Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Täällä tosiaan alkoi kp yksi :( Ja mä olin niin varma!! Rinnat oli melkein viikon äärettömän kipeät ja turvoksissa (tätä on yleensä menkkakierroissakin mut ainoastaan raskaana ollessa on ollut noin kovaa kipua), nännit tummui (!), ei ollut menkkakipuja aiemmin viikolla (yleensä mulla alkaa juilimaan jo lähes viikkoa ennen). Ei näköjään kroppaansa voi uskoa yhtään. Tai sit oli joku kemiallinen tms?
Raskaudet on mulla ruvennu yleensä haamuilemaan dpo 9 lähtien. Tässä siis yks roskishaamu dpo 12. Että joo... Halusin vaan uskoa viimeiseen asti!

Ei varmaan näin koville ole koskaan ottanut uuteen kiertoon joutuminen. Tämän kierron ajattelin vielä katsoa kuinka käy ja jos ei tärppää, niin sitten on laitettava tämä touhu ainakin jonkinlaiselle tauolle.. Ei pää kestä!!
 
Bettinah hehheh, miks ihmees on pakko, siis AIVAN PAKKO tehdä testi vaikka tietää ettei voi mitenkään vielä näkyä mitään :ROFLMAO: meillä oli muuten sit ovis todennäköisesti samaan aikaan kun itse epäilen sen varmimmin olleen myöskin lauantaina (tai sunnuntaina)! Mulla tosin on pitkä kierto ja menkkoja odotan vasta seuraavan viikon ma-ti. Jos menkat tästä vielä alkaa niin sitten mulla meni kyllä lopullisesti vähätkin jäljellä olleet rippeet uskoa ja tietää näitä oman kehon tuntemuksia että mikä johtuu mistäkin ja nää mukamasraskausoireet. Ja en kyllä enää ikinä jatkossa epäile raskautta ennen kuin tikussa on kaksi viivaa! Piste. Ja anteeksi :D
 
Pahoittelut pushka ♡♡

Hattarah, mäkin olen useasti luvannut etten innostu mistään oireista kun aina saa pettyä. "hyvin" on lupaus mennyt :D

Taas anoppi kysyi, että emmekö halua enempää lapsia? Huoh ja voih... mitä siihen enää vastaa. Ei vaan jaksa noita kysymyksiä. Koitan mumista siihe jotain ja vaihtaa aihetta. Sattuu se kysymys joka kerta. Ja kun sitä saa usein kuulla :(
 
Pushkalle pahoittelut <3 aina se on vielä kovempi pettymys jos oli itsellä jo tunnekin et ehkä ne menkat ei nyt tuukaan.

Meillä lähipiiri tietää näistä kahdesta päättyneestä raskaudesta, joten he eivät onneksi kysele. Muutenki oon jotenkin ajatellut asian niin että oon ihan sanonu ettei olla saatu tai ettei se oo aina niin yksinkertaista. Jos kysellään. Menee vähän kyselijöille luu kurkkuun. Silloin 2014 kun keskeytys tehtiin vasta 13+ oli mulla ehtinyt jo masu vähän pyöristyä niin sain onnittelun viikko keskeytyksestä. Varmasti voitte kuvitella tunteen :/
 
Eilen nukahdin sohvalle, ja sama kävi nyt. Tajuton väsymys. Eikä hereillä vaan pysy. Ja kun kävin kaupassa, en ehtinyt edes autosta nousta kun oli kova hätä ja olisi pitänyt päästä vessaan vaikka olin juuri käynyt ennen kuin lähdin kotoa :D
 
Mulla oli tos km raskaudes ihan järkyttävä väsy jakylmyysennenku plussasin. Siitä aloin raskautta epäilläkin :) kuulosta bettinah kyl aika hyvältä toivotavasti se on sitä mitä pitääkin :)

Mulla tosiaan nää menkat ja oottelen et pääsisovista tikutteleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Mulla kylmä myös! Mut sen ajattelin johtuvan pakkasista. Tosin taas öisin mulla on kuuma :D mut päivällä pitää olla kunnon vaatetus kotona ettei jäädy. Toivottavasti olis nyt se plussan aika. On tässä sen verran kauan jo mennyt.

