Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Onnea VV ja nyt kaikki peukut ja onnentoivotukset tältä suunnalta! Ja toivottavasti nyt seuraavat siellä sitä raskautta, kilppariarvoja ja kaikkea oikein tiivisti :)

Meneekö la vielä huhtikuun puolelle? :)
La on 3.5. hedelmöityksen mukaan. Ovisplussa tuli ti 9.8. n. klo 8. Edellisenä iltana ei ollut vielä plussaa ja 24 h edellisestä plussasta ei tullut enää hymynaamaa. Hedelmöitys on aika todennäköisesti ollut ke 10.8.

Jaa mitenkä niin tekemällä tehty tämäkin :LOL:
 
Ohhoh! Dpo11 ja digi näyttää positiivista. Onko tää nyt kemiallinen taas?

Huomenna soitto neuvolaan. Saan varmasti hcg-mittaukset säännöllisesti kun täällä hoidetaan asiat niin hyvin. Pyydän myös ultran kun poliaika on vasta viikoilla 10.

Outo olo. On iloinen mutta ei uskalla iloita. LA olis toukokuun alussa. Ja tuleehan mulle kaksoset ku on kiristänyt molemmista nivusista. Ja ekaa kertaa vasemmalta. Ja sanoohan kolmas kerta toden.
Onnea kovasti!! Olen niin onnellinen puolestasi!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ihanaa VV <3 <3 ONNEA plussasta!!

Ai hitto mulla menee hermot tän jälkivuodon kanssa. Perjantaina tuli 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksest (rv 7+ todettu tuulimuna tai hyvin varhaisessa vaiheessa kehitys pysähtynyt).
Vuoto ollut välillä päivän pari poissa. Sit jotain minimaalista ruskeaa vuotoa tullut välillä paperiin. Oikeastaan semmoinen vuoto vuoto kesti viikon mitä tuli selkeesti siteeseen ja sen jälkeen rusehtavaa.
No äsken sitten alkoi tulla ihan punaista taas. Vatsa ollut kovalla ja joutunut tekemään enempi työtä isolla hädällä. Johtuisko sit ponnistelusta tuo vuodon lisääntyminen...
ARGH... Loppuis jo!! Selkeestä punaista ei oo tullut pitkään aikaan enää. Nyt sit taas. Siteeseenkin tulee jonkin verran ja pyyhkiessä kunnolla. En sanoisi enää tuhruksi.
Huoh...
R-testiä en raaski tuhlata mille näyttäs. Ovis testi selkee nega. RV 4+2 kokeilin o-testiä ja testiviiko oli selkeesti tummempi. Et lienee hormooni laskenyt hyvin kyllä. O-testi ainakin mulla raskauteen on reagoinut.
Onko tuo nyt ihan normaalia, että alkaa punaisena vuoto uudelleen. Kipuja ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ihanaa VV <3 <3 ONNEA plussasta!!

Ai hitto mulla menee hermot tän jälkivuodon kanssa. Perjantaina tuli 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksest (rv 7+ todettu tuulimuna tai hyvin varhaisessa vaiheessa kehitys pysähtynyt).
Vuoto ollut välillä päivän pari poissa. Sit jotain minimaalista ruskeaa vuotoa tullut välillä paperiin. Oikeastaan semmoinen vuoto vuoto kesti viikon mitä tuli selkeesti siteeseen ja sen jälkeen rusehtavaa.
No äsken sitten alkoi tulla ihan punaista taas. Vatsa ollut kovalla ja joutunut tekemään enempi työtä isolla hädällä. Johtuisko sit ponnistelusta tuo vuodon lisääntyminen...
ARGH... Loppuis jo!! Selkeestä punaista ei oo tullut pitkään aikaan enää. Nyt sit taas. Siteeseenkin tulee jonkin verran ja pyyhkiessä kunnolla. En sanoisi enää tuhruksi.
Huoh...
R-testiä en raaski tuhlata mille näyttäs. Ovis testi selkee nega. RV 4+2 kokeilin o-testiä ja testiviiko oli selkeesti tummempi. Et lienee hormooni laskenyt hyvin kyllä. O-testi ainakin mulla raskauteen on reagoinut.
Onko tuo nyt ihan normaalia, että alkaa punaisena vuoto uudelleen. Kipuja ei ole.
En halua maalata piruja seinille, mutta mulla oli juuri kuvailemaasi vuotoa. Siis välillä poissa ja sit taas. Kävin yksityisellä ultrassa kun oli menosta mennyt 3 viikkoa. Niin kohtu ei täysin tyhjä....
 
