Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Mä nyt masennan taas keskustelua ihanien plussa uutisten jälkeen, mutta pitääkö kaavinnan jälkeen aina pitää taukoa yrityksessä kunnes menkat alkaa? Ei oo terolut siis aloittanut mitään vuotoa joten kai sitten kaavinta edessä. Eilen tuli ihan hitusen vähän punertavaa vuotoa mut siihen jäi.
Siis ei kai se mikään pakko ole. Esikoinen sai alkunsa het kaavinnan jälkeisestä kierrosta. Ei siis yhtiäkään menkkoja ehtinyt tulla.
Tosin se raskaus oli vuotoja ja ennen aikaisia supistuksia koko raskaus ja keskosvauvan syntymä. Mutta mä en oikeen usko, että vaikean raskauden syy kuitenkaan oli heti kaavinnan jälkeen raskautuminen.

Haavekesä! Ootko sä muuten tehnyt milloin viimeeksi raskaustestiä? Milloin sait negan? Olitko sä saanut jo negan raskaustestiin,kun aloitit terolutit?

Ääh, ei haalistu tuo viivanen ei täällä. Samanlainen, kun viimeeksi, jopa selkeenpi. :-o Mut tää oli kyllä eri aikaan vrk:sta tehty ja pidemmästä pissasta tää tämän päivän, mut kuitenkin. Voisi jo tulla nega. Ylihuomenna verikoe.
Ja mitä hittoo tää mun tissikipu (lähinnä nännit) on??
Ovisoireita oli ja meni. Vähän juilii oikeelle alamasua, mut OVIS ei voi olla mitenkään ollut tai tehdä kai tuloaankaan, kun raskaustesti näyttää vielä selvää haaleeta viivaa (pystyy tallentaa kameralla hyvin)
Tää on niin tympeetä, tylsää... Tahtois päästä jo uuteen yritykseen.
 
Täällä jännitän, että miten tämän alkaneen raskauden käy. Pelkään taas tiedätte kyllä mitä. Yksityiselle gynegologille on aika jo viikoilla 5+5. Ehkä vähän aikaista, mutta mun on pakko saada tietää, että onko kohdussa mitään merkkejä sikiöstä vai onko se taas tyhjä.

Ja tervetuloa joukkoon zinna85! Mää en selviäisi ilman tätä Keskustelupalstaa. Täällä saa jakaa ajatuksiaan ja on ymmärtäviä ihmisiä :love:
 
Siis ei kai se mikään pakko ole. Esikoinen sai alkunsa het kaavinnan jälkeisestä kierrosta. Ei siis yhtiäkään menkkoja ehtinyt tulla.
Tosin se raskaus oli vuotoja ja ennen aikaisia supistuksia koko raskaus ja keskosvauvan syntymä. Mutta mä en oikeen usko, että vaikean raskauden syy kuitenkaan oli heti kaavinnan jälkeen raskautuminen.

Haavekesä! Ootko sä muuten tehnyt milloin viimeeksi raskaustestiä? Milloin sait negan? Olitko sä saanut jo negan raskaustestiin,kun aloitit terolutit?

Ääh, ei haalistu tuo viivanen ei täällä. Samanlainen, kun viimeeksi, jopa selkeenpi. :-o Mut tää oli kyllä eri aikaan vrk:sta tehty ja pidemmästä pissasta tää tämän päivän, mut kuitenkin. Voisi jo tulla nega. Ylihuomenna verikoe.
Ja mitä hittoo tää mun tissikipu (lähinnä nännit) on??
Ovisoireita oli ja meni. Vähän juilii oikeelle alamasua, mut OVIS ei voi olla mitenkään ollut tai tehdä kai tuloaankaan, kun raskaustesti näyttää vielä selvää haaleeta viivaa (pystyy tallentaa kameralla hyvin)
Tää on niin tympeetä, tylsää... Tahtois päästä jo uuteen yritykseen.
En tehnyt ennen negatiivista testiä ja nyt jo luulin että tuli negatiivinen torstaina mutta ilmesty haalea haamu ja tänä aamuna vahvempi haamu kun edellinen joten luultavasti se kaavinta edessä ja koko ajan vaan yrittäminen siirtyy ja siirtyy... oisin niin kovasti halunnut edes yrittää saada kesävauvan. :cry:
 
Siis ei kai se mikään pakko ole. Esikoinen sai alkunsa het kaavinnan jälkeisestä kierrosta. Ei siis yhtiäkään menkkoja ehtinyt tulla.
Tosin se raskaus oli vuotoja ja ennen aikaisia supistuksia koko raskaus ja keskosvauvan syntymä. Mutta mä en oikeen usko, että vaikean raskauden syy kuitenkaan oli heti kaavinnan jälkeen raskautuminen.

