Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Jutska ja VV ja muillekin plussaneille paljon onnea! Ihanaa, että täällä on kunnon plussa-aalto meneillään.

Pahoittelut kovasti kaikille muille ja erityisesti MirriX.lle toipumisia!

Itse olen vieläkin reissussa, ja näyttää siltä että ovulaatio tapahtuu reissun aikana joten en välttämättä ehdi kotiin inseminaatioon mutta tilanne hyödynnetään joka tapauksessa luomusti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
MirriX paljon voimia!

Jättionnittelut kaikille plussanneille :love:

Omanapa
Mua on vaan itkettänyt. Kamala masis ja alavatsaa särkee ja odotan vaan koska menkat taas alkaa. Tuntuu et me ei ikinä saada toista vauvaa enkä ikinä tuu raskaaksi ja jos jostain syystä tulisinkin niin tuskinpa sekään raskaus kestää. Huomenna taas onneksi työpäivä niin ei oo aikaa ajatella.
Täällä painitaan ihan samanlaisten ajatusten kanssa.... pääsis nyt edes tästä keskenmenneestä eroon.. Huoh. .. Tsemppiä :)
 
Jutska Onnittelut plussasta!! Toivotaan että vauvanalku pysyy tiukasti kyydissä! :love:

Vauveli vanhalle Niinhän tuota näytetään samoissa koko ajan menevän! Jännä juttu. Jospa tämä kolmas kerta tosiaan olisi molemmille se kerta, joka tuo vauvan syliin saakka. :love:

Toivottavasti uudetkin plussanneet pysytte vielä täälläkin ketjussa, niin saa teidänkin kuulumisia lueskella. Toki osaan myös kyyläämisen taidon, toukokuisten ryhmässäkään ei hankala ole käydä tirkistelemässä... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Pysyttelen täällä kyllä niin tiukasti, että potkasette mut vielä täältä pois eli ainakaan minä en aio siirtyä plussanneisiin vielä aikoihin. Ja kaikille surullisille kovasti tsemppiä ja jaksamista! Olen huomannut, että niin klisee kuin se onkin, niin aika parantaa, mutta keskenmenon ollessa kyseessä, ei kokonaan. Helpottaa kuitenkin.
 
Mitenköhän tuon hcg:n pitää laskea? Mulla on edelleen tuollainen tosi selkeä plussa, kun kokeilin ihan huvikseni tänään aamulla. Ja mulla on edelleen vuotanut just sillain, että loppui vuoto ja sitten taas vähän ja taas loppui ja se sitten oli merkki, ettei ole kunnolla tyhjentynyt. Oliko sulle mitään kontrollia tiedossa vai oliko se vain se ultra ennen kotiinlähtöä tyhjennyksen jälkeen? Mietin vain, että kuinka tarkkaan silloin ylipäänsä voi tilanteen tarkistaa, kun edelleen vuoto kuitenkin jatkuu. Jos olisikin jäänyt jotain pientä... Toivotaan tietysti ettei!!!
Paljonko sulla on tyhjennyksestä aikaa?
Muita kontrolleja ei ole, kun kontrolli verikoe (hcg arvo).
Mäkin mietin tuota, että voiko muka tarkasti nähdä onko tyhjentynyt, kun vuoto on päällä ja kohdussa varmasti verta.
Ohjeitahan on monenlaisia. Mut onkohan enimmäkseen, että 4vk tyhjennyksen jälkeen testi, jos +, niin 1-2vk päästä uudelleen ja jos taas +, niin yhteys naistentautien polille tai minne lie.
Kaikkialla ei tuota verikoettakaan vissiin oteta.
 
Onnea plussanneille!
Ei millään malttas odottaa et alkais uusi kierto! Lääkäri soitteli lapsettomuusklinikalta ja sanoi et voin hyvin aloittaa letrozolin jo ens kierrossa, ei haittaa vaikka noi alkukierron hormoonit jäis ottamatta kun ehtii myöhemminkin ottaa...mutta aion käydä noissa kilppari ja niissä muissa kokeissa kun niitä ei tarvii ottaa kierron alussa.. jotenki hitaasti menee aika siihen et alkais menkat ja voisin aloittaa tuon lääkkeen..

mulle ei ainakaan vielä tehdä tuota aukiolotutkimusta kun aika todennäköisesti on ainakin toinen auki kun kerran raskautunut. Mieskin kävi antamassa näytteen ja tuloksissa menee n.2vko..
 
