Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Pitkästä aikaa täällä. Mun kkm ei mennyt sitten ihan putkeen, lääkkeellinen tyhjennys muka onnistui mutta nyt pari päivää sitten oli kunnon alavatsakivut ja edelleen hyytymäntyyppistä tuli. Kävi ilmi että kohtuun oli jäänyt raskauskudosta ja tehtiin lopulta kaavinta. Nyt toivun siitä ja on käsketty odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä.
Olen kokenut saman. Mulla vaan oli lääkkeellisen ja kaavinnan välillä yli 4 viikkoa. Et otti pattiin kun veny noin pitkäksi. Mulla ei siis ollut kipuja eikä tulehdusta. Mulla alkoi menkat kaavinnasta 31 päivän päästä ja edellinen kierto oli sit vaan 24 päivää, saa nähdä mitä seuraava. Tsemppiä.
 
Eilen ollut kontrolliultrassa 4.5viikko kaavinnasta ja kaikki hyvin ja kohtu tyhjä edellisen päivän plussasta huolimatta. Luultavammin testissä vikaa.

Nyt odotellaan tammikuuta että päästään suunnittelee jatkoa. Kromosomit yms normaalit, hyytymistekijä tehdään vasta joulukuun lopussa.

Kaikki tsemppiä! Odottavan aika on pitkä!
 
Olen kokenut saman. Mulla vaan oli lääkkeellisen ja kaavinnan välillä yli 4 viikkoa. Et otti pattiin kun veny noin pitkäksi. Mulla ei siis ollut kipuja eikä tulehdusta. Mulla alkoi menkat kaavinnasta 31 päivän päästä ja edellinen kierto oli sit vaan 24 päivää, saa nähdä mitä seuraava. Tsemppiä.
Kiitos :love: Mulla oli pari viikkoa tässä välissä. Ehkä mä jään henkiin ja ehkä vielä joskus tärppääkin.
Toivottavasti muilla joilla oli samoihin aikoihin tyhjennys on mennyt paremmin.
 
Kp30/29-31 ja negaa näyttää onestep. Ei tunnu että olisi menkat alkamassa muttei myöskään erityisesti raskausoireita. Miehen toiveet heräsi eilen kun kuulemma tissit näyttää samalta kuin tärppikierroissa, mutta nyt tuntuu että niissäkin turvotus on laskenut. Piinailu siis jatkuu.
 
MamaBoo, uh, piinailua se on siulla! Toivotaan parasta!
hill4, oijoi, loppuiko siulla vuoto kokonaan ennen kun tuli kivut? Onneks nyt on sitten asiat taas etenemässä, tsemppiä!

mietin tuossa itsekin että pitäiskö tehdä testi, näyttääkö negaa. Nimittäin vuoto jatkuu vieläkin, on siis jatkunut nyt 18 päivää. Kramppeja ei tosin ole tullut enää reiluun viikkoon, joiden jälkeen tuli sitten aina reilumpi vuoto ja hyytymä. nyt enää sellaista kirkasta punaista vuotoa ja pieniä hyytymiä (max kynnen kokoisia). Pärjäisi varmaan pikkuhousunsuojalla, mutta en jotenkaan uskalla kuitenkaan sillä olla töissä, jos ryöpsähtää vielä. Mitään muita oireita ei enää ole. Viikon päästä on verikokeet hcg:stä.
 
Eilen ollut kontrolliultrassa 4.5viikko kaavinnasta ja kaikki hyvin ja kohtu tyhjä edellisen päivän plussasta huolimatta. Luultavammin testissä vikaa.

Nyt odotellaan tammikuuta että päästään suunnittelee jatkoa. Kromosomit yms normaalit, hyytymistekijä tehdään vasta joulukuun lopussa.

Kaikki tsemppiä! Odottavan aika on pitkä!
Hyvä että tilanne ok. Tämä tulee sanoilla laduilla, vähän perässä. jännittää kyllä jo kaikki testit..
 
misu74 vähän juuri tuollaisia supistuskipuja mulla oli ja vuoto oli muulloin tosi niukkaa ja vähän hyytymäistä, paitsi kipujen yhteydessä sitten enemmän hyytymää. Mulla ainakin ne supistelut johtui kohtuun jääneestä istukkakudoksesta ja ultrassa sitä tavaraa oli enemmän kuin silloin pari päivää tyhjennyksen jälkeen. Kaavinta oli tarpeen ja oli ollut tosi tiukassa se kudos. Tulee vaan mieleen että sinuna harkitsisin jossain jälkitarkastuksessa käymistä. Ymmärsin että ne supistelukivut ei ole ihan normaaleja enää näin pitkän ajan jälkeen.
 
