Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Huomenia! Täällä nyt maanantaina hcg alle 5, minkä arvasinkin kyllä, koska viime viikon ke alkoi jo menkat, aikalailla normaalin aikataulun mukaisesti keskenmenosta huolimatta. Tuollon menkkojen alkamispäivänä kävin ultrassa, ja lääkäri oli sillon sitä mieltä, että ovis voisi olla lähi päivinä. No nyt toki kummastuttaa, että liekkö oli koko ovista, kun kerran ne menkat alkoio_O Ovistikkuja uittelin menkoista huolimatta, eikä niihin plussavahvuisia viivoja kyllä tullut. Jospa se olis sitten siirtynyt "normaalille" paikalleen ja olisi tulevana viikonloppuna tai viimestään alkuviikosta. Nyt siis elellään kp 8/24-28.
On se oma mieli vaan jotenkin älytön. Vaikka tietää satavarmaks, ettei raskaana voi olla, niin silti on huonoa oloa ja vilua ja vaikka mitä.. vai liekkö olisin vaan kipeeks tulossa. Toki sekin parempi kuin että olisin sekoamassa :alien:
 
Nyt menkat alkoi, kaikista vitamiineista ja ihmeaineista huolimatta. Jospa tähän kiertoon kokeilen tuota normaalia ruokavaliota kaikkien ihmejuttujen sijaan. Ehkä kuitenkin käyn tänään ostaan greippimehua ja jätän karkin syönnin vähemmälle.. Kohti uutta yritystä.
 
Täällä ööö kp 13/26. Ovis bongailtu limojen ja kipujen kera eli tänään dpo0

Sen kunniaks piti hakee kuuri kusitautiin!! Että mä inhoon ja ku viel turhan usein tuntuu tulevan. Penskana jopa kroonisena moooonta vuotta, johon estolääkitystä söin pitkään. Mulla aina runsas vedenjuonti auttaa, ettei tulehdusta tule, onneks. Nyt vaan on joku pöpö, kun vesikää ei auttanu..

Heti tänki liittää raskauksiin, ku mulla on lähes joka kerran plussaa ennen ollu tulehus jostain syystä.. Joten tsemitsemiiii (y):ROFLMAO::ROFLMAO:

Miten porukan viikonloppu meni? Mulla railakkaasti oulussa viihtyen ja hotelliyötä viettäen :whistle:
Rankka reissu, mut tulipa tehtyä.
 
Täällä tosi tylsä vaihe kierrossa, niin ei oo pahemmin kirjoiteltavaa. Kp15 menossa ja varmaan muutama päivän päästä vasta ovis tulossa. Yleensä testi ollut plussalla kp 16-18. Nyt sitten vaan talletellaan ja odotellaan sitä ovista! Ja sen jälkeen...tadaa...lisää odottelua tiedossa! (y);)
 
Eilen oli hcg arvojen tarkastus ja näkyivät olevan enää 1
Viikko lääketieteellisen tyhjennykseen jälkeen olleet vielä 650 , onneksi se kaavinta suoritettiin olis muuten tää homma pitkittynyt.
Ja kyllä nämä taitaa ihan oikeat kuukautiset olla..Kolmen tuhrupäivän jälkeen hanat aukesi ..pian saa aloittaa harjoitukset
 
Käsittääkseni kierron aloituspäivä on se kun vuoto alkaa kunnolla. Korjatkaa muut jos oon väärässä :)
Tsemppiä uuteen yritykseen! Täällä odotellaan menkkoja viikonlopuksi, viimestään alkuviikosta alkavaksi jotta pääsee sitten taas yrittämään. Miehen kanssa keskusteltu siitä et mä en halua nyt enää olla tjot - linjalla. Joko yritetään yhdessä tai sitten ei. Tuskastuttavaa yrittää ns. Salaa houkutella miestä vällyjen väliin kun olis ns. Oikee aika kuusta. Sit kun toinen ei oo sillä tuulella niin sen kuun mahis menee sit siihen.
Plussatuulia kovasti! Koville ottaa edelleen kun ajattelee mitä kaikkea menetin kesällä, mutta pikkuhiljaa varmaan tulevaisuus vie mennessään. Toivotaan niin!
 
