Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Nyt loppu luotto noihin pc:n testeihin.. mun yks kaverikin näkee selvästi tuon hailuran viivan.. nyt teen niin et huomenna käyn apteekissa ja ostan sieltä muutaman testin vaikka kalliita ovatkin.. pakko saada joku varmuus tähän asiaan.. jos apteekin testeihin tulee kans jotain hailuraa niin kyllä siellä on sitten jotain yrittänyt tapahtua ainakin..
 
@Kinder_Kitty jospa ovis on ollut vieläkin vähän myöhemmin? Tosi vaikea nähdä noista kuvista, haamuja on kyllä vaikea kuvata, itse en ainakaan viimeksi saanut niitä kuvalle vaikka itse näin. Mulla sillon viimeksi oli haamua pc:ssä varmaan sen kolme päivää ja vasta sit alkoi näkymään toinen viiva enempi kun kuukautiset olos pitänyt alkaa. Eikai auta kuin testata vielä huomennakin. Tsemppiä, toivottavasti viiva vahvistuu ♥
 
Nyt loppu luotto noihin pc:n testeihin.. mun yks kaverikin näkee selvästi tuon hailuran viivan.. nyt teen niin et huomenna käyn apteekissa ja ostan sieltä muutaman testin vaikka kalliita ovatkin.. pakko saada joku varmuus tähän asiaan.. jos apteekin testeihin tulee kans jotain hailuraa niin kyllä siellä on sitten jotain yrittänyt tapahtua ainakin..
Pc:n liuskatestit saattaa näyttää joskus turhaa viivanpaikkaa. Mulle on muutaman kerran näyttänyt. Apteekin testit on luotettavia. Ne ei koskaan näytä turhaan viivan paikkoja. Samoin pc:n puikkotesti hyvä. Käsittääkseni ovat saman valmistajan kuin apteekin testit. Tsemppiä testailuihin!
 
Multa loppu jo Pc:n testit ja enempää en kyllä osta... ei muutakun apteekkiin vaan.. ovis ei oo voinut olla myöhemmin se on ollut ajalla 21.12-25.12 vikat petipuuhat ovat olleet tostaina 22.12 ja sen jälkeen yli viikon tauko.. mut eikai viivanpaikat sentäs kuvissa näy? vai näkyykö? seuraava testailu menee vasta kyllä maanantaille sillä testit loppu ja nyt en vaan jaksa tässä ketutuksessa lähteä mihkään apteekkiin
 
@Tiituu jep näinhän se on.. ei auta muu kuin odottaa.
Ite testaisin varmaan vasta kun dpo13-14.. hitsi kun pitikin ruveta testaamaan jo liian aikaisin.. jos mulla nyt vasta dpo14 niin tiistai oli vasta dpo10.. mulla ois kyllä pari digiä jemmassa en tiedä viittiskö yhden tehdä aamulla...
 
Myöhäistä plussaa tuskin tulee, mulla oli digi kaapissa CB:n digi no antopa suoran vastauksen ei raskaana... mä en enää ikinä tee pc:n testejä enkä suosittele kellekkään.. ne oli vaan turhia viivanpaikkoja.. mut missä mun menkat nyt dpo15..tai sitten taas tullut kystia.. mulla välillä kiristää vasenta puolta munasarjan kohdalta ja tuntuu painetta.. samat tuntemukset kuin aiemminkin kun ollu kystia... no jos menkat ei ala kp40 niin alotan primolutit.. tuskinpa siis kannattaa ees hakea sieltä apteekista lisää testejä eiköhän tää oo jo selvä peli.. km raskaudessa cb:n digi anto vastauksen raskaana 1-2 vaikka pissa oli ollut rakossa jonku 2-3h.. ja silloin oli kuitenkin jo 4+2.. että mä oon tyhmä kun menin ajattelemaan jospa...
Onpa ihana keho tosiaan kun osaa tehdä vaan kystia... kystia toisensa perään.. hemmetin ovulaatiohäiriö ja kystataipumus! :( no onneks se julkisen lapsettomuusklinikan aika on maaliskuussa..nyt yritän keskittyä treenamiseen ja hyvään terveelliseen ruokavalioon...
 
Viimeksi muokattu:
Tuun nyt tänne kirjuuttaa kun täällä kohtalo tovereita.