Vv Onnittelut!!!
Onko teille tullut viime aikoina Pc;n liuskatesteihin viivanpaikat näkyviin, siis ilman raskautta? Meillä kauppa lopettaa, joten ostin tulevan varalle muutaman paketin, Pakkohan se oli testata ja hailuran viivanpaikan testasin. Meinaan vaan, että pitäiskö huolestua ja varailla labra kokeita, jos jotain ylimääräistä on kuitenkin vielä jäljellä. Nyt Kp21, vaikka kai ne loput kamat tulee pihalle kun vuoto alkaa, keskiviikkona odotan kp1 (y)Sit kaikki keinot käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
En halua maalata piruja seinille, mutta mulla oli juuri kuvailemaasi vuotoa. Siis välillä poissa ja sit taas. Kävin yksityisellä ultrassa kun oli menosta mennyt 3 viikkoa. Niin kohtu ei täysin tyhjä....
No tota mäkin pelkään. Vaikka ultrasi ennen, kun kotiin lähdin sairaalalta. Siis tyhjennys tehtiin siellä.
Oli kuulema ok kaikki ultrassa ja pääsin kotiin.
Täytyy soitella naistentautien polille aamulla.
Tossa ohjelapussa oli, että sinne saapi soittaa, niin ei kai ne mua pure, jos soitan.

Oliko siulla kipuja? Jouduitko sie sit kaavintaan?
 
No tota mäkin pelkään. Vaikka ultrasi ennen, kun kotiin lähdin sairaalalta. Siis tyhjennys tehtiin siellä.
Oli kuulema ok kaikki ultrassa ja pääsin kotiin.
Täytyy soitella naistentautien polille aamulla.
Tossa ohjelapussa oli, että sinne saapi soittaa, niin ei kai ne mua pure, jos soitan.

Oliko siulla kipuja? Jouduitko sie sit kaavintaan?
Ei oo kipuja r-testi vaan edelleen plussa. Sain terolut nimisen lääkkeen jonka pitäis aloittaa menkat ens ke tai To ja toivotaan että niiden mukana tulis loput mönjät pois. Jos ei niin sitten kaavinta :(
 
Ihanaa VV <3 <3 ONNEA plussasta!!

Ai hitto mulla menee hermot tän jälkivuodon kanssa. Perjantaina tuli 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksest (rv 7+ todettu tuulimuna tai hyvin varhaisessa vaiheessa kehitys pysähtynyt).
Vuoto ollut välillä päivän pari poissa. Sit jotain minimaalista ruskeaa vuotoa tullut välillä paperiin. Oikeastaan semmoinen vuoto vuoto kesti viikon mitä tuli selkeesti siteeseen ja sen jälkeen rusehtavaa.
No äsken sitten alkoi tulla ihan punaista taas. Vatsa ollut kovalla ja joutunut tekemään enempi työtä isolla hädällä. Johtuisko sit ponnistelusta tuo vuodon lisääntyminen...
ARGH... Loppuis jo!! Selkeestä punaista ei oo tullut pitkään aikaan enää. Nyt sit taas. Siteeseenkin tulee jonkin verran ja pyyhkiessä kunnolla. En sanoisi enää tuhruksi.
Huoh...
R-testiä en raaski tuhlata mille näyttäs. Ovis testi selkee nega. RV 4+2 kokeilin o-testiä ja testiviiko oli selkeesti tummempi. Et lienee hormooni laskenyt hyvin kyllä. O-testi ainakin mulla raskauteen on reagoinut.
Onko tuo nyt ihan normaalia, että alkaa punaisena vuoto uudelleen. Kipuja ei ole.
Minulla tuulimunan keskeytyksen jälkeen kävi juurikin noin, että välillä vuoto oli ruskeaa ja sitten taas kohta punaista ja runsastui. Että odottele rauhassa. Voi olla ihan normaalia.
 
