¤¤ Keskenmenon jälkeen plussanneet LOKAKUUSSA ¤¤¤

Onnittelut vauvaantuneille :heart:

Tulin teillekkin kertomaan, että meidän odotusaika alkaa olla ohi. Eli Ella pääsee sairaalasta huomenna yökylään kotiin, ja menee vielä yhdeksi yöksi sairaalaan. Neiti sitten kotiutuu perjantaina :heart:

Käyn varmaan täällä kuulumisia lueskelemassa, mutta palstailu taitaa nyt mun osaltani jäädä, ainakin täällä odotuspuolella :D

Kovasti tsemppiä kaikille odotuksiin, toivon kaikille onnellista odotusaikaa! Nauttikaa palleroistanne kun syntyvät(ja jo siellä masussa..) :heart: :hug:

Ikävähän teitä tulee :D :wave: :wave:

Harhis ja Ella 17 vrk (jotain 1800g :whistle: )
 
Onnittelut Barbapörrölle pienestä vikkelästä pojasta!! :flower: :flower:

Ja sitten olin unohtanut onnitella Rouvaa kanssa pojan syntymästä, eli hirveästi onnea!! :flower:

Alisalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! :flower: :flower:

Ja Harhikselle onnea kun Ella pääsee vihdoin kotiin!! Ihania vauvantuoksuisia aikoja sinne teille :hug: :hug:

Vernis taas :D
 
Nyt ei flunssainen pää jaksa muistaa kellä mitä onniteltavaa oli joten tasapuolisesti onnittelut vauvautuneille, ultrsta hyviä uutisia saaneille ja jo sairaalasta kotiutuville.

Sokerirasituksesta kiinni jääneille :hug:

Täälä muutama kivulias supistus ollut tänään ja niitä olen yrittänyt hommata lisää kävelyllä käymällä ja nyt olis kohta tarkoitus painua saunomaan. Toivon vaan että tää kaveri lähtis syntymään tällä viikolla, niin helpottais nää mun tuskat, kun en itse pääse sänkyyn enää tai sieltä pois näiden liitoskipujen vuoksi.

pinkkimieli ja pallopää 37+4
 
Barbapörrö tuhannesti onnea pienen pojan johdosta koko perheelle :flower:

Oliivitar onnea plussasta :flower: ja lämpimästi tervetuloa mukaan, täällä on aina tilaa :)

Vernalis kiva kuulla pitkästä aikaa =)

Kanella kiitos kun otit esille tuon, että kilppariarvot voi saada sokeritkin entistä enempi sekaisin, neuvolassa eivät ole puhuneet tuollaisesta yhteydestä yhtään mitään. Täytyy ottaa siellä puheeksi tuokin asia huomenna. Tsemppiä sullekin tuon raskausdiabeteksen kanssa!

Harhis hieno juttu, että teidän Ella pääsee pian kotiin, ihana juttu =) Kaikkea hyvää teille jatkoon!

Mitähän vielä...ei toimi pää, tulin vain kurkkimaan ja poksumaan uusille viikoille.

Meritähti :heart: Pömppis 32+0 ( POKS!!! )
 
Täältäkin paljon onnea kaikille vauvaantuneille tasapuolisesti. Harhikselle paljon onnea Ellan tulevasta kotiutumisesta!!! :heart:

Uusille, paljon tervetuloa!

Oli niiiiiiin pakko tulla nyt kertoon kaikkia....
Ensinnäkin, eilen mä kuuntelin sydänääniä dopplerilla ja aion heittää sen laitteen huitsin kuikkaan nyt. Mä en saanu millään ääniä kuulumaan ja siitäköhän se riemu sitten syntyi....Soitin neuvolaan kamalassa paniikissa ja onneksi tää mun neuvolan täti on niiiiiiin ihana, että se lupasi kattoa sinne sit ja siellä sitä hilluttiin ja heiluttiin ja potkittiin. Liikku ihan mahottomasti, kumpikaan me ei ehditty sykettä kunnolla näkemään, mut eiköhän tuo elossa ole niillä liikkeillä =)
Mut tuo hiivatin kotidoppleri saa kyllä nyt mun puolesta jäädä kaappiin homehtumaan.
Tänään mun pitäis käydä kaverin luona kattoon sen äippävaatteita, et jos niistä on sopivia niin saan siltä niitä lainaan.
Tänään on ollu taas sellanen eto eto päivä, eilinen iltakin oli samanlainen. Muuten alkaa selkeesti väheneen tuo pahoinvointi ja jättään mut rauhaan. Ainakin ehkä n. joka toinen päivä.
Ens viikko onkin sitten lomaa, niin josko tää pahin väsy menis jo kohta ohi. Ja sais tehtyä täällä kotona jotain ens viikolla....