misu74 vähän juuri tuollaisia supistuskipuja mulla oli ja vuoto oli muulloin tosi niukkaa ja vähän hyytymäistä, paitsi kipujen yhteydessä sitten enemmän hyytymää. Mulla ainakin ne supistelut johtui kohtuun jääneestä istukkakudoksesta ja ultrassa sitä tavaraa oli enemmän kuin silloin pari päivää tyhjennyksen jälkeen. Kaavinta oli tarpeen ja oli ollut tosi tiukassa se kudos. Tulee vaan mieleen että sinuna harkitsisin jossain jälkitarkastuksessa käymistä. Ymmärsin että ne supistelukivut ei ole ihan normaaleja enää näin pitkän ajan jälkeen.
joo, jälkitarkastusaika on varattu jo sullon kun sain tyhjennyslääkkeet. On vaan niin erilainen vuoto ku kahdessa aiemmassa keskenmenossa. Tulee rauhallisemmin nää loput pois, tai oli kolme päivää järkyttävää kipua ja hullua vuotoa sitten rauhallisempaa kramppailua neljänä päivänä ja nyt tätä "joko se loppuu...ei vielä" reilu viikko menty. Kai tää joskus loppuu.
 
Harmi hill4, että vielä kaavintaan jouduit. :( Jospa nyt sitten saisit toipua ilman takapakkeja!

misu74, millon sulla on se jälkitarkastus? Toivottavasti siinä kaikki ok!
Meillä on suurinpiirtein yhtä kauan tyhjennyksestä ja mulla ollut ehkä viikon verran vuoto tosi niukkaa. Tällä viikolla ollut kyllä kipuja uudelleen, mutta ne ovat onneksi lievittyneet. Digin tein olikohan eilen, ja näytti vielä 2-3.. Saa siis tovin vielä odotella, että hormonit laskee. Ensi viikolla hCG-mittaus.

Tsemppiä Mamaboo piinailuun, meinaatko milloin testata uudelleen? Jospa sieltä plussa tulisi!
 
Testaan huomenna aamulla. Käytiin just kaupassa ja nappasin pregcheckejä sieltä mukaan kun noi herkät onestepit ei ole kai kovin luotettavia (eikä herkkiä). Samalla reissulla vaan alkoi tuntua menkkajomot alavatsalla, joten vähän alkaa toivo hiipua. :unsure: Ehkä se on toi vehnänalkioöljy, joka nyt tuota tissikipua aiheuttaa. Mulla oli ennen ekaa keskenmenoa yli vuosi sitten tuota pms-oireena, joten ehkä se tekee nyt paluun.
 
Harmi hill4, että vielä kaavintaan jouduit. :( Jospa nyt sitten saisit toipua ilman takapakkeja!

misu74, millon sulla on se jälkitarkastus? Toivottavasti siinä kaikki ok!
Meillä on suurinpiirtein yhtä kauan tyhjennyksestä ja mulla ollut ehkä viikon verran vuoto tosi niukkaa. Tällä viikolla ollut kyllä kipuja uudelleen, mutta ne ovat onneksi lievittyneet. Digin tein olikohan eilen, ja näytti vielä 2-3.. Saa siis tovin vielä odotella, että hormonit laskee. Ensi viikolla hCG-mittaus.

Tsemppiä Mamaboo piinailuun, meinaatko milloin testata uudelleen? Jospa sieltä plussa tulisi!
ens viikolla on tosiaan hcg ja seuraavan viikon keskiviikkona jälkitarkastus. Tänään kyl holahti puolessa tunnissa kotimatkalla side "täyteen" ja hyytymiä tuli vieläkin. Oli niin niukkaa jo viikon verran..jos se nyt kohta loppuis.
 
Noniin! Testi näytti negaa aamulla ja nyt sitten myös kp1 koitti, kuten eilen vähän jo aavistelin. Yritys siis jatkuu - blaah! Mutta ainakin oli pitkästä aikaa normaali kierto ilman mitään välitiputteluita ja monen päivän vatsakipua loppukierrosta. Ehkä toi vehnänalkioöljy on vähän auttanut.

Nyt mietin, pitäisikö käydä gynellä tässä vaiheessa, kun mulla toi ovis tulee niin myöhään. Nytkin ovistesti oli plussa vasta kp19. Onko muilla kokemusta myöhäisestä oviksesta? Luteaalivaihe oli nyt 10pv. Tää oli kuitenkin vasta yk4 sen jälkeen kun edellisen km jälkeen alettiin taas yrittämään, joten eihän tässä oikeesti mitään paniikkia vielä ole. Kärsimättömyys sen sijaan vaivaa pahemman kerran!
 
