Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

Rakenneultrassa oli kaikki hyvin! :) Tyttölupaus saatiin! :heart: Mitat oli hyvät ja painoarvioks 366 grammaa.. :)
En oo aiemmin ehtiny käydä kuulumisia päivittelemässä, kun vietettiin juhannus mökillä ja ollut muutenkin kauheesti muuta tekemistä, joten pahoittelen, että jouduitte täällä mua huhuilemaan.. :)

Ja ihanaa, että siellä ipnallakin on ultrassa ollut kaikki hyvin! :)

Tervetuloa Tuuliannaliina! :wave:

Nellielli ja pötkö 21+1
 
Rakenneultrassa käyty ja vauvalla oli kaikki erinomaisesti. Painoarvio oli 411 grammaa, mitat kunnossa ja muutenkin vauva terveen oloinen. Kovin kippurassa hän oli ja piti käsiään kasvojen edessä, joten emme päässeet 4D-kuvalla ihastelemaan kasvonpiirteitä. Sen sijaan haarojaan hän levitteli auliisti ja niinpä kätilö pääsi näyttämään meille kivespussin ja pippelin eli vahva poikalupaus saatiin. Tärkeintä kuitenkin on, että vauvalla oli kaikki kunnossa!

idylli 21+2 :heart:
 
Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista! :flower:

Mitäs LuvLucy kuuluu? Ajattelin vaan että onko mulla menny jotain ohi vai eikö oo vaan kirjotellu? :) Kun aluks oli aika aktiivinen täällä palstalla ja paljon luin hänen kommenttejaan.. :) Tylsää kun on nii tulee aina mietittyä tämmösiäkin.

Riikka&Niisku 28+0
 
Viikkokontrolli takana. Kanava taas vaihteeksi vähän lyhentyny viime viikosta ollen nyt 1,2cm. Näkyy elävän melkolailla toi pituus. Hippu köllii edelleen pää alaspäin jalat ja kädet oikeassa kyljessä. Painoarvio oli 1445g. Naamaansa se ei suostu näyttämään,mut munia saa kuvata rauhassa..

Tillu&Hippu 29+4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Mä taidan vihdoin uskaltautua tälle puolelle. Eilen ultrassa nähty vilkkaat sydämenlyönnit ja koko vastasi tällä kertaa päivälleen viikkoja ovulaation mukaan. Vielä en uskalla hengähtää, mutta alku on ainakin lupaava. 4. raskaus olisi aluillaan, esikoistyttö 03/10, ku 03/11 ja kkm 01/12.

Oireet on nostaneet kunnolla päätään; etoo, turvottaa, väsyttää ynnä muuta mukavaa, mutta voi että on ihanaa :LOL:

Sanniz 7+5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Idylli
P12
Kurkistan hyvin hyvin varovaisesti tänne puolelle, olisiko täällä tuttuja jopa.. en tuonne km-kokeneet pinkkaan ole pitkään aikaan kirjoitellut kun olen pitänyt palstataukoa mutta nyt vihdoin, 6 kemiallisen raskauden jälkeen olisi todella vahva plussa testissä.. varhaisultraa odotellessa, varovaisen onnellinen

P12 & pikkuinen 3+4
 
  • Tykkää
Reactions: Filuuri ja Idylli
Tervetulo Sanniz! :wave: Nyt paljon vauvaliimaa sinne päin! :)

P12 Tervetuloa sullekin! :) Mä ainakin muistan sut! Ja toivon ihan hirveesti nyt, että pikkunen pysyy matkassa!!! :heart:

Nellielli ja pötkö 21+4
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa sanniz ja P12, onnea molempien raskauksiin :)

).( eilen oli neuvola ja kaikki hyvin. Mun poikaolo vaihtui taas tyttöoloon neuvolan jälkeen: sykkeet tasan samat kun tytöistä eli 150. Paino noussut ihan hulluna, mutta ihan sama. Paha olo jatkuu koko ajan, joten herkuttelu tuo vähän hyvää oloa edes hetkeksi. Tai no, kyllä eilen vähän otti päähän, kun vedin miehen piikkiin kunnon shoppailukierroksen synttäreiden kunniaksi ja yläreidet näytti niiiiin leveältä kaikissa vaatteissa. No ei auta itku markkinoilla, itse olen itseni halunnut tähän tilaan ;) Kaveri on kylässä, jolla 2 viikon päästä La ja molemmat ihan raihnaisena lökötään sohvalla. Mua vaivaa myös nivusvihlonta+issias oikealla puolella ja paha olo, häntä vaan super iso ja ihana masu :) Ai niin, sain superihanan ja pitkän potkusarjan eilen illalla sängyssä...

malttamaton rv 15+1
 
  • Tykkää
Reactions: M1n1
Tervetuloa uusille ja paljon vauvaliimaa mukaan!! :wave:

Tillu Ihanaa että olet vielä yhdessä kasassa. :) Tsemppiä makoiluun.

