Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Mullakin tuli vuoto niin että uskon kaiken tulleen pois ja viime viikolla pc näytti ihan hailakkaa viivaa taikka viivanpaikkaa että aattelin nyt vielä varmistaa apteekin testillä. Kolme viikkoo vuosista niin luulis olevan nega... Hassua toivoa vauvaa ja negatestiä yhtä aikaa...
 
Mulla alkaa ovistesti vahvistumaan. Luulisin et huomenna tulis plussa. Kohdunnapukka on auennu ja limoja tullu pari pv enemmän. Työt vaan taas haittaa tätä touhua, hiton 3vuorotyöt :mad: eli näyttää todella siltä et kierto on sama mitä normaalisti eikä km pitkittäny tätä. Ihme kyllä, odotin et olis taas venyny.
 
Pahoittelut kaikille uusille :unsure:

Täällä kp 23/30 ja valkovuotoa tullut reippaasti viikon ajan jo. Pahoinvointia esiintyy silloin tällöin. Tai siis sellaista kuvotusta. Mulla sellainen tunne että nyt olis tärpännyt. Mutta en uskalla silti ajatella niin kun aina on saanut silti pettyä. Joka puolella ystäviä mahat pystyssä tai juuri saaneet plussan. Mä oon varma et jos sen plussan vielä saan niin en varmaan liiku mihinkään :D en nosta mitään enkä tee mitään. Ihan vain varmuuden vuoksi :D
 
Tänään apteekin oma r.testi tehty ja ihan selkee nega, ei mitään viivantyylistäkään näkyvissä. Uitin sit samalla tuon pc:n niin näimpähän että sekin voi antaa selkeetä negaa myös :) muka ei aiemmin tosta pc:sta kokemusta mutta nyt km:n jälkeen pari testii niitä tehnyt ja eka oli selkee viiva kun vuoto loppui ja toka siitä viikon päästä näytti hailakan viivan ja nyt ihan nega. Eli hyvin hoiti luonto tän keskenmenon, onneks.

Tsemppiä teille onnekkaille jotka pääsette nyt heti miten oviksen myötä jännäileen:)
 
  • Tykkää
Reactions: Särki ja Catharin
Jee, hyvä Tintt@r@n nega. :D Mulla on nyt kolme viikkoa keskeytyksestä ja vihdoin alkaa testi olla selkeä nega. Huh! Ovistesteissä vieläkin hailakkaa, mutta mulla näkyi ovisviivat päiviä ennen positiivista raskaustestiä, eli ne ilmeisesti huomaa jos on vähänkin hormonia kehossa. Muuten ei sit ole hajuakaan missä vaiheessa kiertoa olen ja että onko ovista vai ei. Mulla on ollut kramppeja ja nippailuja oikeastaan koko kolme viikkoa ja ne ovat nyt vähän pahentuneet ja soittelinkin eilen jo klinikalle ja kysyin, että onko tämä normaalia. Siellä mukava täti vakuutti että noin myöhäisen keskeytyksen jälkeen saattaa hyvinkin olla outoja tuntemuksia viikkotolkulla. Myöskin tajusin että jumpatessa oli tuntunut epämukavalta ja että kivut olivat jumppauksen jälkeen pahemmat, eli ilmeisesti olen vaan ärsyttänyt sitä kohtua ja nyt se kostaa. :eek:

Alkais ne menkat. Miten tää elämä tuntuukin aina olevan yhtä odottelua? Sitä väkisinkin alkaa miettiä, että jos menkat olis nyt, niin parin viikon päästä pääsisi jo yrittämään ja jos silloin tärppäisi niin meille tulisi tammikuun vauva. :X3: Mutta samalla koko yrittäminen pelottaa kun kaikki kuitenkin menee taas ihan haturalleen...
 
Hienoa tintt@r@ ja Särki, harvoin sitä saa iloita negatiivisestä testistä. Muille toivotaankin sit plussaa :)
Täällä vuoto alkoi uudestaan, mikä tietty oli ihan odotettavissa. Silti vähän plääh-olo, tuntuu ettei kroppa osaa hoitaa tätä hommaa nyt ollenkaan. Lämpökin on vähän koholla, mut pikkuneiti on flunssassa, joten sitä se varmaan on äidilläkin. Huomenna pitäis jaksaa sairasloman jälkeen töihin, plääh sillekin. Vaikka ehkä se on hyvä saada muutakin ajateltavaa ja stressattavaa..
 
Täällä tehdään jälkitarkistus. Alkuraskauden kmssa ei tarkistusta tehty, ainoastaan piti käydä labrassa tekemässä raskaustesti. Nyt kun km tuli niin myöhään niin sikiön kuolema yritetään selvittää (meidän toiveesta). Ensi viikolla jälkitarkistus on, kun tyhjennyksestä lähes 2kk. Samalla kuullaan tutkimusten tulokset, löytyykö sikiön kuolemalle syytä.

