Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

Saisiko liittyä joukkoon? Eilen plussattu dpo 11 ja tänään varmistettu normisti ja digillä. Laskettuaika oviksen mukaan 20.12. Vähän jännittää, osa muistaa mut varmasti tuolta kuumeilupinosta. Tämä on siis 7. raskaus, meillä on 2 ihanaa tyttöä ennestään, jotka ovat syntyneet 08&09. Kierrukka poistettiin 7/2011 ja tulin samantien raskaaksi, laskettuaika olisi ollut huomenna, mutta sykkeet loppui rv 10. Tulin uudestaan raskaaksi samantien, mutta taas loppui sykkeet rv 8. Molemmissa viimeisemmissä raskauksissa riesana oli ihan alusta asti hematooma, jonka kanssa elo oli yhtä tuskaa. Onnistuneissa raskauksissa mulla on ollut apuna kortisoni ja epäonnistuneissa 4:ssä ei. Nyt olen syönyt kortisonia ovulaatiosta asti, tänään aloin pistämään klexanea. Sitä mulla ei ole aikaisemmissa raskauksissa ollut apuna, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että nyt pistetään kaikki avut kehiin. Iltaisin jatketaan sitten lugestronilla. Kunnon cocktail :) Kaikkemme yritämme, koska tähän raskauteen jää meidän kolmosen yritys kävi miten kävi tämän kanssa. Toivotaan siis parasta :)

Kunnallinen lääkäri, joka hoisi mua viimeisen hematoomaraskauden aikana, hoisi mut kaavintaan samana päivänä, kun istukkaa oli viimeksi jäänyt ja teetti meille kromosoni ja keliakia-tutkimukset vaikkei ollut vielä 3:a perättäistä km:a, tarjosi mulle suureksi yllätykseksi tänään varhaisultraa. Soittelin gynenpolille viime viikolla, kun vasenta munasarjaa vihlonut viime raskaudesta lähtien. Tänään lääkäri soitti ja kun kerroin plussauksesta, tarjosi mahdollisuutta tulla ultraan heti, kun vaan sykkeet näkyisi eli 30.4. Aika huippu lääkäri!!

malttamaton&hippunen
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sanle
Tervetuloa malttamaton!! :hug:
paljon onnea plussasta ja toivotaan että tämä kaveri pysyy matkassa loppuun asti!

Mulla olluilkeen tuntusia suppareita koko illan ja kohtu välillä ihan kovana,niin että sattuu. Toivottavasti kuuluu asiaan ja kohtu vaan kasvaa ja venyy,siitä nämä kivut. Ajattelin vielä huomisen koittaa olla töissä,mutta jos samanlaista hissuttelua ja varoen oloa kuin tämä päivä,taidan jäädä saikulle. ei kuitenkaan ihan helpommasta päästä tämä pph:n työ ja kun on vielä 5 lasta hoidossa,joista yks vaipoilla ja kaikkia saa auttaa enemmän ja vähemmän pukemisessa. :| Tykkään kyllä työstäni tosi paljon,mutta ei uskalla riskeerata mitään!

Nyt odottelemaan miestä töistä,niin pääsee nukkumaan!

kaktuspiikki 18+3
 
kaktuspiikki: kiitos vaan, mutta taisi tämä onni loppua ennen kuin edes kunnolla alkoi eli pitihän sitä vielä yksi testi tehdä ja tämän aamuinen oli vähän haaleampi kuin eilinen :'( eli taitaapa jäädä kemialliseksi. Tiedän, että hcg pitäisi tuplaantua joka toinen päivä ja siksi ei kannattaisi testata joka päivä, mutta jotenkin olin niin innoissani, kun se dpo 12 testi oli niin vahva, että halusin lisää hyvää tunnetta ja testasin. Jos ja kun vuoto tästä alkaa, niin siihen jää meidän kolmosen yritys. En mä kestä tälläistä piinaa 40 vkoa, meinasin jo eilen tulla hulluksi, kun koko päivän ravasin vessassa tsekkaamassa tuleeko vuotoa, en uskaltanut nostella tyttöjä enkä tehdä kunnon treeniä kahvakuulassa. Oli niin hyvä luotto tähän raskauteen ja nyt tuntuu, että matto olisi vedetty jalkojen alta...
 
Malttamaton voi ei, tsemppiä. Ehkäpä tässä myöhemmin tulee vahvempia viivoja. Toivon ainakin näin kovin suuresti. Pakko sanoa että mä en kans tiedä jaksanko tätä samanlaista rumbaa uudestaan kun tästä raskaudesta ei voi nauttia, koko ajan hysteerisesti vessassa tarkistaa onko vuotoa vai ei. Ehkä sitä vielä jaksaa kolmannen kerran yrittää jos tämä raskaus ei onnistu loppuun asti.

