Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

haaveilija-31, jättihalaus. Oon todella pahoillani.

ON 28/28-35. En ees dipannut aamulla kun oon niin varma et tääkin on joku turha ovuloimaton paskakierto ja kesto varmaan ihan vaan kiusan vuoksi 137 päivää. #aiettämasentaako
 
Ei kuulu vielä terolut menkkoja. Lääkäri niin sanoi että alkaa ke tai to.. Saa luvan alkaa mä en niin kestä jos vielä joudun kaavintaakin...Eikö tää keskenmeno vois jo olla ohi!!!!!:mad: Jos olen vielä joskus samassa tilanteessa (toivottavasti en) vaadin kaavintaa heti tää on yhtä helvettiä tämmönen odottelu ja pitkittyminen ... Mä oon niin kypsä !
Milloin sä otit viimeisen terolutin?
Mulla joskus kesti maksimissaan 4vrk, kun terojen jälkeen menkat alkoi. Mut pari päivää ekassa terokierrossa oli vaam tuhrua ja sit aukes hanat.
Tosin tuo ei ollut km:n jälkeen, mut kuitenkin.
Otitko muuten yhden napin päivässä? Joskus kuullut et jollekin ei oo riittänyt se yksi. Et menty kahdella päivässä.
 
Milloin sä otit viimeisen terolutin?
Mulla joskus kesti maksimissaan 4vrk, kun terojen jälkeen menkat alkoi. Mut pari päivää ekassa terokierrossa oli vaam tuhrua ja sit aukes hanat.
Tosin tuo ei ollut km:n jälkeen, mut kuitenkin.
Otitko muuten yhden napin päivässä? Joskus kuullut et jollekin ei oo riittänyt se yksi. Et menty kahdella päivässä.
Kaksi taplettia päivässä ja viimeiset otin maanantaina. Tiedän että peli ei vielä menetetty voi alkaa. Mut ahdistaa kun pelottaa ettei ala kun kaikki tähän mennessäkin mennyt päivän helevettiä tämän asian suhteen...
 
Hihii...rupes ihan itseäkin jännittämään kuinka tässä plussa-aallossa oikein käy. Iskeekö aalto päin omaa naamaa ja putoaa korkealta niellen suolaista vettä keuhkoihin VAI pääseekö ratsastamaan aallon harjalla auringonlaskuun........oma kp siis tänään 31!!!!!:whistle:

Ok...parempi jättää nuo siirappiset runoilut muille ja painua lattian pesuun.....testata kuitenkin ajattelin lauantaina.......jos siis on jotain testattavaa.........;)

Onko muita jotka liittyy lauantai-aamun testihuumaan???:geek::geek::geek:
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Hihii...rupes ihan itseäkin jännittämään kuinka tässä plussa-aallossa oikein käy. Iskeekö aalto päin omaa naamaa ja putoaa korkealta niellen suolaista vettä keuhkoihin VAI pääseekö ratsastamaan aallon harjalla auringonlaskuun........oma kp siis tänään 31!!!!!:whistle:

Ok...parempi jättää nuo siirappiset runoilut muille ja painua lattian pesuun.....testata kuitenkin ajattelin lauantaina.......jos siis on jotain testattavaa.........;)

Onko muita jotka liittyy lauantai-aamun testihuumaan???:geek::geek::geek:
Mää voin testata silloinkin, oon tänään tehnyt vasta 3 (joista 1 oli ovistesti), kun meinasi iskeä paniikki haaleista viivoista. Mutta kaikki hyvin, tuli toisella kertaa vahvat viivat :LOL:
 
Ei kuulu vielä terolut menkkoja. Lääkäri niin sanoi että alkaa ke tai to.. Saa luvan alkaa mä en niin kestä jos vielä joudun kaavintaakin...Eikö tää keskenmeno vois jo olla ohi!!!!!:mad: Jos olen vielä joskus samassa tilanteessa (toivottavasti en) vaadin kaavintaa heti tää on yhtä helvettiä tämmönen odottelu ja pitkittyminen ... Mä oon niin kypsä !
No voihan kökkö. Toivotaan, josko ne kuitenkin vielä alkaisi.. Ymmärrän kypsymisen. Todella syvältä joutua odottelemaan, että onko keskenmeno ohi vai ei. Oliko sulla mitään ohjetta, että mitä teet, jos ne menkat ei alakaan? Tsemppiä!
 