ON: Tänään käyty np-ultrassa ja siellä köllötteli ihan täydellinen vauvanalku. :heart:
Niskaturvotusta oli vain 1mm. Nyt on yksi etappi taas suoritettu. Seuraavana on rakenneultra 27.08. Se ei kyllä jännitä niin paljon kuin tämän päivän np-ultra (viime syksynä jäin kiinni np-ultrassa, geneettinen keskeytys seuraavana päivänä.)

M1n1 ja toukka 11+5 (ultran mukaan 12+2)
 
:wave:

Onnea kaikille plussanneille! :flower: :heart:

Täällä totutellaan edelleen arkeen. Nökön paino laski 230g syntymäpainosta, joten syömistä tarkkaillaan. Nanilla ja rintamaidolla mennään. Imettäminen sattuu aivan stanasti. Käytän välillä rintakumia, mut sen kanssa säätäminen on niin pyllystä, et mielummin ilman sitä..
Helvetin huonolla omallatunnolla annan Nania :( :'( ..mut pakko, kun toinen vaan huutaa neljännen tissivaihtokerran jälkeen.. (karu esimerkki, mut näinkin on käyny).

Keskiviikkona on jälleen neuvola, jossa katotaan paino.. Voiku olis lähteny nousemaan : / :heart:

Noh, tänään on ollu kyl tosi hyvä päivä :) et ei saa manata :)
Oltiin eilen jopa ekaa kertaa vaunuilemassa ja Nökö tykkäs kyllä :cool: Tänään laitoin rohkeana plikkana hänet vaunuihin nukkumaan. Nukahti melkein heti ja nukkus pari tuntia, kunnes otin sisälle, kun otin ittekki pikku torkut (vartti tms.).. Erittäin pienet tosin, kun vieraat tuli : /

Eipä kai tässä muuta.. Yritän pitää tässä kaiken ohessa ittestänikin huolta, nälän tunnetta ei muuten ole, kuin aamusin, mut silti pitäs syödä ja juoda, et tulee maitoa.. Noh, kaikki toki sanoo, et kyl se siitä. Mikä toki pitää paikkansa, mut tällä hetkellä ei tunnu se lause kauheen sympaattiselta..

Anteeksi masentava teksti :) Onnea ja jaksamisia vielä odottaville :heart:

Emby^ ja Nökö 2vkoa 4pvää :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Anteeksi hiljaiseloni :ashamed:

Eilen illalla tuli vuotoa :( Tää raskaus on tähän asti menny ilman mitään vuotoja , eikä aikaisemmissakaan onnistuneissa ole ollut mitään vuotoa. Nyt siis illalla oli tullut pikkuhousunsuojallinen vanhahtavaa verta. Pyyhittäessä tuli ruskeaa tuhrua. Nyt aamulla ei ollut mitään tullut. APUA, PELOTTAA!!!

Ei kipuja, välillä ihan lievää painontunnetta alavatsalla, mutta voi olla että kuvittelen senkin. Mä niin haluisin uskoa, että tää on harmitonta, mutta on jotenkin huono fiilis tän suhteen. Jos ei mitään radikaalia tapahdu, niin ajattelin huomen aamulla pyrkiä neuvolaan. Jos yrittäis kuunnella sydänääniä. Ultrassa 9+5 kaikki oli hyvin...

zoobles 11+4
 
Emby Tsemppiä! Toivotaan, et pikkusen paino olis lähteny nousuun! :)

zoobles Hienoa, että oli vain harmitonta vuotoa! :)

Täällä olis huomenna neuvola ja pakko kysyä, kun ollu tosiaan sellasta, et polttaa vatsaa ja alaselkää samaan aikaan..ja ehkä muutaman kerran tuntunu sellasta vatsan kiristymistäkin..ja pari tuttua on sanonu, et kuulostais kyl suppareilta..kun niitäkin kai tuntee ihmiset vähä erilailla..ja sit on ollu muutamia kertoja sellasta ihmeellistä painen tunnetta..tulee mieleen, et just synnytyksessä vois olla samanlainen tunne se kun on tarve ponnistaa..mut ensikertalaisena ei tiedä miltä sekään voi tuntua, mut voisin kuvitella näin.. ja yks kaveri sano, ettei sillä oo kyl sellasia tuntemuksia ollu ku vasta synnytyksessä just.. tää on toivottavasti vaan tätä panikointia, kun ensikertalaisena ei tiedä, et mikä on normaalia ja mikä ei! :)

