Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Mäkin luulin et menkat alkais tänään ku pyyhkies tuli verta,laitoin vielä siteen ja valmistauduin vuotoon.mut eipä oo vielä näkyny :) voihan se toki olla et tulee parin päivän päästä mut rupesin miettii ni oisko ihan hullua aatella et ois kiinnitymisvuotoo ym? Menkät pitäs alkaa abaut 5 päivän sisällä (mikäli tulee edes lähelläkään ajallaan). Mut mulla hirveen kylmä ja väsy ollu muutaman päivän. Lämpö oli vähä päälle 37 mikä on mulle normii selvästi enemmän (n) hmmmm....

Su ja ti r-testit ihan selviä negoja.
 
Huomenta naiset,

Nyt tulee omanapainen päivitys koska olen ihan sekaisin. Eli tosiaan ovis oli tikkujen mukaan viikko menkkojen lopun jälkeen :eek: mutta nyt tullut paljon limaa.. erikoista. No maanantaina mulla alkoi kipu oikeassa tississä, siis pistävä kipu. Joka sit ajan kanssa muuttui kuin olisi maitoa noussut :eek: edelleen siis kipeä. Ja jos koskee edes hellästi niin sattuu ja paljon. No olen sitten koittanut et tuleeko sieltä tosissaan maitoa.. no eilen sitten tuli jotain paksua keltaista :eek: ja sitä tuli paljon! Se kipu helpotti vähän ja tissi ei ollut niin pinkeä enää. Mutta sitten taas tuli se tunne kuin maito nousisi. Ja jopa suihkussa käynti sattui. Eilen myös nousi kuume. En ymmärrä mitä tämä on. Tänään meen lääkärille tän asian takia. Saas nähdä mitä siellä sanotaan.

Ja nyt siis kp 17 / 30-35 mutta oviksesta tikkujen mukaan 7 päivää.
 
Terkkari kysyi että olenko raskaana.. sanoin etten tiedä, mutta lopulta päädyttiin tulokseen että mulla on rintatulehdus :eek: ei mikään ihme että sattuu. Silti vähän outoa et mistä se nyt sitten paukkasi päälle. :/ no nyt sitten levätään kotona
 
Terkkari kysyi että olenko raskaana.. sanoin etten tiedä, mutta lopulta päädyttiin tulokseen että mulla on rintatulehdus :eek: ei mikään ihme että sattuu. Silti vähän outoa et mistä se nyt sitten paukkasi päälle. :/ no nyt sitten levätään kotona
 
Mä taas ihmettelen näitä outoja menkkoja... kai sitä on vaan keho ni sekasin sen km jälkeen. Side mulla ollu koko aika mut eipä sitä oo tarvinu kertaakaan vaihtaa . Pyyhkiessä tulee vaan ihan vähän eikä ees joka kerta. On kyllä hyvin niukat jos ne näin jatkuu :D tietty saattaahan se parin päivän päästä yltyäkkin...mut ei biimekuun menkat mun muistin mukaan tälläaet ollu?!
 
Täällä alkoi tänään menkat. Tai siis kunnolla ei vielä vuoda, vaan tuhruttelee, mutta siitä se yön aikana tai viimeistään huomenna alkaa kunnon vuoto. Arvasin kyllä, että tästä(kään) kierrosta ei tärppää. Lääkärin soittoaikaankin on vielä piitkä aika... Saispa pian vähän vauhtia tähän touhuun.
 
Mun mielestä jotenkin tämä rintatulehdus on jotain muuta. Tai siis kun kuume oli vain yhden yön ja mulla flunssaa joten kuume voi liittyä myös siihen. Ja kun se tuntui aivan siltä että maito olisi noussut rintaan. Ja kun sain sen paksun keltaisen nesteen pois rinnasta ja menin lämpimään suihkuun niin tuntui kun maito olisi taas noussut takaisin.. Pyysin kuitenkin varmuuden vuoksi lääkkeet jotka sopii myös raskauden aikana. Kuvotusta on esiintynyt silloin tällöin. Mutta pelkään että tämä kaikki oon taas vaan siksi kun toivon niin kovasti :( ajattelin hakea ensi viikon perjantaina testin. Testata sitten lauantaina. Silloin kp 25 mutta kun ovis ilmeisesti oli aiemmin niin silloin siitäkin on se 2vkoa mennyt.
 
Bettinah, onpa erikoista - mutta tietenkin hyvä, että löytyi lääkitys, josta ei ole haittaa mahdolliselle raskaudelle.