).( vieläkään en ole saanut sydänääniä kuulumaan ja alankin epäillä että eipä taida olla elämää tuolla masussa ollenkaan esikoisesta tosiaan kuulin äänet jo 8+ lopulla, siitä on oikein äänitykset koneella... No pariviikkoa ja sitten se selviää, sitä ennen en ultraan mene... mutta varaudun pahimpaan eipä ehkä sitten tunnu niin pahalta kun totuus selviää.

ipna 10+0 poks
 
malttamaton :hug: ehkäpä tosiaan se viiva voi vielä vahvistua! Toivotaan ainakin!

ipna elähän vielä heitä kirvestä kaivoon! voihan olla että sulla on istukka tällä kertaa edessä ja se haittaa äänien kuulumista! Eihän ne kaikki raskaudet mene just niin kuin edelliset. Minä sain äänet kuulumaan vasta rv14+,siinä kerkesi kerran jos toisenkin panikoida. Onnes neuvolassa kuuluivat sitten hyvin niin helpotti ja osasin kotoa etsiä samasta kohdasta. Mulla ei edes ekassa neuvolassa rv8+2 ruettu kuuntelemaan kun terkka sanoi ettei kuulu kuitenkaan vielä. Mulla siis istukka edessä tällä kertaa.
tsemppiä piinailuun!
 
Kaktuspiikki esikoisestakin istukka oli edessä ja silti kuului... mutta joo eihän nämä raskaudet mene aina samalla tavalla. Jontenkin kun on keskenmeno takana niin ei tietää että kaikki voi mennä pieleen ja sitä ei osaa vaan nauttia ja luottaa että kaikki on kunnossa. Ehkä tämä on vaan tapa suojella itseään...
 
HELLOU!

Elossa ollaan... :D En vaan oo saanut aikaseksi taas tänne kirjoitella. Laiskimus. :)

malttamaton, älä vielä luovuta. :hug:

ipna mulla kuului neuvolassakin sydänäänet ekan kerran vasta joskus rv 15 ehkä. Et älä huoli!

Täällä voidaan paksusti. =)
EM & herra hakkarainen rv 22+1
 
Hei te kotidopplerin käyttäjät: voiko vauvan liikkeet kuulua siihen vai onko se suolistosta kuuluvaa kohinaa? Kuuluu vaan oikealta puolelta ja ajoittain, ei edes joka kerta kun yritän ääniä kuunnella. Itsekseni tässä vaan mietin.
 
johnu Kyllä meilläkin potkut kuuluu selvästi. Ihan kunnon poksutuksia kuuluu. :)

Hirvee hulina nyt häitä suunnitellessa, kolme kuukautta enää!!! Hui. :D Tänään kävin tilaamassa hääkakun perhetutulta. Viis kerroksinen kakku saadaan, siinähän syödään sitten. :D

Onko muita naimisiin menijöitä nyt kesällä? Meillä tämmöset aika ex tempore häät kun ollaan puhuttu niistä jo kauan ja sitte vasta tammikuussa päätettiin että nyt mennään kesällä. Ja hyvinhä kaikki on hoitunu vaikka aikaa on vähän. Ei mennä kirkossa naimisiin vaan vihkipaikalla nii ei tarvii sitä kirkkoakaan varata. :) Ja sitten tää pikkunen ilmotti tulostaan niin se vaikeutti oikeestaa vaan hääpuvun suunnittelua. :D ja pienet häät meillä niin ei sen puoleen tarvii hirveitä valmisteluja.

Riikka&Niisku 17+2
 
  • Tykkää
Reactions: kaktuspiikki
Onko muita naimisiin menijöitä nyt kesällä? Meillä tämmöset aika ex tempore häät kun ollaan puhuttu niistä jo kauan ja sitte vasta tammikuussa päätettiin että nyt mennään kesällä. Ja hyvinhä kaikki on hoitunu vaikka aikaa on vähän. Ei mennä kirkossa naimisiin vaan vihkipaikalla nii ei tarvii sitä kirkkoakaan varata. :) Ja sitten tää pikkunen ilmotti tulostaan niin se vaikeutti oikeestaa vaan hääpuvun suunnittelua. :D ja pienet häät meillä niin ei sen puoleen tarvii hirveitä valmisteluja.
Täällä myös mennään naimisiin, mutta hääjuhlia ei tule (mennään vaa maistraattiin ja sit siit syömään & ehkä leffaan). Ei ole nyt varaa, kaikki rahat pitää laittaa säästöön vauvaa varten. :)

Päätettiin, että uusitaan sitten vihkivala 10-vuoden kuluttua ja silloin pidetää hääjuhlat. :heart:
 
Moi!
Mahtuisko tänne mukaan, eli km oli 12/11 ja nyt ois sit testattu plussa ja LA saattas olla 20.12. Varasin varhaisultran ja ekan neuvolan, ja jotenkin tuli ihan kauhee olo, kun viimeksi kun neuvolan varasin, niin jouduinkin seuraavalla viikolla sitä perumaan... Mutta jotenkin tässä on vaan kestettävä. Milloin teillä muilla on mieli rauhottunu iloitsemaan uudesta raskaudesta?

