***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

ihanaa nähdä miikkis täällä ja peukut pystyssä että pysytkin ja kyllä pysyt, positiivista ajattelua vaan, mulla oli kans alkuviikot ihan kauhee selkäkipu ja mahakipuakin aika paljon, nyt on helpottanu =) =)

piti siitä sanomani että mulla oli samanlainen ajatusmalli ihan alussa kun tinillä , eli siis että mahkut olis taas vähän suuremmat onnistua ja se vähän autto kun ei heti pystyny ajatteleen että nyt oon raskaana, nyt vasta alkaa pikkuhiljaa siihen uskomaan, mutta kyllä se aika vaan väistämättä kuluu eteenpäin, voimia kaikkien alkutaipaleelle :hug: =)

nyt vasta on tullu tää että jos ei tasasesti syö niin oksennus lentää, ihanaa eikä mulla ees oo muissa raskauksissa ollu tällasta, no mut väliaikaista vaan, kunhan kaikki on kunnossa niin ei parane valittaa =)
Meidän poika 2v lähetti eilen postissa tutit tuttiritarille, on sitä telkkarista kattonu ja kun kyselin että kenelle ne lahjotettas niin pitkän harkinnan jälkeen päätös tuli, ihan hyvin nukahti illalla, tunnin verran itkeskeli, toivottavasti tänään sujuu vielä paremmin :) iso poika jo :)

juu mutta nyt syömään :wave:
eliisa ja pikkuruinen 13+1
 
perjantaita...

neuvola kuulumisia :heart:

rv 22+0, hemoglobiini ja verenpaineet o.k.
syke 150, sikiö raivotilassa. liikeet ++.
kohdunpohjankorkeus 19 ja painokin hiukan noussut :D elikkäst kaikki kunnossa!

sainkin mukaani tällä kertaa synnyttäjän esitietolomakkeet joka täytetään ensikerraksi. seuraav nauvola 26.2 jossa aletaankin sitten kattomaan kelan asioita -ja saan "luvan" tilata äitiyspakkauksen :D ei malttais odottaa..

nyt syömään ja sitten saakin valmistautuu illan töihin :| huomenna vielä aamu ja sitten onkin vapaata sunnuntai..sitten mennäänkin ystävän häitä suunnittelee (kaasoksi ollaan pyydetty :) )
hyvää viikonloppua kaikille..palataa!!

marleena83 ja vinksi 22+0
 
Miikkis Onnea vielä uudenman kerran ja pienelle (pienille) paljon jarruja mukaan :flower: Miullakin oli alussa kauheita selkäkipuja ja olin koko ajan varma et täti kurvaa paikalle mut sitten siellä ekassa ultrassa selvis syy noihin koviin kipuihin.

Muillekkin uusille tervetuloa ja paljon onnea plussasta :flower:

Tänne ei taaskaan mitään ihmeitä,paha olo edelleen aaltoilevaa ja yllättää missä sattuu.muuten olo on hyvä mitä nyt liitoskivut ja järkky närästys vaivaa mut mitäs pienistä ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille :flower:

Äitee ja tuplat 16+1
 
"Pikaviestiä"...

Miikkis ihana nähdä sua täällä :hug: paljon onnea ja vauvaliimaa matkaan :flower:

Ja olikos muitakin uusia jo seassa, lämpöiset onnittelut ja tervetuloa mukaan :heart:

Vaihdetaas tuo oma napa hieman pyöreämmäks, eli noin (.) ;)
Kävin tänään ostamassa ihka ensimmäisen äippävaatteen, henkalta löysin neulepuseron. Kyllä tuo massu jo alkaa pyöreä olemaan vaikka ensin ajattelin siihen ilmestyneen läskimakkaran :D
Mulle pomo soitteli tänään ja nyt on mun osalta 3vuoro duunit tehty, jouduin pelkkään aamuhugiin...toisaalta ihan kiva kun ei oo iltavuoroja mut enemmän kaipaan kyllä meidän työporukkaa ja onhan noissa palkoissakin eroa :whistle: Pomomies tuumasi vaan että pääsen kevyempiin hommiin ja sitten jos alkaa sekin käymään raskaaks niin katsotaan jotain muuta, mukavan ajattelevainen mies =)

Gatsu ja Elvi rv17
 
Voi ihanaa Miikkis! :flower: Toivottavasti jumitut tänne meidän puolelle ihan pysyvästi! :heart: Olet kyllä kummasti jäänyt mieleen tuolta kuumeilupuolelta. :)

Gatsu, mukavan kuuloinen pomo sulla, kun ajattelee sua ja sun jaksamista! Kerrankin noin päin, ettei aina vain kamalia riistopomoja...