Täällä tuntuu tutut menkkanipistelyt :( tänään olis dpo14.. Maanantaina testasin negan parin tunnin pissasta. Toisaalta hyvä jos ne menkat alkaa koska sehän tarkoittaa että ovis on ollut mutta sit harmittaa kun ei taaskaan tärpänny.. Huoh!!! Kauhee kiukku ollu päällä tänään ja maanantaina jo alkoi kova ruokahalu mikä mulla on yksi pms oire.. Siis koko ajan on nälkä ja tekee mieli kaikkee..

Onko teillä ollut mitään kikka kolmosia raskautumiseen? Esim. Punaviini oviksen jälkeen...

Niin ja JUTSKAlle onnittelut tutkimuksiin pääsystä ja oviksesta! Hyödynsittekö? :)
 
Täällä tuntuu tutut menkkanipistelyt :( tänään olis dpo14.. Maanantaina testasin negan parin tunnin pissasta. Toisaalta hyvä jos ne menkat alkaa koska sehän tarkoittaa että ovis on ollut mutta sit harmittaa kun ei taaskaan tärpänny.. Huoh!!! Kauhee kiukku ollu päällä tänään ja maanantaina jo alkoi kova ruokahalu mikä mulla on yksi pms oire.. Siis koko ajan on nälkä ja tekee mieli kaikkee..

Onko teillä ollut mitään kikka kolmosia raskautumiseen? Esim. Punaviini oviksen jälkeen...

Niin ja JUTSKAlle onnittelut tutkimuksiin pääsystä ja oviksesta! Hyödynsittekö? :)
En ole ovistestejä tehnyt nyt, niin en varmaksi tiedä, että tuliko ovis ja milloin se oli tai on. Lääkärin mukaan sen pitäisi kuitenkin tapahtua. Ja kyllä me sitten se hyödynnettiin se mahdollinen. En oikein vaan tiedä, että toivonko raskautta vai en, kun mulla nämä keskenmenot tuntuvat nyt vaan toistuvan..

Tsemppiä Pavi yrityksiin! Mitään kikkoja mulla ei ole antaa. Jostain olen kyllä kuullut, että punaviini voisi auttaa kiinnittymisessä. Toiset juo sitä greippimehua.

Tietääkö kukaan, että uskaltaisinko kokeilla pienellä annoksella aspiriinia, jos raskaus alkaisi? Jostain olen kuullut, että se joillakin on auttanut keskenmenoihin.
 
Täällä tuntuu tutut menkkanipistelyt :( tänään olis dpo14.. Maanantaina testasin negan parin tunnin pissasta. Toisaalta hyvä jos ne menkat alkaa koska sehän tarkoittaa että ovis on ollut mutta sit harmittaa kun ei taaskaan tärpänny.. Huoh!!! Kauhee kiukku ollu päällä tänään ja maanantaina jo alkoi kova ruokahalu mikä mulla on yksi pms oire.. Siis koko ajan on nälkä ja tekee mieli kaikkee..

Onko teillä ollut mitään kikka kolmosia raskautumiseen? Esim. Punaviini oviksen jälkeen...

Niin ja JUTSKAlle onnittelut tutkimuksiin pääsystä ja oviksesta! Hyödynsittekö? :)
Mie ostin nyt vehnänalkioöljyä ja ajattelin kokeilla sitä jos siitä olis apua, otin tänään ekan kerran ja yök:sick: Onko muut saaneet sitä mitenkään siedettävämmän makuiseksi? Greippimehu oli hyvää sen jälkeen, tai sitten olen jo siihen tottunut.
 
tyyppinen
Meilläkin nämä petipuuhat vaatii vaikka mitä houkuttelua.. Mies on tjot linjalla ja en jaksaisi sitä. Ja viime kierrossa jäi juuri paras päivä hyödyntämättä kun miestä ei huvittanut Juuri Silloin. Mutta tätä kiertoa ajatellen olen päättänyt että tapahtuu vällyjen välissä kun on sen aika:D
 
Joo meillä kävi tässä kierrossa samalla tavalla et paras päivä jäi väliin. Ja sit ite oon sellanen et jos torjutaan yritykset, niin en sitten jaksa vongata koko ajan. Sitten jää petihommat ja harmittaa vietävästi kun tietää että raskautumismahkut meni sivu suun. Sillä sanoinkin ettei tuo toisen tjot-linja oo oikein kiva.
Mut seuraavassa kierrossa sit kaadetaan ukot sänkyhommiin vaikka väkisin oikeena hetkenä et on edes mahis!
Ja vaikka nyt päällimmäisenä onkin pettymys ettei tule plussaa vieläkään, niin yritän olla ilonen että kroppa alkais vihdoin toimia km:n jälkeen. Eli ovis oireita oli ja pms oireet kuten ennenkin! Eli hormonitoiminta alkanut normalisoitua. Vielä kun stressi tästä vauva-asiasta vähän tasaantuis, olis hyvä!
 
