Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Gynellä käyty. Vaikka mulla oli veristä, menkkamaista vuotoa ihan selvästi, suositteli silti tekemään raskaustestin. Olin aika yllättynyt. Jos on nega (mikä tod.näk. on) alotan terolut kuurin. Yritetään sillä saada sit kierto taas käyntiin kunnolla. Kohdun limakalvo oli n. 5mm. Tietääkö kukaan millainen sen pitäisi olla paksuudeltaan missäkin kierron vaiheessa? Mulla siis oman pään mukaan olis nyt kp3 Ja vuoto tosiaan ollu ihan menkkojen kans samanlaista.
 
Onko muilla kokemuksia tuosta metotreksaatti piikistä kohdunulkoisessa raskaudessa? Lähinnä mietin että millonkohan saa ruveta yrittämään uutta vaavelia kun toinen lääkäri puhui kuukaudesta ja toinen kolmesta..
 
Hei kaikki, valtavasti onnea plussista ja tsemppiä kaikille uusille tänne pudonneille sekä lisää plussapuhuria ihan jokaiselle meistä!! :love:

Mulla tuli vihdoin heinäkuun alun km:n jälkeen kunnon menkat, välissä oli kyllä yhdet pienet tuhrut. Nyt onkin sitten vuotanut ihan super runsaasti normaaliin verrattuna! Onko muilla ollut poikkeuksellisen runsas vuoto keskenmenon jälkeen?
Päätettiin ottaa ehkäisy käyttöön vielä 3kk ajaksi:confused: vähän harmittaa mutta tämä oli myös oma valintani, sillä elellään nyt seuraavat 9kk ulkomailla ja minulla on täällä mielenkiintoinen työprojekti jonka tahdon saada kunnolla loppuun. Marrasjoulukuun vaiheessa sitten alkaa ensimmäinen yk! Mä himmailen nyt taustalla pari kuukautta, käyn lukemassa välillä kuulumisia ja puhaltelemassa plussatuulia :love:
 
Onko muilla kokemuksia tuosta metotreksaatti piikistä kohdunulkoisessa raskaudessa? Lähinnä mietin että millonkohan saa ruveta yrittämään uutta vaavelia kun toinen lääkäri puhui kuukaudesta ja toinen kolmesta..
Mulla on kokemusta syksyltä 2014 yhdet menkat odotettiin ja sit alettiin yrittämään mutta vasta toisesta kierrosta tärppäsi :)
Meille siis sanottiin että yhdet menkat kannattaa odottaa ja sit alkaa yrittämään uudestaan. Tosta metotreksaatti piikistä meni noin 2,5kk ni olin raskaana :)

Hymynaama95 ihania uutisia toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin :)

Apua onko kellään kokemusta että voisin ovuloida näin nopeasti keskenmenon jälkeen?!:oops: mulla alkoi sunnuntaina samanlailla mahaa vihlomaan kuin aikaisemmissa oviksissa, nyt oon tehnyt ovistestejä ja viiva vahvistunut huomattavasti eilisestä. Valkovuotoa tulee tosi runsaasti:oops:
 
Dpo 9

Niin hirvee himo alottaa jo testailut! Taijan tänää uittaa vaikka tuskin mitää näkyiskään :ROFLMAO:

Tissit kipeytyny todella kipeiks! Yleensä sivuilta, mut nyt on ihan tosta keskeltä ihan perhanan kipeet! Ja molemmat tällä kertaa pelkästää oikeen rinnan sijaan. Jännittävvää!!! ;)

Miehen siskolle synty illalla niiiin sulonen pien poika! Voi että!!! :love: Ei pääse edes kattomaan kun asuuvat toisella paikkakunnalla :confused:

Joko sitä muut testailee tänään tai huomenna?????????(y)(y)(y)
 
Tänään käyty varhaisultrassa. Kaikki oli hyvin ja sydän jumputti kovasti. :love: Vauva oli 8,5mm kokoinen ja vastas siis viikkoja 6+6. Täsmää siis ovulaation kanssa. Menkkojen mukaan laskettuna olisi ollut 7+3 tänään. Siellä se pikkunen istuskeli, eikä makaillutkaan selkä kohdun seinää vasten, niin kuin oletettiin. :D
 
Dpo 9

Niin hirvee himo alottaa jo testailut! Taijan tänää uittaa vaikka tuskin mitää näkyiskään :ROFLMAO:

Tissit kipeytyny todella kipeiks! Yleensä sivuilta, mut nyt on ihan tosta keskeltä ihan perhanan kipeet! Ja molemmat tällä kertaa pelkästää oikeen rinnan sijaan. Jännittävvää!!! ;)