Mutta arvatkaas....Tää palsta on niin mahtava tuki jokaiselle joka keskenmenon on saanut, ja jokainen etappi on aina eteenpäin ja täällä sitä huomioidaankin, joten kiitos kaikille teille näistä ja siitä että jaksaa kuunnella, koska tietää sen mitä se pelko on... :heart:

Buam ja vihdoinkin 12+0
 
MLL
Buam tosi hieno juttu, että terkka on noin ihana :) Onko teillä neuvolassa ultra?

Täälä poksahtaa tänään :) Eilen ja ehkä toissa päivänä tunsin liikkeet mahan päältäkin :heart: Mies ei ole vielä tuntenut kun on niin kärsimätön ettei jaksa odotella josko tulisi uusi potku kun olen havainnu liikkeen :)

MLL :heart: pikku pulleroinen 18+0!
 
Hyvää Huomenta :)

Onnittelut kaikille ihanan käärön saaneille :heart: Harhaanjohtaja Aivan ihanainen kuva Ellasta! Onnittelut myös ultrakuvista; ensimmäisestä tutustumisesta :heart:

Vernalis Ikää minulla on kauniit ja runsaat 38 :LOL: ja synnytyssairaalani LPKS

Omaa napaa sen verran, että synnyttimissä tapahtuu, kaikki mahdolliset oireet jo :ashamed: ja mahdottomat...

Buam Olen samaa mieltä tästä palstasta!!!
 
Alisalle tulin tänne toivottelemaan ihan älyttömän paljon onnea hienoista ultra kuulumisista! :heart: Kovasti olinkin niitä odotellut ja pitänyt peukkuja, nyt ei muuta kuin kaikkea hyvää loppuraskauteen ja nyytin saamiseen turvallisesti syliin. =)

thor marraskuisista
 
Mahtavaa Alisa! Me mennään ensi viikolla. Onneksi saatiin pienen valkoisen valheen avulla esikolle lapsenvahti siksi aikaa. Ei vielä viitsitä kertoa, minne ollaan menossa. Ja kun olemme ymmärtäneet, ettei ultrauksissa tykätä pienistä sisaruksista.
 
Barbapörrö OIkeinpaljon onnea pienestä pojasta!!

Oliivitar tervetuloa mukaan

Harhis wau.. hienoa että Ella pääsee jo kotiin!! Kaikkea hyvää teille!!

Mä oon niin onnellinen, ku mun issias (tai mikä lie kipu ollutkaan) on nyt helpompana.. meni viime viikko ihan kittuuttaen, ku iltosin olin niin kippee et ei voinu ku itkeä. meinasin jo neuvolaan soittaa et kirjottasivat mulle yöksi Panacodia, et saa nukuttua, mut sit yks aamu kipu oli poissa liekkö vauva vaihtanu asentaoa. Perjantaina seuraava neuvola ja saadaan ne sairaalapaperit täytettäväksi, et pitäs niitä nimiä alkaa jokseenki miettimään (meinattiin kyl et jos laittas samat mitä oli esikosta)
tavaroista: Mä en ole viel laittanu mittään, 1:n paksunpotkarin oon ostanu vähän sillä ajatuksella et jos en muuta kivaa löydä, ni se on vauvan kotiin tulo vaate
muistoista tuli sellanen mieleen, et oottako aatellu säilyttää lapselle/lapsille jotain omaa esim. tavarakoria tms. Mä en ole sen kummemmin mitään isompia keräilly, mut oon aatellu et jokainen (jos meil viel vauvoja tulee) saa oman kotiintulo vaatteen + lapsen syntymäpäivän lehti laitetaan talteen.. sit oon jotain pientä esikolle on esim. ekat tossut säästössä ja oma soittorasia, niin ja v.2008 muumimukin ja aattelin ostaa tälle sen 2009 joulumukin
sukkis 32+2
 
Buam onneksi sulla on kiva terkkari :D Doppleria en kehota siltikään hukkaamaan, vaikkei nyt ihan just 12viikolla kuulukaan sykkeet sillä. Minun ressiäni on helpottanut myöhemmin kummasti kun on voinut kuunnella dopplerilla sykettä, kun en muka ole päivän aikana lainkaan liikkeitä tuntenut.

pinkkimieli ja pallopää 37+5

ps. Ei muuten ollut saunasta, eikä kävelystä mitään hyötyä ainakaan vielä. Nekin vähät supistukset mitä oli niin loppui ja jäljelle vain kahta kauheemmat liitoskivut (itkin kun istuin sohvalle, niin paljon sattui eikä edes panadol helpottanut). Siellä mä eilen istuin kuumassa saunassa ja heittelin mahan päälle kylmää vettä ja hieroin nännejäni, jotta synnytys käynnistyisi, mutta kun ei niin ei. Olisi siinä ollut ihmettelemistä jos joku olis nähnyt :LOL:
 
MLL
Pinkkis ootko seksiä kokeillut? :p Miä kattelin eilen frendien kasi kauden vikat jaksot, nauratti aika makeasti kun Rachel on niissä viimisillään raskaana ja ne yritti sen synnytystä käynnistellä erilaisin konstein :) Ostin ton kauden boxin vasta ihan sen takia kun mun mielestä siinä on niin hauskoja juttuja muutenkin raskausajasta, oon vähän samanlainen höhlä itsekkin kuin Rachel.
 
