Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Ei kyllä tule elokuun vauvaakaan . . toiveissa oli jo kesäkuuta. sen kun menetti. toiveissa elokuun, mut nyt oon jo ihan varma että menkat alkaa taas liian aikaisin. eli taas tulee lyhyt kierto. täytyy sit varata gynekologi. tämä kierto nyt yk2 kaavinnan jälkeen... en sit tiedä pitäiskö haudata vaan koko toive toisesta lapsesta :cry: nyt masentaa ja plääh . ens To pitäis menkat alkaa jos kierto 28 päivää mut jos yhtä lyhyt kierto kun viimeksi niin alkaa jo lauantaina eli 24 päivän kierto tulis sitten. nyt kyllä sellainen olo että jää vielä lyhyemmäksi :(
 
kohta vaihtuu jo dpo16 ja menkkoja ei oo vielä näkynyt.. mutta tosiaan normaali keltarauhanen toimii sen 14+2pvää.. mutta aika monen päivän ero tulee nyt tuohon luteealivaiheeseen kun viimeks oli 13pvää mut toisaalta mitä pidempi niin sen parempi.. seuraavan kerran uitan r-testiä torstaina ellei menkat ole alkaneet..
 
menkkoja ei vielä näy mutta onhan tässä päivää jäljellä.. voi siis olla mahdollista että kiinnittyminen olisi tapahtunut myöhemmin niin siksi ei vielä varmaan näy testeissä... mutta katotaan nyt.. ärsyttävää tämmönen kun nyt taas rupeaa jo toiveet nousemaan... flunssa jatkuu edelleen :/ ei kiva.. sunnuntaina tulee jo 2vkoa kun flunssa alkoi.. jos menkkoja ei näy torstainakaan ja testit negaa niin sitten kyllä soitan perjantaina klinikalle et mitäs nyt tehdään..
 
Ootko pavi ovista bongannut? Toivottavasti!

Hantta81, sinnekin ovis-peukkuja! Ja tuosta sairauslomasta, hae ihmeessä lisää, jos tuntuu ettet jaksa vielä töissä. Varsinaisesti surun takia saikkua ei kirjoiteta, mutta kyllä he siihen jonkin diagnoosin keksii, esim unettomuus/väsymys. Tsemppiä <3

misu74, harmi että vielä kaavintaan jouduit :( Hyvä kuitenkin nyt, että pääset etenemään! Tuliko sulla ennen kaavintaan joutumista koko ajan ihan kunnon vuotoa? Oliko kipuja?

Jospehina, toivottavasti tuo asenne toisi toivotun lopputuloksen!

Pahoittelut MirriX menkoista :(

Tsemppiä Haavekesä! Jospa tämä kierto kuitenkin vielä yllättäisi? Bongasitko oviksen?

Kinder_Kittylle pitkää pinnaa, nuo ovat piinavia päiviä..! Aina sitä toivoo niin kauan kun vuotoa ei ole. Jospa plussa vielä tulisi!

Omaa napasta, pari päivääkö sitten hehkuttelin, että vuoto olis loppunut.. No ei se nyt ihan ollutkaan. Vähentynyt kyllä huimasti, mutta ei ole ollut yhtään päivää etteikö olisi viimeistään esim. illalla wc-käynnin yhteydessä papruun ruskeaa tuhrua tullut. Toissapäivänä sit alkoi menkkamaiset kivut ja eilen tuli vähän enemmän tuhrua ja ihan verensekaista jopa. Innostuin, että alkaako menkat?! Mutta en tiedä taas mistään mitään, tänään ei ole (ainakaan toistaiseksi) tullut kuin sitä entisenlaista minituhrua, kipuja edelleen jonkin verran. Rasittavaa arvuutella, että mitäköhän tässä tapahtuu. Viikko sitten hCG oli sen reilu 200, voiko menkat tulla jos se on vieläkin koholla?
Mielialasta voisi arvella pms-oireiden olevan päällä, tai sitten olen vaan totaalisen kyllästynyt tähän p*skaan. Tänään kuukausi tyhjennyksestä.
 
Mun jälkivuoto alkaa ilmeisesti loppua. Wohoo! Kaavinnasta vähän vajaa kaks viikkoa ja koko hommasta reilu neljä. Kyllä tää jo riittääkin. Meille sanottiin että yrittää saisi seuraavien kuukautisten jälkeen. Mietin vaan että pitääkö nyt sitten tosiaan käyttää kumia tms? Ei olla sellaista tarvittu tällä vuosikymmenellä eikä paljoa huvittaisi. Ihan hanurista koko juttu.
 
Ootko pavi ovista bongannut? Toivottavasti!

Hantta81, sinnekin ovis-peukkuja! Ja tuosta sairauslomasta, hae ihmeessä lisää, jos tuntuu ettet jaksa vielä töissä. Varsinaisesti surun takia saikkua ei kirjoiteta, mutta kyllä he siihen jonkin diagnoosin keksii, esim unettomuus/väsymys. Tsemppiä <3

misu74, harmi että vielä kaavintaan jouduit :( Hyvä kuitenkin nyt, että pääset etenemään! Tuliko sulla ennen kaavintaan joutumista koko ajan ihan kunnon vuotoa? Oliko kipuja?

