Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

Mitämitämitä??!!!!! :eek: Meitsi on tässä reilun vuorokauden ollut poissa koneelta, niin 3 viestiä tänä aikana ja kaks vielä samalta tyypiltä (kiitos Repa-hani että yrität pitää täällä juttua yllä :hug: )!!! Huopatossutehtaan meininkiä... :( höh.

Repa meillä kyllä äippäpolilta tulee kutsu kotiin, mutta tämä pilipaliultra, joka tehdään perhesuunnitteluneuvolassa, pitää varata itse puhelintunnilla. Voi vitsi, sä pääset jo kohta np-ultraan, pari päivää vielä =) Ja usko pois, kaikki on priimasti siellä massussa :heart: Ihanaa, sitten voit jo vähän relata, kun on todettu oikein kunnolla luodaten, että kaikki on kunnossa :hug: Ja vielä kerran, usko pois, kyllä niin on!!!!!!!!! Joo ja tiiän kyllä että helppo ei ole luottaa... mulla tulee tippa linssiin kun ajattelenkin ultraan menoa, oli viimeksi sen verran karu homma :'( eka saan nyt pelätä että löytyykö sieltä elämää siinä pilipali-ultrassa ja jos näin on, niin sitten se kauhun paikka np-ultra missä viimeksi kosahti :'( Voi vee, ei pidä nyt ajatella sitä taas vaihteeksi...

Vimpula tosi hyvä että lääkkeet toimii! :hug: Aika hurjissa lukemissa ovat tainneet olla! Varmasti on jo eroa oloissa kun tippuu paineet! Koitahan lepuutella!

Me käytiin mun porukoitten kanssa eilen shoppaamassa ihan vaan kolmistaan, piti etsiä siskontytölle syntsälahjat ja vähän muutakin pientä. Ostin itselleni sellaisen ihanan hauskan mekon, joka kyllä kätkee jos minkälaisen mahan, mutta onnistuu silti näyttämään kivalta eikä miltään teltalta :) Pitää sitä sitten käytellä ahkerasti, kun meinaa turvotusta taas jo näin hyvissä ajoin kehittää ;) Piti sitten äitille kertoa, kun se oli niin masentunut, kun etsi housuja eikä löytänyt millään (lopetti tupakan, niin on lihonut), niin lohdutin sitten, että en minäkään kohta enää mahdu mihinkään housuihin... siinä sitten tippa linssissä halailtiin keskellä Lindexiä :LOL:

Joo, kivaa viikonloppua kaikki arvon hiljaiset leidit :wave: Mun pitäis huomenna rustailla työhakemuksia että saisin niitä liikenteeseen asap, mä inhoon hakemusten tekoa, kun ei oikein tiedä miten sitä saisi erotuttua joukosta kivasti :/ Plääh, tylsää.
 
Hehkutetaan nyt tääläkin tota 9h yöunta. Mahtavuutta!! :wave: Kävin päivittämässä tota mahakuvaanikin profiiliin, tyttö koristelee mielellään äitin masua kasvoväreillä, että siitä nuo iloiset värit.

Hyvä, hyvä Repa että potkit vauhtia laiskimuksiin, mutta täällä tätä samaa supistaa, ei supista..... =)

viivin ja kaveri
 
Hiljaista juu on kuin tossutehtaalla, mutta kun tää nyt vaan on sitä pelkkää odottelua :whistle: Huomenna on vihdoin eka neuvola-aika eli ehkä koko raskaus alkaa tuntua todellisemmalta kun saa korttiin ekat merkit ;)
Täällähän on ihania sydämmentykytys uutisia :heart: ja sulosia pulloosia vatsoja :heart: sekä hienoa vatsataidetta :)
Huomista ootellessa... :wave:
 
Jee, täällä ollaan puolivälissä!!! Tuntuupa kivalta!

Ihan ekaks onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! Päivitänpä ton listan nyt samantien, ja jos en jonkun tietoja oo huomannu ni puomit pystyyn :attn: :attn: ni huomaan! Meillä keskiviikkona rakenneultra ja jännittää nyt jo ihan sikana, oon nähny niin paljon unia asiasta viime aikoina. Ootteko muut huomannu et nyt kun on raskaana ni näkee paljon enemmän unia, tai siis muistaa niitä vielä aamullakin? Mulla on melkeen joka yö kauheet seikkailut menossa unimaailmassa. Välillä ihan kauheita painajaisia ja sit välillä niin huvittavia juttuja...

