Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Hipiti: onko lähete ultraan tullut? Mitens vuoto?

Haavekesä: voi sinua! Ymmärrän niin tunteeksi ja haluaisin tsemppaa sua vaikka tiedän ettei siitä ole sulle mitään hyötyä kun tunteet on mitä on! Haleja!

Kinder-kitty: hienoa että menkat alkoivat! On se jännä miten hieno tunne se voi olla kun menkat alkaa :)

Heikura79: mitens pärjäilet? Onko hCG laskenut tai onko sitä uudestaan mitattu? Mitens testit? Ootko testailut onko viiva haalistunut?

Jutska: Mikä tilanne sulla? Jokos hyytymislabrat otettu? Mä odotan kuun loppuun sit kaikki testit on tehty mitä näihin toistuviin km tulee..

On: viimeinen primolut syöty keskiviikkona, nyt odotellaan menkkoja mut tuntemuksia ei oo.. Kaavinnasta 9,5 viikkoa.. Blaa, niin tylsää odottaa vaan..
 
Lähete ultraan tehtiin keskiviikkona, aikaa ei vielä ole tullut.. Vuoto jatkuu, välillä pelkkää vähäistä tuhrua ja välillä enemmän :/ @Tukutuku
No voihan! Kyllä sun hermoja koetellaan! Toivottavasti saat ajan ensi viikolle! Koita viettää rauhallinen viikonloppu ja toivotaan että vuoto helpottuu ja on harmitonta! Voimia piinaaviin päiviin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
No voihan! Kyllä sun hermoja koetellaan! Toivottavasti saat ajan ensi viikolle! Koita viettää rauhallinen viikonloppu ja toivotaan että vuoto helpottuu ja on harmitonta! Voimia piinaaviin päiviin.
Kiitos! Neuvolatäti ainakin sanoi että laittaa lähetteeseen kiireellisyydeksi 7vrk niin toivoisin ja uskoisin että ensi viikolla pääsen. Koitan olla niin rennosti kun vaan pystyn :)
 
Tukutuku; kiitos kun kyselit vointia.En tiedä tämänhetkistä hcg arvoa,maanantaina on kokeissa käynti.Jotakin hormooneille tapahtuu,olen nimittäin aivan tajuttoman itkuherkkä:cry:
Jotenki alkaa mielenterveys järkkymään kun tälle hommalle ei näy loppua.Ehkä siksi että haluaisin pian yrittää uutta raskautta.
 
Kiitos tsempeistä.. Ja tsemppejä muillekin piinailijoille. Muista kuinka onnellinen olin kun menkat alkoi kaavinnan jälkeen, silloin alkoi 31 päivän päästä kaavinnasta, seuraavat oli vaan 24 päivää väliä, ja sitä seuraavat 26 päivää. Jos nytkin jää alle 28 päivää niin menen gynelle. Mulla alkaa pienen pienet menkka oireet jo viikko ennen menkkoja. Siis en kärsi kivuista vaan pienistä tuntemuksista ja paksumpi valkovuoto alkaa. Ja en muista esikoisesta miten oli että oliko samat oireet silloinkin viikko ennen menkkoja vaikka olin raskaana, mut nyt siis on taas noi oireet niin oon varma että ensi viikolla menkat alkaa.. plääh... Ja olen myös hyvin itkuherkkä ja ärtynyt, Miettinyt jo että pitäisköhän mennä ulkopuoliselle juttelemaan....
 
Täällä tehty tänään negatiivinen testi, pieni toivo oli et ois tärpänny, eli eiköhän menkat tännään porhalla paikalle. Itkuha siinä taas tuli. Kyllä tää vaan on niin paskaa.. :( ja just se kun miettii et nyt oisin jo yli puolivälin jos ei ois päättyny km.
 
Heikura79: toivottavasti hCG on huomenna laskenut ja pääset uuteen yritykseen pian! Uskon että psyyke kärsii pahasti näissä asioissa mutta koita jaksaa!

Haavekesä: sulla kierrot on lyhyitä, aivan päinvastainen mun kanssa. Hyvä että oot menossa gynelle niin saa apua siihen.