Olette puhunut siitä, että miten pääsee eteenpäin alkuraskauden pelkojen kanssa... Mulla auttaa (jotenkin kamalaa ajatella näin... :ashamed: ) se tieto, että jos tämäkin on kesken mennäkseen, niin ainakin päästään tutkimuksiin syiden selvittämiseksi! Vaikka tiedän toki, että ei se pelastus niiden avulla välttämättä löydy... Mutta jotenkin saa rauhallisemmaksi tuo tieto. Outoa... :whistle:

Meillä oli tänään ultra siellä neuvolassa, eikä kyllä tultu yhtään fiksummiksi! :/ Kyllä tuolla jotain kasvaa, ruskuaispussi näkyy selvästi, mutta eipä saanut sitten lääkäri oikein muuta selville. Syyksi pisti aikaiset viikot, mun kierron joka enemmän kuin sen 28, ja huonon ultralaitteen. Ensi viikolla on terveydenhoitajalle aika, ja silloin varataan uusi ultra. Katsotaan jos vaikka siellä sitten tulee jotain oikeaa informaatiota... Yllättävän hyvillä mielin olen, vaikka toivoinkin sykettä näkyväksi. Oltiin vain varauduttu tämän suuntaiseen tietoon, eli ei ollut sinänsä mikään yllätys. Eli samassa tilanteessa ollaan kuin ennen ultraa, mikä ok, koska jos olisin varannut ajan yksiyiselle ultraan, en missään nimessä olisi varannut sitä vielä näin aikaisin. Mutta juu, näin sitten eteenpäin! :D

Viuhtis 6+5
 
Ensiksi taas uusille Tervetuloa! Erityisesti Miikkikselle voimia ja rauhaa alkuvaiheeseen, sulla takana jo niin paljon menetystä että toivon todella tämän raskauden menevän loppuun. Itselläkin kolme tavalla tai toisella keskeytynyttä raskautta takana ja nyt näyttäisi menevän vihdoinkin loppuun saakka =) (pessimisti minussa lisäsi tuohon jo "toivottavasti" mutta pyyhkäsin pois :D )

Mä rupesin vähän uskomaan olevani raskaana joskus viikon 20 jälkeen ja ennen sitä yritin olla ajattelematta asiaa ollenkaan. Nojoo eihän se nyt oikein onnistunut siltä kantilta ajatellen että oksensin rv 16 asti miljoona kertaa päivässä (sen jälkeen se vähän harveni) ja jouduin päivystykseenkin sen takia. Mutta pää ei vain suostunut uskomaan raskauteen. Luulen että se helpotti oloa, mies oli kyllä plussauksesta asti ihan varma että vauva tulee (eri mies nykyään kuin aikaisemmissa raskauksissa) eikä hänelle jotenkin ollut edes vaihtoehtona mielessä että kesken voisi mennä. Se oli tosi hyvä että toinen meistä edes oli luottavainen ja rauhallinen. Ja on hän vieläkin :)

Nyt vasta rv 30 paikkeilla olen oikeasti ruvennut nauttimaan tästä! Oikeasti :) toki siis kivoja hetkiä tullut usein aiemminkin mutta nyt maha on jo iiiso ja olokin hyvä, vauva liikkuu ja muuta niin on paljon helpompaa ajatella hyviä asioita.

Neuvolassa en käy vieläkään, kotona mittailen arvoja. Painoa tullut 21kg (profiilin kuvaan jotain +17-18kg että siitä vielä vähän) ja lisää on tulossa. Sokerirasituksessa narahdin, keskimmäinen arvo oli vähän yli sallitun joten nyt tarkkailen ruokavaliota. Ihan hyvä kyllä painonkin kannalta :D Eilen oli ensimmäistä kertaa oikein KUNNON turvotus jaloissa. Sukista jäänyt hullut jäljet mitä ihmettelin ties kuin kauan nukkumaan mennessä :D yöpalaksi söinkin sitten ananaspurkin ja samoin aloitin aamuni sillä ja vitamiinilasillisella. jos tossa tunnin päästä söisi sitten puuroa ja muuta oikeaa aamiaista.