Hei kaikille.. oon ollu vähän poissa.. kipeenä jne.. niin ei oo jaksanut täällä sit käydä.
ens kuun alkua odottelen.. kun on rakenneultra 2.päivä. se vähän pelottaa samalla..että entäs jos kaikki ei olekkaan enään hyvin.. vaikka kotona olen kuunnellutkin viikottain dopplerilla pinen sykkeitä ja liikkumista..

Tiitu ja pieni kultakimpale rv16+5
 
Barbapörrön perheelle onnittelut lisääntymisestä! :flower:

Alisalla hyvät ultrakuulumiset...jee!!! :heart:

Ja tervetuloa oliivitar joukkoomme!

kanella muistelin että olet jo pidemmällä :LOL:
ehkäpä alkuun toi pari viikkoa enempi ku itellä tuntu iäisyydeltä..?
inhaa on tuo sokerien kyttäily, mutta varmasti kuitenkin vaan
omaks parhaaks... pitäs vaan tilata se aika itekkin, mutta aattelin et
jospa käsittelis yhen stressin kerrallaan eli nyt tää harjottelu ja
näyttö pois alta ja sen jälkeen sokeritöhnää nauttimaan... :x

meritähdellä kanssa sokerien kanssa häikkää..ikävää..
no, itellä tuo on edessä vielä. esikosta rupesivat seuraamaan
kun paastoarvo oli 5.4 vaikka sai olla maksimissaan vain 5.3!
jotenkin tuntui turhalta koko touhu..että kiusaavat vaan,
mutta kaipa se mun parhaaks oli. mitenhän nyt mahtaa käydä..?

harhis kyllä on söpö tyttö teijän Ella! :heart:
Ihanaa että pääsette kotiin koko perhe!

(.) kyllä nuo yöt sitten on rasittavia..! niin kovasti väsyttäis
mutta tulee vaan pyörittyä kun olo on ällö eikä missään
asennossa ole mukava olla...! ja aamusin oon ku käkikello,
ihan töttöröö kun väsyttäis..
Ens viikolla alkaa se työharjottelu...miten mä ikinä selviin siitä
hengissä?! Toivottavasti nää yökukkumiset loppuis ainaki siks aikaa.

Mahtaakohan nuo vatsanseudun makkarat vaikuttaa myös tuohon
potkujen tuntemiseen? joissain ihme asennois tuntuu välillä
tosi napakoitakin muksaisuja, mutta pääsääntöisesti ollaan siellä
vielä aikasta hiljaa...tai sitten en niitä tunne vielä.
Piru että voi tommosetkin ajatukset synkistää mielen välillä.. :ashamed:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart:

Barbabörrölle Aivan järjettömän paljon onnea pienen pojan syntymän johdosta! :heart: :flower:

Harhis Oih, ihanaa saada tyttö kotiin :heart: Ja voi ei, miten suloinen hän onkaan! :heart:

Pinkkikselle Puhaltelen supistuksia :whistle:

Onnittelut kaikille poksujille! :heart:

MLL Oih, liikkeitä, ihanaa! :heart:

Thor Kiitos! :hug: Lämmittää erityisesti mieltä :) :heart:

Tillukas Ens viikko on ihan kohta, mukavaa, että pääsette kurkkaamaan masuasukkia :)

Sukkapari Ihana idea säilyttää syntymäpäivän lehti. Pistetään korvantaakse ;)

Tiitu Voi, kun tuo aika juoksee. Pääsette kohta jo rakenneultraan :heart: Ite oon miettinyt myös tuota doppleria, houkuttais kovasti :whistle:

(.) Turvottaa, turvottaa ja turvottaa. Joudun syömään niin hirveästi/tiheästi, että maha on ku ilmapallo :/

Alisa & Hippu 8+0, riks, raks ja POKS! :D :whistle:
 
MLL
Tiitu teilläkin on aika aikasin rakenneultra, tuola maaliskuisissakin on jo tosi monella ollu. Itellä vasta tasan 21+0, eli 4. ensi kuuta.. Plaah. Pakkohan se on vaan odotella vaikka oisi kuinka malttamaton :D

Alisalle poksu onnittelut :)
 