Hipiti: voi ei!! Onko kipu pahentunut/vuoto voimistunut? Haleja! :cry:

Kapsukka: pahoittelut negasta! :cry:

Jutska: mitä kuuluu?

Muille tsemppiä!

On: Kp1 tänään. Kaavinnasta tasan 10 viikkoa ja yhdet primolut kuuri tarvittiin käynnistämään menkat.. Kohta 4 vuotta yritystä takana ja nolla lasta :cry::cry::mad:
 
@Tukutuku kivut kesti muutaman tunnin, vuotoa ei tullut sillon sen enempää kun muutenkaan. Mietinkin olisiko kipu voinut johtua ummetuksesta?
17 päivää nyt on ollut vuotoa.. Ei tässä uskalla mitään toivoa! Ei auta kun odottaa ultraa..

Tsemppiä sulle ihan kamalasti!! Ei ole helppo osa :/
 
Tukutuku Täälläkin neljä vuotta yritystä takana.. Aika hurjaa. Nyt ollaan päätetty että ens keväänä jommalta kummalta napataan piuhat poikki jos ei tärppää..
Pahoittelut negasta Kapsukka
Hipitille
voimia vaikeaan ja hermoja raastavaan tilanteeseen
Huomiseksi olen varannut gyneajan että saisin letrozol reseptin. Onko muilla kokemusta että voiko sen saada helposti? Mulla niin pitkät kierrot ja pco tyyppiset munasarjat niin kaipaan vähän apuja. Nyt menossa dpo 12 niin toivottavasti ei menkat ala juuri siellä..
 
@Hipiti tsemppiä!

Eilen oli elämäni itkuisin ja pahan olon ilta... käytiin katsomassa tuttavan pientä 2viikkosta vauvaa.. oli kyllä ihana pidellä sitä pientä nyyttiä sylissä..ja olo oli hyvä.. mutta sitten kun päästiin kotiin niin niin hirveä paha olo iski henkisesti ja se ajatus iski voimalla et kohta meilläkin olisi ollut pieni nyytti ja mää purskahdan lohduttomaan itkuun.. sanoin vaan miehelle et kyllä tykkäsin pitää vauvaa sylissä siitä ei ole kyse vaan siitä et tää mun näin voimakkaasti reagoiminen johtuu siitä et saatiin keskenmeno.. kyseessä oli eka noin pieni vauva ketä pidin sylissä ekaa kertaa mun keskenmenon jälkeen..mä en vaan voinu olla ajattelematta et niin kohta mielläkin olisi ollut vastasyntynyt nyytti.. ikinä ei ole mulla tullut tällästä oloa vauvojen sylissä pidon jälkeen mut nyt tuli.. ja onneks se paha olo hellittää vaan itkemällä se pois.. mulla on oikeus mun tunteisiin ja enkä aio hävetä sitä et miten mä tunnen.. mä en toivo edes pahimmalle vihamiehellekkään keskenmenoa.. tää on ihan hirveetä.. ja se et miten siitä toipuu henkisesti.. tuntuu vaan et nyt nää mun tunteet ja olo vaan pahenee mitä lähemmäs mennään helmikuuta ja laskettua aikaa..en varmaan koskaan toivu tästä täysin mut kyllä se ajan kanssa helpottaa varmaan ja kuhan pääsee nyt niistä kaikista raskaus etapeista ohi...
 
Soitin sinne polille, sanoivat että lähete odottaa sielä että lääkäri sen ehtii katsoa ja sen jälkeen arvio kiireellisyyden :/ sanoi että jos ei mitään kuulu niin loppu viikosta soittaa uudelleen.. Piina vaan jatkuu ja jatkuu..
 