Nyt voisinkin vähän siivoilla :) Hyvää lauantaita kaikille!

Terv. Oikukas rv 34+2
 
kiitos kaikille :hug:

ja vähän sekavissa tunnelmissa täälläkin menee tämä alkuaika. ensin en uskaltanut myöntää itsellekkään raskautta, ja tein useamman testin viime viikolla. torstaina viimeisen johon plussa piirtyi ennen kontrollia joten pakko kai se on vihdoin uskoa raskauteen. :D
toisaalta mulla on jokseenkin vahva usko raskauden jatkumiseen, koska km raskaudessa mulla sattui jatkuvasti oikealta alavatsalta ja nyt ei satu mistään muualta kuin rinnoista *auts* ;) sekä noustessa vihlasee. vatsa kasvaa ihan hillitöntä vauhtia :eek: tipun sitten korkealta ja kovaa jos jälleen kesken menee, mutta en voi siihen mitenkään vaikuttaa joten...

neuvolassa laskevat la:n kuukautisten mukaan, joten la siirtyi ja on nyt 4.10. siirretään sitten jälleen np ultran jälkeen jos tarpeen.

paljon tarrasukkia ja positiivista mieltä kaikille!

masukki 5+0 :wave:
 
... ja terkkuja synnäriltä :ashamed:
Heräsin viime yönä klo 2 niin kamalaan ylävatsakipuun taas ettei mitään järkeä... Pakko oli sit soittaa miehelle töihin ja hän käski mun pukea ja tulla ulos, miehen työpaikka onneks vaan n. 3 km:n päässä ettei kauan menny. Siellä sit ajeltiin sohjossa pikaseen TYKS:iin synnärille, jossa laittoivat mut käyrille puoleks tunniks. Vauvalla hyvät sykkeet ja liikkeet koko ajan, innostui välillä oikeen riehuun :) Sykkeet vaihteli 120 ja 170 välillä. Käyrillä noin 10 min oltuani sain kipupiikin, litalginia. Se auttoi melko nopeesti, ei kuitenkaan vieny kaikkia kipuja pois.

Sit päästiin odottaan lääkäriä joka teki sisätutkimuksen, kohdunkaulaa 1,5 cm jäljellä, kohdunsuu kiinteä ja kiinni. Ultras vielä vauvan ja istukan, Murulla kaikki onneks kunnossa :heart: Hän näytti jo niin isolta, en kyllä tajunnu kysyä mitään painoarviota. Lääkäri ois ottanu mut sisälle, mut sanoin et haluan kotiin.

Lääkäri sit totes kyseessä olleen luultavasti ne mun epäilemät sappikivet, sain kotiin litalginia tabuina seuraavaa mahdollista kohtausta varten. Sanoi mulle et jos tulee kohtau taas yöllä ni kannattaa ottaa lääkettä ja mennä vasta päivällä sairaalaan ni pääsen sit heti sappiultraan. Sit jouduttiin odottaan vielä puolisen tuntia et labrahoitaja tuli ottaan verikokeet ja sillä välin kivut alkoi tietty tuleen takasin ja sain samaa lääkettä suun kautta, auttoi onneks melko pian.

Sitten tultiin kotiin ja omassa sängyssä olin takasin noin klo 5. Ja kivut on onneks pysyny poissa ja sain vähän nukuttuakin. Pissassa mulla oli proteiineissa muuten heikko + . Niin ja yks tosi kiva juttu tuli kans ilmi, Muru on "viistotilassa", eli pää vasemmalla alhaalla ja pylly oikeella ylhäällä.. Mut onneks on vielä aikaa kääntyä...

Että sellasta meille, nyt en jaksa kommentoida muita juttuja, luen ne toiste paremmin ja kirjottelen sit lisää...

