***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

Ihanaa omanapa-tektiä MyAgelsilla ja ihanaa nähdä sinutkin täällä :heart:
Toivotaan tosiaan ettet enää yhtään menetystä joudu tällä rintamalla kokemaan!

Täällä saat kyllä varmasti ihan rauhassa huudella huonoa oloasi, raivota, nyyhkyttää ja toivottavasti iloitakin! :hug:


(.) Omanapa on hyvin turvonnut ja peittely duunissa alkaakin olla jo vaikeeta.. Ehkä ne ajattelee et oon vaan lihonnut kun onneksi pyöreys on koko vatsalla eikä pelkästään tossa alhaalla.. Koeajalla mennään vielä 20.2 asti!

Hormonit on pistänyt mun pään A-I-V-A-N sekaisin ja kaksi kuukautta sitten aloittamani unelmatyöni onkin nyt jo vaihtovalmiina.. Tässä nyt kuitenkin sinniteltävä ainakin mammikseen asti ja toivottavasti sitten palatessa olisi jo järkikin palannut niin ettei tarvitsisi upeasta hommasta luopua.. mutta saapi nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan!

Kovasti alkanut pelottaa tuo lähestyvä np-ultra, toisaalta ihan turha pelätä, jännittää korkeintaan!

Kauhian isot lastilliset vauvaliimaa ja tarrasukkia kaikille meille menetyksen kokeneille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


Tini+Nuppu 9+5
 
MyAngelis Paljon onnea plussasta ja tervetuloa mukaan,pienelle paljon tarrasukkia matkaan jotta pysyy mukana loppuun asti ja tulee sinua ja miestäsi ilahduttamaan olemuksellaan kun aika on. :hug:
Mie käyn aika harvoin kanssa noissa muissa kirjottelemassa kun tuntuu ettei siellä voi ihan omaa menetystään julki tuoda vaikka miulla olikin se alkuraskauden km ni silti suren sitä välillä vieläkin.

Siulla oli kovia alavatsa ja selkä kipuja? miullakin oli silloin alussa ja olin ihan varma et huonosti käy mutta ei käyny ja ajoittain on vieläkin kovia alaselkä kipuja...eiköhän kaikki mene siullakin nyt hyvin loppuun asti,toivon ainakin kovasti niin.

Ninnille :hug: tuollaiset kivut varmasti säikäyttää.

Omaan ( . ) kävin tänään ylimääräsessä tarkastuksessa ni sain nyt nostelu kiellon rakenne ultraan asti kun noi vanhat leikkaus haavat kipuilee liikaa ja muutenkin pitää ottaa rauhallisesti kun on muutamia supistuksia ollut...aika vaikeeta kun maatalossa asutaan ja kevät lähenee mut mitäpä sitä ei tekis pienten hyväksi...

Painoa oli tullu 1kg lisää,vielä ollaan 3kiloa miinuksella.

SF mitta on 21cm :eek: olen tulossa valaaksi :headwall:

Muuten kaikki oli hyvin.

Äitee ja tuplat 16+4
 
my angels tule vaan rohkeasti mukaan lokamassuihin. minäkin siellä -2 km:ää kokeneena.
itku tuli kun luin tekstiäsi :'( varmasti todella rankkaa enkä oikein löydä sanoja :hug: toivottavasti nyt kaikki menee hyvin, sormet ja varpaat ristissä.

voithan kirjoittaa molempiin ketjuihin jos koet että lokamassuissa ei ymmärretä -näin ajattelin ainakin itse toimia.

tervetuloa mukaan vaan
masukki ja beebi 5+2

ps. minäkin pelkään ihan hillittömästi ja juoksen vessassa. mutta toivotaan parasta!
 
Miikkis, MyAngels ja Masukki08: Onnea teille kaikille vielä!
Yhtä alussa mennään ja hyvin epävarmalta kaikki vielä tuntuu.

Minulla on ollut mieli maassa, kun viime viikolla oli monena päivänä kovia oik. nivusen kipuja. Kivut pahenivat loppuviikolla ja tuntuivat jatkuvana jomotuksena oik. alavatsalla. Pelkäsin jo kohdunulkoista, joten ei auttanut, kuin mennä yksityiselle ultraan. Ei ollut onneksi kohdunulkoinen, mutta ei kyllä näkynyt vielä alkiotakaan! :'( Mulla olis ollut vasta 6 rv:a, mutta silti olin toivonut, että jotain vois näkyä.