Juuri sanoin miehelle, et jos nyt olen raskaana, niin en varmaan uskalla tehdä mitään ensimmäisiin 3kk ku pelkään että menee taas kesken. Mutta oikeestihan sille ei mitään voi jos taas menee. Toivotaan nyt että ensin sais tehdä edes sen plussan. :)
 
Tänään myös "pistellyt" vatsasta alhaalta. Ja jatkuvasti väsyttää. Huomenna olis kp 28 ja dpo10 jos oikein oon laskenut. Mietin tässä, josko testasin huomenna aamulla :D mulla on herkkä testi ja ajattelin sen käyttää. Mieskin kyselee että olenko raskaana kun väsyttää niin paljon. Ja pyysi testaamaan huomenna :D luulen että aamulla huomenna testaan. Ja luulen et nega se on vielä mutta testaan silti!
 
Ovulaatio oli eilen ja nyt sitte tietenki löydän itteni taas täältä palstalta, vaikka piti pysyä poissa... :whistle: Todennäköisyys raskautua on hyvin pieni, mutta toiveissahan se kuitenki aina on.. Talletteluja on kyllä viimisen 5 päivän aikana tehty 4 päivänä. Eikä ees vauvantekomielessä ;) Monella on jännät paikat, tsemppiä! ja Bettinah varsinki toivotaan, että se testi huomenna jo haamuilis.. Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille..
 
Iiiik Bettinah! Toivotaan plussaa <3 <3 <3

Mulla tänään oletettavasti dpo 10. Mä oon tässä myös jännäilly näitä omia oloja kun on entistä enemmän vaan raskautunut olo. Eilen oli melkein koko päivän kova painontunne kohdussa ihan kuin siellä olis joku pallo joka ei mahdu sinne! Edelleen vaan pelkään ihan hulluna pettyväni ja yritän selittää näitä oireita jollain muulla. Ahdistaa! On niin pitkä aika odottaa vielä viikonloppuun tai sit ihan ma-ti asti mut kyllä mä viikonloppuna testaan ihan varmasti! Kuitenkin menkat alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Jos oikein laskin niin dpo10 tänään. Nyt vähän menkkamaista oloakin vatsassa :( noh.. en menetä toivoa vielä. On tässä muutama päivä vielä aikaa josko menkat ei tulisikaan. Saa nähdä. Nytkin nukuttaa ja nukkuisin jos vain saisin, mutta töissä sitä ei katsota hyvällä :D
 
Koitan odottaa ylihuomiseen. Ei menkkakipuja, todella kylmä (saattaa johtua myös tosta lumituiskusta) ja todella väsy. Toivon parasta vielä ♡ onneksi ei ole testajä kotona :D niin huomenna käyn hakemassa töiden jälkeen ja sit testaan torstaina. Silloin siis kp 30. Ja dpo12. :)

Makaan sohvalla ja mulla on päällä housut, toppi, pitkähihainen paita ja villapaita :D sekä kaks peittoa ja silti kylmä! Ja silmät menee kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Hattarah
Mä oon niin totaalisen hermotaunio tän oman oloni kanssa että annoin miehelle testipaketin ja käskin piilottaa sen lauantaihin asti etten mee typertyksissäni vielä (taas) testaamaan ja etten hermoile sitä että tuolla ne on kaapissa ja vaan odottaa mua...! :D:D:D jomottelee ja hirveä painon tunne taas iltapäivästä asti ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Hahah ihana Hattarah :D

Mä sitten nukahdin. N. 40min ehdin nukkua kunnes puhelin soi. Mies soitti ja kyseli mikä olo. Sanoin että kylmä ja olin nukkumassa. Vastasi "oot raskaana" :D mieskin aika varma tällä kertaa. Toivottavasti ei molemmat jouduta pettymään taas. Pidän peukkuja sulle Hattarah!
 
Yksi "oire" on muuten oireettomuus. Tai onhan mulla siis väsymys ja kylmä, mutta kun tässä n. 8kk on ollut aina menkkoja ennen todella arat ja kipeät rinnat ja olen sen olettanut johtuvan raskaudesta koska sitö ennen sitä ei ollut. Ja siis rinnat ja nännit olleet todella kipeät. Nyt ei. Ja aiemmin on ollut todella kovaa menkkakipua ja senkin olen luullut tarkoittavan raskautta. Nyt sitäkään ei ole. Tai tänään oli hetkellisesti ja todella pienesti. Yleensä ollut tässä vaiheessa jo kunnolla jomotusta. Olisi jo aikakin. ♡
 