Asiasta viidenteen...Yleensähän raskauden aikana sormet vähän turpoo niin ettei sormukset meinaa mahtua sormiin, ni mulle on käyny päinvastoin :( kihla-, vihki- ja kolmas sormus vasemmassa nimettömässä meinaa koko ajan tippua. En haluis lähtee niitä näin hätäseen pienentään kun jos kuitenki loppua kohti mennessä sitä turvotusta ilmenee, mut haluisin silti et ne ois sormessa kun en niitä oikeestaan koskaan sormestani pois ota, edes yöksi. Ainoat tilanteet missä otan ne hetkeks pois on jos leivon ( tosi harvoin ), teen jotain ruokaa mihin tarvii käsiä tai sit jos värjään hiukseni. Katellaan nyt sit muutama viikko mihin sunntaan sormet muotoaan muuttaa.

Mä ostin H&M:ltä mama-villapaidan, tykkään kovasti, on poolo ja sit siihen tulee rusetti rintojen alle masua korostaan. Löytyy myös netistä, tuolta: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_KLA Siinä lukee et pitkä malli, mut sen saa hyvin rypytettyy alhaalta niin ettei oo mikään teltta. Vauvalle mun oli pakko ostaa sellanen ihana 50 cm harmaa pitkähihanen paita missä lukee: MY DAD IS STRONGER THAN YOUR DAD. Mies tuntui tykkäävän siitä kovasti.
Pitäis mennä Helsinkiin kattoon äitiysvaatteita, sieltähän niitä sais paljon enemmän kun täältä Turusta. Ollaan raskaana olevan siskon kanssa menossakin joulukuun alussa ainakin IKEAan, saas nähdä jos samalla reissulla ehtis keskustaan asti.

Ens viikolla onkin jo marraskuu ja sit ei oo ku reilu puoltoista kuukautta jouluun! Miten ajoissa alatte laittaa kotiin joulujuttuja?
Mun täytyy tunnustaa et oon laittanu kotiin jo keittiön pöydän ikkunan päähän 2 vanhaa riihimäen isoa lasipurkkia joissa punaiset värivalot molemmissa ja kaulan ympärillä punavalkoruudullisesta silkkinauhasta rusetit... Ei kyllä kauheesti näy ulospäin, illalla ne on ihanat ku on pimeetä eikä keittiössä muita valoja päällä kun ne. Glögin tuoksu siihen lisäks ni ihanaa on :heart: .

Koitan illalla otta puolivälin kuvan jos saisin sen sit tonne profiiliin laitettua.

Meillä isukki ja kuopus nukkuu molemmat vielä, isukki nyt ei varmaan ennen kahta nousekaan, ajattelinki jos saisin äitini mukaan ja lähettäis käymään yhessä ihanan näkösessä sisustuskaupassa. En oo ikinä siellä käyny, mut netissä on ihanat sivut: http://www.adalmiinanhelmi.fi/ Ehittäis hyvin käymään eikä mies edes huomais et ollaan oltu poissa :)

Täällä ollaan menossa 4D-ultraan, mut vasta joulukuun puolella. Jos sit vaikka isovanhemmille antais kopiot DVD:stä joululahjaksi.

Mä ostin eilen ison köntsän naudan sisäfilettä ku aattelin et syötäis tänään kunnon pihvit valkosipulikermaperunoiden (ostin jopa kuohukermaa!) ja paholaisen kastikkeen ( punaviinikastiketta mikä maustetaan chilijauheella ja mustaherukkahyytelöllä) kanssa. Mietityttää se lihan sulaminen, muutenki kun on ongelmia vatsan toimimisen kanssa. Mut enköhän nyt kuitenki yhen pihvin pysty syömään


Nyt tuli taas niin paljon turhaa tekstiä...
Mut kun ei mitään ihmeelistä raskauteen liittyvää asiaa nyt ole, Kirpulla varmaan kaikki hyvin kun se siellä aika ajoin myllertää ja muistuttaa äitiä olemassa olollaan pikku iskuillaan ja meuhkaamisillaan


Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!!