Sikiöpussi oli 12 mm ja ruskuaispussi 4 mm, mutta mitään sisällä ei ollut. Lääkärin mukaan vastas vasta rv 5. Tällöin hedelmöittyminen olis tapahtunut 12.1, mutta itsestä tuntuu hyvin epätodennäköiseltä, että olis voinut olla niin myöhään, kun plussa tuli testiin 20.1. On siis pelko, että olisi kyseessä tuulimuna. :'( Ja just kun olen toipunut edellisestä keskenmenosta.

Yritän olla luottavainen ja pieni toive on sisimmässäni, että pikkuinen oli vielä liian pieni nähtäväksi. Uusi ultra on 15.1 eli runsaan viikon päästä, jolloin selviää tilanne. Aika piinalliset kaksi viikkoa tulossa. Jos menetämme tämänkin pikkuisen, en tiedä uskallanko enää yrittää.

Esikoista kaipaava Olivia
 
Nostelen, kun oltiin jo tokalle sivulle tiputtu ;)

Tänään kävin verikoe-testissä, vaikka vasta torstaina saan tulokset kun lähettää ne postissa kotiin. Ku menin ihan tk:hon ja sanoi koska lähete yksityiseltä ni maksaa 8,60e :eek: ja tulokset joko kotiin tai Fertinovaan ja sanoin että kotiin kiitos.
Tänään multa leikattiin patti kainalosta joten saikulla olen kotona ja antibioottia päälle vaan. Sit ku kerroin että määrää sellaista mitä raskaana olevat voi syödä ni tiiättex, mulle kolahti varmaan ekan kerran että MÄ OON RASKAANA :D :D :D
Patti on poissa, mutta avohaava edelleen...
Ehtiipähän lukea hyvin noita vauvalehtiä :LOL:

Vimpula: miten sen kerhon löytää sit? mä oon surkee koneitten kanssa :ashamed:

Äitee2: parempi ottaa varman päälle kuitenkin :heart:

juuliai: älä vielä kirvestä heitä kaivoon!!! Tiedän monta joilla on rv 6 epäilty tuulimunaa ja nyt tuhisee nyytit sylissä heillä!!! Toivoa siis vielä on :hug: Mitä tuohon uuteen yrittämiseen tulee, niin kyllä sitä kummasti löytää voimaa ja tahtoa yrittää uudelleen, aikaa vaan se vie, mutta nyt et ajattele sitä vaan positiivia ajatuksia päähän, että siellä se muru vain leikkii kuurupiiloa ;) VOIMA :hug:

(.) Oloon ei iheellistä.. selkää särkee...

T. Miikkis ja mukula(t?)
 
Ihan pikaisesti laitan nyt neuvolakuulumiset ja tuun huomenissa kommentoimaan paremmin....

Eli tänään neuvola ja painoa tullut nyt vajaat 8kg yhteensä,sf mitta 24cm,vauvalla on ollut oikein kasvupyrähdys. Hemppa saatu raudalla nousuun,nyt 118. paineet 125/77.
Pissassa se tulehdusarvo (mikä lie nimeltään) plussalla, joten huomenna kiikutan labraan näytteen. Sanähä olisko sit oireeton virtsatulehdus...ei oo koskaan sellasta ollut,eikä nytkään siis oireita.
Sydänäänet hyvät ja syke n.150 :heart:

Eli näillä mennään,nyt hyvää yötä ja huomiseen...

Repa ja kutvonen rv 26
 
Miikkis Tolla etusivulla,päävalikossa on kerhot ja sieltä listasta sit nappaa sen.Täältä pääset sinne etusivulle klikkaamalla tota isoo Kaksplussan merkkiä.Sinne sit jäsenhakemus,ei kummanen oo...mä laitan sit sen salasanan tulemaan!En mäkään oo kovin kummanen näitten koneitten suhteen,mut toi on ihan helppo nakki!

Mulle pajahti viime yönä mieleen,et missäs Stoppis luuraa?!?Kaikkee mäki mietin.

Vimpula
 
Hei tytöt!

Täällä on kaikki vanhat periaatteet myynnissä, halvalla lähtee!
Kuten esimerkiksi:

-en turhaan mene varhaisultraan liian aikaisin, kesken se voi mennä kumminkin - Menossa siis tänään rv 5+1.
-en turhaan stressaa keskenmenosta, paljon suuremmalla todennäköisyydellä kaikki menee tällä kerralla hyvin- Olen niin huolissani, etten ole nukkunut kunnolla yökausiin.-nautin tästä raskaudesta -Ja ketut, itkua tekee mieli vääntää koko aika.
Ehkä nämä on niitä hormoneita :ashamed:, eikös joo?