Ei oo kipuja r-testi vaan edelleen plussa. Sain terolut nimisen lääkkeen jonka pitäis aloittaa menkat ens ke tai To ja toivotaan että niiden mukana tulis loput mönjät pois. Jos ei niin sitten kaavinta :(
Mul olis kaapissa terolutteja, jossa vielä käyttöaikaa jäljellä. Hain niitä tuon meijän pojan jälkeen, kun ei menkat meinannu alkaa ollenkaan, vaikka imetyksen lopetuksestakin oli jo aikaa. Nooh alkoi sit ennen, kun ehdin aloittaa.
EN mä yksin ilman lupaa tietenkään noita uskaltaisi aloittaa, ENKÄ TIETENKÄÄN vielä.

Miten kauan sulla nyt on tyhjennyksestä?
 
Valtavasti onnea Vauveli vanhalle!!! Ihanaa ja valtavasti onnea matkaan! (y)(y)(y)(y)

Haaveilija-31, kuulostaa lupaavalle! Eli jännäillään, josko muuttuisi vielä ihan plusaksi nuo sinun oireet:)

Pyllerölyllerö Mulla jatkui vaihdellen vuoto rusehtavana lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, välillä oli päiviä ettei mitään tullut ja sitten taas vähän. Parissa vaiheessa tuli uudestaan punertavaakin, jota toiveikkaana luulin aina kuukautisten alkajaisiksi. Mutta ei ollut :( Mulla todettiin, että kohtu ei ole tyhjentynyt kunnolla. Sikiöpussi on tullut ulos, mutta muuten taisi olla aika paljon jäljellä eli ei tulisi tyhjenemään kuukautisten myötä. Nyt on yli viisi viikkoa tyhjennyksestä ja tiistaina olisi kaavinta. Mulla kyllä myös raskaushormoni laski hitaasti, mutta muuten ei kyllä mitään oireita ole ollut. Nyt on alkanut olla vähän alavatsatuntemuksia, ei ihan menkkakipuja vaan jotenkin erilaisia. Onneksi olen kohtutulehdukselta säästynyt.
Luulen kyllä, että jos sinut ultrattiin ennen kotiinlähtöä, niin olisi siinä ainakin suuremmat residuaalit näkyneet... Olen myös ymmärtänyt, että joillain tuo vuoto voi vaihdellen jatkua kuukautisiin asti eli voi olla ihan normaalia. Mutta parempi soitella sinne polille ja kysyä, niin jos vaikka ottaisivat ultraan tarkistukseen.

Tulipa pitkä ja sekava teksti.o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mul olis kaapissa terolutteja, jossa vielä käyttöaikaa jäljellä. Hain niitä tuon meijän pojan jälkeen, kun ei menkat meinannu alkaa ollenkaan, vaikka imetyksen lopetuksestakin oli jo aikaa. Nooh alkoi sit ennen, kun ehdin aloittaa.
EN mä yksin ilman lupaa tietenkään noita uskaltaisi aloittaa, ENKÄ TIETENKÄÄN vielä.

Miten kauan sulla nyt on tyhjennyksestä?
Huomenna 5 viikkoa... joten toivon että terolut auttaa ja päästään uuteen yritykseen...
 