Bettinah, mulla on hei ihan sama tää tietynlainen oireettomuus just noissa menkkajomotuksissa joita on ennen ollut just jatkuvasti oviksen jälkeen aina menkkoihin asti kun en oo raskautunut! Ja aina luulin niitä että nyt tärppäs... Mutta nyt ei oo sellasta jomotusta ollut kuin oviksen aikana muutaman päivän ja sitten ne katosi. Tää painontunne on kanssa ihan uusi nyt ja muistuttaa hyvin vahvasti esikosien alkuraskaudesta. Ja menin hölmöläinen taas gogolettamaan ja monilla on ollut ennen plussaa jo just painon tunnetta kohdussa. Ja tää jomotus mitä mulla on tänään ollut niin liittyy tohon painentunteeseen, vaikee selittää, mut just ihan erilainen jomotus mitä ennen ollut. Tuun vaan hulluks. Mut mä oon kyl asennoitunut silti siihen että en oo kuitenkaan raskaana. Tai yritän asennoitua siihen. Helpompi niin, vaikka tottakai petyn jos en ole. Mut hei nyt odotan rauhallisin mielin sunnuntai aamuun ja sit testaan. Ja kun mies tosiaan piilotti testitkin niin uskokaa tai älkää niin tuli heti rauhallisempi ja levollisempi mielikin kun ei tartte stressata että siellä ne vaan odottaa testaamista...! :ROFLMAO:

Niin ja sitten muita oireita: alkaa itkettää ihan yllättäen liikuttavat asiat jotka ei normaalisti niin vahvasti saa reagoimaan. Tulee ihan puskista se itkuherkkyys. Ja lisääntyny valkkari. Ja kohdunsuutakin oon kokeillut tässä kierrossa oviksesta alkaen ihan mielenkiinnosta ja nyt se on aivan kivikova ja visusti kiinni, niinkun ainakin alkuraskaudessa kuuluu olla, mut en tiiä millanen se mulla normaalisti sitten taas olis. Ja tänään huomasin että nännien alue ja nännit on muuttunu ruskeiksi. No ehkä nekin tekee näin normaalistikin tässä vaiheessa kiertoa. Ja finnejäkin ilmaantunut nyt jo naamaan. Ja siis mulla on vielä viikko aikaa menkkoihin. Plaah. Liikaa oireita ja asioita jotka kuitenkin täsmäis raskauteen. Mutta silti en vaan uskalla uskoa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Oooh, täällähän on alkanut tapahtua. Onnittelut plussasta Sheldon! Ja peukut pystyssä testailua odottaville <3 !!

Mulla on itelläni ovis ollut tässä alkuviikosta (CB digillä todettu). Yllätyin tosin vähän, että oli näin varhain; kp1 kun oli vasta 1.1. No mutta jokatapauksessa talletuksia on tehty päivittäin lauantaista lähtien. Yritän malttaa mieleni ja odottaa siihen, että menkat alkaa/on myöhässä ja sitten vasta edes ajatella koko asiaa (uusi kierto/raskautuminen).

Olen tässä tänään yrittänyt selvittää netin avulla, että millainen peitonheiluttelutiheys on ihanteellinen raskautumisen kannalta. Selvyyttä en oikein ole saanut. Ilmeiseti optimaalisin tahti olisi pupuilu joka toinen päivä. Ensi kierrossa sitten :p
 
Mahdollisesti tyhmä kysymys, Mutta miten sen kohdunsuun tunnistaa? Siis joo ymmärrä miten testaan mutta en tajua silti :D

Meillä kyllä kuulostaa hyvin samoilta oireet. Voi kun Hattarah tehtäisiin molemmat plussat tällä viikolla!
 
Viime yönä heräsin kun vatsassa oli outo tunne. Siis ei ihan menkkamainen mutta jotain sinne päin. En edes muista hyvin enää. Ja jossain vaiheessa olin ihan varma että nyt ne menkat alkoi, mutta ilmeisesti oli jotain valkovuotoa...? Ja nyt kun tässä istun ja valmistaudun töihin, niin olo on tosi paha. Siis hieman jopa oksettaa. Mutta mitä jos menkat silti alkaa? Olen ihan varma taas että ne kuitenkin alkaa nyt tänään tai huomenna.. Toivon silti parasta, mutta parempi niin että mietin että ne alkaa niin ei ole niin iso pettymys.
 

Yhteistyössä