Kp 4/30. Vähän kierto pidenty. Pysyspä tossa. Eka menkkapäivä oli todella, todella niukkaa ja sit tokana päivänä tuli enemmän kun tarpeeks, lisänä erinäiset kiinteähköt tavarat :/ No saa nähä josko tästä kierrosta vihdoin tärppää. Sit kyllä taidan jättää haaveilut taka-alalle :(
 
Noniin! Testi näytti negaa aamulla ja nyt sitten myös kp1 koitti, kuten eilen vähän jo aavistelin. Yritys siis jatkuu - blaah! Mutta ainakin oli pitkästä aikaa normaali kierto ilman mitään välitiputteluita ja monen päivän vatsakipua loppukierrosta. Ehkä toi vehnänalkioöljy on vähän auttanut.

Nyt mietin, pitäisikö käydä gynellä tässä vaiheessa, kun mulla toi ovis tulee niin myöhään. Nytkin ovistesti oli plussa vasta kp19. Onko muilla kokemusta myöhäisestä oviksesta? Luteaalivaihe oli nyt 10pv. Tää oli kuitenkin vasta yk4 sen jälkeen kun edellisen km jälkeen alettiin taas yrittämään, joten eihän tässä oikeesti mitään paniikkia vielä ole. Kärsimättömyys sen sijaan vaivaa pahemman kerran!
Mulla tulee aina ovis myöhään ja välillä ei tule ollenkaan. Mutta aikaisintaan kp 16 ja yleensä siinä kp 19. Luulen, ettei myöhäisestä oviksesta ole mitään haittaa. Pääasia, että se ylipäätään tulee. :)
 
Olen pitänyt taukoa kirjoittelusta tovin. Viimeisen kuukauden olen miettinyt kaikenlaista, kun keskenmenoja ja kemiallisia raskauksia vaan satelee toinen toisensa perään. Vauva tai siis oma lapsi olisi aivan mahtava juttu, eikä sen tulemista näköjään pysty vauhdittamaan enempää omilla keinoillaan. Edellinen keskenmeno otti sen verran koville, että miehen kanssa päätettiin, otetaan taas se linja, tulee jos on tullakseen. Melkein vuoden olen pitänyt taukoa kuntosalilla rehkimisestä, koska ensimmäinen rakaus laukaisi menieren taudin, joten olen vältellyt liikuntaa siitä saakka. Nyt olen jo tottunut tähän jatkuvaan keinumisen tunteeseen, joten uskallan palata liikunnan pariin. Ehkä se vauva sitten ilmoittelee tulostaan, kun elämäntavat palaavat taas säännöllisiksi.
Toivotan teille kaikille plussatuulia ja jaksamista kohdatessanne vastoinkäymisiä. Kiitos kaikesta teille upeat ja rohkeat naiset :love:
 
Täällä kans on pidetty taukoa täällä kirjoittelusta. Reilun viimeisen kuukauden olen lähinnä mietiskellyt tätä raskautumisen toivetta ja omaa elämän tilannetta. Jotenkin pysäytti se, että oli pakko jättää kirjoittelut vähemmälle kun huomasin olevani välillä jopa kateellinen täällä oleville plussanneille.. Hävettää myöntää mutta turhauttaa olla aina se joka jää tänne roikkumaan. Ehkä sekin jo pisti miettimään kun yritystä tuli kuukausi sitten neljä vuotta täyteen.. ja kohta vuosiakin tulee 35 täyteen. En tiedä.
Ehkä vielä jouluun asti katsellaan ja sitten saa luvan olla tässä. Ei mahdottomasti enää jaksa kierrosta kiertoon ajattelua.
Kiitoksia täytyy tosiaan jakaa kaikesta tuesta. Täällä on upeita naisia(y)
 
Täällä edelleen yritän kuulostella omaa kroppaani keskenmenon jäljiltä. Viime viikolla tosiaan ovistestiin tuli viivoja, jotka haaleni päivä päivältä(myös pienet limat bongasin), yhden r-testinkin teinn, jotta näkee, että hcg on laskenut alas ja negaa näytti.
Eilen ja tänään taas ovisliman kaltaisia, iltapäivällä varmaan testailen taas, tänään siis 16 vrk keskenmenosta. Normi kierto on sen 30 päviää ja ovis yleensä kp 15-17 tienoilla.. Onhan tää superärsyttävää odottaa ja kuulostella kokoajan, etenkin kun luonne on sellanen hetinytkaikkimulle :D
 
Virvatulia: Millainen historia teillä on? Sullahan oli se kohdunulkoinen niin kuin mullakin eikö? Sitä vaan meinasin että onko entuudestaan lapsia tai muita keskenmenoja.. Ettekö aio hoitoihin? Itse olen paljon miettinyt sitä että täytyy varmaan alkuvuodesta viimeistään hakeutua hoitoihin.. Pakko se vauva on saada, en kestä ajatusta laosettomasta elämästä..