Miehen siskolle synty illalla niiiin sulonen pien poika! Voi että!!! :love: Ei pääse edes kattomaan kun asuuvat toisella paikkakunnalla :confused:

Joko sitä muut testailee tänään tai huomenna?????????(y)(y)(y)
Mulla huomenna dpo9 ja aion uittaa PC:n vaikka myös tiedän että ihan liian aikaista, mutta PAKKO :D:ROFLMAO::geek:
 
  • Tykkää
Reactions: sanzzes
Onko muilla kokemuksia tuosta metotreksaatti piikistä kohdunulkoisessa raskaudessa? Lähinnä mietin että millonkohan saa ruveta yrittämään uutta vaavelia kun toinen lääkäri puhui kuukaudesta ja toinen kolmesta..
Hei, mulla oli kohdunulkoinen raskaus ja mulle annettiin se metotreksaattipistos toukokuussa. Kuukauden raskautumiskielto ja yksiä menkkoja suositeltiin mulle. Se riippuu siitä että onko saanut yhden vai kaksi pistosta. Tai näin ainakin mulle kerrottiin.
 
Hei, taidampa minäkin nyt liittyä seuraan. Viikko sitten kävinkin jo kirjoittelemassa, kun testit alkoi näyttää plussaa menkkojen jälkeen. Tänään kävin ultrassa selvittelemässä tilannetta ja kohtu oli tyhjä. Eli ilmeisesti alkuraskauden keskenmeno tämäkin. Edellinen keskenmeno oli kesäkuun alussa. Eilen kävin myös mittauttamassa hcg:n, joka oli 500. Huomenna käyn vielä uudestaan, että nähdään onko lähtenyt laskemaan. Ultrassa näkyi toisessa munasarjassa joku vesirakkula, jonka pitäisi kuulema itsestään sieltä hävitä, mutta lääkäri halusi, että käyn kuukauden päästä vielä ultrattavana. Kai tästä olisi taas jatkettava eteenpäin, vaikka alkaakin ottaa jo päähän koko homma.. Seuraavan parin viikon ajaksi aion kyllä jättää vauvahaaveet taka-alalle, kun nyt on niin paljon muutakin touhua. Ja toki kun en edes tiedä mistä lähtisin kiertoa laskemaan, niin vaikea se on kuumeillakkaan.. Lääkäri oli sitä mieltä, että yritystä voi kuitenkin jatkaa saman tien, joten eiköhän me peittoja heikutella silloin kun siltä tuntuu.

Minut voisi siis lisätä listoille:
Annenna, 26v., KM 6/2016, KM 9/2016, ya 4/2016, toisesta haaveillaan
 
Miehen tulokset tuli eilen...lääkäri oli kirjoittanut siiihen et voidaan pitää normaalina ja et hedelmöityskyky on normaali.. nopeita siittiöitä oli vaan 4% ja hitaita oli sitten 40% liikkumattomia oli joku 41% ja paikallaan olevia 15%... määrä oli hyvä ja tiheys.. :) vasta-aineita ei myöskään ollut (y)
 
On. Voi kun mua pelottaa testata huomenna :s Jos se viiva onkin vaan haalistunut :(
Tänään ei ole ollut juuri mitään oireitakaan, valkovuotokin yhtäkkiä vähentynyt.
Tänään en ole testannut, joten huomenna pitäisi varmaan näkyä aika selkeä ero eiliseen testiin..

Plussapuhureita kaikille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Olipa tänään haikea olla töissä ku työkaverilla on maha jo mukavasti pyöristyny. Äääää, mäki haluun! Ja yks tuttu ilmoitti raskaudestaan. :confused: Eipä sillä, ihanaahan se on, että he vauvaansa odottaa ja toivottavasti se minunki vuoro vielä tulee :)
Ovulaatio lähestyy, vasemmalla puolen nippailee ja valkovuoto lisääntyy..ja halut myös..;)
Ei mulla muuta tällä kertaa:D
 
Hohhoijaa, dpo10 ja testi nega. Kyllä, aikaista on vielä... ja varsinkin jos edellisillan kovat vihlaisut olivat kiinnittymistä, niin eihän se mitenkään edes voisi näkyä vielä. Hetki sitten tässä aamupalaa syödessäni tuli hetkellinen tosi etova olo ja sitten se meni pois, mutta toiveet heräsivät :rolleyes: On tämä piinaavaa.