:heart: :Ninni ja Muru 33+6
 
Tulin kurkkimaan... =)

Ihanan paljon plussaneita... :heart: Onnea

Ja Miikkis, Tuhannesti onnea plussasta... en tiedä muistatko, mutta oltiin silloin aika samassa tilanteessa viime maaliskuussa ja juteltiinkin jonkun verran. Ihanaa... Paljon tarriksia matkaan...

Meillä täällä sujuu ihan kivasti nyt. Alku oli hiukan hankala ja neiti viettikin toissayön tyksissä. Elämäni kauhein paikka... Jättää pikkuinen sinne yöksi ilman minua... :( Neidillä epäillään pahaa mahahappojen takaisinvirtausta eli GER nimellä kulkee. Vaaraton, mutta inhottava vaiva. Se on semmoista silent-tyyppistä eli aiheuttaa mahahappojen nousun kurkkuun. Oireena närästys, äänen käheys, rintakivut yms...

Maanantaina mennään neidille laittamaan nenämahaletku, joka mittaa 24 tuntia vatsan ph-arvoja, niin sitten saadaan oikeanlainen lääkitys vaivaan. Onneksi mentiin yksityiselle vaivan takia, kun neuvolassa selitin oireita, niin nlalääkäri kirjoitti reseptilääkkeen neidille katsomatta tyttöä ollenkaan ja sanoi, että se on ihan normaalia. No, mehiläisessä lääkäri sanoi, että se ei ole ollenkaan normaalia ja lähetti meidät samantien tyksiin seurantaan. Samalla löydettiin sydämestä sivuääni, joka ultrattiin eilen samalla reissulla ja kaikki oli hyvin eli jatkoseurantaa sen suhteen ei tarvita.

Muuten täällä arki rullaa jo kivasti. Monesti olenkin miettinyt, ett kauheeta, kun vauva on itkenyt varmasti kipujaan ja mä olen vaan luullut, ett vatsa vaivaa... :( Tyttö nukkuu päivisin hyvät päikkärit ja öisinkin eka pätkä on jo 3-4 tuntia. sitten syödäänkin loppuyö 1-2 tunnin välein. :D Hymyjä on tullut jo pari viikkoa ja juttelua kovastikin, tosin kun ääni on niin painuksissa, niin tytön on vaikea kiljahdella.

Tosi rakastunut olen vauvaan ja päivä päivältä kiinnyn vaan enemmän. Tämä tunne on ihana. :heart: Kun neiti oli sairaalassa, niin nukuin koko yön tytön yöpuku kainalossa. meillä siis nukutaan perhepedissä, imetyksen kannalta niin paljon helpomapaa... :) Tämmöistä tänne.

Usein olen lukenut kuulumisianne, mutta on ollut niin vaikea kommentoida... Kai ymmärrätte, tuntuu, ettei minulla ole enää edes oikeutta kommentoida raskausjuttuja, kun en kerta edes enää ole raskaana... :D Silti säännöllisesti kurkin kuulumisenne. Teihin on jäänyt niin vahva side jotenkin. :hug:

Profiilissa muuten uusin kuva neidistä... :heart:

Voikaa hyvin ja paksusti...

Riikkuli ja pikku-neiti 6 vkoa ja 3 päivää
 
Moikkuli!


Saimme taas uuden mahdollisuuden, eli plussasin eilen

Ken ei mua muista, niin kesäkuussa esikoisemme syntyi ikuista unta nukkuvana rv 23
ja raskaaksi tulin marraskuun lopulla joka meni kesken rv 6


Nimimerkkiini tulikin sitten s-kirjain tuon keskenmenon jälkeen


Mutta nyt siis päivä kerrallaan taas, katsotaan paljonko meille tällä kertaa annetaan...

Toivotaan että annetaan ihana pieni tuhiseva nyytti, jonka laskettu aika on 10.10.08

Esikoinen on mielessä päivittäin pienen pieni enkelipoikamme, ja hänen haudallaan käyn joka päivä...

Hän on aina ihana esikoisemme...


Mua jännittää ihan hirmuisesti, pelkään todella

mutta toisaalta taas oon ihan
onnessani!

Kiva nähä Miikkis täällä!


Ja suuren suuri halaus teille muillekkin ihanaisille naisille!