Eli oon kohta 32.v ja mies 41.v, ennestään mulla on 12.v tyttö, 10.v poika, 8.v tyttö ja 4.v tyttö ja miehellä 19.v tyttö ja 9.v poika. Ja nyt kesästä ollaan yritetty yhteistä tai alkuun vaan asenteella että jätän pillerit pois ja tulee jos tullakseen. Sit nappaskin tossa marraskuussa mutta meni tasan rv5 kesken. Mulla on edellistenkin raskauksien välissä ollut keskenmenoja ja keskenmeno kummitellu ihan jokaisessa raskaudessa.

Tänään alko ekat menkat km:n jälkeen ja nyt olen ovis tikuilla varautunut. Kun tunnen kyllä kovat kivut ovulaatiosta mutta testeillä saa jo napattua että ovulaatio on tulossa ja saa talleteltua.

Jos ja kun saadaan alkuun piän ihme niin yritän saada yleiselle puolelle ajoissa ultran, koska uskosin että mun keskenmenot on mun pelosta johtuvia ja kun nuorimmasta kävin varhaisultrassa jo heti rv6 ja näin siellä sen sykkivän sydämmen niin en enään pelännyt että menee kesken

Mutta täällä nyt seurailen ja toivotan kaikille plussa tuulia ja tarrasukkia
 
Moikka! Enpäs olekaan aiemmin tajunnut, että täällä on tällainen keskustelu. Minäkin koin keskenmenon loppuvuodesta, ja harmittaa vieläkin kovin. Josko tästä keskustelusta tosiaan löytyisi kohtalotovereita...

Meillä on esikoinen toiveissa, joten tiputtiin kyllä korkealta kun meni kesken. Ensi viikolla täytyy jossain kohdin soitella lääkäriaikoja kun vieläkin on kunnon vuotoa ja välillä kovia jomotuskipuja vaikka keskenmenosta on jo yli kolme viikkoa. Kuinka kauan teillä muilla vuoto jatkui keskenmenon jälkeen ja olitteko tarkastuksessa vai pitikö teidän vain seurailla tilannetta kotona? Olen myös fyysisesti todella väsynyt ja mietin että mahtaako sekin olla keskenmenosta johtuvaa vai viekö tämä pimeys vaan multa voimat...

@Myrtti85 Mulla oli myös iso pelko keskenmenosta ja varsinkin nyt kun pelko toteutui niin huolettaa, pystynkö yhtään rauhoittumaan sitten jos/kun raskaudun seuraavaksi...miten olet saanut pelon kuriin aiemmissa raskauksissa?
 
Moikka! Enpäs olekaan aiemmin tajunnut, että täällä on tällainen keskustelu. Minäkin koin keskenmenon loppuvuodesta, ja harmittaa vieläkin kovin. Josko tästä keskustelusta tosiaan löytyisi kohtalotovereita...

Meillä on esikoinen toiveissa, joten tiputtiin kyllä korkealta kun meni kesken. Ensi viikolla täytyy jossain kohdin soitella lääkäriaikoja kun vieläkin on kunnon vuotoa ja välillä kovia jomotuskipuja vaikka keskenmenosta on jo yli kolme viikkoa. Kuinka kauan teillä muilla vuoto jatkui keskenmenon jälkeen ja olitteko tarkastuksessa vai pitikö teidän vain seurailla tilannetta kotona? Olen myös fyysisesti todella väsynyt ja mietin että mahtaako sekin olla keskenmenosta johtuvaa vai viekö tämä pimeys vaan multa voimat...

@Myrtti85 Mulla oli myös iso pelko keskenmenosta ja varsinkin nyt kun pelko toteutui niin huolettaa, pystynkö yhtään rauhoittumaan sitten jos/kun raskaudun seuraavaksi...miten olet saanut pelon kuriin aiemmissa raskauksissa?
Lämpimästi tervetuloa ja pahoittelut keskenemenosta. :( Jos selaat ketjua hieman taaksepäin, löydät useita kirjoituksia jälkivuodon kestosta ja jälkitarkastuksista. Valitettavan useassa kunnassa "jälkitarkastukseksi" kehotetaan käyntiä hCG-kokeessa tai tekemään raskaustesti, mutta suosittelen kovasti käymään ultrassa. Ei sitten turhaan pitkittyisi, niinkuin toisinaan saattaa käydä.