Täytyy kyllä sanoa, että eilen illalla oli mieli tosi maassa. Ensin päivällä kaveri kertoi tehneensä juuri plussatestin. Hän lopetti pillerit pari kuukautta minua myöhemmin, vaikka olin tosi iloinen heidän puolestaan niin kyllä kirpaisi ja lujaa. Ja illalla toinen ystävä laittoi viestiä, että varasivat kirkon ja juhlapaikan ensi syksylle. Siitäkin olis iloinen, päästään häihin... mutta kun tuo oma ukonrotjake ei tajua sit millää kosia ja sekin välillä harmittaa aika lujaa :unsure: Ja mies lähti vielä eilen kalareissulle niin illalla tytön mentyä nukkumaan näitä asioita täällä yksin mietin...
 
Täällä keskenmeno alkamassa, kolmas! Eilen pieni vuoto alkoi eli pientä tuhruvuotoa alkoi tulla ja pientä kipua tuntua. Mun raskaudet eivät kestä kuin viikolle 6. Heti alkuunsa tyssäävät. Olo on toivoton. Kannattaako enää yrittää, kun aina käy näin!? Onko täällä muita, joilla on useampia keskenmenoja takana? Ai niin, Hcg oli verikokeessa 799 eli aika alhainen viikoille 5+6 eli kyllä tämän täytyy keskenmeno olla.
 
Täällä keskenmeno alkamassa, kolmas! Eilen pieni vuoto alkoi eli pientä tuhruvuotoa alkoi tulla ja pientä kipua tuntua. Mun raskaudet eivät kestä kuin viikolle 6. Heti alkuunsa tyssäävät. Olo on toivoton. Kannattaako enää yrittää, kun aina käy näin!? Onko täällä muita, joilla on useampia keskenmenoja takana? Ai niin, Hcg oli verikokeessa 799 eli aika alhainen viikoille 5+6 eli kyllä tämän täytyy keskenmeno olla.
Voi ei, ei oo todellista. Oon niin pahoillani. :cry: Toivottavasti noihin aletaan tutkimaan syytä kunnolla ja löytyisi apua!
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Täällä keskenmeno alkamassa, kolmas! Eilen pieni vuoto alkoi eli pientä tuhruvuotoa alkoi tulla ja pientä kipua tuntua. Mun raskaudet eivät kestä kuin viikolle 6. Heti alkuunsa tyssäävät. Olo on toivoton. Kannattaako enää yrittää, kun aina käy näin!? Onko täällä muita, joilla on useampia keskenmenoja takana? Ai niin, Hcg oli verikokeessa 799 eli aika alhainen viikoille 5+6 eli kyllä tämän täytyy keskenmeno olla.
Ihan kauheaa :cry: mä en edes halua ajatella että näitä keskenmenoja tulisi enemmän. Toivottavasti saat jonkun selvyyden että miksi....
 
Täällä keskenmeno alkamassa, kolmas! Eilen pieni vuoto alkoi eli pientä tuhruvuotoa alkoi tulla ja pientä kipua tuntua. Mun raskaudet eivät kestä kuin viikolle 6. Heti alkuunsa tyssäävät. Olo on toivoton. Kannattaako enää yrittää, kun aina käy näin!? Onko täällä muita, joilla on useampia keskenmenoja takana? Ai niin, Hcg oli verikokeessa 799 eli aika alhainen viikoille 5+6 eli kyllä tämän täytyy keskenmeno olla.
Voi eii... :-(
Kovasti voimia sinne!!
 
9
Täällä keskenmeno alkamassa, kolmas! Eilen pieni vuoto alkoi eli pientä tuhruvuotoa alkoi tulla ja pientä kipua tuntua. Mun raskaudet eivät kestä kuin viikolle 6. Heti alkuunsa tyssäävät. Olo on toivoton. Kannattaako enää yrittää, kun aina käy näin!? Onko täällä muita, joilla on useampia keskenmenoja takana? Ai niin, Hcg oli verikokeessa 799 eli aika alhainen viikoille 5+6 eli kyllä tämän täytyy keskenmeno olla.
Voi ei, olen niin pahoillani <3 Toivottavasti saisitte pian selvyyden ja apua tähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Aamulla tärisin ja hikoilin kauhusta, pelotti niin tehdä testi. Mutta viiva oli vahvistunut, itkuhan siinä tuli. Kai tähän täytyy nyt uskoa ja luottaa <3 ja toivoa parasta.

Aiempiin kiertoihin poikkeuksena, tässä kierrossa oli e-vitamiini käytössä :)

Toivon pian plussaa kaikille :love:
 

Yhteistyössä