:MyAngels
 
myangels tervetuloa ja suuret onnittelut täälläkin puolella, nyt toivotaan vaan että täällä pysytkin, kaikki varmasti täällä on samaa mieltä että nyt olisi teidän aika saada kotiin asti pieni :hug: mutta ihanaa kun nyt olet täällä =) :hug:

ninnillä oli ollu hurja yö, toivottavasti kivut ei palaudu, kauheita tollaset, mutta onneks vauvalla kaikki hyvin =)

riikkulillakin on ollu huolenaiheita, mutta hyvä että kipuihin löyty syy ja pieni saa lääkityksen :hug: ja kommentoi vaan raskausjuttujakin
ihan samallalaillahan sä ne oot kokenu vaikka ohi jo onkin =)

eilenkö just kirjotin että selkäkivut on helpottanu, iltapäivällähän se taas alko, ei koko iltana oikeen pystyny muuta kun sohvalla istumaan,tänään on taas ollu vähän helpompi päivä, mutta sellasta täällä tänään :wave:

eliisa ja pikkuruinen 13+3
 
Hei,mulle tuli semmonen mieleen,et kunhan täs saadaan vähä enempi porukkaa jakautumaan,ni pitäskö meijän pistää joku tsydemi tonne vauvojen tai kerhon puolelle?Tosiaanki tuntuu välillä olevan ihan ikävä "vanhoja tuttuja" täältä,kuiteski tänne tuli sen verran paljo raapusteltua...

Mitä mieltä ootte?

Vimpula
 
Nii mehä ei vanhasta tottumuksesta täällä notkuta "kyttäämässä" ;)
Mulla o ainaki sillee jotenki väliin pudonnu olo,etenki ku aattelee,et täällä kuiteski jännitetään enempi ja vähempi kuis käy...Tuntuu,ettei joka päivä viiti tänne noita vauva juttuja laitella sitte.Kuiteski Ninnillä ja oikukkaalla alkaa h-hetki lähestyä ja pian sinne tulis muitaki...

 
Heipähei ihanaiset :wave:

Miikkis perkule!!! Olipa ihana nähä sun kirjoitukses täälä,tuli oikein kylmät väreet :D Nyt toivotaan (ja uskotaan) oikein kovasti että pysyt täällä meidän seurassa...onnea paljon!!!

Evelielle kanssa lämpimästi tervetuloa :heart:

Sipulille tsemppiä pahojen liitoskipujen kanssa...toivottavasti vähän hellittäis.. :hug:

Ninni:Hui,kuulostipa hurjalta sun öinen kohtaus,toivottavasti ei enää toistuis....mutta onneks vauvalla kaikki hyvin :heart:

Riikkuli,voi pikkuista neitiä...onneks saa nyt hoitoa ja kaikki muuten hyvin :heart: Minä oon kaivannut sun kommentointia,joten antaa palaa vaan...kokemuksen "ääntä"on kiva "kuulla" :D

My angels: Ihanaa nähdä myös sinut täällä ja tällä kertaa kaikki menee hyvin :heart:

Mulla rankka työviikko takana,selkä vihottelee seisomisesta,mutta onneks rauhottuu kun kotiin pääsee lepoon... Kutvonenkin on tänään ollut pitkästä aikaa aktiivisena, siitäkin tulee uskomattoman hyvä mieli =)
Mies on keikkareissulla ja tulee vasta huomenna. Oon luvannut sille ja äidille sekä pikkuveljelle leipoa laskiaispullia,eli täytyy heräillä huomennakin ajoissa...siivotakkin pitäis,kun jaksais :ashamed:
Hyvät viikonloput kaikille :heart:

Repa ja kutvonen rv 25+4
 
MyAngels, sylikaupalla onnea teidän perheeseen. Kaikki menee varmasti hyvin, tuli niin hyvä mieli kun luin sun uutisen :heart:

Riikkuli, kiva kun käyt vielä täälläkin kirjoittelemassa! Oli niin hulvatonta juttua sillon joulukuussa että jäinkin sun kommentteja kaipaamaan :D Pikkuiselle tervehtymiskeijuja täältä puhallan
:whistle:

Ninnille jaksamista, toivottavasti kivut pysyvät nyt poissa ja saat nauttia vielä viimeiset viikot odotuksesta =)

Toivottavasti Eliisallakin selkäkivut hellittää =)

(.) Yöllä havahduin muutamaan otteeseen vihlasuihin tai johkin sen tapaisiin...en muista enää kun olin niin unessa. Tänään ei kuitenkaan enää oo tuntunu mitään joten rauhallisin mielin vielä olen. Kumpa kaikki olis hyvin ens viikon neuvolassa :)
 
Miikkis ja Myangels vauvaliimaa ja onnea! :heart: :heart: :heart:

(.) En hetkeen ole tähän ketjuun kirjoitellut. Kaikki näyttäisi kuitenkin olevan ok. Pahoinvointi vaivaa enää iltaisin ja flunssa alkaa helpottamaan.