Tuosta aspiriinista. Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen pähkäillyt ihan samaa. Tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että kun kaikenlaisten lääkkeiden käyttöä kannattaa muutenkin välttää raskauden aikana niin en nyt riskeeraa omatoimisesti tuon aspiriininkaan kanssa. Omega 3 -valmisteet myös heikentää veren hyytymistä, joten ajattelin nyt popsia niitä sen sijaan, kun niitä muutenkin suositellaan käytettäväksi raskauden aikana. :) Tämän hyytymisjutun opin siis sairaalassa kaavinnan yhteydessä, kun huonekaveri oli menettänyt vähän enemmänkin verta toimenpiteen yhteydessä ja häneltä tuota omega3 -valmisteiden käyttöä kyseltiin.

Huomasitteko muuten tän keskenmenoja käsittelevän jutun päivän Hesarissa? http://www.hs.fi/kotimaa/a1474508721175
 
Tuosta aspiriinista. Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen pähkäillyt ihan samaa. Tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että kun kaikenlaisten lääkkeiden käyttöä kannattaa muutenkin välttää raskauden aikana niin en nyt riskeeraa omatoimisesti tuon aspiriininkaan kanssa. Omega 3 -valmisteet myös heikentää veren hyytymistä, joten ajattelin nyt popsia niitä sen sijaan, kun niitä muutenkin suositellaan käytettäväksi raskauden aikana. :) Tämän hyytymisjutun opin siis sairaalassa kaavinnan yhteydessä, kun huonekaveri oli menettänyt vähän enemmänkin verta toimenpiteen yhteydessä ja häneltä tuota omega3 -valmisteiden käyttöä kyseltiin.

Huomasitteko muuten tän keskenmenoja käsittelevän jutun päivän Hesarissa? http://www.hs.fi/kotimaa/a1474508721175
Kiitos artikkelivinkistä! Siinä oli asiaa. Ihan yksin tässä ollaan eikä tukea ole saatavissa. Viime raskaudessa söin Omega3:sta 1 tabletti päivässä ja siitä ei ollut hyötyä. Voi olla, ettei mikään auta, jos alkioissa on vikaa.
 
Minä kokeilin aspiriinia heti kkm jälkeen, siitä kierrosta kemiallinen ja taas kahden viikon "laihat" menkat. Joten aspiriinin olen unohtanut.
Tässä kierrossa ihme konsteina satunnaisesti greippimehua (alle litra), b-, c- ja d-vitskut käytössä, ulkoilua, hirvee yrjötauti oletetun oviksen aikaan, joten hommailua ei ollut +-3pv oviksen ympärillä. Mamma vitskuja en syö raudan takia, kun täällä omasta takaa rautaa. Ensimmäinen stressaamaton kierto sitten kevään.
Testasinkohan perjantaina ekan kerran, jos jotain osviittaa olis tullut, kun oltiin lähdössä bileisiin. Nega tietenkin, joten join muutaman siiderin.
Sunnuntaina sanoin miehelle, että mistä vetoa, että nyt tais onnistua (hirvee närästys). Koko viikkoa huonoa oloa. Keskiviikkona sanoin että, jos onnistu, mistä vetoa, että on enemmän ku yks tulossa (jää nähtäväksi). Koko viikon tikuttelua ja eilen aamulla yhden viivan sijasta kaksi.

sanzzes ja alien 3+5
 
Ihanaa että joku saa ne maagiset kaksi viivaa! :)

Mä luulen että tää mun stressaaminen ja jatkuva kropan tuntemusten kyttäily on saanu hormonit sekaisin :( täytyy varmaan lakata lukemasta mitään vauva juttuja ja palstoja jos se auttais.. Silti varmasti lasken kiertopäiviä koko ajan mielessäni, sitä en pysty lopettaan! Saas nähdä kuinka pitkäks tää kierto venyy.. Tänään piti alkaa menkat.. Raskauteen en usko.. Menkkakipristelyä on ollut kyllä jo pari päivää.. Kerranki odotan menkkoja alkavaksi!
 