Onnea myös Jutskalle :)

Täällä 10+0, ja kyllä mä yhä edelleen koen tämän ketjun pääasialliseksi "kodikseni"...

Tsemppiä teille, joilla keskenmeno meneillään ja tuskailette jatkuvien vuotojen ja yhä vaan plussaa näyttävien testien kanssa. Toivottavasti pääsette pian tuon menetyksen ja toivottomuuden vaiheen ohi. Se on se pahin. Kun kierrot lähtevät uudestaan käyntiin alkaa toivokin palata, vaikka menetys ei kokonaan unohtuisikaan. Jaksamisia teille. Aika kuluu kyllä väistämättä, päivä kerrallaan, vaikka kuinka tuntuisi kuin aika olisi pysähtynyt eikä mitään tapahtuisi... Ja ajan myötä helpottaa. Sen kun vuodatatte kaikki turhautumisen ja epäreiluuden tunteetkin tänne. Kyllä täällä kestetään kuulla ja ymmärretään, vaikka kaikki ei aina niin kaunista olisikaan.
 
Onnittelut plussanneille! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)

haaveilija-31 Tosi tuttu tunne tuosta Kättäristä! Tosin mulla ei ole sieltä niitä aiempia positiivisia kokemuksia, joten mulle se on vaan keskenmenosairaala. Varsinkin se fiilis kun kaavinnat hoidetaan siinä vastasyntyneiden osaston vieressä... (y)(n):unsure: Olin aina ajatellut että haluan ehdottomasti sinne synnyttämään, mutta nyt varmaan valitsisin toisen sairaalan vaikka Kättäri olisi lähin.

Mä oon nyt käynyt yksityisellä teettämässä noita perustutkimuksia ja ainakin niiden puolesta kaikki vaikuttaa erinomaiselta. Munasarjat ei näytä vielä hiipumisen merkkejä, mitä oon nyt tässä viime aikoina pelännyt (vaikka oon siis "vasta" 33 täyttämässä). FSH ja ovisultra nyt siis katsottu, keltarauhashormoni otetaan vielä ja jos siinä ei ole häikkää niin tältä erää jätetään tutkimukset siihen ja toivotaan parasta! Ovis kolkuttelee tässä ovella, joten jännät paikat alkaa taas olla! (y)
 
Onnea plussanneille!
Ei millään malttas odottaa et alkais uusi kierto! Lääkäri soitteli lapsettomuusklinikalta ja sanoi et voin hyvin aloittaa letrozolin jo ens kierrossa, ei haittaa vaikka noi alkukierron hormoonit jäis ottamatta kun ehtii myöhemminkin ottaa...mutta aion käydä noissa kilppari ja niissä muissa kokeissa kun niitä ei tarvii ottaa kierron alussa.. jotenki hitaasti menee aika siihen et alkais menkat ja voisin aloittaa tuon lääkkeen..

mulle ei ainakaan vielä tehdä tuota aukiolotutkimusta kun aika todennäköisesti on ainakin toinen auki kun kerran raskautunut. Mieskin kävi antamassa näytteen ja tuloksissa menee n.2vko..
Letrozol on hyvä lääke! Tämä plussa tuli nyt Letrozol -kierrosta, vaikka en ovistestiin täydellistä plussaa saanutkaan. Merkillistä.. Tällä lääkkeellä on positiivinen vaikutus myös kohdun limakalvoon, niin olen kuullut. toivotaan, että Letrozolista olisi sinullekin hyötyä!
 
Tää outoa on, tätä ymmärrä en...
R-testissä eile selkeä viiva vielä. Jokseen haalea, mutta ei mikään haamu.
Ovistestillä tein muutama päivö sitten ja oli selkeä nega ovistesti. No nyt ovistesti tummuu. Ei nyt ihan plussa, mut lähelle.
Ei kai se ovis voi olla tulossa, kun r-testikin vielä plussaa näyttää.
Tänään ei mitään vuotoa.
Tässäpä vielä muutaman päivän takainen ovistesti ja äsken tehty ovistesti. Aika lähellä plussaa toi o-testi, vaan ei ihan.

 
Voihan se ovis tulla aika pian kun hcg on laskenut, mutta en testailis ovistesteillä tai pitäisi tulosta luotettavana ennen kuin rtesti näyttää negaa. Kun se ovistesti kerran voi reagoida raskaushormoneihinkin.
Juu niinhän se reagoi. Mulla näyttikin rv 4+2 ovistestin testi viiva tummempaa, kun kontrolli. Mut ihmetys tuo, kun ovistesti näyttänyt jo selvää negaa ja tummuu.
Jotenkin mun järkeen ei mahdu, et ovis vois tehdä tuloaan, jos raskaustesti näyttää vielä selvää viivaa.
Ihmetyttää vaan miten voi tuo ovistesti noin käyttäytyä.