Haavekesä! Ootko sä muuten tehnyt milloin viimeeksi raskaustestiä? Milloin sait negan? Olitko sä saanut jo negan raskaustestiin,kun aloitit terolutit?

Ääh, ei haalistu tuo viivanen ei täällä. Samanlainen, kun viimeeksi, jopa selkeenpi. :-o Mut tää oli kyllä eri aikaan vrk:sta tehty ja pidemmästä pissasta tää tämän päivän, mut kuitenkin. Voisi jo tulla nega. Ylihuomenna verikoe.
Ja mitä hittoo tää mun tissikipu (lähinnä nännit) on??
Ovisoireita oli ja meni. Vähän juilii oikeelle alamasua, mut OVIS ei voi olla mitenkään ollut tai tehdä kai tuloaankaan, kun raskaustesti näyttää vielä selvää haaleeta viivaa (pystyy tallentaa kameralla hyvin)
Tää on niin tympeetä, tylsää... Tahtois päästä jo uuteen yritykseen.
Ja mä niin ymmärrän sua. Minäkin haluaisin jo uuteen yritykseen. Jos joutuu kokemaan keskenmenon niin vois edes se olla kerralla ohi, mutta ei!
 
Haavekesä! Siis viiva tummui. :-o
Voisko kuitenkin olla, että olisit raskautunut?
Ääh, jos et sä oo saanut edes negaa, niin se toki ööh ehkä mahdotonta.
Kun tuota minustakin tuo mun tämän päivänen viiva on vähän vahvempi haamulainen/haalea, kun perjantain.
Mulla on se verikoe kyllä tiistaina, mut kyllä mää huomen taidan naistentautien polille soittaa.

Mäkin niin haaveilen pienestä kesävauvasta.
Meinas itku tulla mökillä, kun katselin pientä kehtoa siellä. Olisi niin ihana nukuttaa pientä vastasyntynyttä siinä kehdossa ensi kesänä.
Mietin jo neuvolakäyntejäkin, et varmaan saisin käydä mökki paikkakunnalla ja ehkä mökkiä lähemmäs synnyttämäänkin mennä.
Mietin vaan onnistuiskohan.
Mut toiveet kesävauvasta taitaa toiveeksi jäädä...

Mitenkään ei aiota ehkäistä. Tulee, kun on tullakseen. Tosin tyhjennyksen jälkeen olla mitään hommailtukaan.

Jännä, et ne ne tarolutit antoi ja käski siis aloittaa vaikka ei vielä negaa testissä.
Mulla olis tuolla kolmen kierron satsi (jos yhdellä päivässä menis).
 
Haavekesä! Siis viiva tummui. :-o
Voisko kuitenkin olla, että olisit raskautunut?
Ääh, jos et sä oo saanut edes negaa, niin se toki ööh ehkä mahdotonta.
Kun tuota minustakin tuo mun tämän päivänen viiva on vähän vahvempi haamulainen/haalea, kun perjantain.
Mulla on se verikoe kyllä tiistaina, mut kyllä mää huomen taidan naistentautien polille soittaa.

Mäkin niin haaveilen pienestä kesävauvasta.
Meinas itku tulla mökillä, kun katselin pientä kehtoa siellä. Olisi niin ihana nukuttaa pientä vastasyntynyttä siinä kehdossa ensi kesänä.
Mietin jo neuvolakäyntejäkin, et varmaan saisin käydä mökki paikkakunnalla ja ehkä mökkiä lähemmäs synnyttämäänkin mennä.
Mietin vaan onnistuiskohan.
Mut toiveet kesävauvasta taitaa toiveeksi jäädä...

Mitenkään ei aiota ehkäistä. Tulee, kun on tullakseen. Tosin tyhjennyksen jälkeen olla mitään hommailtukaan.