Tukutuku Täälläkin neljä vuotta yritystä takana.. Aika hurjaa. Nyt ollaan päätetty että ens keväänä jommalta kummalta napataan piuhat poikki jos ei tärppää..
Pahoittelut negasta Kapsukka
Hipitille
voimia vaikeaan ja hermoja raastavaan tilanteeseen
Huomiseksi olen varannut gyneajan että saisin letrozol reseptin. Onko muilla kokemusta että voiko sen saada helposti? Mulla niin pitkät kierrot ja pco tyyppiset munasarjat niin kaipaan vähän apuja. Nyt menossa dpo 12 niin toivottavasti ei menkat ala juuri siellä..
Letrozol on kyllä käytetty lääke ovulaation induktiossa. Se on hyvä lääke ja edullinen. Vähän sivuvaikutuksia ja toimi ainakin minulla hyvin.

Täällä on nyt hyytymistekijäkokeet otettu viime viikolla. Vastauksissa menee pari viikkoa. Kromosomikokeita ei kuulemma oteta, kun kaksi tervettä lasta olemme saaneet. Olen lukenut, että siittiöiden dna:n pilkkoutumisen ongelmat voivat myös aiheuttaa keskenmenoja. Tämäkin asia voidaan tutkia, mutta ymmärtääkseni vain yksityisillä klinikoilla.

Huomenna pitäisi alkaa kuukautiset, vaan epäilen raskauden jälleen alkaneen. Testejä en ole nyt tehnyt. En uskalla. Tuntuu jotenkin niin turhalta niitä tehdä, kun aina lopputulos on kuitenkin sama eli keskenmeno. Jos ei menkat ala, niin kai se on pakko uskaltaa jossain vaiheessa testata..

Tsemppiä kaikille. Hipitille Tsemppiä piinaavaan odotukseen ja Kinder_Kittylle voimia surun tunteiden kanssa. Kovin ovat tuttuja ja normaaleja pitkään vauvaa toivoneille.
 
Kuulumisia.Eilen kävin hcg testissä ja edelleen yli 790.Lääkäri oli ollu kuitenki sitä mieltä että esim. ultraa ei tarvita.Taas maanantaina kokeisiin ja hoitaja sano lopuksi että saan rueta menkkoja odottelemaan ihan näinä päivinä.Empä usko että alkavat,tässä on jo niin paljo menny pieleen että en odota enää mitään.
 
Kuulumisia.Eilen kävin hcg testissä ja edelleen yli 790.Lääkäri oli ollu kuitenki sitä mieltä että esim. ultraa ei tarvita.Taas maanantaina kokeisiin ja hoitaja sano lopuksi että saan rueta menkkoja odottelemaan ihan näinä päivinä.Empä usko että alkavat,tässä on jo niin paljo menny pieleen että en odota enää mitään.
En halua maalata piruja seinille enkä tarkemmin nyt muista olitko kaavinnassa , lääkkeellinen vai spontaani keskenmeno. mut siis mulla lääkkeellinen 18.7 ja kaavinnassa lopulta vasta 2.9. eli r-testit näytti plussaa vielä 4 viikkoa lääkkeellisestä , naistenklinikalle en päässyt joten menin yksityiselle ultraan jossa nähtiin että jotain oli jäänyt. ja sit pääsikin naistenklinikalle ja kaavintaan . joten mun luotto täysi nolla kunnalliseen sairaanhoitoon . ja sanoiko sulle sairaanhoitaja että menkat voi alkaa jos hcg noin korkea? kuulostaa hassulta mun korvaan . kaavinnasta meni 31 päivää että mulla alkoi menkat. kuinka kauan sulla nyt kaikesta?
 
Huomenna pitäs kuukautisten alkaa..toiveita voi elätellä siihen saakka. Aamulla jos uittais testiä Parina iltana on ollu huono olo..mut kyllähän ne menkat sieltä alkaa..
Melkein samoissa piinapäivissä minäkin. Mulla pitäis pe alkaa menkat jos kierto 26 päivää. mut nyt sellainen olo että voivat alkaa jo huomenna:( ärsyttää kun tuntuu että tietää jo melkein viikko ennen menkkoja että ei tärpännyt . .....
 
