Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

eipä siinä one stepissä mitään näkynyt..muutenkin ovat surkeita testejä että vielä on toivoa. muutenkin testi oli siitä kohtaa ihan kuopalla mihin sen testiviivan pitäisi tulla:mad: no katsotaan mitä sanoo pregcheck puikko huomenna..
 
Kinder_Kitty, toivotaan että huomenna plussa näkyisi! Noi one stepit on kyllä niiiiin huonoja.

MirriX, se on piinaavaa kun koko ajan tarkkailee kroppaansa ja analysoi tuntemuksiaan! Jospa sieltä alkuviikosta plussa paukahtaisi!

Omaa napaa-- (uskallankohan tuulettaa, koputan puuta) mutta vaikuttaisi, että jälkivuoto olisi vihdoin loppunut!
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
@truudy toivotaan että vuoto oli nyt siinä!

mitenhän sitä taas selviää siitä olosta...kun jos testi näyttääkin negatiivistä..itkut itketään taas ja sitten tulee seuraava ovis ja toiveet nousevat taas ylös...aikamoista vuoristorataa tässä mennään.. tänään tasan 2vuotta kun ehkäsy jätetty pois.. ja tässä kuussa tulee jo 5kk keskenmenosta o_O niin se aika vaan menee..
 
Oon pitäny vähä taukoa täältä kun meillä oli muutto tuossa. Sai vähän muuta ajateltavaa kun eka päivät töissä ja illat pakkausta ja sit tavaroiden purkua.
Jotain positiivistakin kuitenkin, menkat alkoi eilen, vähän myöhemmin kuin normaalikierrossa mutta aika ajallaan kumminkin, kun se kaavinta oli silloin 12.10. Joten toiveikkaana nyt kun kroppakin palautuu, eikä ehkä ihan sekaisin ole. :)

Ihanaa että täällä plussauutisia, nyt vaan enemmän niitä <3 ja pahoittelut uusille km kokeneille.

@hill4 ai se meni kumminkin kaavintaan :( Nyt sit ainakin tyhjä, mulla oli kans tosi tiukassa ja sanoikin et jos käy näin jatkossa, mitä ei tietty toivo nii se on mulla suoraa kaavinta et ei ees yritetä lääkkeillä kun nyt kaks kohtutulehdusta takana epäonnistuneiden lääkkellisten jälkeen. Tää on nii tyhmää et näistä ei oo suoraa jälkitarkastuksia kun niin suuri osa lääkkeellisistä ei kuitenkaan onnistu..
 
no eipä siinä puikossa mitään näkynyt ehkä korkeintaan viivanpaikka...mää vihaan muutenkin noita puikkotestejä mut noilla mennään kun mies ostanut :D ärsyttää kun se näyttö heijastaa jotain varjoja yms... mutta keskenmenneessä raskaudessa tajusin vasta testata ehkä kun dpo oli jo 15-16 ja silloin pc oli haalea mutta selkeät viivat.. no katotaan kurvaako menkat huomenna paikalle vai ei..jos ei niin testaan vasta tiistaina silloin olisi jo dpo15..
 
@Josephina tervetuloa! pahoittelut keskenmenoista!
mä ainakin vaatisin saada kokeiluun letroja. monestihan niitä määrätän vaikka ovis tapahtuukin nimenomaan sen takia et buustataan omaa ovista. mitä sulla on katottu noista verikokeista? LH ja FSH? yleensä jos on pco niin silloin LH on aika korkea kokoajan näin olen käsittänyt..
 
@Josephina onko sulla millanen kuukautiskierto? tapahtuuko ovis? mulla itellä on todettu että en ovuloi...mutta mulla oli kierrot pitkiä.. joten ei tullu yllätyksenä.. yksi luomuraskaus saatu aikaseks.. joka meni kesken.. nyt oon yksityisellä klinikalla hoidossa ja tokaa kiertoa letrot käytössä ja hienosti oon ovuloinut :) ja mulle alotettiin kilpparilääkitys kun tsh oli 3.6 kun raskautta toivoessa sen olisi hyvä olla alle 2.5..
tuleeko sulla menkat ilman teroja kuitenkin?
 
Tervetuloa Josephina mukaan tänne kuumeilemaan! Minullakin pco vaivana. Nyt viimeisimmän keskenmenon jälkeen on ovis tullut ilman letroja kaksi kertaa. Minulla tutkittiin kilppariarvot ja prolaktiini toistuvien keskenmenojen vuoksi. Niissä ei mitään häikkää. Vielä tutkitaan hyytymistekijät joulukuun alussa.
 
Dpo 15..apteekin herkällä testattu negaa, vaikkei kyllä aamupissasta..Ei tainnut olla tämä se kierto.
Mulla ei ennen tm raskautta ollut mitään oireita ennen kuukautisia ja nyt oireita on vaikka muille jakaa, Mistähän se johtuu. Toki sitä tarkkailee itseään paljon, mutta tarkkailin jo ennen tuota tm raskautta, sillä vuosi sitäkin yritettiin. Taitaa saada jättää nuo raskaushaaveet nuoremmille.
 
täällä tänään kp28 ja ei näy menkkoja..nyt siis 14pvää oviksesta..luulis nyt tänään alkavan. ei mitään menkka jomotuksia eikä mitään.. no vielä on tätä päivää jäljellä et ehtiihän ne menkat vielä alkaa... viime kierrossa menkat alkoivat 13pvää oviksen jälkeen...
 