Jännä, et ne ne tarolutit antoi ja käski siis aloittaa vaikka ei vielä negaa testissä.
Mulla olis tuolla kolmen kierron satsi (jos yhdellä päivässä menis).
Siis viiva oli tummempi varmaan siksi että oli aamulla tehty ja torstaina tein illalla. Juu uusi raskaus ei mahdollinen. Toivotaan että sulla negatiivinen tulis pian. Mullahan lääkkeellisen tyhjennyksen eka päivä oli jo 18.7. Joten aikaa on mennyt hukkaan todella paljon ja jos ja kun se kaavinta vielä edessä niin kesävauva haaveet voin heittää romukoppaan. Sinun ei vielä tarvii. Tilanne voi olla paljon parempi....
 
Onpas taas menny aikaa viime kirjotuksista! Käyn lukemassa päivittäin kuulumiset ja meinaan alottaa kirjottaa, kunnes aina tulee jotain ja keskeytyy. Hmph!
ISOT ONNET kaikille plussanneille!! Toivotaan että kaikilla menee hyvin raskaudet!
Toisaalta taas VOIMIA niille, jotka juuri menettäneet pienet murut sekä erityisesti niille, joilla menetys vaan jatkuu ja jatkuu eli keskenmeno ei mene ns. ohi.
Itse en oikein tiedä kumpaan kuuluisin. Spontaanisti keskenmeno alkoi ja vuosikin paljon ja kaikki piti olla tyhjentynyt ja hcg arvokin tippui hyvin alas 4 viikossa. Yhdet menkatkin tuli jo, olivat aika pitkät (mun mittapuulla), selvää vuotoa ja paljon hyytymiä jopa 3-4 päivää plus tuhrut siihen. Normisti yksi kunnon vuoto päivä, muut 3 vähäistä vuotoa.
Nyt sit kanssasisaret APUJA! Ovulaatio olis pitäny laskujen mukaan olla ke-to akselilla. Limoja olikin mut hyvin vähäistä oviskipua. Pe aamuna tuli pissin jälkeen pyyhkiessä kirkasta verta. Sit ei taas mitään koko päivänä. Eilen ja tänään tullu joidenkin vessareissujen yhteydessä ruskeeta valkovuotoa, ihan ku ois pari ruskeeta klönttiäkin tullu. Mitähän tää nyt on?
Kauhulla luin netistä, että vois olla tulehdus merkkejä tuommonen ruskee vuoto kesken kierron. Perkele. Eihän sitä tietty sit raskaudukaan jos on joku saamarin tulehdus. Muilla vastaavaa? Pitänee soitella neuvolaan huomenna et pääsis tsekattavaks. Ei oo kiva tällanen ollenkaan :(
 
Kaavinnan jälkeen yrittämisestä: mulle myös sanottiin, että yhdet kuukautiset pitäisi odottaa ennen yritystä. Ja mulla ainakin oli molemmilla kerroilla ekat menkat vähän "oudot" ja alavatsa aika pitkään hellänä, että ihan mielelläni odottelin sen verran että kohtu ehtii palautua. Meillä tosin on tullut noiden jälkeen taukoa pidettyä muutenkin ihan vaan henkisenkin palautumisen takia.

tyyppinen: Voisiko olla ovulaatiovuotoa? Mulla aina välillä tulee ovulaation aikoihin punertavaa vuotoa pieni määrä. Johtuu ilmeisesti joko estrogeenipiikistä tai ihan siitä munasolun irtoamisesta. Ja siis lääkäri totesi tämän vaarattomaksi. En tosin tiedä, miten sitten ton ruskean vuodon kanssa olisi, sehän voi olla ihan sitä samaa vuotoa mutta ehtinyt kuivahtaa jo?