Toivottavasti muilla menee paremmin, halauksia kaikille joka tapauksessa

Siilura ja ("tuskin siellä ketään on") kirppu 5+1
 
Juuliai, voimia odotteluun, en itsekään usko näillä viikoilla näkeväni ultrassa paljon mitään. Pyydän ehkä, että katsovat verikokeella onko hormonit nouseet niin kuin pitäisi. Sitten ei muuta voi kun odottaa... :eek:
 
ihan samaa tossa pari päivää sitten mietin kun vimpulakin että mihis stoppis on kadonnu??? Tulehan nyt jotain itestäs ilmotteleen =)

toi kerho oli muuten hyvä idea, kiva jos pysyis sama porukka koossa =)

juuliaille tsemppiä piinaavaan odotukseen, toivotaan parasta, peukut pystyssä täällä olen :hug:

myangels mä aloin kirjotteleen elokuisiin vasta np ultran jälkeen, jostain taikauskosta varmaan johtuen, mutta vieläkin tuntuu enemmän silt että täällä tutussa porukassa ainakin kaikki ymmärtää omat jutut.
täällä ainakin voit huoletta kirjottaa mitä haluat vaikka luulisin että muuallakin ymmärretään, sun juttuja on aina ihana lukea vaikka välillä asiat on niin surullisia että kyynelet valuu mutta jotenkin osaat pukea olos sanoiks ihanasti =) :hug:
niin mä join muuten kahvia varmaan 7 tai 8 viikolle asti 1-2 kuppia päivässä, sen jälkeen alko tökkiin ja nyt ei mene kun tee, ei siitä parista kupista luulis haittaa olevan

niin piti miikkikselle vielä laittaa peukutukset huomiselle =)

kauhee flunssa iski päälle, yskä on ollu jo yli kuukauden mut nyt tuli muutkin oireet, menis nyt vaan äkkiä ohi ja poikakin on itkeskelly useemman yön, täytys lääkärissä käydä korvat tarkistuttamassa, ihanaa tautiaikaa tämä....

hyvää päivänjatkoo kaikille

eliisa ja pikkuruinen 13+6
 
Heippa leidit :wave: Ollaan nyt sitten mummolassa ja tehdään remppaa meidän uuteen asuntoon (tai siis mies tekee... ei se minua taho päästää sinne kun välillä vilkaisemaan...). Että on nyt jäänyt vähän vähiin tämä nettailu :) Ihanaa kun huhuilitte Vimpula ja Eliisa =) :hug:

Oli tuossa myöskin vähän mustia hetkiä, kun tytön laskettu aika meni perjantaina... luulin ettei se sen kummemmin vaikuttaisi, ja kun oli vähän kiirettäkin, mutta sunnuntaina tuli sitten ihan romahdus :'( Jos kaikki olisi mennyt toisin, olis nyt tyttö sylissä :'( Ja kun on niiiiin pitkä aika vielä siihen että tämän olisi turvallista syntyä... Eli tuli siinä sitten samalla itkettyä niitäkin pelkoja, että jos paikat aukee liian aikasin jne. Huhhuh :ashamed: Kyllähän tuo neuvola-täti yritti vakuutella, että ei pitäisi olla hätiä jos ei kerran mitään kipuja ole eikä suppareita koko ajan... Jospa tämä taas tästä vähitellen. Mulla vaan aina touhukkaan päivän jälkeen on vähän paineen tunnetta alakerrassa ja kivuttomia suppareita jotka sitten pelottaa :/ Pitää aki yrittää vähentää sitä touhuamista ettei pelottaisi :LOL: Vaan kuinkas sitten saadaan kaikki maalit ja tapetit, huonekaluista puhumattakaan!

Ihanaa nähdä täällä Myangels ja Miikkis, toivon totisestikin teille molemmille tällä kertaa onnistunutta raskautta, molemmat olette sen jo moneen kertaan ansainneet!!! :hug: Ja suuret onnittelut tietysti =) Onnea myös juulilai ja masukki!

Anteeksi tämä syvällinen omanapaisuus :ashamed: Yritän päästä vähän enemmän teitä tsemppailemaan ja saamaan itsekin tsemppiä!!! :hug:

stoppis 22+2 (? kääk päivät iha sekaisin, oisko noin?)
 
