskiesssa ois ollu aikalailla ovulaation aikakin.Paitsi että nythän voi kierto olla mitä vaan ku mulla loppu siis viimeksi se lääkkeellisen tyhjennyksen vuoto ja ekoja menkkoja ei ooteltu ollenkaan.Luulen että ovulaatio on ollut vasta tai on ihan just ku nyt on tullut just sellasta limaa mitä tulee ovulaation aikaankin.Silti luulen ettei tärppää heti.On vaan jotenkin sellanen olo.

Vaikka toivosin kyllä kovasti että tärppää.Mutta sitten kun tärppää niin kyllä pelottaa... oon stressannut sitä jo nyt että miten selviän eka kuukausista sen hirveen pelon kans että taas menettää pienen ihmisen alun

Mutta nyt vähän järkkäilemään kotia ennenkuin pitää lähtä viemään isointa tyttöä harrastukseensa.Onnea kaikille yritykseen ja tsemppiä kaikille joilla jotain surua tai murhetta:hug:

Ainiiin ja mun normaali kierto on 28 päivää joten jos vois laskee tosta tyhjennys vuodosta kiertopäiviä niin nyt ois kp18 menossa.

Rakkaudesta äiti
 
Mulla on kans huono tapa nopsaa töissä käydä lukemassa näitä juttuja niin ei jää aikaa ajatuksen kanssa kirjoittaa. Vaikka itselle ei ole niin tärkeää, että muut kommentoivat omia juttuja, ellen erikseen kysy jotain asiaa, johon toivoisin vastausta. Mulle toistaiseksi riittää vain muiden juttujen lukeminen ja varsinkin jos on paljon tekstiä kertynyt, niin on vaikea muistaa mitä kukakin on kirjoittanut. Toisaalta tähän vaikuttaa sekin, että kun on vasta tänne siirtynyt, niin ei muista ihmisten nimimerkkejä ja pitää niitäki metsästää tuolta, että miten se kirjoitettiin jne :)

rakkaudesta äiti Kuulostaa tosi ikävältä tuo teidän tilanne. Eihän tuossa oo mitään järkeä, että lapset ei voi missään välissä nukkua tai saada edes syötyä kun on noin kiire tahti kuskaamisten kanssa. Onko teiltä kuinka pitkästi sinne minne tytöt vie? Eikö tuota saisi mitenkään sovittua, että sun ei tarttis oikeasti kuskata niitä? sit jos tuohon vielä tulis vauva, jota pitää syöttää jne niin menee melko vaikeaksi :|

EVO Hassu lääkärikokemus sulla :D Mulla oli viime raskaudessa semmoinen eläkkeelle jäänyt mieslääkäri, joka teki siis synnytystapa-arvion ja se oli tosi inhottava kokemus. Se oli semmoinen jäykkä ja puhu ihan pirun hiljaa niin en kuullut mitään mitä se sanoi ja sit se kirjoitti koneellakin yhtä sanaa varmaan minuutin :D ei ollut kyllä yhtään luonteva olo siinä maata alapää paljaalla kun toinen oli melkeen oman vaarin ikäinen :D

minalo Toivotaan, että saat pysyä siellä puolella!

ON:
Mulla on nyt toinen päivä menkkoja ja tänään on ollut jo tosi niukka vuoto. Eilen tuntu, että lorahteli ja ois normaalia voimakkaampaa mutta tänään on sitten kääntynyt päälaelleen tuo vuodon määrä. pitääkin käydä ostaan jo valmiiksi ovistikkuja ja ehkä sitä greippimehuakin ;) Testaatteko muuten ovista vaan kerran päivässä ja aina samaan aikaan vai miten? mä oon käyttänyt noita Clear bluen tikkuj leikkaamalla yhden aina kahtia, että riittäis pidempään. mitkä teistä on parhaita?
 
ON: eka hoitokäynti takana ja tulokset tässä: tuubat täysin auki, jihhuu!!! Ei kyllä tuntunut mitenkään kivalta se toimenpide :/ Miehellä tarpeeksi hyviä ja nopeita simppoja minut hedelmöittämään -ainoa vika on se, että osa takertuu toisiinsa, mutta simppoja siltikin riittämiin. Ois saatu heti lähete inssiin just sen takia että kaksi lievää probleemaa, mutta haluttiin eka yrittää pelkillä clomeilla. Sano kyllä, et varmasti saadaan lapsi ilman hoitojakin jossain vaiheessa, sillä ollaan onnistuttu ennenkin (vaikkakin epäonnistuttu). Eli mulla vaihtelevaan kiertoon ja oviksen parantamiseen 1kpl, 50mg clomi kp:t 3-7. Seurataan ultrassa kp 10-12 välillä ja heti saadaan inssiin lähete jos/kun halutaan, vaikka alustavasti sovittiin et pari kiertoa mentäis näin. Ja sano vielä senkin, et hanki niitä clearbluen testejä ja suoraan apteekista kun nettitestien laatu on hyvinki vaihteleva :O
 
Moikka!

Pakko tulla kommentoimaan tätä kommentointijuttua myös.. ;)

Samalla linjalla minäkin, käyn nopsaan lueskelemassa muiden jutut, koen usein saavani vertaistuen jo sillä. Toki se, jos esittää täällä vaikka jonkun kysymyksen, eikä kukaan reagoi, loukkaa. Muuten en jaksa jotenkin itsekkään lukea pitkiä rimpsuja, jossa kommentoidaan jokaiselle erikseen jotain.. jollei siis tosiaan vastaa johonkin kysymykseen :) Jokainen kuitenkin palstailee/ taustailee tyylillään, se suotakoon jokaiselle. :flower:

En tosiaan käy täällä enää kovin aktiivisesti, mutta senverran omaa napaa samalla että kkm oli HEINÄKUUSSA ja EILEN lääkäri totesi että kohtu tyhjä, mutta limakalvo ei ole tarpeeksi kasvanut (parantunut) että kannattaisi vielä raskaaksi tulla--> yksi kiekko vielä Novofemejä. Joten ehkä siksikin olen ollut hiljaisempi, koska nyt ei tämä palsta ole tuntunut "omalta", koska tässä ei paljon ole piinailtu uutta raskautta, lähinnä sitä, että loppuis jo tää keskenmeno ja pääsisi takaisin normaaliin tilanteeseen! :headwall:

Mutta jospa nyt. En kuitenkaan ala kuumeilemaan, nautin olosta ilman tiputtelua.. katsotaan sitä yritystä taas ehkä myöhemmin.

-Pippari :wave:
 

Yhteistyössä