ON: Tää naisen keho on kyllä ihmeellinen kapistus. Mä nyt ekaa kertaa mittailin lämpöjä tässä kierrossa ja heti opin taas lisää! Mulla oli maanantaina gynellä kp 14 follikkeli 14,2 mm ja gyne arveli oviksen tapahtuvan viikonlopun kynnyksellä. Tein ovistestejä 1-2 kertaa päivässä, mutta torstaina kun oltiin koko päivä autoreissulla niin testasin vaan aamulla ja testi oli selvä nega. Iltapäivästä tuli kuitenkin tuota ovisvuotoa ja illalla oli aika selkeet ovistuntemukset vatsassa, samoin limat oli huipussaan. Perjantai-aamuna pärähtikin kirkas plussa testiin, mutta myös lämmöt oli jo koholla. Ja sehän siis tarkoittaa, että ovis on jo tapahtunut! Ilmeisesti mulla tulee ovis hyvin nopeasti sen lh-piikin jälkeen ja o-testi olisi varmaan näyttänyt plussaa torstaina illalla / iltapäivällä. Oltiin tosiaan vasta yöllä perillä meidän autoreissulla niin taisi jäädä nyt varsinainen ovispäivä hyödyntämättä. Toivottavasti riittää puuhastelut edeltävänä ja seuraavana päivänä. Mutta jos nyt ei tärpännyt niin tiedämpä sitten olla vähän tarkempana seuraavissa kierroissa! Jos mulla olisi ollut kaikki tää tieto silloin kun 1,5 vuotta sitten alettiin yrittämään niin olisin ottanut ovistestit ja lämmön mittailut heti käyttöön!

Lisäys vielä: nyt siis lämpöjen mukaan dpo3, eli piinaviikot alkakoon!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Eilen illalla olin sata varma. että menkat alkaa. Samanlaista menkkajomoa oikein urakalla. Aamulla tein testin ja haamu tuli tikkuun, mutta jotenkin hitaammin. Eilinen tuli minuutin sisällä ja tänään meni yli. Ok on pilkun viilaamista, mutta kahden perättäisen keskenmenon jälkeen tarkkailee kaikkia mahdollisia ja mahdottomia asioita.............
 
Eilen illalla olin sata varma. että menkat alkaa. Samanlaista menkkajomoa oikein urakalla. Aamulla tein testin ja haamu tuli tikkuun, mutta jotenkin hitaammin. Eilinen tuli minuutin sisällä ja tänään meni yli. Ok on pilkun viilaamista, mutta kahden perättäisen keskenmenon jälkeen tarkkailee kaikkia mahdollisia ja mahdottomia asioita.............
Näinhän se on. Jokaista mahan nipistystä säikähtää ja aina vessassa pitää katsoa tarkkaan, ettei vain ole tullut veristä tai ruskeaa vuotoa.
 
Pahoittelut ja tervetulot taas uusille! Mie säikähdin lauantaina ihan kunnolla kun päivällä testasin edellisen päivän hienon viivan jälkeen tuskin havaittavan haamun. Ihan varma olin että samantien loppui ennenkö ehti kunnolla alkaakaan. Onneks illalla testasin uudelleen ja hyvä viiva testiin tuli. Tään päivän liuskassa onkiin jo ihan reippaasti väriä muttei kontrolliviivan tummuutta kuitenkaan. Pitäiskö noitten liuskojen jossain vaiheessa näyttää samanvahvuisia viivoja? Mut enivei, kyllä tässä varovasti toistaiseksi raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Taustalla siis keskeytys huhtikuussa rv18 eli onkohan tää plussa neljäs tai viides kierto sen jälkeen. Mites Ninnis ja Vv?
 
Pahoittelut ja tervetulot taas uusille! Mie säikähdin lauantaina ihan kunnolla kun päivällä testasin edellisen päivän hienon viivan jälkeen tuskin havaittavan haamun. Ihan varma olin että samantien loppui ennenkö ehti kunnolla alkaakaan. Onneks illalla testasin uudelleen ja hyvä viiva testiin tuli. Tään päivän liuskassa onkiin jo ihan reippaasti väriä muttei kontrolliviivan tummuutta kuitenkaan. Pitäiskö noitten liuskojen jossain vaiheessa näyttää samanvahvuisia viivoja? Mut enivei, kyllä tässä varovasti toistaiseksi raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Taustalla siis keskeytys huhtikuussa rv18 eli onkohan tää plussa neljäs tai viides kierto sen jälkeen. Mites Ninnis ja Vv?
Mulla liuskasta tuli tänään tällaista, dpo19 ja 4+5:

http://aijaa.com/zKEykQ

Oon tosiaan noita testejä tehnyt viikko sitten sunnuntaista 1-3 päivässä. Tällä viikolla testit loppuvat, ensi viikolle jätän viikkonäytöllisen digin. Eilen tein viikon tauon jälkeen digin.