Keskenemenon pelkoon ei taida oikein mikään auttaa, mutta onneksi joka raskautumiskerralla on kuitenkin mahdollisuus myös siihen, että kaikki meneekin hyvin! Minulla on taustalla yksi onnistunut raskautunut ja tämän jälkeen 3 epäonnistunutta (viikoilla 10-22). Ihan alussa varhaisultra saattaa rauhoittaa joidenkin mieltä, sekään ei kyllä valittettavasti takaa vielä onnellista loppua. Mutta aina on toivoa!!!!! Yritetään muistaa se :)

Tervetuloa ja pahoittelut myös Myrtti85!
 
@konvehtirasia minäkin suosittelen jälkitarkastusta. Kipuja ei pitäisi enää olla tuossa vaiheessa. Itselläni toistuvat supistumaiset kivut jotka jatkuivat edelleen pari viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä johtuivat tiukasti kiinni olevasta residuasta, ja lopulta sitten tehtiin kaavinta (kokeiltiin aika kivuliasta imukaavintaa polilla, mutta kun ei lähtenyt niin ei). Kun kohtu oli kunnolla tyhjä, ei kipujakaan enää tullut ollenkaan.
 
Täällä mennään kp 21/30, ovista en tikuttanut, enkä bongannut limoja, niinkun yleensä aina tapahtuu, hämmentävää..

Kenelläkäs täällä on greippimehu käytössä? Kuinka paljon juotte sitä/vrk ja juotteko ihan kunnon täysmehua, vai jotain muuta? Mä vetelin tässä kierrossa pari litraa greippimehua (rybb&deckers 40%täysmehua) (oletetun)oviksen tienoilla..
Ensi kiertoon otan käyttöön ihan kp1 lähtien ton greipin ja sitten venhänalkioöljyn. Melko 100% varmuudella ei tämäkään kierto tuota tulosta, reipas viikko vielä odottelua edessä

Kapsukka:lle isot onnittelut <3
 
Täällä mennään kp 21/30, ovista en tikuttanut, enkä bongannut limoja, niinkun yleensä aina tapahtuu, hämmentävää..

Kenelläkäs täällä on greippimehu käytössä? Kuinka paljon juotte sitä/vrk ja juotteko ihan kunnon täysmehua, vai jotain muuta? Mä vetelin tässä kierrossa pari litraa greippimehua (rybb&deckers 40%täysmehua) (oletetun)oviksen tienoilla..
Ensi kiertoon otan käyttöön ihan kp1 lähtien ton greipin ja sitten venhänalkioöljyn. Melko 100% varmuudella ei tämäkään kierto tuota tulosta, reipas viikko vielä odottelua edessä

Kapsukka:lle isot onnittelut <3
Kapsukka: paljon onnea!

Uusille tervetuloa saamaan tukea!

Naadis: oon käyttänyt greippimehua ja ihan 100% mehua ja ne on vahvistanut ovista jos sellainen on tulossa. Olen käyttänyt ihan kp1 alkaen. Olen kokeillut käyttää ovistiennoilla mutta silloin ei ole ollut apua. Juon sen lasillisen päivässä, joskus 2 jos on tehnyt mieli mutta muuten 1 lasi/pvä riittää hyvin.

Täällä ensi viikolla lääkäriaika jossa päätetään meidän kohtalosta, että mennäänkö ivf.ään vai jatketaanko vielä insseillä.
Muuten, onko kellään tsh noussut yritysten aikana? Pohdin kun mulla noussut 2kk.n sisällä arvosta 1.06 arvoon 3.36.. Eli aika paljon.. Suositushan on raskautta yrittäville olla alle 2..
 
Naadis: oon käyttänyt greippimehua ja ihan 100% mehua ja ne on vahvistanut ovista jos sellainen on tulossa. Olen käyttänyt ihan kp1 alkaen. Olen kokeillut käyttää ovistiennoilla mutta silloin ei ole ollut apua. Juon sen lasillisen päivässä, joskus 2 jos on tehnyt mieli mutta muuten 1 lasi/pvä riittää hyvin.
Teetkö itse, vai minkä valmistajan mehua käytät? Ensi kiertoa varten jos kävis kohta jo ostamassa kaappiin täytettä :)
 

Yhteistyössä