Nessu87: mulla on ollut kanssa km jälkeen hyvin poikkeuksellisia kuukautisia; tosi runsaita ja ihan mitättömiä. Kai sitä keho voi olla km jälkeen vähän sekaisin tavalla ja toisella..?

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille <3 Samassa veneessä ollaan...

Pushka: voin joo poistaa sut nyt listalta.. Toivottavasti yritystauko tuottaa kaipaamasi tuloksen on se sitten mielenrauha, stressittömyys tai plussa ;) Tervetuloa takaisin "listoille" sitten jos/kun siltä tuntuu - ja jos tarvettta edes on <3
 
Huhhuh nyt sitten tiedä yhtään mikä mun kropalla on meneillään. Tänään kp 27/28 (eka yk keskenmenon jälkeen) tuntu niin selkeitä ovioireita että juu u... No sitten tuossa äsken ihan piruuttani tein ovulaatio testin parin tunnin pidätyksellä ja tulokseksi sain kirkaan punaisen viivan, jopa tummempi kuin kontrolli viiva. Olin et häh?! Ja olihan sitten pakko se r-testi tehdä perään ja se näytti haamua... Verikokeista on nyt 4 pv ja silloin arvot oli 34. No hommailtiin ihan varuiksi, kattoo nyt jos ei menkat ala kahden viikon päästä niin sitten lentää montakin perkelettä :mad:Alkaa mennä hermot tähän kroppaan...
 
Tänään kp 29/28-30 Menkkoja odotan alkavaks. Sen yhden testin jälkeen, joka oli mikälie hairahus, oon tehny 2 negaa. Jotenki vaan ollu olo semmonen, et olis tärppi käyny. Mut vissiin taas oman mielikuvituksen tuotetta. Että ottaa päähän!!!! :(
 
Hantta81 mitä jos onkin niin että oisitkin raskaana, mut hcg vaan nousee vähän hitaammin ja ei sen takia vielä näy testeissä plussana? Eikö niitä tapaksia ole, että testi näyttää plussaa vasta monen päivän tai viikon päästä menkkojen alkamis päivästä plussaa? :)
 
Hei, tulin ilmoittamaan että eiköhän mun nyt voi jo plussanneisiin siirtää:). viime viikolla digissä 2-3 ja pitäisi tänään käydä vielä varmaan ostamassa vielä yksi, nyt pitäisi näkyä 3+. Jännittää:D. Varasin ultrankin viikon päähän, eiköhän 6+5 pitäisi jo näkyä onko tuolla elämää vai ei. Pelottaa ihan hirveästi ultra kun viime kerralla lopputulema oli mitä oli:(. Oireet on ilmavaivat, ja turvottelu, kylmä/kuuma olot ja ehkä nyt lievästi alkanut ja lisääntynyt kuvotus. Jäätävä väsymys ei onneksi ole vielä ainakaan iskenyt, se oli edellisessä raskaudessa aivan kamalaa.

Paljon plussatuulia tänne:love:(y). Tulkaahan perässä.
 
Piti pitää taukoa, ja pidettiinkin. Vaan nyt lomalle unohtui ottaa kumit mukaan, ja, no... Pääsee varmaan jännittämään loppukiertoa. Ikävä kyllä. Ei kyllä olisi paras mahdollinen sauma, enkä välittäisi nyt jännittää tätä asiaa kun pitäisi keskittyä muihin asioihin. Mutta toisaalta näiden keskenmenojen jälkeen ei kyllä varmastikaan harmittaisi, jos vauva ilmoittaisi tulostaan...

Vaikka tämä on kyllä ollut niin outo kierto, ettei oviksesta tietoa.

Viime km (kaavinta) jälkeen ensimmäiset menkat alkoivat kp 29 ja olivat todella runsaat. Siinä kierrossa heti kaavinnan jälkeen en tainnut ovuloida ollenkaan. Viime kiertoa en pahemmin seurannut, menkat alkoivat kp 28 ja olivat normaalit, oviksesta ei varmuutta mutta veikkaan sen olleen kp 15 tienoilla.

Yleensä olen ovuloinut kp 14-16 ja ennen keskenmenoja ja yrityksen aloittamista kiertoni oli tyypillisesti noin 28-31. Ovulaatio on yleensä ollut selvästi havaittavissa limoista.

Tässä kierrossa ovilimoja on tullut tasan vain yhtenä päivänä, jo kp 10, eli aikaisemmin kuin yhdessäkään aiemmassa kierrossa... Tänään kp 13. Pitäisiköhän tässä nyt odotella aikaisia menkkoja, jos ovis yhtäkkiä on ollut noin aikaisin?
 