Mukavaa helmikuuta kaikille!

Jemima ja lahja 15 + 0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vimpula 05 ja 07:
Hei,mulle tuli semmonen mieleen,et kunhan täs saadaan vähä enempi porukkaa jakautumaan,ni pitäskö meijän pistää joku tsydemi tonne vauvojen tai kerhon puolelle?
Tää kannattais moista! :wave:
Kun mullakin olo, että mieluummin jakaisin kokemuksia yövalvomisesta vatsavaivojaan huutavan lapsen kanssa, joka ei millään rauhoitu (ennen sitä muutaman vuorokauden panttaamisen jälkeistä megakakkaa) kuin niistä unettomista öistä, joka johtui tiiviistä vessassa ramppaamisesta kun se pieni sisällä painoi virtsarakkoa tai potki muuten liian lujasti siellä sisällä...

Meidän pienokainen syntyi pitkän kaavan kautta 10.1.08 käynnistyksin yms.
 
Maanantaita :wave:

Kiitos kaikille toivotuksista, kaikki liima on todellakin tervetullutta :D
Edelleen pelottaa kovasti, selkää särkee ajoittain, rinnat kipeytyneet hiljalleen, eilen alkoi lorahdella valkkaria. Juoksin tietty vessassa koko ajan että nyt se on verta, mutta viuh..ei ollut :heart:
Todella epätodellinen olo, en vaan vielä voi uskoa tätä todeksi.
Tein lauantaina apteekin oman r-testin ja tummaakin tummempi testiviiva siihen ilmestyi :)

Tottahan toki muistan sinut Riikkuli ja onnea pikkuneidistä. Voi että kun toisella on ollut kova alku, joten tämän täytyy vain parentua tästä ;) Voimia ja jaksamista :hug:

Ninnillä ollut hurja reissu. Pääasia että kaikki on hyvin!

Repa Jutustelua sun kanssa olen kaivannyt kovin :D Hienoa kuulla, että teillä voidaan paksusti :D Olet kyllä ollut usein ajatuksissani...
 
Huomentapäivää!

Ensiksikin, MyAngels :heart: tervetuloa ja hirmuisesti onnea! :hug: :flower:

Ninnille myös jaksuja olonsa kanssa. Oli kiva kuulla myös Riiikkulin ja Vimpulan kuulumisia. Mäkin kannatan omaa vauvautuneiden ketjua jo näin etukäteen ;) .

(.) Jumppanen on vilkas kaveri. Oltiin vkonloppuna perheenä reissussa ja ajomatkoilla monoa tuli kylkeen lähes häiritsevässä määrin. Toisaalta ne potkut on niin hellusia :) . Sanoinkin miehelle tänään, että kunhan joskus se viimeinen raskausaika koittaa, niin mä olen varmaan ihan tippa linssis että 'näitä liikkeitä tulee ikävä - enkö mä ikinä enää saa tuntea niitä :ashamed: '.

Nyt suunnittelemaan esikoisen 5v synttäreitä.. valitettavasti vaan itse juhlakalu on kuumeessa :/ ja nieluviljelyn tuloksia odotellaan.

-A- ja Jumppanen rv 22+6
 
Noh,laitellaanko se tonne kerhon puolelle ja mikä nimeks?Toi kerhoha ois siin mieles hyvä,et vois jutustella vähä vapaammin...kuiteski silleen,et te jotka viel odotatte,ni saisitte sen salasanan jo tässä vaiheessa,jos haluutte kommentteja heitellä tai muuten vaan katella kuulumisia :D

Tosi hyvältä muute tuntuu katella noita teidän raskausviikkoja,täältä katottuna ne ei matele...