La 20.12 mame31 32v km 12/11
 
Hei mame31 ja tervetuloa!
Varovainen onnittelu plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!
jaa,vai millon mieli rauhottunu...mulla ei ainakaan vielä! meillä kun on toi rakenneultra sellanen mitä jännätään,viimeks siinä narahettiin! viikko vielä aikaa,jospa osaisivat sitten sanoa miten edetään!
Haluisin jo niin hehkuttaa ja olla onnellinen,mutta ei uskalla! Vauva potkii ja möyrii kovasta,päivä päivältä tulee konkreettisemmaksi tämä pikku ihminen,mutta en silti uskalla iloita! Mitään ei olla vielä hankittu,vain meidän perheet tietää raskaudesta ja heitäkin kielletty ostamasta mitään! Hekään ei uskalla pahemmin iloita,vaikka tietävät kuinka odotettu ja toivottu tämä vauva olisi.

äh,tulihan taas avautuminen! :D
Mutta siis tervetuloa piinailemaan ja odottelemaan! :wave:

kaktuspiikki 18+5
 
Onnittelut malttamattomalle ja mame31:lle! Tarrasukkia matkaan!

malttamaton: Jokainen raskaus on erilainen, joten yritä olla analysoimatta liikaa... tosi vaikeaa varmasti kun vastoinkäymisiä ollut yli oman osan. Kyllä me muut ainakin uskotaan, että raskaana oot! :) Ootko muuten digillä vielä testannut?

).( Veriseula ei hälyyttänyt. Masun alaosassa on parina viime päivänä tuntunut sisäpuolelta tulevaa tökkimistä... liekö sitten pikkuinen vai vain ilmaa. :) Kätilön mukaan istukka on taas edessä, mutta ylhäällä.

Ensi viikon lopussa meen neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Sen jälkeen kertonen töissä... työpäiviäkään (63pvää) ei niin hirveästi ole, jos huomioidaan kesälomat ja muut pitämättömät vapaat... :)

unelma kolme & murunen 13+5
 
Tervehdys! Ilmoittautuisin mukaan tänne ketjuun, kun tuntuu tällä hetkellä tuo teema omimmalta. Tosiyllätys plussa testattu eilen ja tänään vahvistuneena. Ja laskettu aika ilmeisesti sama kuin Malttamattomalla ja Mamella 20.12.

Meidän tarina on sellainen, että plussasin tuossa helmikuussa ja odottelimme lokavauvaa aina RV 9 asti, kunnes huomattiin että pieni oli kuollut jo rv 7+4. Oireet kuitenkin jatkuivat ihan loppuun asti, kärsin ihan älyttömästä pahoinvoinnista. Kaavintaan pääsin heti (15.3.) ja kaikki sujui hyvin, jälkitarkastusta myöten. Gyne suositteli pitämään kolme kuukautta taukoa yrityksessä.

No kuinkas sitten kävikään... Seksiä meillä on ollut tasan kerran, eikä osattu sitten varoa (jotenkin hävettää, kun yli 30 on ikää mittarissa, ja suhtautuminen kuin teini-ikäisellä...) Esikoista kun tehtiin 9 kk ja muutenkin heti keskenmenon jälkeen olin varma ettei hormoonitoiminta ole käynnistynyt jne. Nyt sitten pyörryin töissä torstaina ja sen innoittamana testasin "jos kuitenkin". Ja kyllä vaan, uusi kyytiläinen on saatu matkaan yhdestä laakista, tuntuu uskomattomalta, mutta myös hienolta! Myöhemmin olen netistä viisastunut tämän hormonitoiminnan alkamisen ja muun suhteen...

Tietääkö joku onko näissä heti keskenmenon jälkeen alkaneissa raskauksissa keskenmenoriski suurempi? Mulla on nyt ollut näitä repäisykipuja, joita ei aiemmissa alkuraskauksissa ollut.

Tiedot olisi: La 20.12 Kieloirmeli 31v kkm 03/12, 2. lapsi

Aion suhtautua tähän uuteen raskauteen positiivisin mielin ja pelkäämättä, eihän asiat siitä parane, että pelkää. Meillä kkm-alkiosta otettiin myös koepala, joten saadaan ehkä tietää mikä oli keskenmenon syy. En ole uskaltanut edes soittaa tuloksia.

Mutta mukavaa viikonloppua nyt ensialkuun kaikille! Hienoja viikkomääriä teillä on!
 
Tervetuloa uusille ja tsemppiä matkaan :flower:

Tänään poksuu 11+0, JEE! Sydänääniä kuunneltu jälleen tänään :heart: Viikon päästä np-ultra, jännää. Tiistaina olin veriseulannoissa. Meillä päin ilmoitetaan vain poikkeavasta arvosta ja pari viikkoa joutuu jännäämään tuleeko puhelua vai ei.

idylli 11+0
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985

Yhteistyössä