Hantta81: Pahoittelut uudesta kierrosta sulle.. Onko teillä vaihtoehtona hoidot?

Mun on pakko tehdä tänään raskaustesti koska oli niin omituiset menkat että pelottaa jos onkin taas kohdunulkoinen.. Eipähän tarvi sit miettiä enempää onko vai eikö..
 
Hantta81: Pahoittelut uudesta kierrosta sulle.. Onko teillä vaihtoehtona hoidot?

Mun on pakko tehdä tänään raskaustesti koska oli niin omituiset menkat että pelottaa jos onkin taas kohdunulkoinen.. Eipähän tarvi sit miettiä enempää onko vai eikö..
❤❤
No ollaan miehen kans juteltu asiasta, molemmilla meillä on siis omia lapsia. Mulla 3 ja miehellä 1. Yhteistä vaan ei tunnuta saavan, joten en tiedä miten helpolla hoitoihin päästäs. Mulla katsottiin sillon kun tuulimuna todettiin, reilu vuosi sitten ultralla, ja jotain kokeita otti myös. Tuolloin kaikki oli kunnossa. En sitten tiedä onko ikä tuonut jo jtn "ongelmia" hedelmällisyyteen" omalta osaltani. Mies mua nuorempi ja hällä on perussairauksia, joihin lääkityksiä. Olen ehottanu et käytäs lekurilla ja katottas mitä hän ehdottaa. Vissiin miehen simpat olis hyviä tutkia ainakin. Tää alkaa käydä jo psyykkeelle kaiken muun murheen kanssa. En ihmettele yhtään et tällä stressin määrällä ei vauvaakaan saada aikaseksi :(

Tuuhhan kertoo testin tulos sit! Millaset ne sun menkat sit on ollu?
 
Noniin.. Täällä tuli ja meni menkat.. Alko 5 päivää myöhässä ja kesti 4 päivää,normaalin viiden sijasta. Nyt odotellaan ovulaatiota. Ja jotenkin nyt (toistaiseksi) on rauhallinen fiilis.. En jotenkin usko että tästäkään kierrosta raskautuisi,mutta toisaalta tuntuu ettei se nyt niin paljon harmittaisi. Ehkä sitten seuraavasta.. Tosin mieli ehtii muuttumaan kovastikin tämän suhteen

Nyt olis kiva nähdä taas positiivisia testejä, kuka plussaa seuraavaksi? :LOL::whistle::love:
 
Huh enpä olis uskonu sanovani näin mutta onneksi se testi oli negatiivinen!! Pelkäsin niin paljon että taas on kohdunulkoinen kun ne menkat oli niin niukat että hyvä jos suojaan edes tuli mitään mutta vessassa käydessä kuitenki valu ihan kunnolla pönttöön ja oli kirkasta verta.. Toivottavasti ei oo huono merkki nuo niukat vuodot.. Kuitenki ovulaatio oli.. Nyt innolla odottamaan uutta ovista ja ajattelin ottaa punaviini kikan kehiin! josko se tois plussan vihdoin.. (eli lasi punkkua päivässä oviksesta eteenpäin)
 
Hantta81: Lapset varmaan auttaa jonkinverran jaksamaan eteenpäin? Ihanaa että teillä on kuitenkin lapsia vaikka eihän ne sitä yhteistä omaa korvaa.. Meillä ei kummallakaan ole vielä lapsia ja kolmekymppisiä ollaan et alkaa tuleen kohta kiire..
 
Virvatulia: Millainen historia teillä on? Sullahan oli se kohdunulkoinen niin kuin mullakin eikö? Sitä vaan meinasin että onko entuudestaan lapsia tai muita keskenmenoja.. Ettekö aio hoitoihin? Itse olen paljon miettinyt sitä että täytyy varmaan alkuvuodesta viimeistään hakeutua hoitoihin.. Pakko se vauva on saada, en kestä ajatusta laosettomasta elämästä..

Hantta81: Pahoittelut uudesta kierrosta sulle.. Onko teillä vaihtoehtona hoidot?

Mun on pakko tehdä tänään raskaustesti koska oli niin omituiset menkat että pelottaa jos onkin taas kohdunulkoinen.. Eipähän tarvi sit miettiä enempää onko vai eikö..
Meillä on yksi viisivuotias poika ja kohdunulkoinen oli tosiaan silloin toukokuussa. Ollaan hoidoilla saatu eka ja ei enää hoitoihin lähetä koska jonot kunnallisella on niin pitkiä ja ollaan hoidoilla jo monta kertaa yritetty. Yksityisellä on liian kallista niin ei enää pysty.
Nyt toivon ihmettä. Jos tästä kierrosta.. Nyt kp 4 menossa. Ovulaatio mulla on kp 20 paikkeilla jos tulee..
 

Yhteistyössä