Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Vv kiitos :love:
Minttumar kiitos :love: LA on mun laskujen mukaan 5.5. Kävin jollain laskureillakin laskemassa niin niillä tulee ihan eri päivämääriä, milläs oot itse laskenu lasketunajan?

Mua pelottaa suunnattomasti testata huomenna/ylihuomenna, viimeksi eka haalea haamu lähti haalemaan samantien ja vuoto alkoikin pian :unsure:
 
Täällähän on tullut paljon plussia! Ihanaa, onnea !! :love:


Minttumar meillä on varhaisultra samana päivänä! :) mieki sain kunnalta ajan, terkkari siis ihan itse sitä ehdotti.

Mie sain tasavahvat viivat dpo 15 ja tänään oli testiviiva hieman tummempi kuin kontrolli, tänään siis dpo 19. Ikinä ei ole näin aikaisin tullut tasavahvoja! Toivottavasti meinaa vaan hyvää. Digi sanoi viime sunnuntaina pregnant 2-3. Haluan saada vielä sen 3+. Ehkäpä tämän viikon lopussa sitten.
Mulla on aika luottavainen mieli tähän raskauteen, tänään halailin pönttöäki ekaa kertaa. Oksentelua mulla ei tuulimunissa ollut.

Plussatuulia tänne :love:
Ompas hauska sattuma! :D Onko siulla aamu- vai iltapäivällä ultra? Miulla on vasta klo 13.. Aamu menee koulussa. Onneks on koulua aamusta, muuten oisin varmaan vielä enemmän hermona ultrassa, jos joutuis kotona vaan turhanpanttina oottelemaan iltapäivää.. :confused: Mikäs siun la muuten olikaan? :) Anteeksi en muista enkä jaksa puhelimella selata viestejä taaksepäin.. Kiva kun tässä ryhmässä (tai no kiva ja kiva, km-ryhmä kun kyseessä, mutta ymmärrät varmaan :D) on samanikäinenkin kuumeilija ja lasketut ajatkin samalle kuulle sattuvat! :)

haaveilija-31 Netin laskureilla minäkin olen testannut. :)
 
Ompas hauska sattuma! :D Onko siulla aamu- vai iltapäivällä ultra? Miulla on vasta klo 13.. Aamu menee koulussa. Onneks on koulua aamusta, muuten oisin varmaan vielä enemmän hermona ultrassa, jos joutuis kotona vaan turhanpanttina oottelemaan iltapäivää.. :confused: Mikäs siun la muuten olikaan? :) Anteeksi en muista enkä jaksa puhelimella selata viestejä taaksepäin.. Kiva kun tässä ryhmässä (tai no kiva ja kiva, km-ryhmä kun kyseessä, mutta ymmärrät varmaan :D) on samanikäinenkin kuumeilija ja lasketut ajatkin samalle kuulle sattuvat! :)

haaveilija-31 Netin laskureilla minäkin olen testannut. :)

Mulla on aamusta klo 9, jää yksi luento välistä mutta sille ei mahda mittään. Ultra menee edelle :love: tuntuu mahdottoman pitkältä ajalta tämä kahden viikon odottelu. Onneksi mulla on vielä tämä viikko töitä ja ensi viikolla alkaa taas koulu, joten puuhaa on..

Mulla on LA 27.4 oviksesta laskettuna :) eikös sulla ole muutama päivä ennen minua, vai muistanko ihan väärin?
On kyllä mukava että täältä löytyy samanikäinen jolla laskettu samoihin aikoihin! :)
 
Ooohhhhhh!!!!! Mitä täällä tapahtuu????!!!!! :geek::geek::geek:
ONNEA PLUSSISTA TEILLE KAIKILLE RAKKAILLE!! :love::love::love::love: Pysyköön pikkuset matkassa syliin saakka!!!!:love::love:
Ihanaa, ihanaa, ihanaa!!!!!
Toivottavasti lisää plussia tulee, minut mukaanlukien!