Jospehina, toivottavasti tuo asenne toisi toivotun lopputuloksen!

Pahoittelut MirriX menkoista :(

Tsemppiä Haavekesä! Jospa tämä kierto kuitenkin vielä yllättäisi? Bongasitko oviksen?

Kinder_Kittylle pitkää pinnaa, nuo ovat piinavia päiviä..! Aina sitä toivoo niin kauan kun vuotoa ei ole. Jospa plussa vielä tulisi!

Omaa napasta, pari päivääkö sitten hehkuttelin, että vuoto olis loppunut.. No ei se nyt ihan ollutkaan. Vähentynyt kyllä huimasti, mutta ei ole ollut yhtään päivää etteikö olisi viimeistään esim. illalla wc-käynnin yhteydessä papruun ruskeaa tuhrua tullut. Toissapäivänä sit alkoi menkkamaiset kivut ja eilen tuli vähän enemmän tuhrua ja ihan verensekaista jopa. Innostuin, että alkaako menkat?! Mutta en tiedä taas mistään mitään, tänään ei ole (ainakaan toistaiseksi) tullut kuin sitä entisenlaista minituhrua, kipuja edelleen jonkin verran. Rasittavaa arvuutella, että mitäköhän tässä tapahtuu. Viikko sitten hCG oli sen reilu 200, voiko menkat tulla jos se on vieläkin koholla?
Mielialasta voisi arvella pms-oireiden olevan päällä, tai sitten olen vaan totaalisen kyllästynyt tähän p*skaan. Tänään kuukausi tyhjennyksestä.
Noh mulle kävi niin että olin vähän liian himotestaaja ja loppu ovistestit juuri ennen ovista tai ainakin mun luulemaa ovista.. niin nyt en tiedä tarkkaan milloin oli. ja sit oli viikon liiallinen vatsantoiminta niin ei oo yhtään sellainen olo että olis voinut onnistua . . ja nyt taas tulee aikalailla valkovuotoa joka yleensä enteilee mulla menkoja. mut siis oon päättänyt mennä ainakin gynelle jos jää lyhyeks kierto.... mähän jouduin kaavintaan vielä lääkkeellisen jälkeen ja mua ei siis uskottu kun halusin jälkitarkastukseen ultraan että jotain on varmasti jäänyt kun oli pientä tuhruvuotoa ja r-testi plussa vielä 4 viikon jälkeen lääkkeellisestä tyhjennyksestä. kävin sit yksityisellä ja sit pääsin naistenklinikalle . eli mun keskenmeno kesti 18.7-2.9.2016. eli kauan. toi aika siis lääkkeellinen-kaavinta... plääh . no jospa se pikkukakkonen saatais vielä ensi vuoden puolella niin olisin enemmän kuin onnellinen .
 
Jippii mä bongasin oviksen tänään!! Iltapäivällä alko sellaset juilinnat ettei epäilystä.. Täytyy vielä koittaa jaksaa tänään tallettaa satsi :D ja ei muuta kun piinailemaan.... Huomasin muuten että mulla nännit muuttuu kosketusaroiksi päivää ennnen ovista.. Viime kierrossakin näin oli ja sitten pari päivää ennen menkkoja tissit tulee sivuilta kipeeks.. Että tällasia huomioita :D
 
  • Tykkää
Reactions: truudy
truudy, millon siulla on jälkitarkastus? Kipuja ei ollu ekan reilun viikon jälkeen, vuotoa vaan, välillä niukemmin, mut viime viikolla tosi runsasta. Miulla oli hcg viime viikolla reilut 200 (3viikkoa lääkkeistä) ja maanantaina ennen kaavintaa vielä 180. Ens maanantaina uus labra. Ja tosiaan
vuoto loppui jo, enää ihan hentoa viivaa siteeseen tuli tänään.
hill, kestipä siullakin koko homma pitkään...ja vielä kaavinnan jälkeenkin. Onko vielä jälkitarkastus tulossa?

tsemppiä kaikille, toivotaan plussia pian!

odottelen jälkitarkastusta ja tutkimuksia, siihen asti ei ovista bongailla ja ehkäisy otetaan käyttöön. Eteenpäin mennään.
 
Kohta vaihtuu jo dpo17...missä menkat? no huomenna aamusta se testi sitten.. ihan oikeasti viimeistään huomenna pitäisi menkkojen saapua..

Anteeks tää kauhee omanapailu :LOL: mutta kun on niin ihme tilanne nyt..raskauteen en kyllä yhtään usko.. mutta eipä oo vaihtoehtoja vaan kauheesti muutakun se et on raskaana kun ei menkkojakaan näytä tulevan.. ovis kuitenkin on varmistettu ultrassa et se on tapahtunu..
 
misu74, ei oo jälkitarkastusta. Vuoto on aika lailla loppunut, vähän ruskeaa tuhrua enää ja tein tänään raskaustestin joka oli negatiivinen, joten kaikki pitäisi olla ok nyt. Menkkoja odotellessa että päästään uuteen yritykseen...
 