:Ninni ja Kirppu 20+0
 
Viivin,ihku massu =)

Ja Ninni,puolessa välissä jo,kyllä aika kulkee :eek: Mutta ihana juttu :heart:
Nyt ois sellanen fiilis että vois vähän joulua laittaakkin tänä vuonna. Oon kyllä aina jotain pientä yrittänyt,mutta kun kaksistaan ollaan oltu ja mies ei oo mikään jouluintoilija,niin vähiin on jääny. Aatto ja joulupäiväkin ollaan vietetty molempien vanhempien luona. Nyt kyllä tekis mieli ostaa jotain ihania kynttilöitä ja ehkäpä joululiinakin ja semmosta pientä =)

Stoppis:Kiitos kun uskot kovasti että kaikki on hyvin,se tsemppaa ihmeesti!!! Ja samaa sanon sulle,kaikki on hyvin myös siellä tulevassa np-ultrassa,usko pois :heart:

Ylitin itseni ja leivoin eilen pitkästä aikaa...tai no oikeastaan leivoin myös viikko sitten,mutta sanotaan nyt että ylitän itseäni koko ajan kun jaksan tällälailla jo toistamiseen aktivoitua :LOL: Tein ihania rahkapiirakoita (söin kolme kerta istumalta :x ). Tänään pitäis kohta lenkkeillä ja sitten siivoilla keittiönkaappeja ja pestä pyykkiä...en muista milloin ois ollut näin paljon tarmoa... Huomenna pitäs vielä pyöräyttää suklainen hyydykekakku tiistaille,kun toivottavasti saadaan mennä kertomaan vauvauutisia myös miehen vanhemmille...

Kohta on meidän lomakin,jee!!! 9.päivä lähtään Las Palmasiin viikoksi.... Nyt pitäs vaan saada rutistettua itestään sen verran että tilais hammaslääkärin ja silmien kuntotarkastuksen (piilarireseptin uusimiseen) Oon jo myöhässä sen suhteen :ashamed:

Siitä puheen ollen :attn: Onko kellään huono näkö!!!? Kun olen kuullut että raskaanan ollessa näkö vois muuttua,pitääköhän paikkansa?? Jos meinaan pitää,ei varmaan uusia laseja kannata hankkia...

No eipä mulla muuta,hyvää sunnuntain jatkoa :wave:

Repa ja kutvonen rv10+6
 
Hellou!

Repa mulla on huono näkkö ja suunnitelmissa on että pitäis käydä näkö tarkastamassa ja kakkulat uusimassa (vähän jopa mietin et uskaltaiskohan piilareita kokeilla...) mutta jos tuo paikkansa pitää niin enpä taida kiirettä asian kanssa pitää! Jos jostain kuulet paikkansapitävyydestä niin kerro ihmeessä!!

Joulu on kyllä ihanaa aikaa kun laittelee kynttilät ja koristeet, mutta mä yleensä aika lähellä joulua niitä vasta laitan. Varmaan ei ihan kauheesti tänävuonna laiteta kun aatto ollaan ainakin poissa, riippuu miehen työvuoroista montako päivää ollaan poissa. Luultavasti jollain tapaa on töissä, mutta minä päivinä niin se jää nähtäväksi. Itehän tuo työvuorolistat tekee mutta katotaan miten laittaa niin että kaikki (kaikki 3) on tyytyväisiä. Muuten tuo vuorotyö on ihan ok, mutta jouluna ois kiva että ois vapaata!

Mitäs tänne muuta, Urmi potkii kovasti, välillä tulee oikein kova tönäisy, varmaan heittää sillon kuperkeikkaa :D Kovasti ootan keskiviikkona olevaa neuvolaa niin pääsee taas sydänääniä kuuntelemaan :heart:

Nyt syömään, palaan paremmalla ajalla!

