Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

Vekkuliina onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :)

stellini ja Ammiina sydämelliset onnittelut nyyteistä :heart:

(.) Ultrassa viime viikolla käyty ja lähete äippäpolille sieltä laitettu B:n virtauksissa taas häikkää, joten nyt sitten loppu raskauden saa ravata siellä äippäpolilla. Ensimmäinen aika onkin jo keskiviikkona, saa nähä päästäänkö sieltä vielä kotia vai joko joutuu petiin makaamaan :( Ilmeisesti jos tilanne on kohdunkaulalla huonontunut yhtään niin alotetaan kortisoonit vauvojen keuhkojen kypsyttämiseksi.
Kohdunkaula oli lyhentynyt taas ja oli enään 2,5 cm, sisäsuu oli vielä kiinni mutta kohdunkaula on funneloitunut n. 1 cm:n matkalta. Mahollisesti tämä yskiminen on pahentanut tuota kohdunsuun tilannetta. Asukit kasvaa kuitenkin hyvin, mutta nyt oli sitten vaan jo painoeroa kertnyt jonkun verran A oli 1419g ja B 1321g. A köllöttelee raivotilassa edelleen ja hyvä niin, B on poikittain nyt tuolla eli saa nähä vieläkö tajuais kääntyä raivotilaan myös. Tänään neuvolaan meno ja saapa nähä paljonko painoa on taas kertyny, nilikoissa alakaa olla jo turvotusta jonkun verran. Kävin tämän lentsun takia lääkärissäkin ja poskiontelontulehushan siellä jylläs, joten ei ollu kummakaan ku ei alakanu helepottaan vaan paheni vaan kokoajan. No nyt onneksi antibiootit alakanu puremaan ja ei tarvi enään niin paljon yskiä ja niistää sentään :)

zannukka ja Hinku&Vinku rv 31+0 *poks*
 
miss_piggy
zannukka, mites sulla menee sen (ex)miehen kanssa? Onko edelleen sen uuden naikkosen kanssa, eikä ole sitä sitten miehistynyt mihinkään suuntaan? :D Sais kyllä olla mun mielestäni sun tukena, eikä huidella menemään ties missä ja kenen kanssa. Pahalta vaan tuntuu sun puolesta tollanen vätysmäinen käytös :heart:
 
miss_piggy siellähän se huitelee edelleen, kyselee kuulumiset ehkä kerran viikkon jos sattuu muistamaan/kiinnostamaan työreissullaan, ku ei vissiin "viiti/kehtaa/kerkiä" lomilla ollessaan palijon minuun yhteyttä pitää. Tokihan se tuommonen uus rakkaus ja uus suhe pitää niin kiireisenä ettei siinä omien tulevien lasten asiat palijon kiinnosta ja mielenpäällä oo :D No niin makaa ku petaa ja sen minkä taakseen jättää sen eestään löytää ;)
Mää en oo enään jaksanu ku naureskella tuolle sen käytökselle, onneksi ympärillä on paljon ihania ihmisiä ja ystäviä jotka on sen vätyksen eestäkin sitten tukena :) :heart:
 
miss_piggy
zannukka, no parempi ehkä sitten noin jos on tuolleen lapsellinen ja käyttäytyy miten sattuu. Aika järjetöntä että heti piti joku uus naikkonenki ottaa, pyh. Ei varmaan oo mikään laatikon terävin veitsi tää akkakaan :D Tilanteen huomioon ottaen.
 
Nimenomaan miss_piggy :D

Mulla herjaa myös syssy : /

Neuvolassa ei mitään sen kummempia, painoa ei ollu tullu lissää, vaan voipi johtua tuosta ruokavaliosta se. Ei siitä nyt mitään rutinaakaan tullu :) Seuraavaa neuvola aikaa en saanukkaan ku aiko soitella torstaina kunhan selviää mitä ne huomenna siellä OYS:issä sanovat mulle ja kuin tiuhaan siellä nyt sitten kontrolloijaan mua. Mää oon nyt alottanu armottoman urakan ja alakanu pesseen kaikki nuo pienimmät vaatteet valamiiksi ja laittaan muutenkin kaikki kuntoon tulokkaita varten. Pakko ottaa varmanpäälle nyt kaikki :)

zannukka ja Hinku&Vinku rv 31+1
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Sori en jaksa kommentoida muuta ku pikainen omanapailu vaan..

Mulla siis edelleen joku tulehdus ja kohdunsuu on vähän pehmennyt... Kiva kun ei yhtään tiedä että mitä tuo nyt sitte suomeks tarkoittaa! Pitääkö tässä nyt alkaa pelkäämään jotain ennenaikaista synnytystä... Mitä uskaltaa tehdä ja mitä ei... Parin viikon päästä uus lääkärikäynti...

30+4
 

Yhteistyössä