Että pitikin hehkuttaa että enää ei vuoda... jaaha, kyllähän sitä vuotoa kuitenkin tulee. lueskelin että muillakin on ollut kaavinnan jälkeen olematonta vuotoa pari päivää ja sitten vähän runsaampaa. Oli jo niin ihana fiilis että nyt tää ois ollu tässä, mut jatketaan vielä siteiden kanssa.

Kinder_Kitty, joko testasit? kerrokerrokerro!
hill4, hyvä että testi oli nega. (y) otetaanko siun kotiseudulla hcg-labroja ollenkaan vai onko se tolla raskaustestillä niinku hoidettu? Hyvä että vuoto on jo hiipunut.
 
Jospa ei jäisi liian lyhyeksi kierto Haavekesä. Onko sulla siis aiemminkin ollut ongelmia kierron pituuden kanssa?

Joko Kinder_Kitty on testannut? Plussatuulia!!

misu74, verikoe oli mun jälkitarkastus, täällä ei ole sen kummempaa. Vähän on epäileväinen olo onko kaikki ok, kun on mennyt niin erilailla edellisiin kokemuksiin verrattuna. Mutta toisaalta, ei ole juuri kipuja (välillä menkkajomotuksia), tuhruttelukin ehkä nyt loppunut (tai tekee taas comebackin..), ehkä mulla nyt vaan laskee hCG hitaasti tällä kertaa. Mulla on varmaan jokin kammo naisten polia kohtaan (liikaa huonoja muistoja?) ja en millään halua sinne edes soittaa, saati käydä. Toki jos nyt tulisi jotain vakavaa, selkeää oiretta niin se on eri asia. Mutta tässä tilanteessa jatkan vain ihmettelyä ja odottelua. (saa nähdä miten kauan kärsivällisyys riittää jos on-off vuoto jatkuu!)
 
Uutena ilmottaudun maukaan.37v,Kkm 11/2016,3 lapsi toiveissa.Eilen otin tyhjennyslääkkeet.Pienen piti olla viikolla 10+4 mutta matka oli katkennu viikolle 5 tai 6.
Yritetään ainakin kerran vielä,mutta jos ei nytkään onnistu niin taidan antaa olla.On tämä henkisesti niin raastavaa.
 
. DPO17 ei menkkoja mutta ei myöskään plussaa testissä.. toivottavasti ne menkat alkavat tänään niin luteaalivaihe on sen 16pvää..mutta jos ei niin sitten en kyl yhtään tiiä.. raskauteen en edelleenkään usko.. mutta ihmeen pitkä luteaalivaihe tulossa kun ovis oli jo kp15 ja nyt on jo kp32..
 
Jospa ei jäisi liian lyhyeksi kierto Haavekesä. Onko sulla siis aiemminkin ollut ongelmia kierron pituuden kanssa?

Joko Kinder_Kitty on testannut? Plussatuulia!!

misu74, verikoe oli mun jälkitarkastus, täällä ei ole sen kummempaa. Vähän on epäileväinen olo onko kaikki ok, kun on mennyt niin erilailla edellisiin kokemuksiin verrattuna. Mutta toisaalta, ei ole juuri kipuja (välillä menkkajomotuksia), tuhruttelukin ehkä nyt loppunut (tai tekee taas comebackin..), ehkä mulla nyt vaan laskee hCG hitaasti tällä kertaa. Mulla on varmaan jokin kammo naisten polia kohtaan (liikaa huonoja muistoja?) ja en millään halua sinne edes soittaa, saati käydä. Toki jos nyt tulisi jotain vakavaa, selkeää oiretta niin se on eri asia. Mutta tässä tilanteessa jatkan vain ihmettelyä ja odottelua. (saa nähdä miten kauan kärsivällisyys riittää jos on-off vuoto jatkuu!)
Hormonikierukan poiston jälkeen on alkanut kierto ongelmat. Ennen esikoista kun lopetin pillerit niin ei mitään ongelmia. Maaliskuun vika päivä poistettu kierukka ja nyt siis kaavinnan jälkeen ollut kahdet menkat joissa toinen oli lyhyt kierto....
 
nyt on kyllä niin outo tää mun tilanne... kyllähän sen keltarauhasen täytyy sieltä surkastua pois kun ei syytä miksi ylläpitää.. noh joo soittelen huomenna tonne klinikalle ja pyydän että jos lääkäri soittelis sieltä.. kuinka myöhään ees kiinnittyminen voi tapahtua..kun eikai se kohtu oo ihan ikuisuuden valmiina vastaanottamaan munasolua..siinäkin on munmielestä joku aikaikkuna..
 
Täällä hätähousu (dpo 9tai10) testasi äsken early predictorilla tyylipuhtaan negan. Ohjeessa sanotaan että jo 6päivää ennen näyttäisi oikein ja voi tehdä "mihin aikaa" vuorokaudesta vaan.
Pöh. odotellaan menkkoja ens viikon alkuun
 

Yhteistyössä