Vinja ja Urmi 23+6 (muistaakseni :whistle: )
 
Täällä ois varattuna alkuraskauden uä ens perjantaiks. Kertokaahan viisaammat pitääkö rakon olla täys pissaa sinne mennessä? Luin tuota wiivi84:n uä kokemuksia ja pääsin jotenkin siihen käsitykseen että pitäisi. Mulla tosin pitäisi viikkoja olla sitten 7+3... :whistle:

Oon tällä hetkellä flunssassa ja yritän parhaani mukaan parannella itseäni tästä...tuntuu vaan ettei ota helpottaakseen, kun ei oikein voi ottaa mitään lääkettäkään :/

Repa on lähdössä matkalle, elikkäs oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa teille :heart: :heart: :heart: Itsellänikin on matkakuumetta havaittavissa...

tuutikki rv 6+5
 
Onpas ollut hiljaiseloa täällä....

Viivin: Ihana masu sulla. Niin kaunis ja pyöreä... =)

Ninni: Kun kerta olet Turun suunnalta, niin käy ihmeessä Liedon ilmarisissa sellaisessa paikassa kuin vanha fanny... Aivan ihania tavaroita siellä... Ja toinen on Ruskolla sellainen kuin Loviisan aitta. Se on hiukan isompi ja sielläkin mitä ihanimpia tavaroita... :heart:

(.): Mä olen aika hermoissani ollut pari päivää, kun vauva on ollut ihan ylihiljainen. Olen jo miettinyt lähtöä Tyksin äippäpolille, mutta sitten tulee muutama potku ja hikkaa... Mä en tiedä, että onko asento sellainen, ettei potkut tunnu vai mitä. Kääntynyt ei pitäisi olla ainakaan pää ylöspäin, kun hikka näkyy ja tuntuu selvästi tossa ihan häpyluun yläpuolella eli raivotarjonnassa pitäisi olla...
Perjantaina olin tytön kanssa sitten röntgenissä ja onneksi menin... Kädessä ns. greenstick-murtuma. Ei tarvinnut kipsata ja saa käyttää kättä normaalisti, mutta kuukauden päästä kontrolliin ja vielä kahden vuoden päästä uudelleen röntgeniin, ettei luu kasva virheasentoon... Siinä tapauksessa voi vaivata koko loppuiän... :( Tylsää... Mutta onneksi ei ollut mitään pahempaa... Viikonloppuun ei kuulu kummoisempia... Oltiin eilen aika myöhään kylässä ja tyttö herätti silti jo seitsemän aikaan... Mies antoi mun nukkua puoli kymmeneen, tuli kyllä tosi tarpeeseen. Mä olen koko ajan ihan väsynyt ja poikki... |O Ja hikoilen ihan koko ajan ja olen turvoksissa kuin mikäkin.... Täytyy nyt tuota pikkuisen liikelaskentaa näköjään tehdä ja saan siitäkin itselleni taas stressin aihetta. Huomenna neuvola, joten tulen kertomaan sitten kuulumiset uudelleen....

Riikkuli 34+0
 
Ai niin, ja siitä joulusta vielä... :xmas: Mä olen ihan ylijouluihminen... Mun mies aina pyörittelee päätään näille mun joulutouhuille... Mä olen jo ostanut tytöllekin lahjoja valmiiksi ja miehellekin, ettei sitten mene kerralla rahaa niin paljon... Mä rakastan poltella kynttilöitä ja juoda glögiä ja laittaa kotia joulukuntoon... =) Eli täällä on yksi jouluhöperö...
 
Toisissa paikoissa ei aleta tekeen näöntarkastusta ennenku tosta synnytyksestä on vuos kulunu,koska sit vasta hormonitasapaino alkaa vastaamaan normaalia.Itellä on päiviä,et tuntuu et nään paremmin ja sit et nään huonommin,vaihtelee...Laseja en kyl menis uusaamaan,mullaki on ohennetut linssit...ei kehtaa heittää rahoja hukkaan,ku saattaa olla et menee määritys ihan metsään.
 
Jee, tännehän on tullut juttua! =)

viivin ihana etuohjus sulla :heart: mullakin on ollut tuollainen pari kertaa, ihana!