Nooh... malttamaton hätäilijä, ku oon.
 
Juu niinhän se reagoi. Mulla näyttikin rv 4+2 ovistestin testi viiva tummempaa, kun kontrolli. Mut ihmetys tuo, kun ovistesti näyttänyt jo selvää negaa ja tummuu.
Jotenkin mun järkeen ei mahdu, et ovis vois tehdä tuloaan, jos raskaustesti näyttää vielä selvää viivaa.
Ihmetyttää vaan miten voi tuo ovistesti noin käyttäytyä.

Nooh... malttamaton hätäilijä, ku oon.
Niin no, mähän en ole ikinä ainuttakaan ovistestiä tehnyt. Miksi tehdä, kun saan luotettavamman tuloksen ihan vaan lämpöjän mittailemalla, eikä tarvitse ostella testejä ja leikkiä pissaleikkejä :D Mutta se nyt on vaan oma mielipiteeni. Monet ei taida saada mitään järkevää noiden lämmönmittailujen avulla, mulle ne on olleet tosi luotettavia ja myös indikoineet hyvin jos kierrossa on ollut jotain hullusti.
 
Mäkin oon noita lämpöjä mittaillut jo vuosia ja lisänä nuo halvat ovistestit.
Hyvin on muuten lämmöissäkin ovis näkyny. Pieeeni lasku ovikswn aikaan/ehkä juuri ennen. Sit seuraavana päivänä noussut yli normilämmön. Myös kiinnittymisen aikoihin tullut kiinnittymisdippi. Gyneltä sain oikein kehuja merkinnöistäni pitkin kiertoa. Sanoi, että harva nainen kuulema näin perillä.
Mä olin varma et se tyyliin sanoo, et älä nyt liikaa itseäsi tarkkaile.
Mut nyt kyn tää kroppa/hormoonit on vähön sekaisin ton tuulimunan/keskenmenon takia. Niin tää tarkkailu on ehkä vähän hölmöä. Olis fiksumpaa ehkä vsin odottaa. Ensi viikolla kuitenkin jo hcg verikoe. Käsitin et ei pelkka + tai -, vaan ihan sen hcg arvon mittaavat.
 
Paljonko sulla on tyhjennyksestä aikaa?
Muita kontrolleja ei ole, kun kontrolli verikoe (hcg arvo).
Mäkin mietin tuota, että voiko muka tarkasti nähdä onko tyhjentynyt, kun vuoto on päällä ja kohdussa varmasti verta.
Ohjeitahan on monenlaisia. Mut onkohan enimmäkseen, että 4vk tyhjennyksen jälkeen testi, jos +, niin 1-2vk päästä uudelleen ja jos taas +, niin yhteys naistentautien polille tai minne lie.
Kaikkialla ei tuota verikoettakaan vissiin oteta.
Mulla on tyhjennyksestä melkein kuusi viikkoa. Ja tosiaan on ollut raskaustestit ihan kunnon plussaa vielä tuohon tyhjenemättömyyteen liittyen. MUlla kyllä alunperin tuli ihan kunnon vuoto silloin lääkkeiden jälkeen, että oli vähän yllätyskin kuinka huonosti kohtu kuitenkin oli tyhjentynyt.
On kyllä kontrollityylejä monia. Oletko sä jo ollut tuossa kontrolliverikokeessa? Voitko sä pyytää ultraa? Inhottaa, jos joutuu yksin näitä pohtimaan, että onko normaalia vai ei ja onko kaikki kunnossa vai ei. Eihän sitä kenenkään pää kestä...:mad:

Mulla on nyt kaavinta ohi!!!! Ihanaa, että se on nyt hoidettu. Negatiivinen tilanne tietysti kaikkinensa kyseessä, mutta täytyy sanoa, että kokemuksena ei ollut yhtään niin inhottava, kun odotin. Toki mulla on jo itse tuulimunadiagnoosista useampi viikko, niin ei ollut henkisesti niin rankkaa kuin tuoreemman keskenmenon kanssa olisi varmasti ollut. Vaikka vähän meinaakin tippa välillä tulla linssiin, niin yritän ajatella positiivisesti eteenpäin, että josko nyt päästäisiin vihdoin jättämään tämä episodi taka-alalle ja alkaa odotella josko kohta päästäisiin hommailemaan uutta plussaa:whistle:

Pakko vielä kehua, että oli ihana henkilökunta sairaalassa :love:. Paitsi itse operoiva gynekologi oli hiukan erikoinen, ainoa asia mistä jäi vähän ikävä fiiliso_O. Mutta pääasia, että hoiti hommansa kunnialla ja pieni asiahan tuo lopulta on, jos kaikki muu toimii hienosti.