Heikura79 kuulostaa korkealta nuo arvot munkin mielestä.. Itselle menkat alkoi neljän viikon kuluttua kaavinnasta kolme viikkoa kaavinnan jälkeen hcg 1. Toki oli jo ennen kaavintaa ollut vuotoa ja viikkoa ennen kaavintaa yritettiin lääkkellä tyhjentää
 
Jutska ja Mirrix alkoiko menkat? Mulla pitäis alkaa torstaina. Kävin gynellä hakeen letroreseptin ja se sanoi että näytti siltä että olisin ovuloinut pitkästä kierrosta huolimatta:) Kyllä ihminen voi olla onnellinen pienistä asioista. Nyt menossa siis kp 40..
 
Täällä tikuteltiin jälleen ihan puhdas nega..Eli eiköhän ne menkat tänään ala tai sitten jostain syystä kierto pitkittyy..
Eipä se auta kun tyytyä tilanteeseen, aika toivottomalta tää yrittäminen tuntuu :(
 
En halua maalata piruja seinille enkä tarkemmin nyt muista olitko kaavinnassa , lääkkeellinen vai spontaani keskenmeno. mut siis mulla lääkkeellinen 18.7 ja kaavinnassa lopulta vasta 2.9. eli r-testit näytti plussaa vielä 4 viikkoa lääkkeellisestä , naistenklinikalle en päässyt joten menin yksityiselle ultraan jossa nähtiin että jotain oli jäänyt. ja sit pääsikin naistenklinikalle ja kaavintaan . joten mun luotto täysi nolla kunnalliseen sairaanhoitoon . ja sanoiko sulle sairaanhoitaja että menkat voi alkaa jos hcg noin korkea? kuulostaa hassulta mun korvaan . kaavinnasta meni 31 päivää että mulla alkoi menkat. kuinka kauan sulla nyt kaikesta?
Minulla rumba alkoi 13.11.Silloin siis ensimmäinen lääke (suun kautta),vuoto ei alkanu joten 16 päivä lääkkeet emättimeen.Vuoto alkoi ku oppikirjoissa.Runsasta ja paljon rojua tuli ulos.Sitten 2vk tuhruttelua ja sitten hulahti niin että valu kumppareihin (olin navetalla).Soitin naisten klinikalle ja sanovat että seuraile.Vuoto loppu.Sitten 30.11 hulahti uudelleen,silloin olin yön päivystyksessä,ultra ja kotiin.Vuoto loppui siihen,enää ei tule edes paperiin.
Sitä kuukautis juttua minäkin ihmettelin,mutta en sitten älynny kysyä.
 
Minulla rumba alkoi 13.11.Silloin siis ensimmäinen lääke (suun kautta),vuoto ei alkanu joten 16 päivä lääkkeet emättimeen.Vuoto alkoi ku oppikirjoissa.Runsasta ja paljon rojua tuli ulos.Sitten 2vk tuhruttelua ja sitten hulahti niin että valu kumppareihin (olin navetalla).Soitin naisten klinikalle ja sanovat että seuraile.Vuoto loppu.Sitten 30.11 hulahti uudelleen,silloin olin yön päivystyksessä,ultra ja kotiin.Vuoto loppui siihen,enää ei tule edes paperiin.
Sitä kuukautis juttua minäkin ihmettelin,mutta en sitten älynny kysyä.
Okei. no jos yhtään tuntuu että jotain ois jäänyt niin koita puhua itses ultraan . toivotaan että pian uusi kierto alkais .
 
heikura79, on tuo outoa miksi hcg ei ole laskenut, vai mikä on nyt tilanne? mutta kerron oman kokemukseni tästä kolmannesta keskenmenosta. Vuoto oli jatkunut lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen 3 viikkoa (silloin hcg 225) ja sitten yltyi entisestään lorinaksi. hcg oli 4 viikon päästä vielä jotain 120, ja kohdussa oli pikkusormen kokoinen pala istukkaa mikä poistettiin sitten kaavinnassa. viikon päästä siitä hcg oli muistaakseni 3 tai 4.

itse tässä kävin jälkitarkastuksessa, menkkoja odotellessa ja hirvee läjä verikokeita tulossa kunhan ne menkat alkaisi. kun ei osuisi jouluun, kun pitäisi labrat varata kiertopäiville 3-5.
 

Yhteistyössä