Vimpula
 
Kaunis kiitos onnitteluista ja vauvaliimasta


En ole vielä lukenut kaikkia juttuja läpi, taidan jättää ne yövuoroihin


Uskomaton olo on, ja erittäin pelokas :ashamed:
Kun edellinen raskaus alkoi, ajattelin pääosin vain tulevia ultria, että meneekö ne sillä kertaa hyvin. Kunnes sitten keskenmeno yllätti täysin


Nyt odotan tuota ekaa rajaa, eli rv 6 loppumista, jotta kaikki menisi hyvin... Toivotaan...


Meinasin liittyä tuonne lokamassuihin, mutta en tiä ymmärtääkö mua siellä kukaan

Siis jos/kun tulee huonoja hetkiä ja haluaisin purkaa ikävääni poikaani kohtaan...

Niitä hetkiä tulee varmasti, koska hänen menetyksestään ei ole vasta kuin noin 7½kk. Eilen tuli pakottava tarve ottaa tekemäni muistokirja esiin, ja lukea se kannesta kanteen. Kirjassa on tekemäni raskaustesti, ja masukuvia, ultrakuvia, synnytyksen jälkeen otettuja kuvia pienestä täydellisestä enkelistämme, sekä hautajaiskuvia...

Olen kirjoittanut kirjaan runoja, rukouksia, mietelauseita ja laulujen sanoja. Jokainen sana ja kuva riipaisee lujaa sisimpääni...


Vaikka itkin kovin sitä lukiessani, tuli kuitenkin hyvä mieli loppujen lopuksi
Tiedän että hänen on hyvä olla jossain tuolla paremmassa paikassa


No, se pointti kuitenkin mitä tässä selitän, on se että musta tuntuu että te ymmärrätte mua paremmin, ettekä ehkä (?!) ajattele jos haluan purkaa pahaa oloani ja ikävääni, että lopettaisi jo, nythän hän on raskaana
Ja että miksi hän tulee kauhukertomuksia kertomaan kun toiset onnellisesti odottavat... :/

Voihan olla että lokamassuissa on myös keskenmenon kokeneita, mutta pääasiassa siellä on varmasti sellaisia jotka eivät ole näin kamalia elämän kolhuja kokeneet, ja toivottavasti eivät joudu ikinä kokemaankaan


Alamasu ja alaselkäkivut ovat olleet aika pahoja...Kuin keskenmenon kivut, mutta lievemmät. Mutta olen yrittänyt ajatella että niin kauan kaikki on hyvin, kunhan ei tule veristä vuotoa.
EI ENÄÄ MENETYKSIÄ!!


Eihän...?


Tein eilen uuden testin, ja kyllä siihen tuli onneksi vahvempi viiva, mutta vasta kontrolliviivan jälkeen kylläkin :/ Huoh, toivottavasti viiva vahvistuu edelleen. Teen uuden testin viikonloppuna, jos siihen asti tämä ihanuus kestää


Jano on edelleen, ja lämmöt koholla. Olen niin onnellinen noista oireista, koska siten tiiän että raskaus jatkuu!

Seisoisin vaikka päälläni tämän raskauden ajan, jos sillä tavalla saisin elävän ja terveen lapsen syliini!


Kymysys: Minkä verran olette uskaltaneet juoda kahvia? Mä en tiä uskaltaisko juoda ihan noin paljon. Kaiken maailman tutkimuksiahan on tehty...

Plussa-aamuna en uskaltanut juoda kuppiakaan kaffia, mikä kostautui myöhemmin päivemmällä aivan järkyttävällä pääkivulla

No, aamukahvikupista tai kahdesta en ainakaan vielä luovu. Katotaan sitten tuleeko siihen inho, niinkuin enkelin aikana...

Mitäs muuta, valkkaria lorisee kovasti. Kuten Miikkis sanoi, sitten saa juosta peloissaan vessaan
ja huokaista onneksi helpotuksesta, ja hymy on taas korvissa


VOI ANTEEKSI, tästä tuli nyt niin omanapateksti... :ashamed:
Olen niin innoissani

Mutta yövuorossa luen kaikki nämä tämän vuoden tekstit, niin en ole näin pahasti pois kärryiltä



Haleja kaikille!!



:MyAngels
 

Yhteistyössä