Olihan se Stoppis vielä hengissä! Kiva kuulla teidänkin perheen kuulumisia. Ja :hug: viime perjantain takia. Ne on niin rankkoja päiviä tuollaiset :snotty: :'( . Koita ny olla rasittamatta itseäs liikoja - vaikka remppahommat niin ihania onkin.

Miikkikselle pikaista paranemista kainaloosi! :)

(.) Täällä järjestellään Jumppasen isosiskon synttäreitä. Prinsessakakkua väännän.. marsipaanin värjäystä "Tuhkimon siniseksi", hopeapalloja, pursotuksia ja rusetteja.. Ilmapalloja puhallan :whistle: niin, että silmiä kivistää.

Juuliaille toivon parempia ultrakuulumisia ja jaksuja odotteluun. Kaikille muille - rentoa keskiviikkoa masujenne kanssa.

Siiluralle erityisesti kans tsemiä :) !

-A- rv 23+1
 
siilura mulla ihan samanlainen olotila! ja samat päätöset olin tehnyt, mutta roskiin ne oli heitettävä! mieskin oli eilen illalla ihmeissään kun kerroin varanneeni varhaisultran, "eikös me sovittu ettei me mennä..." no sovittiin juu, mutta...

(.) löysi hm:n mamma alesta mekon ja paidan ensi kesäksi yhteensä 10e! olin oikeasti katsomassa lapsille vaatteita kun kasvavat niin kovasti, mutta noi tarttui mukaan kun oli niin halpoja.
soitin omalle lääkärille tänään kun vatsaa sattuu niin erikoisesti ja mulla on taipumusta kohtutulehduksiin. niin eikös sieltä antibiootti jälleen napsahtanut, kiireellä labraan ja huomenna saadaan tulokset. voi pahus! koitin googlettaa että mitäs se vaikuttaa raskauteen mutta en oikein löytänyt mitään järkevää. lääkäri ainakin oli huolissaan. eipä auta muu kuin odottaa huomiseen ja katsotaan mikä kohtalo on.
jaahas nyt siivoomaan

siivoushullu masukki ja beebi 5+3 ( tai jotain... )
 
Hep, täällä taas muutaman päivän jälkeen! :wave:

Vimpula, kiva tietää, että siellä on jo kerho odottelemassa! Kyllä me täältä kaikki ennemmin tai myöhemmin sinne asti päästään!

Juuliaille toivottelen pitkää pinnaa ultraa odotellessa! :hug: Kun viikkoja on niin vähän, niin onhan se tosiaan ihan oletettavaa, että kaikki on kuitenkin hyvin, ja tulevassa ultrassa näkyy sitten jo paljon enemmän. Uskot vain nyt niin olevan! :D

Toivottavasti Miikkikselle tulee ihana tieto torstaina postissa! Täällä on peukut ja varpaat ja kaikki muutkin oleelliset ulokkeet pystyssä! :D

Minä en ainakaan osaa nauttia tästä raskaudestä vielä pätkän vertaa! :kieh: On vain pelko vielä niin suuri, ja tulee taatusti olemaan vielä monta viikkoa... :|

Eilen oli jo eka neuvola, se on sitten niin turhaa papereitten täyttöä ja tädin lässytystä. Verinäytteen kanssa käytäntö on muuttunut niin, että terveydenhoitaja ei sitä enää ota, vaan minun täytyy tehdä erillinen reissu labraan, kun vain joskus pääsisin sinne sen aukioloaikana. Turhaa pienen ihmisen juoksuttamista... Varattiin aika ultraan (ei nt), se on parin viikon päästä 20.2. Siellä sitten nähdään, mikä on meno. Tuo ultra on rv 9+3, viikkoja voi kyllä olla kasassa vähän vähemmän. Molemmat edelliset pienet ovat hiipuneet viikoilla 8+, joten jos tuolloin on edelleen kaikki hyvin, saattaa olla toivoa paremmasta jatkosta. Ehkä... :/ Ja se on ainakin varma, että ultraa edeltävänä yönä en juuri nuku ja vatsa on ihan sekaisin ja stressitaso sadassa! :eek:

Viuhtis 7+3
 
Siiluralle tulin pikaisesti sanomaan että ehkä vähän turhan aikaisin silti varasit ultran. Eli ei kannata huolestua (hehehe joojoo) jos siellä ei mitään näy, mulla nimittäin 6+ -viikoilla löyty pituutta :attn: 2mm :attn:

Menkkojen mukaan piti vielä olla pidemmällä mutta hedelmöittyminen oli sitten tapahtunut myöhemmin (jonka kyllä aavistinkin mutta ei se sillä hetkellä lohduttanut ollenkaan kun luulin että pienuus kertoo jostain ihan muusta). 5+1 ei olisi kyllä mulla näkynyt yhtään mitään... Toi pari milliä on muuten pienin mitta mitä oon nähny kellään näissä viesteissä kun on kysytty millon on jotain näkynyt ja sykekin saatiin silloin näkyviin! :) tosin hyvin heikosti mutta kuitenkin.