Heippa kaikille :)
Olen lukenut teidän kirjoituksia hetken aikaa ja nyt ajattelin itse kirjoittaa kanssa. Meillä oli keskeytynyt keskenmeno kesäkuun lopussa, todettiin varhaisultrassa, alkio oli kuollut viikolla 8. On ollut aika kokemus, tein lääkkeellisen tyhjennyksen, joka ei onnistunut. Vuosin vaan viikko toisensa jälkeen, 4 viikon päästä r-testi näytti plussaa edelleen. Soittoa lääkäriin ja siitä ultraan. Ultrassa todettiin et raskausmatwriaalia on vielä reilusti kohdussa. Sain ajan kohtuontelon tähystykseen, jossa materiaali poistetaan, tässä vaiheessa olin vuotanut jo 6 viikkoa. Kohtuontelon tähystys oli ihan helvettiä ja vuosin toimenpiteen jälkeen niin paljon että jouduin jäämään yöksi tarkkailuun, huoh.. Tänään on ollut ensimmäinen päivä kun en ole vuotanut, joten 8 viikkoa tässä meni. Että näin.

Nyt toivon, että kuukautiset alkaisi normaalisti :) on tää naisen elämä aikamoista.

Mut voi lisätä listalle, mut nyt en tiä mitä tietoja pitää kertoa.
Olen 29-vuotias, ensimmäisestä lapsesta haaveillaan ja tosiaan kkm oli 6/2016.
 
Niin cytotec ei sitten oikeen ollu mun kohdalla tehokas. Odotin kovaa vuotoa ja kipuja..kipuja ei ollenkaan ja jo olemassa oleva vuoto lakkas vuorokaudeksi. Nyt kyllä viikonloppuna on jonkin verran vuotanut, ja luulen et suurin osa olis voinut hyvinkin poistua, mutta aion kyllä törkeästi hyödyntää annetun ajan huomiselle..Näkee sitten mikä se tilanne on oikeasti. Antoivat tuon ajan kun ei se cytotec toiminu. Huippukivaa on kyllä tässä nyt yövuorossa valvoa ja suunnata heti sen jälkeen 100km päähän sairaalaan.
Vähän alkaa jo tottua ajatukseen, ettei sitä vauvaa vielä tullutkaan..Ja ärsyttää suunnattomasti, että tässä vuotaessa. .Ei pääse miehen kanssa petipuuhiin..Kun sillä saralla muuten ollaan aika aktiivisia..Nyt joutuu odotella määräämättömän ajan..olis vaan kiva et sais elämään normirytmin.
 
Huomenta vaan kaikille :)

Ihanaa, kun täällä tapahtuu kivojakin juttuja. Malttamattomana odotan tämän päivän plussauutisia, toivottavasti saadaan niitä! (y)
Minttumar joko on tasavahvat viivat?

Mulla on tänään klo:10.15 aika yksityiselle gynelle. Pitäisi olla hyvä, pari kaveria jotka ovat raskautumiseen tai raskauteen liittyen käyneet, kehuivat kovasti. Jännittää o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Armadillo Kiitos kysymästä. :) Tänä aamuna (dpo 19) tasavahvat viivat. :) En tiiä onko ollu jo aikasemminkin, viimeks testailin perjantaina. Vaikka viivat vahvistuu, niin silti olo ei tunnu yhtään raskautuneelta eikä luottavaiselta tämän raskauden suhteen.. Pahoinvointia ei juuri ole eikä rinnatkaan ole kipeät. Nännien lievä arkuus, aamuvirkkuus, jatkuva pissahätä ja jatkuva nälkä on ainoat oireet. Tänään ajattelin varata aikaa ekaan neuvolaan ja pyytää samalla päästä ultraan, josko saisi varmuutta onko siellä mahassa edes ketään.. :cautious: Kiva kuulla että oot saanu vinkkiä hyvästä gynestä! Tulehan kertomaan sitten gyne uutisia. Käyn joka päivä edelleen ketjua lueskelemassa. :rolleyes:
 