Dullemukavaa neuvolareissua, tulehan kertomaan sitten kuulumisia :wave: (vaikka eipä tuo eka neuvola yleensä paljon konkretiaa asiaan tuo, mutta jostainhan se pitää aloittaa ;) )

Ninnille jo onnea matkaan rakenneultraan, vaikka kerkeen varmaan toivottaa vielä pariin otteeseen :) Jolusta... meillä lapset haluaa meidän ihanan pikku muovikuusen jo joulukuun alussa, joten silloin aloitellaan koristelemaan kämppää. Onneksi siihen nyt sentään on vielä vähän aikaa... valoja voi laitella vaikka jo vähän aikaisemmin, mutta ei nyt sentään ihan vielä ;) Meilläkin on muuten tänään pihviä :p Tyttöä odottaessa mulla oli oikein punaisen lihan himo ja syötiin sitten pihviä joka viikonloppu :p :LOL:

Repa kiitos tsempistä :hug: Minäkin leivoin tänään! Mustikkapiirakkaa :p Tehän pääsette kohta lämpimään, ihanaa B) täällä varmaan sataa jo lumet sillä aikaa... Jooh, tuosta näöstä: mulla huononi esikoista odottaessa miinus yhdellä per silmä!!! :eek: Eli tosi paljon, eikä palautunut ennalleen (kun se saattaa palautua jos raskausaikana huononee). Kakkosta odottaessa ei mennyt suuntaan eikä toiseen, sen jälkeen parani 0.25 per silmä. Kolmannesta en ehtinyt huomata mitään, saas nähdä miten tällä kertaa, toivottavasti ei huononisi enää! Niin, tässä siis Vinjallekin kokemuksia näöstä raskauden aikana :wave:

tuutikki se riippuu ihan siitä miten ultrataan: jos ultrataan vatsan päältä, pitää rakko olla täysi, jos ultrataan sisäkautta, pitää rakon olla tyhjä. Yleensä alkuraskauden ultrat tehdään sisäkautta, koska näkyvyys on parempi. Mutta riippuu paikasta, täällä tehdään rv 10 vatsan päältä ja rakko täynnä.

Riikkuli koita olla stressaamatta vauvan liikkeistä :hug: ja jos ahdistaa, niin käyt vaikka sitten useammin neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä! Tulehan kertomaan neuvolakuulumiset! Niin ja hyvä ettei tytön käsi ollut hirmu pahasti mennyt, toivottavasti parantuu oikeaan asentoon!

Vimpula näinhän se on, että kannattaa lykätä sitä lasien uusimista raskausajan ylitse jos mahdollista. Mun oli kyllä pakko uusia silloin esikoisen aikaan, kun oli niin iso muutos, että alkoi olla aika sumeaa :LOL:
 
Riikkuli Loviisan aitassa oon monta kertaa käyny kans, aivan ihana paikka! Tänäänki sit ajettiin sinne, mut siellä valmisteltiin joulua ja alkaa oleen sunnuntait auki ens vkosta lähtien.
Vanhasta fannysta oon lukenu mut en oo koskaan käyny. Tarvis sinnekin sit joku kerta varmaan päästä...

Eipä taas muuta...

:heart: :Ninni ja Kirppu 20+0
 
Voisin melkein 100% luvata että tekevät sen ultran alakautta,koska noin vähillä viikoilla ei luulis paljoo päältäpäin näkyvän.Ja sitten jotenkin kuvittelisin että oisivat siltä sanoneet jos rakon pitää olla täysi. Minä en ees ajatellu asiaa,kun tiesin ettei ne mahanpäältä yritä kuitenkaan ja mulla siis ultra 8+0. Mutta jos epäilyttää,niin ainahan voi soittaa ja kysyä...

Hitto,söin taas rahkapiirakkaa...estäkää mua!!! :eek:
 
Luin nyt uudestaan ton Wiivinin jutun ultrasta ja hämmästelin sitä silloin ja nytkin uudestaan että kas kun ultrasívat mahan päältä,toi oli eka kerta kun olen kuullut että noin alussa niin tehdäään...ja vielä että alakautta ei näkyis mitään,ihmeellistä...
Mulla ultra tehtiin yksityisellä,eikä tosiaan puhettakaan että mahan päältä...noh,ei näitä sitten aina tiiä =)
 
Tuutikki mulle alkuraskauden ultra tehtiin alakautta, eli rakon piti olla tyhjä. Mut voithan sä varmuudeks mennä rakko täynnä sinne, eiköhän siellä wc löydy et voit käydä tyhjentääs jos tarve vaatii.

