**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

EVO
Onpa tympeetä odotella seuraavia menkkoja kun ei ole kuin minimaaliset mahikset tässä kuussa raskautumiseen :/ Olis pitäny olla aktiivisempi kun se oviskin oli niin selkeä, ärsyttää.
Mutta kiitos Whisky Peat kun tulit tänne puolelle kommentoimaan mun tilannetta :) Mä kyllä vaan luulen että touhut oli liian aikaisin ovikseen nähden..
Ja tsempistä kiitti myös rupeltajalle :)

tervetuloa tinakenkätytölle munkin puolestani!

Ja kiva kun palasit "listoille" mukaan Marlin :)
Selviäispä tuo sun tilanne pian, inhottavaa varmasti odotella. Olis niin paljon parempi että sais nollattua koko homman ja sit puhtaalta pöydältä miettiä jatkoa.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Ja voimia MiNalo!!

Ja Pipparille tsemppiä kans!!

EIKÖ NYT JOLLAIN OIS JOTAIN + + + + + -uutisia??? Kukaan, huhuu???
 
Niin sekava olo ettei tiiä mitä ajattelis :eek: katselin nimittäin äsken positiivista raskaustestiä.Positiiviseksi se oli tullut vasta sen viiden minuutin jälkeen,jonka jälkeen testiä ei ohjeen mukaan ois enään saanut katsoa kun voi muuttua positiiviseksi vaikken oiskaan raskaana.Mistä ihmeestä tuo liene voi johtua? Mulla ei oo koskaan aijemmin muuttunu negatiiviset pitkänkään ajan päästä positiivisiksi mutta just näin on käyny yhesti aijemminkin kun olin raskaana.Et eka ihan selvä nega ja sit tuntejen kuluttua haamu.Nyt tein ihan päiväpissasta ton testin ja näytti negaa,mutta ku kattelin sitä niin välillä olin näkevinään siinä ihan haamujen haamun.Siis ei ees mitään värillistä viivaa vaan ihan sellasen niinku oisin vaan nähny sen viivan paikan misä sen pitäs olla jos ois positiivinen.En mää nyt oikeen osaa selittää sitä :headwall: Sellanen viiva mitä miettii että onko se totta vai näkeekö harhoja ja välillä on varma että harhoja näkee,ku sitä ei ees kunnolla silmällä huomaa.
Joo mutta nyt tosiaan ku taas menin vilkuileen et näkyskö sitä viivaa,ni sehän oliki ihan selvästi näkyvillä,paitsi päälle oli tullu vähän "huurua".
En tiiä mitä tosta ajattelis.Välillä tuntuu että ehkä se nyt näyttää sit väärin ku aika oli menny umpeen,mutta välillä taas että onkohan mulla jäny kohtuun jotain: / Sekin ajatus pyörii mielessä että oisinko ihan oikeesti uudelleen raskaana,mutta yritän sitä ajatusta vielä kierrellä etten innostu liikaa ja jotenkin en oo ees uskonut siihen.

Nyt täytys yrittää pari päivää ootella ennenkö teen uuden testin.En tiiä maltanko millään.... Mahaa on kyllä tutun tuntosesti nipistellyt muutamia päiviä ja mietin jo sillon että ihan samanalaiselle tuntuu ku alkuraskaudessa.Mut sitten ajattelin että varmaan vaan menkat alkaa tai ovulaatio tapahtuu.

Huh huh on tässä taas sulattelemista,ku ei tiiä.Uus jännitys alkaa
Toivottavasti jännitys päättyy tällä kertaa hyvin:heart: voi että haluaisin jo hihkua ja hyppiä innosta mutta ei vielä uskalla

rakkaudesta äiti
 
EVO meillä myös tärpännyt peräti kahdesti vain yhdestä kerrasta! Joten elä heitä toivoasi vielä tämän kierron suhteen! ;) Ja mä oon aina ajatellu sperman olevan jotenki "tujumpaa", kun harvemmin tyhjentelee! :D Tiedä sitten miten on asian oikea laita!