Mulla tässä hommaa riittää ja jännittämistä. Perjantaina musta tulee rouva ;);)
Onneks oon lomalla :p
 

Näistä toki osa tuli (tai aika monta ;-)) käytettyä viime plussan jälkeen. Jäi jotain jäljellekin.Pregcheck testit kulutin kaikki. Mut ei hätää niitä tilasin sinunapteekista lisää (2,80e paketti). Noita on nyt 20 pakettia, kun tilasin vielä lisää. Meinasin tässä pari tuhlata tällä viikolla, kun katson miten viiva haalistuu. Loput sitten säästetään siihen, kun ootetaan että viiva tummuu. :-D
Sit on jokunen apteekin oma vielä ja pari digiä ja noita halpiskakkapa...a liuskoja.
Myönnän olevani testien suurkuluttaja, mut kun... :-D
 
  • Tykkää
Reactions: Sofila
Laskurin mukaan olis LA 3.5 ja nyt olisi rv 3+6 menossa :love:
Meillä on sama la :love:

Hantta81 kyllähän sää perässä tulet hippulat vinkuen! Mulla on sellainen aaninki, että tässä ketjussa saa moni ensi keväänä ja kesänä vauvan :barefoot::love: Hyvä aika lisääntyä, saa nukuttaa vauvaa heti alusta lähtien ulkona eikä tarvitse hikoilla helteessä maha pystyssä :love:

Mää olen jonkin verran seurannut odottajien ketjuja, jotka ovat syyskuusta lähtien saamassa perheenlisäystä. Mutta hmm, onkohan siellä ollut tällaisia testailijoita kuin täällä :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Jotenkin sitä haluaa testata aina vaan uudestaan ja nähdä ne viivat ja tekstit... me taidetaan ymmärtää, miksi näin on :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Mulla on aamusta klo 9, jää yksi luento välistä mutta sille ei mahda mittään. Ultra menee edelle :love: tuntuu mahdottoman pitkältä ajalta tämä kahden viikon odottelu. Onneksi mulla on vielä tämä viikko töitä ja ensi viikolla alkaa taas koulu, joten puuhaa on..

Mulla on LA 27.4 oviksesta laskettuna :) eikös sulla ole muutama päivä ennen minua, vai muistanko ihan väärin?
On kyllä mukava että täältä löytyy samanikäinen jolla laskettu samoihin aikoihin! :)
Mie kans joudun lähtemään kesken koulupäivän tuonne ultraan. Onneks ei ole 100% läsnäolollisia tunteja tuolloin. :D:D

Miulla on la menkkojen mukaan laskettuna 22.4, mutta oviksen mukaan laskettuna 26.4. Menen kuitenkin eka tuolla 22.4 päivämäärällä, kun neuvolastakin ne sen ensin la:ksi antaa. :D Varmaan kyllä tarkentuu tuonne 26.4 kieppeille kuitenkin. :)
 
Onpa ihana lukea tätä ketjua, kun on niin paljon hyviä uutisia :love: ja niiiiiin toivon, että plussat vain jatkavat vahvistumista. Tulee itsellekin hyvä mieli ja toivoa, että minunkin vuoro tulee :love:

Onko täällä muilla (varmasti on, mutten muista ketä) samaa tilannetta, kuin minulla tuon oviksen kanssa? Eli nyt ultrassa johtofolli liian pieni päiviin nähden, eli ei kehity tarpeeksi. Ja onko siihen saatu jotakin hoitoa, mistä johtuvaa yms...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Onnea raskautuneille ja kiitos tsempeistä.
Nyt on mieli parempi ja katse kohti tulevaisuutta
Kaavinnan jälkeen ei ole tullut yhtään vuotoa, outoa..Lienee kuitenkin parempi pidättäytyä seksistä vähän aikaa.
Nyt vaan odottelemaan niitä menkoja. En taida uskaltaa yrittää ennen, kun se lääkäri sanoi et kohtu tarvitsisi vähän aikaa palautua..Olisi kurja saada perään uusi km oman hätäilyn vuoksi.
 