Negatiivinen testattu tälle aamua Dpo16. .
Menkoja odotellessa.
Taitaa tuo raskauden onnistumisprosentit olla muutenkin aika onnettomat
Jos tässä vähän remppais elämäntapoja ja yrittäisi vielä pari kiertoa. Mistä te sitä greippimehua hommaaatte, mä en kaupasta löydä ja ei jaksais itse tehdä..
 
Mistä te sitä greippimehua hommaaatte, mä en kaupasta löydä ja ei jaksais itse tehdä..
Rybb&Deckerssillä ja Valiolla on ainakin. Valion mehu on kylmähyllyssä ja Rybb&Deckerssiä löytyy ihan tavallisesta mehuhyllystä :)

Mä päätin, että jos tästä kierrosta ei plussaa tule, niin varaan itselleni tatuointi ajan, jota olen jo pitkään haaveillut :)

tänään dpo7, odottelua odottelua.. :)
 
Joo huonosti on greippimehua saatavilla.. Olisko jossain cittaris joskus ollu tropicanan hedelmälihallista mehua ja sillon huomasin kyllä vaikutuksen ovislimoissa ei voinu olla huomaamatta!! Nyt olis kp15 eikä oikeen oo ovistuntenuksia.. Vähän limoja oon bongannu mut ne kivut puuttuu.. En kyl nyt oo juonutkaan sitä greippimehua. Kyllä ketuttaa jos ovis jää tulematta!!
 
Täällä kp13/27-30 ja limoja alkanu tulee toissapäiväsestä lähtien. Ollaan jo varmuudeks pupuiltukin ja aiotaan nää tulevat päivät myös hyödyntää.
Ovistuntemuksia ei kyllä oo vielä täälläkää tuntunu, mut jospa ne sieltä tulis nyt lähipäivinä!

Tsemppiä kaikille plussaa odottaville ja oviksen bongaajille, tsemiä myös uusille tänne joutuneille ❤❤ Plussatuulia meille kaikille!!

Mun kaikki muksut on muuten syntyneet loppuvuodesta. Elokuunvauva viel puuttuis, sitä tässä nyt kaivataan ja toivotaan! ❤ Jospa luoja nyt sois sen vauvan kaikkien näiden pettymysten ja menetysten jälkeen!..

Tosta isän poismenosta viel sen verran. Mulla on ollu aivan hirvee väsymys sen jälkeen. Vaikka nukkuisin pitkät unet, iskee se väsy noin pari-kolme tuntia heräämisestä. Tuntuu olo tosi painavalle. Iloisuus kadonnu jonnekkin.. Kuinkakohan kauan pitää odotella et alkaa helpottaa ja mitenköhän herkkään hakisitte sairaslomaa? Mullehan ei annettu sillon isän kuoleman jälkeen kun 3 pvää ja lekuri vaan tokas et pakko mennä töihin, vaik kuinka paljon surettas.. Empatiakyvytöntä porukkaa toi työterveys :(
 
nyt siis pidentyy luteaalivaihe yhdellä päivällä eli 14pvään jos siis menkat alkavat tänään.. pc puikkossa viivanpaikka ei muuta..menkkoja ei vielä näy mutta kyllä ne tänään vaan alkaa..pakkohan niiden on kun ovis tapahtunut ja en ole raskaana..voisko ne menkat nyt vaan alkaa kiitos! :cry:
 
Hantta81: Tuosta ilottomuudesta ja nukkumisesta. Tunnistin itsessäni ihan samaa ja edelleen toisinaan tuntuu ettei jaksa oikein iloita samalla tavalla asioista kuin ennen. Mulla oli muutama ensimmäinen lääkäri jonka luona kävin, tosi raakoja (he olivat myös sitä mieltä, että mitäs sä sairaslomalla?), mutta sitkeesti vaan sanoin etten ole työkykyinen (nukuin huonosti ja olin todella iloton ja väsynyt) ja lopulta sain sitten vähän pidemmän pätkän sairaslomaa. Se sairasloma tosin taisi tulla vasta sitten keskenmenon jälkeen. Sitten taidettiin ymmärtää, miten henkisen jaksamisen äärirajoille viedään ihminen :(
Itse olen sitä mieltä, että jokainen tietää henkilökohtaisesti, koska tarvitsee lepoa. Ja kannattaa miettiä myös sitä kokonaisuutta, itse esimerkiksi en halunnut antaa kaikkia voimia itsestäni töihin, kun muu perhe niitä vähäisiä voimia tarvitsi myös. Tsemppiä kovasti tilanteeseen!
 
Viikkoja on vierähtänyt. Pahoittelut kaikille uusille tänne joutuneille. Tsemppiä oviksen bongailuun ja toivotaan niitä plussia ja oikeasti raskauksia mitkä jatkuu ilman tänne putoilua. :love:

Noh, itsellä tässä kävi niin että vuoto vaan jatkui. 3 viikkoa lääkkeistä hcg oli vielä 225. Vuoto lisääntyi reiluksi, soitin naistenpolille pari päivää ennen sovittua jälkitarkastusta ja pääsin sinne samantien. Istukkaahan siellä vielä oli, eli lääketyhjennys ei ollut nyt toiminut niin hyvin kuin viimeeksi.
En ollut kaavintaa vielä kokenut, nyt on sekin sitten tehty. Lääkäri sanoi että pala lähti heti ja helposti, mutta parempi oli että kaavinta tehtiin, olisi se saattanut tulla itsestäänkin, mutta tulehdusriskit ja kaikki. Nyt vaan kohti uutta kiertoa ja jälkitarkastus on 4 viikon päästä. Vihdoin ja ihanaa kun en enää vuoda!!!
 

Yhteistyössä