Oma olo edelleen loistava, paitsi nyt on ruvennut pelottamaan vauvan asento. Joo voihan se vielä muuttua paljonkin mutta vähän jännittää silti. Nyt se on viistosti perätilassa, koivet alavatsalla vasemmalla ja pää ylhäällä oikealla. Mä en niiiiiin tahdo sektioon :(

Nyt takas sisustelemaan! Päivänjatkoja kaikille! :)

Terv. Oikukas 34+6

 
Iltamia....

My Angels,Voin vain kuvitella sitä surun määrää mitä pienokaisen menettäminen tuo tullessaan :ashamed: Mietin kuinka minua hajotti jo aikainen km,saati että menettäisin ihka oikean vauvan. Huokaus,iso :hug: Ei enää yhtään menetyksiä,näin se on!
Kahvinjuonnista:Olisin juonut sen muutaman kupin per päivä ja joinkin pienen hetken,mutta pahoinvointien alettua,en ole sen koommin juonut kuppiakaan...teetä sillointällöin.

Miikkis,kovasti olen kaivannut teikäläisen juttuseuraa minäkin :D Kyllä jänskättää miten sulla tää raskaus etenee,mutta jotenkin mulla on hyvä tuntuma nyt,että kaikki menee nappiin :heart:


Juuliai:Pidän täälä kaikki varpaat ja peukut pystyssä että sitten seuraavassa ultrassa nähdään syke ja alkio
:heart:

Siiluralle nyt tsemppiä ja uskoa!!!! :heart:

Stoppikselle myös tsemppiä,kaikki menee hyvin,näinhän se on sovittu =)

Vimpulalle kiitokset jo etukäteen kerhosta...perässä tullaan :wave:

Jees,eli neuvola oli eilen ja tänään kiikutin sen virtsanäytteen labraan. Pe soitan sitten tuloksia....
Kolmen viikon päästä olis tosiaan sitten lääkärineuvola,saas nähä mitä se nyt sitten tekee,kun täti väläytteli sellasta mahista ettei sisätutkimusta välttämättä tehdä jos ei ole ollut suppareita yms... Jää sitten aika harvaks noi kohdunsuun tsekkaukset yms :eek: Kai ne tietää mitä ne tekee....

Argh,voiko tylsempää olla...en jaksais seisoa töissä enää sekuntiakaan...mitä lähemmäs vapaus tulee....sen hitaammin aika mataa :D
Jumalattomasti ois tätä puuhaa,ommella pitäis vaikka mitä jne...tässä sitä kuitenkin tyytyväisenä jumitetaan :D Kämppäkin pitäis järjestellä uusiks,että mahtuu sitten kaikki vauvanjutut ja ennenkaikkea saatais sänky alas,kun tällähetkellä nukutaan parvella...himppasen ikävää kavuta tällä mahalla pitkin yötä kuselle yms.
No pikkuhiljaa.... :ashamed:

Repa ja kutvonen rv 26+1
 
Repa voin kuvitella ton parvelle kipuamisen ja sieltä alas tulon lukemattomia kertoja yössä...mie en edes suostunu vielä muuttamaan yläkertaan kun vessa ei ole valmis kun en jaksa ravata noita rappusia alas ja ylös koko ajan...

Olo on vähän haikee ja mieli matala kun huomenna olis ollu mein Enkelin laskettuaika :'( onneksi nämä kaksi pientä tuolla mahassa muistuttavat että elämä jatkuu ja pitävät liikkeillään äidin mielen vähän parempana.

Äitee ja tuplat rv 17
 
Heip!