Mulla keskiviikkona rakenneultra ja sinne oon kyl menossa rakko täynnä.
 
Minulle alkuraskauden ultra tehtiin viikolla 6+6 ja vatsan päältä. Rakon piti olla täynnä, ja ihan hyvin näkyi, ei mitään ongelmia. Minulla on vähän semmoinen käsitys että olis laitteistakin kiinni pitääkö rakon olla tyhjä vai täynnä. Ainakin kun olen noita vanhempia lapsia odottanut ja käynyt myöhemmilläkin viikoilla ultrassa, niin aina piti rakon olla täynnä. Mutta nythän ei enää tartte, uskoisin että laitteet on parantuneet, niin että niillä näkee paremmin myös rakon ollessa tyhjä. Aivan varma en kyllä ole.

Puella ja Kompiainen 14+5
 
Kovasti tuntuu vaihtelevan nuo ultraus-käytännöt. JOhtuu varmaan tosiaan laitteista aika paljon. Meillä siis vatsan päältä rv 10 ja lapussa sanotaan että ehdottomasti rakko täysi, 3-4 tuntia käymättä vessassa ja lisäksi pitäisi juoda vähintään 2-3 lasillista nesteitä! :eek: Siis ihan kauheeta! Mulla on aika aamulla 9.40. Varmaan pakko edellisenä yönä herätä pissille tai muuten en pysty olemaan, nykyisin on aamulla meinaan niiiiiiiin älyttömän täysi rakko! Ja siihen vielä pitäisi juoda päälle :x Noh, toivottavasti tosiaan näkyy sitten, kun mulla ei kyllä varmaankaan sitä rv 10 ole viikkoja... mutta joo, en ajattele sitä vielä, se on ensi viikon juttuja :whistle:
 
Tässä olis näitä neuvolakuulumisia...

Elikkäs rv 34+1

Rr 77/120
pisu oli puhdas
Paino + 100g (olin ällikällä lyöty...Luulin, ett ois enemmänkin tullut... nyt kokonaissaldo + 17.5kg,hui)
sf 32
turvotus +
syke pikkuisella 140

Seuraavana onkin sitten nlalääkäri kahden viikon päästä... :D

Tämmöistä tänne... Tyttö ihan hirveessä räkätaudissa. Oli ihan kurjaa ottaa hänet mukaan neuvolaan, kun pyörällä jouduttiin menemään, mutta totesin tossa puhelimessa äsken miehelle, että kyllä mun pyöräilyt on nyt sitten tämän raskauden osalta pyöräilty. Sattu tosi paljon tonne ylävatsaan ja oli semmoista vaappumista, että pelkäsin koko ajan, että koska kaadun...

Ja varmaan toi ultran pissahomma riippuu tehdäänkö alakautta vai vatsan päältä. Mulla tehtiin alakautta ja rakon piti olla tyhjä...

Ninni: Rakenneultrassa mulla oli rakko tyhjänä, tai siis pääsin pisulle koko aamun pidäteltyäni, kun ultraaja sanoi, ettei tartte olla rakon täysi. Mutta niitä kuulee niin erilaisia käytäntöjä nykyään... =)

Tämmöistä minun päivääni... :D

Riikkuli 34+1

Ps. Ostin sairaalakassiin jo valmiiksi tavarat ja ajattelin niitä pikku hiljaa pakkailla. Kun ei koskaan tiedä, koska se lähtö sitten tullee, kun se tulee... =)
 
Tosta ultrasta vielä,että sielä missä kävin on viimesenpäälle laitteet,niin kysyn vaan että jos mahanpäältäkin noin alussa näkyy,niin mikseivät ultraa... :eek: ois satakertaa miellyttävämpää kyllä...