Terve! Meikä hukkasi salasanat sun muut niin en ole päässyt kirjoittelemaan. Mutta apua naiset! Täällähän on ollut kunnon plussa-aalto! Hirmuisesti onnea kaikille ja peukut pystyyn että kaikki menee hyvin! :love::love:

Omista kuulumisista vaan sen verran, että nyt ollaan rv21 ja sydänultrat ja rakenneultrat ja lapsivesipunktiot on läpikäytynä ja näillä näkymin olisi terve poika tulossa. :X3: En ole vieläkään liittynyt odottajiin mutta taustailen täällä aina välillä. :ninja: Nyt teille muillekin iso plussatuuli! Puuuuuh!
 
Onnea raskautuneille ja kiitos tsempeistä.
Nyt on mieli parempi ja katse kohti tulevaisuutta
Kaavinnan jälkeen ei ole tullut yhtään vuotoa, outoa..Lienee kuitenkin parempi pidättäytyä seksistä vähän aikaa.
Nyt vaan odottelemaan niitä menkoja. En taida uskaltaa yrittää ennen, kun se lääkäri sanoi et kohtu tarvitsisi vähän aikaa palautua..Olisi kurja saada perään uusi km oman hätäilyn vuoksi.
Mulla on sama. Ei ole tullut yhtään vuotoa, eilen vain vähän heti toimenpiteen jälkeen. Mietinkin tässä, että onpa outoa ja onkohan normaalia... Mutta kait se sitten voi olla normaaliakin?
 
en oo raskaana, digitaalinen testi sen tylysti äsken kertoi :cry:
No höh... :-( Tyhmää!
Mut teeppä kuitenkin vielä tosiaan se vermistustesti.

Mä nyt innostuin tilaamaan ihan reippaasti sinunapteekista noita testejä. Niin voin muutaman tässä negaa odotellessa käyttää. Huh, haalenemaan päin selkeesti.

Nyt on ollut vuoto poissa eilisen ja tänäänkin. Uskaltaskohan jo liikkua ilman rättiä housuissa. :-D

Miten nopee vuodon loputtua teillä on alkanut oikeat menkat??
Miten nopee sitten sen negatiivisen raskaustestin jälkeen.
Edellisessä keskenmenossa meni vajaa kuukausi, niin menkat alkoi. Mä en usko, että nyt niin pian.
 
Ei kuulu vielä terolut menkkoja. Lääkäri niin sanoi että alkaa ke tai to.. Saa luvan alkaa mä en niin kestä jos vielä joudun kaavintaakin...Eikö tää keskenmeno vois jo olla ohi!!!!!:mad: Jos olen vielä joskus samassa tilanteessa (toivottavasti en) vaadin kaavintaa heti tää on yhtä helvettiä tämmönen odottelu ja pitkittyminen ... Mä oon niin kypsä !
 
Haavekesä voi kuinka kurjaa. Just tuossa mietinkin, että tämä rumba keskenmenon jälkeen pitkittää toipumista myös henkisesti. Aiemmin ei tullut edes ajatelleeksi mitä kaikkea keskenmeno on kuuluu..lääketieteellisiä tyhjennykseen, kaavintaan, kohtu tulehduksen pelkoa. Aika yksin noiden asioiden kanssa on, eikä niistä voi oikeen kenenkään kanssa edes puhua.. Voin vaan kuvitella kuinka raastavaa on viikosta toiseen pyöritellä noita asioita..Kun itse ainakin on ollut tässä parin viikon rumbassa ihan loppu. Nyt oma mieli on rauhoittumaan päin kun tietää et asiat on hoidettu niin hyvin kun voi.
 

Yhteistyössä