Armadillo Kiitos kysymästä. :) Tänä aamuna (dpo 19) tasavahvat viivat. :) En tiiä onko ollu jo aikasemminkin, viimeks testailin perjantaina. Vaikka viivat vahvistuu, niin silti olo ei tunnu yhtään raskautuneelta eikä luottavaiselta tämän raskauden suhteen.. Pahoinvointia ei juuri ole eikä rinnatkaan ole kipeät. Nännien lievä arkuus, aamuvirkkuus, jatkuva pissahätä ja jatkuva nälkä on ainoat oireet. Tänään ajattelin varata aikaa ekaan neuvolaan ja pyytää samalla päästä ultraan, josko saisi varmuutta onko siellä mahassa edes ketään.. :cautious: Kiva kuulla että oot saanu vinkkiä hyvästä gynestä! Tulehan kertomaan sitten gyne uutisia. Käyn joka päivä edelleen ketjua lueskelemassa. :rolleyes:
Oireettomuus voi olla myös hyvästä :) Mää oon tehnyt eilisen ja tämän päivän aikana 4 testiä. 2 digiä joita toinen viikkonäytöllinen ja 2 puikkotestiä. Puikkotesteihin tulee vielä haalea viiva mutta erottuu selvästi. Tänään dpo12.

Soitin aamulla neuvolaan. Kysyi että koska on ollut viimeksi menkat. Sanoin, että oli mulla se 19 päivän vuoto kemiallisesta eli ei tietoa. Mutta hedelmöittymisaika on tiedossa ;)
Meen vasta ensi viikolla ottaan hcg:n. Jos ennen sitä tulee vuotoa tms. niin voin mennä ottaan aikaisemmin, koska lähete on tehty. Kolmen viikon päästä olisi varhaisultra joka tulee neuvolan puolesta. Poliaikaa ei vielä peruttu, siihen on reilu kuukausi aikaa.

Mulla on hyvä ja luottavainen olo ja ei ole pelko pepussa. Itse en voi vaikuttaa km:n, jatkan normaalia elämää. Ajattelin että sitä ois kovinkin peloissaan, mutta sitten pitää yrittää uudestaan, jos ei nyt onnistu. Vastoinkäymiset näemmä vahvistaa ainakin täällä suunnalla vaikka välillä onkin ollut olo, että ei tästä tule koskaan mitään. Etenkin kun on ollut kp1.

Pakko hakea lisää testejä :LOL: Mulla on 2 digiä, mutta jätän ne myöhemmille viikoille. Tai sitten testaan viikon päästä toisella digillä. Tai jotain. Mutta haluan edes kerran elämässäni siihen Pc:n kaks viivaa. Nyt tein apteekin puikkotestin ja rsfu:n.

Nyt kaikille plussia! :love:

Niin ja tervetuloa uusille. Täältä saa ihanaa vertaistukea. Muiden raskautuminen antaa toivoa tulevasta. Täällä uskaltaa puhua kaikesta ja yleensä löytyy joku, jolla on ollut vastaavanlainen kokemus. Leikkurilla on ollut kyllä ihan liian kova koettelemus, voimia!
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Oireettomuus voi olla myös hyvästä :) Mää oon tehnyt eilisen ja tämän päivän aikana 4 testiä. 2 digiä joita toinen viikkonäytöllinen ja 2 puikkotestiä. Puikkotesteihin tulee vielä haalea viiva mutta erottuu selvästi. Tänään dpo12.