No voihan kökkö. Toivotaan, josko ne kuitenkin vielä alkaisi.. Ymmärrän kypsymisen. Todella syvältä joutua odottelemaan, että onko keskenmeno ohi vai ei. Oliko sulla mitään ohjetta, että mitä teet, jos ne menkat ei alakaan? Tsemppiä!
No ei oo. Ihan kokonaan unohdin kysyä. Keskiviikolle on lääkäri aika kyseiselle lääkärille. Mua kyllä jomottelee sillä tavalla että vois vaikka alkaa.. voi kunpa alkais.
 
forester Onnea! Viivalle vahvistumisia ja toivotaan että nappaa tiukasti nyt kiinni! :love:

haaveilija-31 Mie kyllä tulkitsisin tuon haamuksi... (y) Kun ihan kuin jopa punertaiskin vähän? :love:
 
  • Tykkää
Reactions: forester
ÄLLÖ VAROITUS ÄLLÖ VAROITUS ÄLLÖ VAROITUS:sick:

Olipa spooki-kokemus äsken vessassa.:ninja: Pönttöön hulahti kirkuvan punaista verta ja pieniä hyytymiä!!!! Eka reaktio oli ...no siis olin hoomoilasena:alien:! Sitten tuli mieleen keskenmeno......sitten menkat.....

Lopulta sain selville että kaikki veri oli tullut toisesta osoitteesta???????????:poop:WHAT:poop:? Siis tulee multa joskus muulloinkin pyyhkiessä, mutta ei näin "niagrana". ilmeisesti jotain pukama juttua tai jotain.....siis mistä mä tiedän.....lekurille ei kyllä tekis mieli mennä pyllistelemään......:oops::confused::eek:o_O
 
Viimeksi muokattu:
ÄLLÖ VAROITUS ÄLLÖ VAROITUS ÄLLÖ VAROITUS:sick:

Olipa spooki-kokemus äsken vessassa.:ninja: Pönttöön hulahti kirkuvan punaista verta ja pieniä hyytymiä!!!! Eka reaktio oli ...no siis olin hoomoilasena:alien:! Sitten tuli mieleen keskenmeno......sitten menkat.....

Lopulta sain selville että kaikki veri oli tullut toisesta osoitteesta???????????:poop:WHAT:poop:? Siis tulee multa joskus muulloinkin pyyhkiessä, mutta ei näin "niagrana". ilmeisesti jotain pukama juttua tai jotain.....siis mistä mä tiedän.....lekurille ei kyllä tekis mieli mennä pyllistelemään......:oops::confused::eek:o_O
Sori ei sais nauraa, mut oli niin hyvä kuvaus :D En kyllä yhtään tiedä mitä voisi olla. Nää sun tekstit on muuten aina päivän piristys :love:
 
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Nyt olis kp32.........jännitys senkun tiivistyy. Välillä tulee sellainen aaltomainen menkkajomo...no on tullut jo pari kertaa viikon aikana. Eli eiköhän ne menkat ala joskus ensiviikolla......joo tosi positiivisella mielellä mennään:rolleyes:

Jos vuoto ei nyt ala niin huomenna koitan huljutella tikkua.....:whistle:

En tiedä miten tän homman voisi lopettaa.....me on kuitenkin yritetty kolmatta jo 1v8kk....tarkoittaa varman sitä että tikuttelen vielä kiikkustuoli iässäkin ja elättelen toiveita.......ikää nyt 37 ja pakkohan tämä jomma on jossain kohtaa pistää poikki. Ei 80 kymppiset enää testejä osta:confused:.

Olipas nyt apaattinen kirjoitus:cautious:

Piristystä päivään! :geek:Kaikille ihanaisille naisille ratki-riemukasta, super mukavaa päivää ja kaikkiea siirappia päälle:LOL::ROFLMAO::p:) Se on kuulkaa viikonloppu!:sneaky:
 
Nyt olis kp32.........jännitys senkun tiivistyy. Välillä tulee sellainen aaltomainen menkkajomo...no on tullut jo pari kertaa viikon aikana. Eli eiköhän ne menkat ala joskus ensiviikolla......joo tosi positiivisella mielellä mennään:rolleyes:

Jos vuoto ei nyt ala niin huomenna koitan huljutella tikkua.....:whistle:

En tiedä miten tän homman voisi lopettaa.....me on kuitenkin yritetty kolmatta jo 1v8kk....tarkoittaa varman sitä että tikuttelen vielä kiikkustuoli iässäkin ja elättelen toiveita.......ikää nyt 37 ja pakkohan tämä jomma on jossain kohtaa pistää poikki. Ei 80 kymppiset enää testejä osta:confused:.