MLL
Kohta oisi neuvolaan lähtö edessä...Jotenki alko sekin jännittää. Pikkunenkaan ei ole vielä tänään potkinut ja nyt tuli mieleen, että mitäs jos niitä sydänääniä ei löydykkään. Palaa niin elävästi mieleen viime talven rutiini lääkärikäynti jossa meidän eka pieni havaittiin kuolleksi :'( Toinen mikä huolettaa on mitä se lääkäri sanoo näistä kivuista ja suppareista, ei jaksaisi enää kertaakaan kuulla, että luontoo korjaa vialliset, että tulee jos on tullakseen. Miten joku ihminen nyt ylipäätään voi sanoa noin äidille tämän lapsesta? Toinen mitä en jaksaisi kuulla on, että sulla on vaan tutka herkillä, kuulostelet liikaa..Vaikea olla kuulostelematta kun tuntuu että oisi veitsi *illussa!

Että tämmönen aamu täälä :ashamed: Anteeksi avautuminen.
 
Huomenet :wave:

Oon taas vallan unohtanu tämän paikan. No nyt toimii taas oma netti, ett jos vaikka sais skarpattua itteesä. Huhtikuiset kyllä muistan aina lukea, mutt tää on vähän unohtunu :ashamed:

Täällähän on viissin tapahtunu paljon, en jaksa kaikkea alkaa lukea, mutt onneksi olkoon syntyneiden pikkusten johdosta minunki puolesta :) :flower:

Ja heti omaan napaan. Täällä kaiken pitäs olla ok, ainaki pari viikkoa sitten vielä kuulu sydänäänet lääkärineuvolassa. Oli vaa vähän hätänen lekuri ja kaiken kukkuraks sama hätänen kirjotti mulle viime viikolla terveyskeskuksessa sairaslomaa flunssan takia. Aika sattuma.

Luulim tän lentsun hellittävän viikonlopun aikana, kun olo parani, mut *piip* marjat....nyt iski kunnon yskä ja räkä valuu :snotty: Tää olo on jotain aivan järkyttävää. Nukkunu oon maximissaan kolme tuntia viime yönä. Normaalisti oisin apteekin tyhjentäny kaikista dropeista, mutt nyt tuntuu ettei saa ottaa yhtään mitään tätä oloa helpottamaan. Kauankoha joutuu vielä kärsimään :/ Voi ARGH! :headwall: Että voi raskaudesta joskus jotain huonoakin löytää silloin kun on kipeenä. En tykkää yhtään. Tää oli nyt tätä valitusta, mutt olo on niin kehno. Töihin kyllä meen, ku on enää tämä ilta.

Viikonloppuna ois kansalaisopiston kurssiki, mutt taitaa jäädä menemättä. Pitäsköhä soittaa toimistoon ja kysyä tartteeko kurssista maksaa jos on kipeenä eikä pääse menemään. Jotenki tuntus järjettömältä, ett pitäs maksaa, koska et voi ennakkoon tietää ootko sillon kipeä vai et.

Näköjään valivali koko ajan :D

:snotty:

 
MLL eipä oikein kroppa enää anna periksi seksiä harrastaa :( Kokeiltiin kyllä eilen sitäkin konstia, mut hyöty meni hukkaan kun ukolla oli vaikeuksia saada jostain syystä ja se sperma ei varmaan nielun kautta vaikuta kohdunkaulan pehmenemiseen :LOL:

MLL niin joo tasempit sinne neuvolaan b =) d

buam ultrauutisia odotellessa =)

JääKyynel flunssa vaivaa täälläkin jo kolmatta päivää. Parasetamol+C helpottaa mulla onneksi hieman oloa, eikä ainakaan kuume ole vielä noussut. Hunaja on tietty yks hyvä kikka kokeilla ja mustaherukkamehu ihan vaan sen C-vitamiinin vuoksi. Paranemisia!!

pinkkimieli ja pallopää 37+6
 
Päivää!

MLL Lähetän voimia sinulle neuvolakäynnille :heart: Toivottavasti kaikki on hyvin.
[/b]Buam Hengessä mukana np-ultrassa :hug:

Kyselisin tuosta varhaisultrasta. Oletteko saaneet neuvolasta lähetteen vai täytyykö sitä mennä yksityiselle? Ja milloin sitä kannattaisi mennä? Edellinen raskaus minulla päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja se huomattiin vasta np-ultrassa :'( Nyt haluaisin varmistaa vauvan olemassaolon hyvissä ajoin. Viikkoja minulla on vasta 4+4 ja neuvolaan en ole vielä ottanut yhteyttä... Ajattelin vielä viikon odotella ja ihmetellä tätä ihmettä :heart: Jotenkin sitä on niin varpaillaan :ashamed:

Onnea Poksujille!
 

Yhteistyössä