Miwwille pahoittelut tädistä! :hug: Se on aina yhtä iso pettymys, kun se tulee..Tärppionnea alkaneeseen kiertoon!

rakkaudesta äiti Toivotaan, että raskaustesti näyttäisi plussaa! :) Itsekin aina mietin ja vatvon, että mitä jos oon raskaana ja entäpä jos en olekaan jne. jne. Nyt sitten raskautuessa ajattelin heti raha-asioita ja jopa sitä, että joulukuussa jää synttärit juhlimatta..Ja heti keskenmenon valjetessa, kaduin kaikkea, mitä tulikaan mietittyä! :ashamed: Mikään, ei mikään, mene sen edelle, että haluan toisen lapsen! Ehkä juuri siksi pystyn suhtautumaan näihin keskenmenoihin positiivisemmin..tiedän sisimmässäni etten missään vaiheessa aio luovuttaa.

Marlin mukavaa, että päätit palata! :) Tai etpä tainnut missään vaiheessa edes poistua muuta kuin listalta. ;)

tinakenkätyttö tervetuloa mukaan! Tsemppiä tutkimuksiin, toivottavasti niistä on jotain hyötyä ja apu löytyy!

nelikko82 Jaksamista piinailuun!! Toivotaan, että sieltä plussa pärähtää tikkuun parin viikon päästä! :)

Ja nyt kaikille teille ihanille yhteisesti! Kiitos kannustuksesta ja tuesta! :heart: Kaiken tämän keskellä on ollut lohdullista lukea teidän rohkaisevia sanoja. Alan pikku hiljaa päästä tästä yli..tai siis eteenpäin. Pakkohan sitä on eteenpäin mennä, ei auta jäädä surkuttelemaan! Varsinkin kun kaikki meni siinä mielessä hienosti, että keskenmeno alkoi spontaanisti. Uskoakseni kohtu on tyhjentynyt hyvin..vuotoa tulee enää normaalin kuukautisvuodon tavoin. Nyt vain odotelleen, milloin vuoto loppuu kokonaan. Torstaina menen sitten sinne sovitulle käynnille äitipolille..pääsenpähän vaatimaan pääsyä tutkimuksiin ja sitten sitä uutta laparoskopia-aikaa.

Hyvää viikonalkua kaikille! Paljon plussatuulia!! Nyt niitä plussia sitten satelee joulukuussa, eiks niin!! :)
 
niin ja mietin vielä sitäkin että jos kohtu kokonaan tyhjentynyt lääkkeellisessä tyhjenyksessä niin eikai reilun kolmen viikon jälkeen voi enään raskaustesti näyttää positiivista(ees haamua)? tietääkö kukaan?
voi ku oisin raskaana...

mulle on tehty tuo munanjohtimien aukiolotutkimus enkä ainakaan muista että ois ihan sietämättömän kipeetä käyny.ja mulle se tehtiin vaikka olin sillon ollu raskaana(meni kesken).
 
Oho rakkaudesta äiti! Mitä olitkaan kirjoitellut mun kanssa samaan aikaan!! Voi, kunpa se haamulainen kielisi uudesta pienestä alusta! :heart: Mikä testi mahtaa olla kyseessä? Itse olen nimittäin tietyillä testeillä saanut testiajan jälkeisiä haamuja, jotka ei ole tarkoittaneet mitään. Esimerkiksi First Signal, Cb:n plussatesti..apteekin oma ja pregcheck puikkokin sellaisia joskus antaneet. Toivotaan, että seuraavassa testissä viiva olisi vahvempi ja ilmestyisi jo testiajalla! Mikä kp/dpo sulla olikaan? Kauanko keskenmenosta on nytten?

muoks. Olitkin ehtinyt laittaa, että km:sta kolme viikkoa. Minulla näytti lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen melko selkeetä plussaa vielä 3 viikon kohdalla..Negan taisi saada vasta yli 4 viikkoa tyhjennyksestä.
 
Viimeksi muokattu:
Pikasesti tulin kirjotteleen että oyssissa ollaan. Eilen illalla puol 11 aikaan maha tuli ihan järkky kipeeksi, ja oli pakko soittaa lanssi. Sillon ei vuoötoja ollut mutta hyytymää ja jäin tarkkailuun Yön aikana kipu ei hellittäny ja aamulla puol seiskan aikaan lääkäri ultras ja totes että kasiksi leikkuriin. Oli vuotanu vatsaonteloon ja leikkauksessa poistettiin 600ml verta. Dreeni jätettiin paikoilleen ja huomenna vasta pääsen kotiin. Oli kuitenki ilmeisesti säästävä leikkaus. En oo lääkärin kans jutellu, mutta eiköhän nuo ois sanonu jos jotain ois viety.
 