Nyt kun lääkärikäynti lähenee on mieli taas pyörinyt paljon vauvassa...Tänään on ollut pitkästä aikaa huono päivä. Ja menkatkin alkoivat tietty tänään, mikä osaltaan pahentaa oloa. Miehen sisko hehkuu raskauttaan ja itse pyrin välttelemään tapaamisia mahdollisuuksien mukaan..blaah. Toivottavasti huomenna jo parempi fiilis.

Tsemppiä kaikille!
 
Outoa miten tuo jälkitarkastus systeemi vaihtelee.

Viime kevään keskenmeno oli jotenkin rankempi fyysisesti. Keskeytys jouduttiin tekemään lääkkeellisesti. Kyseessä oli siis tuulimuna. Kivut oli kovat ja kipulääkkeet tujakat. Ulos tuli isoja riekaleita.....

Vuoden alun keskenmeno alkoi itsestään eräänä iltana pienellä verenvuodolla. Vaikka olin jo kolmannella kuulla niin rajujen alkukipujen jälkeen sujui helpommin kuin tuo eka. Vaikka henkisesti olikin raskaampi kokemus. Pelkäsin koko ajan että milloin tulee ulos pikku ihminen, mutta onneksi en koskaan sitä huomannut. Isoja riekaleita ei kerralla edes tullut. Liekkö sitten johtunut siitä että lääkkeitä ei käytetty tyhjennyksessä vai mikä. Vuoto oli kuitenkin enemmän runsaampaa useampana päivänä kuin tuossa tuulimunassa.

Eka kierto keskenmenon jälkeen venyi 50 kieppeille. Nyt on ollut yhdet menkat ja mahdollinen ovis ensi viikolla.

Onneksi lapsia on kaksi ennestään. Ilman heitä olisi ollut super vaikeaa.

Ninnananna
 
Sitä mäkin luin että lääkkeellinen tyhjennys voi olla melko raju ja siksi toivoinkin että alkaa ittekseen ja onneks alkoi! Mulla tuli vuoto ihan tyystin ilman kipuja ja oli fyysisesti tosi helppo...

Catharin: Peukut teille. En oo itte noita ovistestejä ikään tehny niin en osaa sanoo tarkemmin mutta kyllähän toi melko tumma jo on.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Joo, se jää aina mulla tollai et toinen puoli on vahvempi ku toinen, en tiedä miksi (n) mut siitä tummemmasta reunasta on yhtä tumma luonnossa kun toi kontrolliviiva :) toki nää on näitä halpoja ovistestejä ni ei näiltä voi ihmeitä odottaakkaan :LOL:
 
Joo, se jää aina mulla tollai et toinen puoli on vahvempi ku toinen, en tiedä miksi (n) mut siitä tummemmasta reunasta on yhtä tumma luonnossa kun toi kontrolliviiva :) toki nää on näitä halpoja ovistestejä ni ei näiltä voi ihmeitä odottaakkaan :LOL:
Mä totesin, että en tuu käyttämää enää koskaan mitään ovitikkuja kun näytti jo kp 5 plussaa ja tietenkään ei silloin ovis ollut, vaan nyt huomasin ihan kropan ja lämpöjen perusteella milloin ovis oikeasti oli :) Ja samoja One Stepin tikkuja mäkin käytin. Ootko mittaillut lämpöjä?
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Catharin, minun mielestä tuo on plussa. :)

Piitu85:lle voimia! Varmaan ne menkatkin laskee mielialoja (itselläni yleensä tulee kerran kuussa "millään ei ole mitään merkitystä!" -olot...), mutta suru tulee muutenkin aaltoina ja se on ihan normaalia. Toivottavasti huominen on sulla parempi! Mä muuten kammoan ihan hulluna sitä hetkeä kun jompikumpi miehen siskoista ilmoittaa olevansa raskaana. Ne on molemmat siinä iässä ja vihjailleetkin että yritys olisi alkamassa. Eihän se tietenkään ole minulta pois, mutta tällä hetkellä kaikki raskausjutut ahdistaa (hän kirjoittaa Kaksplussan foorumille :p) ja vastahan sitä oli itse alkuraskauden täpinöissä ja suunnitteli tulevaisuutta ja sitten kaikki mureni. Mutta kyllä me tästä vielä noustaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Piitu85
http://aijaa.com/sGPfY9 pakko oli viel reilu tunnin lirusta testailla, tän mä kyllä lasken jo plussaksi, kun tän kuvan otin ni oli n. 1min menny testin uittamisesta. Äkkiä se vahvistuu kyllä o_O
Mä oon testaillu sillon tällön, en todellakaan joka kierrossa kun yritystä on ollu kohta 1v 5kk. Lämpöjä oon mittaillu joo! Mulla on normi lämpö 35.5-35.9 suunnilleen ni kyl siitä huomaa jos ovis on ollut ku nousee yleensä 36.3-6 paikkeille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Molly333 ja Darni73

Yhteistyössä