Nellielli ja pötkö 22+1
 
Tänään käyty neuvolassa ja olin ihan iloisesti yllättynyt, kun hemoglobiini oli hyvä (124)! Paino noussu taas (jo 8 kiloa ekasta neuvolasta)..prkl..mut minkäs sille teet! :) Ja tosiaan ne mun supistustuntemukset on tosiaan ollu supistuksia..mut ei kuulemma huolta, jos ei oo jatkuvaa..et sit jos alkaa oleen paljon tasaisesti, niin sit yhteyttä neuvolaan.. ja selkä vaivaa tosiaan..siitä sano terkkari vaan, et täytyy välillä nousta seisoon ja vähä jumppailla..juu, no mut ei se auta kun sen hetken.. mut yritetään! Ja sokerirasitukseen täytyypi mennä. Varasin sen heti..olis reilun kolmen viikon päästä sit sekin inhotus! :x

Nellielli ja pötkö 22+2
 
Tillua ja hippua tulin tsempittämään,hienoa! Hyvillä viikoilla jo meette! :)

Täälläkin poksuttiin lauantaina. Olo on ihan jees,väsyttää vaan välillä aika paljon,päikkärit saa joka päivä ottaa. Jalkoja on kans muistettava lepuuttaa,muuten turpoo nilkat.
Torstaina ois äippäpoli. Nyt taas keräillään vuorokausipissaa,se ihanuus on kahen viikon välein,onnes menee jo rutiinilla. Viimeks oli valkkarit hieman jopa laskenu,mutta neuvolassa edelleen kahella plussalla.

Hyviä vointeja vaan kaikille!

kaktuspiikki ja tyyppi 30+3
 
Tänään 34+0, enää ei pysäyteltäs vaikka rupeisikin syntymään, mutta tuskinpa tässä ainakaan seuraavaan 6vkon tarvii hätäillä, eipä nuo oo aikasemmatkaan etuajassa tulleet.

Muutenpa täällä ei ihmeitä oo. Ihan normaalia eloa pystyy vielä viettämään, maha ei hirveästi rajoita tekemisiä. Paitsi mitään reippaita ja pitkiä kävelylenkkejä ei pysty tekemään kun rupeaa repimään vatsalihaksia, mut muuten ei supistele eikä liitokset hirveästi vaivaa. Aamuisin kyllä kipuilevat ja liikkeelle lähdössä mutta ei muuten.

Pari päivää sitten siirrettiin nuorempi poika nukkumaan isoveljen huoneeseen, niin nyt pitäs ruveta pinnasänkyä suunnittelemaan meijän makkariin. Muutenpa tässä ei vauvantuloa tarvihe valmistellakaan enää, mitä nyt vaununkoppa pitäs vaihtaa ratasistuimen tilalle.

Sanle ja masukki 34+0
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli ja nellielli
Ensimmäistä kertaa uskallan edes kurkata tähän ketjuun! :heart:
Meille syntyi 7.4.2011 napanuorapuristumaan menehtynyt tyttö-vauva rv 20 ja sen jälkeen ollaan yritetty raskautta. Maaliskuussa 2012 ultratessa löytyi raskauden yritys, mutta se meni viikossa kesken.
Ylläri oli siis tehdä juhannuksen alla testi ja todeta siinä kaksi vahvaa viivaa! Viikkoja todennäköisesti noin 6++ mutta huomenna varhaisultrassa nähdään onko sielä ketään kotonakaan.
Mä olen hirmu skeptinen, mutta toiveikaiskin toki. Olisihan se jännittävää aloittaa koko vauvaelämä uudelleen kahden, jo teini-ikään päässeen vauvelin jälkeen ;)

Onnea odotuksiinne!
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Missa-76 Tsemppiä kauheesti! Nyt paljon tarrasukkia vauvalle! :heart:

Täällä ollaan sairaslomalla alaselän takia, mutta onneks ei tälleen kotona vaivaa kauheesti. Lähinnä vaan kun istuu kauan. Et töissäkin kun joutuu istuun sen 8 tuntia koneella ja päälle viä bussimatkoja sen pari tuntia, niin kyl siinä oli selkä kovilla. Nyt siis vaan lomaillaan ja sit meen kolmeks päivää töihin ennen kun alkaa virallinen kesäloma! :)

Nellielli ja pötkö 22+5
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli

Yhteistyössä