Huomenna siis np-ultra ja taasen alakautta... olen jännityksestä soikea enkä kykene nyt huomioimaan muiden viestejä :LOL: Huomenna tulen sitten kertomaan miten kävi.... :wave:
 
huomenna eka neuvola. ei oikeastaan jännitä ja must ne on vähän hassuja ne esitteet, etten niitäkään varmaan mukaan ota.esikoisen kanssa selasin ne esitteet melkein puhki.hymy. Mutta ehkä voitaisiin kuunnella kuuluisko sydän äänet :heart: :heart: jos saisin lasketunajankin selville.

repa ihanaa että jaksat patistella meitä kirjoittamaan. mietin et miksköhän toi kuumeilu pino on niin aktiivinen, ja tulin siihen tulokseen, että kierron pituus on niin paljon lyhempi ku tää odotus, että tulee nopeammin uutta kerrottavaa. :LOL: täällä tää yks pohtii pinojen salaliitto-teorioita. onnea huomiseen ultraan :heart:

joulusta
heti kun pimenee, niin mulla joulukuume alkaa nousta. tekee mieli piristää kotia ja mieltä. ja ne koristeet on niin kauniitakin ja valot =) mutta jos aloitan liian aikaisin niin(näin käy joka vuosi) ehdin kyllästyä joulun aikaan jo koko touhuun ja haluan heti joulupäivänä kaikki koristeet kellariin. tänä vuonna yritän pinnistellä joulukuun alkuun(edes marraskuun puoleen väliin) ennen kuin aloitan tohinoita. noita lasten huoneen valoja ei lasketa(ne on pimeyden estämiseksi) ja niitä muutamaan tonttua, jotka ostin tänään tiimarin alekorista, eihän?
 
Repalle vielä kerran onnea matkaan :wave: :heart:

hiidi juu, ehkä ne neuvolan brosyyrit on vähän "tärkeämpiä" esikoisen odottajille. Tai ainakin muistan itestäni että tavasin kaikki hirmu tarkkaan ja tuli vauva-lehteä ja vaikka mitä. :D Nyt ei enää kaipaa sitä infoa niin kamalasti. Otin minä sen vau-kirjan odotuskirjan, mutta enpä juuri ole sitä selaillut. Ja sitä DVDtä en edes halunnut. Toivottavasti pikku sydämen sykytykset kuuluu :heart:

Niin ja tuosta palstan aktiivisuudesta - eiköhän siellä kuumeilijoissa ole sitä populaa aika lailla enemmän kuin mitä täällä ollaan saatu kasaan... :whistle: Ja kaikki ei kirjoita tänne ensisijaisesti, niiin kuin kuumeilupuolella ehkä. No joka tapauksessa olisi kyllä kiva, jos juttua tulisi vähän enemmän :) eihän sen aina tarvitse olla vaan odotukseen liittyvääkään :wave:
 
Repa: Onnea ultraan, tulehan kertomaan uutiset... :wave:

Hiidi: Onnea sille nlaan... Tulehan myös kertomaan kuulumiset... :heart:

Mun täytyy kommentoida tota palstan aktiivisuutta sen verran, että itse ainakin kirjoitan tänne mieluummin ekana... Tuolla joulukuun pinossa on niin niin paljon odottavia äityliinejä, ettei heihin saa samanlaista yhteyttä kuin teihin... =) Ja se on mun mielipide... Kiitos teille, kun jaksatte aina lukea ja kommentoida... :flower: Tokihan käyn sielläkin kirjoittamassa aktiivisesti, mutta ei siellä kukaan koskaan mihinkään kommentoi, kun on niin paljon tekstiä ja asiaa kaikilla. Täällä on ihana fiilis ja jokainen teistä ymmärtää esim. tuon keskenmenon pelon ja kaikki muutkin siihen liittyvät jutut...

(.) Viime yönä heräsin sitten tosi napokoihin ja kivuliaisiin supistuksiin... Ne kesti aika kauan ja niitä tuli sellaisen tunnin verran varmaan. Olin jo lähdössä lämmittämään vehnätyynyä, kun ne lakkas kuin seinään... Sitten yritin nukkua uudelleen, mutta eihän siitä mitään tullut. Mulla on koko ajan kuuma ja tyttö kömpi taas flunssaisena väliin... aamulla laitoin tytölle vaan videon pyörimään ja sain vajaan tunnin nukuttua. Hän on kyllä ihana, kun pärjää jo sillai tuossa yksin, ettei tartte koko ajan täällä sisällä vahtia, että mitä hän touhuaa. Tykkää leikkiä yksinään ja katselee telkkuakin sillai, että saa itse ihan rauhassa tehdä hommia tai levätä... =)

Tämmöistä tänne...

Riikkuli 34+2
 

Yhteistyössä