Soitin aamulla neuvolaan. Kysyi että koska on ollut viimeksi menkat. Sanoin, että oli mulla se 19 päivän vuoto kemiallisesta eli ei tietoa. Mutta hedelmöittymisaika on tiedossa ;)
Meen vasta ensi viikolla ottaan hcg:n. Jos ennen sitä tulee vuotoa tms. niin voin mennä ottaan aikaisemmin, koska lähete on tehty. Kolmen viikon päästä olisi varhaisultra joka tulee neuvolan puolesta. Poliaikaa ei vielä peruttu, siihen on reilu kuukausi aikaa.

Mulla on hyvä ja luottavainen olo ja ei ole pelko pepussa. Itse en voi vaikuttaa km:n, jatkan normaalia elämää. Ajattelin että sitä ois kovinkin peloissaan, mutta sitten pitää yrittää uudestaan, jos ei nyt onnistu. Vastoinkäymiset näemmä vahvistaa ainakin täällä suunnalla vaikka välillä onkin ollut olo, että ei tästä tule koskaan mitään. Etenkin kun on ollut kp1.

Pakko hakea lisää testejä :LOL: Mulla on 2 digiä, mutta jätän ne myöhemmille viikoille. Tai sitten testaan viikon päästä toisella digillä. Tai jotain. Mutta haluan edes kerran elämässäni siihen Pc:n kaks viivaa. Nyt tein apteekin puikkotestin ja rsfu:n.

Nyt kaikille plussia! :love:

Niin ja tervetuloa uusille. Täältä saa ihanaa vertaistukea. Muiden raskautuminen antaa toivoa tulevasta. Täällä uskaltaa puhua kaikesta ja yleensä löytyy joku, jolla on ollut vastaavanlainen kokemus. Leikkurilla on ollut kyllä ihan liian kova koettelemus, voimia!
Oletpa ihanan rauhallinen. (y) Miten pääsit neuvolan kautta varhaisultraan? Tarvitsiko kinuta kauan vai päästivätkö suosiolla? Itselläni olisi tuo ultran kinuaminen muutaman tunnin päästä esissä, joten hyviä vinkkejä otetaan vastaan. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Oletpa ihanan rauhallinen. (y) Miten pääsit neuvolan kautta varhaisultraan? Tarvitsiko kinuta kauan vai päästivätkö suosiolla? Itselläni olisi tuo ultran kinuaminen muutaman tunnin päästä esissä, joten hyviä vinkkejä otetaan vastaan. :LOL:
Kiitos, on vaan jotenkin varma olo nyt ja en voi tehdä asian eteen mitään. Toki harmittaa jos menee kesken, mutta näemmä raskaudun helposti tälläkin iällä, niin se helpottaa.

Mun ei tarvinnut kinuta ultraan. Terkka ehdotti sitä ite ja oisin kyllä kysynyt, jos ei ois ehdottanut. Asun pienessä paikassa ja tänne ei ole säästöt vielä tuntuneet iskevän ainakaan neuvolapalveluihin. Terkka muistaa taustat ja silloin kun kävin lääkärillä elokuun alussa, oli käynyt puhumassa etukäteen lääkärille. Ja km:n jälkeen olisi soittanut kuulumisia mutta ehdin ensin.

Pienessä paikassa on hyvät ja huonot puolet. Meidän neuvolassa ei ole ultraa, pelkästään dopleri, mutta noin puolen tunnin ajomatkan päässä on. Harmittaa, ettei kaikkialla ole samanlaista kohtelua. Kun on lukenut täältäkin ihmisten kohtelusta km:n jälkeen, niin on alkanut suututtaa toisten puolesta. Jätetään ihmiset yksin sellaisen asian kanssa :(
 
Kuvittelin, että kaikki olis vuotanut pois..mut toisin kävi..Nyt odotellaan osastolla kaavintaan..kumpa sinne pääsis pian..mä kammoan sairaalaa..Ja jotenkin ei ollut henkisesti valmistautunut tähän.
No jos tästä jotain hyvää haluaa löytää..niin eipä tarvinnu viikkoja odotella.
 

Yhteistyössä