Iinaalisa ootko tehnyt testiä?

Mä tein tänään kun nyt olis se 2vkoa mahdollisesta ovulaatiosta. Vatsa taas sekaisin. Mutta no...puhdas negahan se. Nyt siis vasta kp 22/30-35. Mutta ovia tuli aiemmin kuin aiemmin. Saa nähdä. :) testaan toisen vasta viikon päästä. Eli kun kierron mukaan niiden pitäisi alkaa.
 
Testi näyttää haamuinta haamu, tiedä sitten onko jokin viivan paikka. Mistä tuollaiset erottaa? Viikko sitten verikokeissa hcg oli vain 34, että luulisi sen jo olevan lähempänä 5. Jos tuo täti ei tule käymään kahden viikon aikana niin jännäks jää (n)
 
Heippa. Eilen oli tuskaisen kauan odotettu kontrolliultra. Masussa köllöttelee täysin oikean kokoinen ja ikäinen rakkauspakkaus kuin mitä ovulaatiostakin lasketaan :love::love::love: Vahva syke jota kuunneltiin kaiuttimista. Elämäni yksi kauneimmista kuulemistani äänistä :love: siitä toisesta kaksosista ei enää näkynyt jälkeäkään joten se on todennäköisesti ollut tuulimuna koska on niin nopeasti surkastunut pois jälkiä jättämättä. Tällä hetkellä raskaus on siis niin hyvin kuin tässä kohtaa voi vaan olla. Viikkoja tänään siis kasassa 7+6. On tää niin uskomatonta kaiken tän kokeman jälkeen ja nyt vihdoin voin huokasta helpotuksesta ja alkaa todella nauttia tästä raskaudesta! :love:

Tulkaahan pian perässä!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Sheldon
Plääh, alkaa kärsivällisyys loppua mun kohdalla.
Kp 34/28 keskenmenon jälkeen, 5 viikkoa kkm'sta ja menkat ei oo vieläkään alkaneet. Viikko ja 4 päivää sitten verikokeisa hcg oli vain 34, mutta r-testit ei vieläkään näytä negaa... No tällä viikolla uudestaa verikokeisiin tsekkaamaa hcg arvot (n)
 
o0o
iinaalisa: on todella yleistä että keskenmenon jälkeen seuraavat kuukautiset alkavat normaalikiertoa myöhemmin esim. 6-7 viikon päästä. Oliko se jopa niin, että keskiarvo tuolle seuraavan kierron alkamiselle oli tuo 6 viikkoa?
 
iinaalisa: on todella yleistä että keskenmenon jälkeen seuraavat kuukautiset alkavat normaalikiertoa myöhemmin esim. 6-7 viikon päästä. Oliko se jopa niin, että keskiarvo tuolle seuraavan kierron alkamiselle oli tuo 6 viikkoa?
Joo, mulle silloin sairaalassa sanottiin että 4-5 viikon jälkeen yleensä alkaa menkat, mutta saattaa mennä enemmänkin aikaa. Enempi tuota hcg'tä ihmettelen :) Luulin vain että 34'stä laskisi kahdessa viikossa lähemmäs 5, mutta ihmiskroppa on mysteeri.
 
Täällä taas elämä heitellyt. Raskaita aikoja eletty.

Nyt elellään kp 27/30-35. Normi kierto on 30päivää mutta viimeksi oli 35. Silloin tällöin pahoinvointia mut sitä on ollut muutoinkin. Vessassa ehkä juoksen useammin mutta en osaa siihenkään sanoa mitään. Eli ei periaatteessa mitään tuntemuksia. Mutta mulla yleensä ollut ja aina ne menkat tulleet. Pe testaan jos ei menkkoja kuulu.
 
Mulla tällä viikol pitäs tulla ovis, jos tulee.. on vaan semmonen fiilis ollu et tuskinpa tästäkään kiertost natsaa. Toki parhaan mukaan yritämme... Greippiä ja greippi mehuja oon litkiny viime päivinä,kun kerran siitä pitäs limoihin jotain apua olla. Eilen mietin et tässä ollaan melkeen pian vuosi yritystä takana (kesäkuusta) mihin toki sisälltyy se yks km :eek:

mut oon nyt kuitenkin päättäny et ennen kesää aijon sen uuden plussan saada ja se raskaus saa sitten luvan mennä loppuun asti ;) :D
 

Yhteistyössä