Marlin Voi miten ikävä kuulla!! Voimia! :hug: Mutta onpa hyvä ettei käynyt pahemmin..vaikka tarpeeksi paha tietysti tuokin! :( Luulis tosiaan, että olisivat sanoneet jos jotain olis jouduttu poistamaan. Asutaan näemmä samoilla seuduilla..Pikaista toipumista!
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Maanantaina 26.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 19/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 11/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 32/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 25/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 4/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 9
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 33/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 6/27-29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 26/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 9/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 39/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 9/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 24
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 21/31
MiNalo__27v__KKM 6/11, KKM 3/12, KM 11/12___________KP 4/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 22/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 16/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 26/29
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP ?/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 15
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 16/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 41/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 26/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 33/28-30

***Piinailijat***
nelikko82

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Tervetuloa *tinakenkätyttö* ja pahoittelut keskenmenosta! Kiva että olette päässeet tutkimuksiin, toivottavasti sieltä löytyy vastauksia tilanteeseen.

nelikko82 mulle on käynyt kans usein noin, ja se vasta ärsyttää! Ei sitten enää viitti ruveta kiukuspäissään kommentoimaan kun on tuhrannu kauan ensimmäisenkin kerran kanssa. Tsemppiä ja malttia pitkiin piinapäiviin, tuokoon ne kirkkaanpunaisen plussan palkinnoksi! :)

EVO Toivotaan että siellä muutama superuimari olis... Aina kannattaa vähän piinailla, kuinka tylsä loppukierto oliskaan ilman sitä? ;)

rakkaudesta äiti toivottavasti haamu tummenee ja muuttuu ihan oikeaksi plussaksi. :heart: Itsellä meni yli 4 viikkoa ennen kuin raskaustesti oli negatiivinen km:n jälkeen. Toivottavasti ei kuitenkaan siitä enää johdu.

MiNalo Kiva että olet positiivisella mielellä ja pääset tarkistukseen näin pian. :) Olet meille kovin tärkeä! :heart:

Voi Marlin! :hug: Onneksi pääsit ajoissa sairaalaan ja etteivät joutuneet poistamaan toista johdinta. Kovasti paranemista sinne toivottelen! Hirmuista huolta on sinusta täällä pidetty, eikä näköjään suotta! :heart:

*mur-mur* se jaksaa pitää kaikista huolta ja tsempata monessa eri ketjussa. :heart: Kiitos siitä! Mielellämme otamme tähän ketjuun extrapaljon plussapölyä, varsinkin joulu(lahja)kuuhun. :)

Täällä ovis ilmeisesti lähellä, koska limoja pitelee. :D Toivottavasti miehen työmatka ei nyt vaan pilaa tätä kiertoa, tosin on poissa vaan 2 yötä. Kohta saa taas piinailla. :)
 
Miramei Kiitti vinkistä, pitää ottaa riittävästi särkylääkettä etukäteen. Tutkimus on joulun aikoja, jos vaan kp:t osuu kohdilleen pyhien kanssa. Toivottavasti teillä tärppäis luomusti. Sekin varmasti rauhoittaa, että apuakin on saatavilla eikä ongelma tosiaan ole rakenteellinen. Se vähän itseäkin pelottaa, jos syyksi paljastuu joku, mille ei voi mitään tehdä.

Melkein toivon, että hormonikokeista olisi löytynyt joku "helppo syy", johon olisi voinut vaikuttaa lääkkeillä tai omalla toiminnalla. Miulla on suht. säännöllinen kierto ja ovuloin ainakin pääsääntöisesti. Mies on tutkittu, ja hyväksi todettu :D

Meilläkin oli sydänäänet kertaalleen löydetty, ja sitä karmeampi yllätyshän se sitten neuvolassa oli.