Huomenna hcg:n mittaus. Teen silti mielenkiinnosta aamulla liuskatestin niin näkee, millaiset viivat tulee tietyllä hcg-määrällä. Oireita ei juurikaan ole.
 
Tänään tuli taas hieman verta :eek:
Koko viikonlopun ollut kipuja vasemmalla puolella ja menkkakivut jatkuu edelleen.. Jännityksellä ja kauhulla odotan yllättikö menkat näin aikasin, vai voisiko tämä nyt olla kiinnittymisvuotoa :$
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tuli taas hieman verta :eek:
Koko viikonlopun ollut kipuja vasemmalla puolella ja menkkakivut jatkuu edelleen.. Jännityksellä ja kauhulla odotan yllättikö menkat näin aikasin, vai voisiko tämä nyt olla kiinnittymisvuotoa :$
Milloin sinulla olikaan ollut keskenmeno? Ettei vaan johtuisi siitä että jotain on jäänyt... En muuten kyselisin, mutta kun itselläni ollut niin hankala tämä keskenmeno. Huomenna naistenklinikalla aika ei suoraan kaavinta mutta tarkastus. Ja puhui jostain imemisestä tai jostain sellaisesta jos ei paljoa tavaraa. Kellään kokemusta?
 
Milloin sinulla olikaan ollut keskenmeno? Ettei vaan johtuisi siitä että jotain on jäänyt... En muuten kyselisin, mutta kun itselläni ollut niin hankala tämä keskenmeno. Huomenna naistenklinikalla aika ei suoraan kaavinta mutta tarkastus. Ja puhui jostain imemisestä tai jostain sellaisesta jos ei paljoa tavaraa. Kellään kokemusta?
Keskenmeno oli maaliskuussa. Toukokuussa on ultrattu, ettei mitään "ylimääräistä" ollut enää. Mutta kyllähän siinä meni 8 viikkoa että hcg oli laskenut alle viiteen (n)
Tsemppiä huomiselle!
 
Mun pitää pysyä täältä pois, niin tupsahtelee plussia yhdelle jos toisellekkin. Isot onnittelut!
Omaa napaa. Ehdin jo ilahtua, kun menkat alkoi, että nyt ollaan oikeilla raiteilla. Kaks päivää tuhrua, menkka jomojen kera ja sitten ei mitään. Neljä päivää väliä ja hanat aukes kunnolla, nyt siis kp2 tai jotain En tiiä enää mistä laskea. Lasken siitä, kun hanat aukes.
Huomasin itsessäni jonkun pienen piston sydämessäni (ensimmäistä kertaa), kun melkein 10vuotta minua vanhempi hyvänpäiväntuttu kertoi saavansa vauvan vuoden alussa. Yleensä olen aidosti onnellinen, enin osa ystävistäni on kulkenut pitkän tien saadakseen vauvan. Mutta nyt, tämä nainen oli että vauvoja vaan tulee, että plup plup plup. Ilmeisesti katkeruus nostaa hieman päätään.
Meinasin ostaa dosetin mun vitamiineille, olis helppo napata siitä aina naamaan, ei tarviis aina aukoa joka purkkia ja purknukkaa aamuisin. Nyt kaikki keinot käytössä, katotaan miten käy. Myös yök-greippimehu glup glup glup :D
 
Plussia vaan lisää ja ihanaa nähdä, että vahvistuvat! Jutska peukut pystyssä, että sinunkin viiva sieltä vahvistuu (y)

Täällä oli sunnuntaina klo:16 testiviiva kontrollia vahvempi ja illalla sit jo haaleempi. Eilen alkoi klo:16 myös aikamoiset alavatsa/munasarjakivut, kesti koko illan, aatelin et kohta koko kohtu tipahtaa :D eli greippi+maca saivat aikaa vahvat ovisoireet. Mutta myös naama on ihan räjähtänyt, onko täällä muilla maca aiheuttanut oviksen aikaista aknea?o_O Nyt on taas toiveet korkeella tän kierron suhteen, pakko tärpätä!
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska ja minttumar
Kiitokset tervetulotoivotuksista:)
Kiva päästä purkamaan tuntoja aiheista joista kukaan mun lähipiirissä ei jaksa olla kiinnostunut, tosin ei näistä tule paljon puhuttukaan kun toive on niin hauras( ja kananmunalimakeskustelu ei jotenkin sovi kahvipöytään..)