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville!
 
Letrozol on hyvä lääke! Tämä plussa tuli nyt Letrozol -kierrosta, vaikka en ovistestiin täydellistä plussaa saanutkaan. Merkillistä.. Tällä lääkkeellä on positiivinen vaikutus myös kohdun limakalvoon, niin olen kuullut. toivotaan, että Letrozolista olisi sinullekin hyötyä!
Onnea plussasta! Jep toivotaan että olisi hyötyä. lääkäri sanoi myös että on hyvin siedetty lääke ja toimii hyvin paremmin kuin clomit..
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Kiitos, dpo 10-11 nyt menossa :love:

Kiitos Kinder-Kitty :love:
Ihanaa, onnea, tervetuloa kerhoon! :love:

Mulla on nyt dpo13, mikäli ovis on tapahtunut ovistestin mukaisesti. Mutta voihan se olla, että on päivän-kaksi myöhemminkin. Oon tehnyt 6 testiä ja vielä on 5 jäljellä.

Kyllä mää uskon että raskaana oon, mutta haluan ees kerran elämässäni vahvat viivat. Tosin luin, että esim. kaikissa kaksosraskauksissakaan ei ole tullut vahvoja viivoja. Mutta onhan se kiva dippailla :love:

Viikon päästä otetaan hcg-arvot, toivotaan hyviä lukemia.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Jutska
Ihanaa, onnea, tervetuloa kerhoon! :love:

Mulla on nyt dpo13, mikäli ovis on tapahtunut ovistestin mukaisesti. Mutta voihan se olla, että on päivän-kaksi myöhemminkin. Oon tehnyt 6 testiä ja vielä on 5 jäljellä.

Kyllä mää uskon että raskaana oon, mutta haluan ees kerran elämässäni vahvat viivat. Tosin luin, että esim. kaikissa kaksosraskauksissakaan ei ole tullut vahvoja viivoja. Mutta onhan se kiva dippailla :love:

Viikon päästä otetaan hcg-arvot, toivotaan hyviä lukemia.
Mulla on vielä 13 testiä jäljellä. :LOL: Nyt olen testannut 5 myös. Jos saan tasavahvat viivat, niin lopetan testaamisen ainakin vähäksi aikaa.
 
Onnea plussasta haaveilija-31!! :love: Ootko laskenu millon la ois? :)

Ihana plussa-aalto menossa täällä! Lisää plussia vaan!!! :love::love::love:
 
Mulla on vielä 13 testiä jäljellä. :LOL: Nyt olen testannut 5 myös. Jos saan tasavahvat viivat, niin lopetan testaamisen ainakin vähäksi aikaa.
Mää luulin että mulla menee vähän yli mutta... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Mää en ole saanut vielä mihinkään tasavahvoja viivoja. Rsfu:n ja Apteekin puikkotesteissä näkyy viivat selkeästi mutta silti hailakasti mun silmään. Pc:ssä oli tänään ihan onneton viiva, tein sen tosin päiväliruista.
 
Täällähän on tullut paljon plussia! Ihanaa, onnea !! :love:


Minttumar meillä on varhaisultra samana päivänä! :) mieki sain kunnalta ajan, terkkari siis ihan itse sitä ehdotti.

Mie sain tasavahvat viivat dpo 15 ja tänään oli testiviiva hieman tummempi kuin kontrolli, tänään siis dpo 19. Ikinä ei ole näin aikaisin tullut tasavahvoja! Toivottavasti meinaa vaan hyvää. Digi sanoi viime sunnuntaina pregnant 2-3. Haluan saada vielä sen 3+. Ehkäpä tämän viikon lopussa sitten.
Mulla on aika luottavainen mieli tähän raskauteen, tänään halailin pönttöäki ekaa kertaa. Oksentelua mulla ei tuulimunissa ollut.

Plussatuulia tänne :love:
 

Yhteistyössä