EVO, tiedän tunteen: kuukaudet on niin pitkiä eikä niitä viitsisi "hukkaan heittää" ja pitkittää tuskaa. Meilläkin se plussa kuitenkin tuli juuri sellaisesta kierrosta, eikä väkisin yrittäminen tee hyvää mielelle, näin yritän ainakin itselleni selittää :)

Tsemppiä ja halauksia niitä kaipaaville ja mieluisia jouluisia yllätyksiä koko porukalle ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaunis kaikille :heart:

Lääkäri kävi aamulla kierrolla ja puotti melkosen pommin. Vasen munatorvi poistettu koska vuotoa ei saatu tyrehytettyä. Kirjottelen sitten pitemmästi ku kotiin pääsen, kun aika hankala tällä luurilla kirjottaa ku etes hymiöitä saa kunnolla : /
 
Marlin Voi ei, voimahalaukset sinne! Mutta onhan sulla vielä toinen jäljellä? Mä oon vähän pihalla sun tilanteesta, että mistä kaikki lähti jne, mutta näin pikaisesti ei kyllä kuulosta kivalta ollenkaan. Vaikeuttaako se miten raskautumista, jos on vain toinen jäljellä?

Miten muuten teillä jotka ootte käyneet pissatestissä tyhjennyksen jälkeen niin onko soiteltu perään tuloksista vai pitäskö itse soitella?
 
Hmm...kirjoitin äsken suht pitkän viestin tästä puhelimestani ja kun piti lähettää, painoinkin nakkisormella tuota alla olevaa mainosta, turhauttavaa! Nyt siis lyhyemmin:

Marlin paljon paljon jaksamisia sinulle. Kyllä voi olla elämä arvaamatonta. Toivotaan, että toivut nopeasti ja saat vielä sen nyytinkin kainaloon. :hug:

Täällä: testaan ylihuomenna graduseminaarin jälkeen. Asennoidun negaan niin en pety kohtuuttomasti. Mahaa juilii, lämmöt koholla, mutta saa nähdä mitä se sitten ennakoi. Tulen sitten kertomaan miten kävi, nyt takaisin pienten flunssapotilaiden vierelle.
 
Marlin onneksi ei pahemmin käynyt! tsemppiä hirmuisesti ja toivon mukaan se ei vaikuttaisi raskautumiseen etc (huomatkaa miten perillä mä olen ihmisen biologiasta..)

täällä alkaakin menkat olla ohi (vihdoin) ja alan kaivelemaan vkonloppuna ovistikkuja esiin - hyvä että mies on nyt reissussa eikä vkonloppuna :D
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Tiistaina 27.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 20/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 12/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 33/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 26/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 5/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 10
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 34/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 7/27-29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 27/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 10/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 40/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 10/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 25
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 22/31
MiNalo__27v__KKM 6/11, KKM 3/12, KM 11/12___________KP 5/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 23/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 17/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 27/29
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP ?/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 16
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 17/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 42/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 27/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 34/28-30

***Piinailijat***
nelikko82

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Marlin :hug: Kurjaa että joutuivat kuitenkin poistamaan toisen. Tärkeintä kuitenkin että olet kunnossa!

KattiKoo Täällä peukalot pystyssä plussalle!

starhope Tsemppiä talletteluun! Tärkeintä että puuhailu ei maistu puulta vaan muistaa pitää hauskaakin! :D
 
Marlin ja Minalo: :hug: Paljon voimia teille molemmille, tosi ikäviä uutisia :'(

Tervetuloa tänne tinakenkätyttö: :wave: Ja pahoittelut tietenkin keskenmenosta :hug:

rakkaudesta äiti: toivottavasti haamu vahvistuu :heart:

On tullutkin kirjoiteltua vähemmän viime aikoina tänne... olin pari viikkoa lomilla ja ehkä sitten aktiivisemmin päivitellyt kakkoskuumeilupinoon. Täytyypä tsempata :) Olen kyllä lukenut päivittäin (paitsi lomalla) ja elänyt hengessä mukana!

Täällä täti härnäsi ja tuli myöhässä (tai no dpo13, mutta luteaalivaihe on ollut aina lyhyempi). Melkein jo ehti toivo heräämään... mutta ei niin ei :( Tänään siis kp1. Väestöliitolle on parin viikon päästä lääkäriaika. Käyn tällä viikolla verikokeissa, siis ne alkukierron kokeet. Lekurilla sitten varmaan päätetään jatkosta...
 