Mamaboo
Minullakin on hyvin nopea ovulaatiohuippu. En olis varmaan koskaan tajunnut sitä ennen kuin puhuin lapsettomuuslääkärin kans. Lämpöjä olen seuraillut reilun parin vuoden ajan, mistä ovulaatiohuipun nopeus näkyy. Lisäksi tikutan oviksen mikä on vahvistanut että ovulaatio on nopea. Joudun käyttämään tikkuja oviksen tietämiin aamuin illoin että saan oviksen "kiinni". Melkoista salapoliisityötä, mutta pakko on kun mies on paljon pois töiden takia niin ajoituksen on oltava kohdillaan. Saako kysyä kuinka pääsit gynelle katsoon tilannetta vai kävitkö yksityisellä?

Täällä odottelen menkkojen loppua. Ja harkitsen sen dosetin ostoa, muistais ottaa kaikki nämä vitamiinit:X3:
 
Viimeksi muokattu:
iiks. Perjantaina kaavinta, jospa sitten olis tämä keskenmeno vihdoin ja viimein taputeltu. Nyt pelottaa nukutus ja jos tuleekin jotain kauheita komplikaatioita ja kohtu menee pilalle ja toinen lapsi mahdotonta saada. Järkyttävä pelko. Te ketkä olette kaavinnan kärsineet, pystyykö seuraavana päivänä mennä kävelemään pitkospuita pitkin?. Ollaan mökki varattu viikonlopuksi....


Jotain positiivista nyt oli r-testi täysin negatiivinen eli keskenmenosta nyt 6 viikkoa. Eli eikös hcg pitäis nyt olla alle 10 ? Tein herkän testin.
 
Viimeksi muokattu:
virvatulia kävin nyt yksityisellä kun mulla oli kaksi keskenmenoa puolen vuoden sisään ja sitä julkiselle puolelle vaadittavaa kolmatta en enää haluaisi kokea. Ja mulla kyllä jää ovisplussa näkyviin pariksi päiväksi, mutta tosiaan se eka nousu nyt pitäisi saada kiinni!

Haavekesä mulla oli ekan kaavinnan jälkeen menkkamaisia kipuja joihin popsin vahvaa buranaa ja panadolia. Tokan jälkeen ei ollut kipuja juurikaan ja vuotokin oli niukempaa. Mutta kyllä mä molempien jälkeen olisin voinut liikkua seuraavana päivänä. Hygienia ja alapesut aina sidettä vaihtaessa on kuitenkin tärkeitä tulehdusten ehkäisemiseksi, joten niistä pitäisi pystyä huolehtimaan.

Omaa napaa: dpo 5 menossa ja kovasti odottelen jos muutaman päivän sisään tulisi jotain merkkejä kiinnittymisestä. Nyt on parina iltana poskia kuumottanut ja eilen simahdin jo ysin maissa, mikä on mulle tosi poikkeuksellista. Yleensä siis kukun yli puolen yön eikä silloinkaan varsinaisesti väaytä. Mies on kyllä nyt flunssassa, joten ehkä mä vaan oon tulossa kipeeksi...
 
Heippa kaikille!

Tulin tänne tuolta huhtikuisista, viikonloppuna alkoi kunnon verinenvuoto ja meidän mini tuli vessanpönttöön kokonaisena möykkynä rv 7+5 :( eilen hcg oli enään 43.

Takana on myös KU 09/14 ja uudestaan tulin raskaaksi 01/15 ja poika syntyi 09/15. Nyt kuumeillaan toisesta lapsesta kunhan tästä keskenmenosta selvitään.
 
Heippa kaikille!

Tulin tänne tuolta huhtikuisista, viikonloppuna alkoi kunnon verinenvuoto ja meidän mini tuli vessanpönttöön kokonaisena möykkynä rv 7+5 :( eilen hcg oli enään 43.