Olipas nyt apaattinen kirjoitus:cautious:

Piristystä päivään! :geek:Kaikille ihanaisille naisille ratki-riemukasta, super mukavaa päivää ja kaikkiea siirappia päälle:LOL::ROFLMAO::p:) Se on kuulkaa viikonloppu!:sneaky:
Mää ainakin aattelin saada yhteensä 2-3 lasta, että tikuttelen sun kanssa sitten kasikymppisenä :p Ja viikonloput on töitä varten :cool: Mutta mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Mää toivon, että mulle tulisi lisää testejä postissa tänään (oikeasti toivon, että ne olisi hukkunut matkan varrelle, kyllä tää testaaminen jo riittäisi).

Ja mullakin oli menkkajomoa ja alkoi vuoto ja kärvistelin sen kanssa. Sanoin kaverille, että menkat alkoi. Ja sitten ne loppuikin päivän jälkeen ja siitä parin päivän päästä tuli plussa. Näin kävi myös maaliskuussa ekassa raskaudessa. Kiinnittymisvuoto on ihan kiva juttu, kunhan se ei osu menkkapäivien kaa samaan aikaan. Mulla on niin lyhyt luteaalivaihe (8-9 päivää), että kiinnitysvuoto on näemmä osunut pari kertaa juuri siihen kohtaan.

Nyt kaikille plussia ja hanat auki niille ketkä odottaa omaan kiertoon pääsemistä! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Nyt olis kp32.........jännitys senkun tiivistyy. Välillä tulee sellainen aaltomainen menkkajomo...no on tullut jo pari kertaa viikon aikana. Eli eiköhän ne menkat ala joskus ensiviikolla......joo tosi positiivisella mielellä mennään:rolleyes:

Jos vuoto ei nyt ala niin huomenna koitan huljutella tikkua.....:whistle:

En tiedä miten tän homman voisi lopettaa.....me on kuitenkin yritetty kolmatta jo 1v8kk....tarkoittaa varman sitä että tikuttelen vielä kiikkustuoli iässäkin ja elättelen toiveita.......ikää nyt 37 ja pakkohan tämä jomma on jossain kohtaa pistää poikki. Ei 80 kymppiset enää testejä osta:confused:.

Olipas nyt apaattinen kirjoitus:cautious:

Piristystä päivään! :geek:Kaikille ihanaisille naisille ratki-riemukasta, super mukavaa päivää ja kaikkiea siirappia päälle:LOL::ROFLMAO::p:) Se on kuulkaa viikonloppu!:sneaky:
Hei haloo, siulla on vielä 43 vuotta ja paljonpaljon ovistestejä ja rtestejä ja piinapäiviä siihen kasikymppiin! Miulla on siihen enää 42 vuotta.. Mie yritän tänään olla testaamatta mutta huomenna sitten. Eilen siis kp 27/28 ja toisen kerran ikinä väriä rtestiin. Eikö ois huippu jos meillä ikinuorilla (ainakin vv ja ninnanna messiin) la ois nyt samoilla päivillä..
 
Viimeksi muokattu:
Nojoo, angstimasennus helpottaa (miten niin ailahtelevainen? :D) ja tänään sitten ihan vaan muodon vuoksi dippasin kun teoriassa peruskierrosta ollaan päivä myöhässä. Eipä siinä mitään näy. Kuivaa testiä vääntämällä ja kääntämällä voi kuvitella jonkun viivanpaikan, jota ei nää ees joka kerralla :ROFLMAO:
Pieni toiveikkuus sanoo et ehkä tässä vielä, mutta realisti ymmärtää et ei taida tulla toukovauvaakaan.

Toivottavasti nyt mahdollisimman moni plussaa niin pääsen siirtämään teidät plussanneisiin :love: en muuten siirrä sinne ketään ilman päivityspyyntöilmoitusta, koska ainakin mulle se on aina ollut tosi iso askel olla toiveilijasta plussannut eikä todellakaan oo aina tapahtunut silloin kun kaksi viivaa on tullut tikkuun.
 
Hei kaikki!
Täälläkin yksi kolmannesta kuumeileva. :) Kkm 3/16

Kierrot on ollut nyt n. 33-35 päivää, kuukautiset kestäneet yli 10 päivää :s
Viime kierto taisi olla ovuloimaton.

Outo kierto ollut taas. Alamahatuntemuksia on ollut melkein koko ajan, menkkajomottelua on melkein joka päivä. Alkoi heti kun kuukautiset loppui..
Kp17 ja 20 on pyyhittäessä ollut veriviiru valkovuodossa, mitähän se on? Parissa aiemmassa kierrossa olen tuntenut ovulaation selvästi, viime kierrossa sitä ei tullut. Tässä kierrossa paljon kaikenlaisia tuntemuksia, mutta selvää ovulaatiota en ole tuntenut. Kp 19 nippaili vasemmalta ja se hyödynnettiin varalta, jos olisi ovis

Nyt menossa 24/33-35

Plussatuulia kaikille
 

Yhteistyössä