*tinakenkätyttö* ”kiitos” pessimismistä, katotaan miten hyvin saan itseni pidettyä anti-toiveikkaana. Hmm, toisaalta ”outoa” että aukiolotutkimus tehdään mutta toisaalta hyvä, että tutkivat kunnolla? :)

rakkaudesta äiti varovainen onnittelu plussasta..? Toivotaan, että kaikki on ja menee hyvin! :heart:

Marlin ; TODELLA paljon tsemppiä, jaksamista ja voimia!!!! :hug:

zapata :lle mukavia ”limojen hyödyntämis-päiviä..” ;)

KattiKoo : peukut pystyssä plussan puolesta!! =)

Nöhvi1 : tylsä juttu, kun menkat tulivat! :|

ON:
Tänään oli virallinen jälkitarkastusaika. Kohtu limakalvoineen siisti ja ”kaunis” ja molemmissa munasarjoissa meheviä rakkuloita kypsymässä…voi kun vaan joku irtoaisi ja voi kun vaan heiluteltaisiin peittoa oikea-aikaisesti ja voi kun ne kohtaisivat toisensa tuolla minun sisuksissa ja ja ja…voi kun saisi tämän yltiöpositiivisen haaveilun loppumaan. Mutta; fyysisesti kaikki kunnossa, ihanaa.

JOULUKUUSSA PALJON PLUSSIA, EIKÖSTÄ JOO??? :heart:
 
Pitäisi lukea tenttiin, mutten oikein pysty keskittymään. Jotenkin itkuinen ja epätoivoinen olo vaihteeksi. Pakko siis avautua. Olen koko aamun miettinyt keskenmenoa. :Vaikea vieläkään mieltää, että se on nyt osa elämänkokemustani. Uuden yrittäminen toki vie ajatuksia eteenpäin, mutta ehdin olla yli 4 kuukautta raskaana niin tavallaan kuvittelen saman raskauden jatkuvan kun lopulta tulen raskaaksi. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?

Sitten on pitänyt kysyä: Kuinka moni on tiennyt raskauksistanne ja sitä myötä keskenmenoistanne? Minun raskaudestani tiesi kyllä jo kaikki, viikkoja oli jo niin paljon, ettei sitä ajatellut ollenkaan, että kesken menisi. Noh, seuraavalla kerralla tiedän paremmin. Mutta koska kaikki tiesivät keskenmenosta, on nyt tilanne kiusallinen, koska kaikki myös tietävät meidän yrittävän uutta raskautta. Eli valitettavan julkista on nyt tämän kolmannen yrittäminen. :/

Onpahan taas päivä, mutta kai suru on surtava niin kauan kuin sitä on.
Huomista odotellessa ja plussaa toivoessa itselle ja tietenkin teille kaikille muillekin. :)
 
kattikoo iso hali, et ole yksin :hug:
toivotaan että plussa tulisi ja pääsisi keskittymään siihen surun sijaan. Ite oon ajatellut, että jos tulen raskaaksi niin pelottaa että menisi uudelleen kesken, mutta lienee aika normaalia..

Ite kävin varhaisultrassa vkolla 8 jolloin kaikki ok, "eka ultra" oli sitten just kun tasan 12vkoa..jossa todettiin että ei sykettä ja menny kesken varmaan vkolla 9+. Mä en ollut kertonut kellekään (miestä lukuunottamatta) kun halusin odottaa että väh 3kk täynnä. Mutta kkm oli tosi rankka ja silloin kerroin parille ystävälle ja perheelle että kkm. muutoin en varmaan olisi pahemmin kertonut töissä jne. todennäköisesti vain ihan parille ystävälle. Ensi kerralla (raskaaksi tulen ihan kohta siis :D) luulen, että toimin samalla tavalla..lähipiirille kerron kun 3kk täynnä ja muut saa huomata asian ihan itse eli en kerro muille mitään.

Voihan jotkut ajatella myös ettet halua uudelleen yrittää km jälkeen..
Älä turhaan mieti mitä muut ajattelee vaan keskity itseesi ja perheeseen. Mitä väliä sillä on mitä muut luulee

Tsemppiä tentin lukuun..vaikka keskittymiskyky nollassa. Plussaa toivoessa!!! :heart:
 

Yhteistyössä