Takana on myös KU 09/14 ja uudestaan tulin raskaaksi 01/15 ja poika syntyi 09/15. Nyt kuumeillaan toisesta lapsesta kunhan tästä keskenmenosta selvitään.
Voi ei......superisti jaksamisia. Ottaa oman aikansa kunnes tuollaisen asian pystyy selvittämään päässään.....täällä kaikilla on kokemusta enemmän tai vähemmän. Tervetuloa kuitenkin ja vertaistuki täällä on ihan huippua!

Omaa-napaa: tänään oli neljäs perättäinen aamu, kun uittelin liuskaa. Hitaan puoleisesti edelleen viiva tulee. Mulla käytössä Pc ja kyllä tuohon minuuttiin ehtii juuri ja juuri haamu viiva tulla ja kun sen kolme minuuttia odottaa niin on jo ihan selkeä. Kuivat liuskat kun on vierekkäin niin onneksi hiukan on vahvenemaan päin nuo viivat. Silti odotan että iskeytyy testialueelle samantien....

Mulla on kaikissa raskauksissa ollut ekana oireena se, että pulssi on huima. On tutkittukin, mutta mitään ei ole löytynyt. Eilen makasin...korostan että siis todellakin makasin sohvalla ja katsoin telkkaria niin yhtäkkiä tulee samanlainen "kumma olo" ja pulssi oli 99....

Ai juu Vv! Tajusin töissä, että mä näin unta susta! Me oltiin vanhoja tuttuja kun sattumalta jossain nähtiin! On se ihmisen mieli kummallinen:LOL:
 
Heippa kaikille!

Tulin tänne tuolta huhtikuisista, viikonloppuna alkoi kunnon verinenvuoto ja meidän mini tuli vessanpönttöön kokonaisena möykkynä rv 7+5 :( eilen hcg oli enään 43.

Takana on myös KU 09/14 ja uudestaan tulin raskaaksi 01/15 ja poika syntyi 09/15. Nyt kuumeillaan toisesta lapsesta kunhan tästä keskenmenosta selvitään.
Pahoittelut keskenmenosta! Ovat niin raskaita. Voimia kovasti!
 
iiks. Perjantaina kaavinta, jospa sitten olis tämä keskenmeno vihdoin ja viimein taputeltu. Nyt pelottaa nukutus ja jos tuleekin jotain kauheita komplikaatioita ja kohtu menee pilalle ja toinen lapsi mahdotonta saada. Järkyttävä pelko. Te ketkä olette kaavinnan kärsineet, pystyykö seuraavana päivänä mennä kävelemään pitkospuita pitkin?. Ollaan mökki varattu viikonlopuksi....


Jotain positiivista nyt oli r-testi täysin negatiivinen eli keskenmenosta nyt 6 viikkoa. Eli eikös hcg pitäis nyt olla alle 10 ? Tein herkän testin.
Voi höh, että sinäkin sitten lopulta joudut operaatioon.:(
Tämä on niin ärsyttävää, kun keskenmeno vain jatkuu viikkotolkulla, eikä pääse eteenpäin.

Ei kannata pelätä itse operaatiota (vaikka tyhmä noin on sanoa, kun jännittäähän sitä silti...), nukutus pistää filmin poikki ja se on yksi hetki, kun herääkin ja kaikki on jo ohi.
Tuohon seuraavaan päivään operaatiosta, niin itsellä oli vain hyvin pientä menkkakipumaista jomottelua, jälkivuotokin hyvin niukkaa ja rauhassa pystyin kävellä ihan ongelmitta. Eli luulisin, että pystyt lähteä mökkeilemään, mutta kannattaa toki vielä lääkäriltä perjantaina varmistaa. Kun sulla on jo hienosti laskenut tuo hcg, niin toivotaan, että kierto palautuu nopeasti kaavinnan jälkeen ja päästette yrittämään uudestaan!! Tsemppiä valtavasti!

Minunkin on ihan pakko repiä riemua irti pienistä eli aamun raskaustesti oli vihdoinkin negatiivinen! Siis ihan täysin tyhjä. Ei kääntelylläkään mitään viivanpaikkaa edes! Eli eteenpäin sanoi mummo lumessa(y)

MamaBoo, lupaavalta kuulostaa. Josko iskisi kohta kiinnittymisoireita:)
 

Yhteistyössä