Hitto että hävettää.. En oo kirjoittanut tänne mitään järkevää ikisuuteen. Meillä on sairasteltu aika paljon ja oon siksikin siis ollut poissa pelissä.

Ovis tuli tässä kierrossa, mutta heti sen perään antibioottia vaatinut vti. Nyt siitä on päästy mukamas, joskin viime yönä alkoi taas vti-oireilu. Oon nyt yöt töissä, mutta maanantaina pitää pyörähtää labrassa ja pyytää viljely, jotta saan sit oikeat antibiootit.
Menossa on nyt 27/28-31 ja dpo 11. Tänään iltapäivällä heräsin sitten yövuoron jälkeisestä unesta ja en tajunnut pissata tikkuun ollenkaan, vaikka oikeasti se oli tarkoituksena.
En antanut sen kuitenkaan masentaa itseäni vaan odottelin sitten tunnin verran ja dippasin sitten. Kaikkien yllätykseksi siihen tikkuun muodostui kuin muodostuikin miehennähtävä haamu :love:
Nyt sitten jännätään todenteolla ja toivotaan haamulaisen vahvistuvan.


Uskomatonta, jos oltaiskin plussattu! :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KolmasKerta3
Täällä kp28. Alkuviikosta alkoi tiputteluvuoto jota kesti 3 päivää ja sit se loppu. Keskiviikon jälkeen ei oo punaista vuotoa näkyny. Odotan menkkojen alkavaksi huomenna mutta toivon ettei ne ala :D Mietin oisko voinu olla sitä kiinnittymisvuotoa ne 3 päivää. Sopis kyllä ovulaatioon. Sikäli jos ovis oli silloin ku oletan sen olleen. Oon ollu lomareissulla niin oireita ei oo onneksi tullu tarkkaan seurailtua eikä nyt kyllä tunnu mitään oireita olevan. Testiä en oo tehny, mutta jos huomena ei vuoto ala niin ens viikolla testaan. On tää jännää :D:p
 
Täällä alko menkat ja ihan kunnon kipujen kera. Olo on todella paska, henkisesti ottaa tosi koville, eikä tiettty fyysiset kivut helpota oloa.
Ja tuntuu että ihan yksin oon oloni kanssa. Pelkään että kuulen lähipiiristä vauvauutisia jotka romuttaa jo palasina olevan sielun vieläkin pienemmiksi paloiks mikäli se on mahdollista.
 
Täällä alko menkat ja ihan kunnon kipujen kera. Olo on todella paska, henkisesti ottaa tosi koville, eikä tiettty fyysiset kivut helpota oloa.
Ja tuntuu että ihan yksin oon oloni kanssa. Pelkään että kuulen lähipiiristä vauvauutisia jotka romuttaa jo palasina olevan sielun vieläkin pienemmiksi paloiks mikäli se on mahdollista.
Voi ei!! Pahoittelut :( tiedän tuon fiiliksen.. Itsekin pelkään koko ajan että joku ilmoittaa olevansa raskaana enkä tiä kuinka reagoisin.. Kuulin juuri yhdestä vahinko raskaudesta ja kyllä ärsytti kuinka itsellä voi olla niin vaikeeta.... Tsemppiä! Koitetaan jaksaa uskoa siihen plussaan!
 
Täällä ollaan ihan kuutamolla. Nyt on dpo7, ja aamulla ryntäsin pahoinvointikohtauksen tulleen hakemaan pahoinvoinnin estorannekkeet käsiin ja haukoin henkeä ikkunassa, niin oksettava olo meni ohi. Minä kahvikissa en oo tänään saanu pisaraakaan kahvia juotua ja päikkäritki nukuin. Rinnat alkaa kipeytymään. Dpo4 oli hcg km:n jäliltä siis 1, jos olisin raskaana niin voisiko muka noin rajusti elimistö heti reagoida? Keskenmenneissä raskauksissa on alkanu vahvat oireet dpo9/10. Tai sitte universumin rajuimmat menkat on tulossa. Plussa edellisissä kolmessa raskaudessa on tullu dpo12/15. Voiko roireet olla herkemmin havaittavissa heti km:n jälkeen raskaaksi tullessa? Teettekö muuten ov.testejä ennen rtestejä ihan mielenkiinnosta?
 

Yhteistyössä