Ultraan sitten mentiin eilen ja lääkärin mukaan vaavi olisi 6+0 (omien laskujen mukaan 5+1 ja menkkojen mukaan 6+6). Sykettä ei saatu näkyviin, mutta kaikki vaikutti normaalilta. En kyllä voi väittää olevani mitenkään helpottunut, mutta tulipahan nyt tsekattua, että siellä masussa jotakin on ja oikeassa paikassa. Nyt ei taasen auta kuin odotella vähän lisää :saint:

Kiitos kaikille tsemittäneille ja tämä nyt oli tällaista omanapaista, kun ei nyt oikein muuhun pysty.

Siilura + kuka tietää kuinka vanha kirppu
 
siilura Meilläkään ei syke näkynyt ekassa ultrassa, ja mun laskujen mukaan silloin oli viikkoja 7+, ja niin oli np ultrankin, tiiä sit mikä toi ultraaja oli miehiään, tein valituksenkin kun oli niin epäselvä käynti siellä..
No kuva pikku katkiksesta on tallessa noiltakin viikoilta, ota sinäkin ihan rauhassa nyt ja kokeile pikkuisen nauttia :)
Muoks. siis ultraajan mukaan viikkoja oli korkeintaan 4-5!

Meillä sairastetaan, poika kipeä ja minä kipeä ja neiti ihan tylsistynyt kun joutuu meitä katsella ja mieskin poissa..
Oli eilen yötä kotona, ihanaa mä en ois muuten varmaan jaksanu tän olon kanssa kun tuntuu et tän mahan kanssa nouseminen sohvaltakin on yksi extremelaji.
Lääkärissä käväsin maanantaina, kirpun sf oli 30, hih..
Kirppu mikä kirppu, lääkäri sanoi että vauva on kyllä ihan hyvän kokoinen mutta kun mulla toi masu niin pieni muutenkin niin ei ole mitään ylimääräistä siinä ja sekin pienentää tota mittaa..
Huoh, kait toi lohdutti, mä kun niin olen pelännyt et ei kasva tuolla masussa kunnolla, sama vika kun oli aikoinaan esikolla..
Paino oli vihdoin pikkuisen noussut, neuvolatäti oli niin tyytyväinen etten viitsinyt sanoa et sekin lienee turvotusta kun toi kihlasormuskin meinaa junnata vähän, aattelin pistää sen kaulaan roikkumaan :)
Hemppa oli aika alhainen, päälle 100 mutta paineet oli hyvät!

Vuodelevosta huolimatta paikat jatkaneet pehmenemistään ja nyt on sitten kohdunsuukin auki, hui kauhia :)
Jännä kun katselin noita ykkösen ja kakkosen kortteja, niitten mukaan olen auennut vasta silloin kun synnytyskin on käynnistynyt, oiskohan tää nopeampi nyt kun sen 10h minkä nuo molemmat ovat kestäneet :)
Veikkaili lääkäri et lähiaikoina syntyy, mutta lepäilen silti vielä että saisi siellä muhia pari viikkoa ainakin :)

Sipsu ja aino 36+1
 
Se on moro :wave:

TULOKSET TULI :D

Sanokaapa oma mielipide miten tuota tulosta kuuluu lukea!!

tutkimus 05.02.08 klo 07.57 mittayksikkö viitearvo
S-hCg 4687* u/i << 5

Eli onko se niin että se mun arvo on tuon 4687? :D vai sitten tuon 5? :ashamed:
Kun mulla otettiin testi tasan 3 viikkoa hedelmöittymisestä ja yhden taulukon mukaan arvon pitäis olla 18-7340 eli jos on tuon 4687 ni eix oo aika hyvin?

sipuli: toivotaan että vielä pari viikoa just jaksais leikkiä siellä masussa. Kyllä tänne lumiseen maailmaan ehtii myöhemminkin ;) Jaksamista!! :hug:

Siilura: Olen kuullut että just 6+5 jälkeen on sykkeet kuuluneet, joten toivoa on :heart: Kun siihen uskoo niin se toteutuu :hug:

Viuhtis: Pää pystyyn siellä, kolmas kerta toden sanoo eix niin!!!! Uskoa ystäväiseni :heart:

Täst se höpöttely taas alkaa Repa !!! Ehkä nyt alan uskoa itsekin tähän enemmän ja tulen tänne joka päivä :D Pian toivotte että mua ei näkyis :LOL: :LOL:

Mä lähden kainalon pesuun (märkii vielä :x )

T. Miikkis ja mukula 5+2
 
Miikkis: Ihanaa, aivan älyttömän paljon onnea... Se on tuo arvo se yli neljä tonnia ja kuulostaa hyvälle... :heart: Nauti nyt raskaudestasi täysin siemauksin... Mä olen sun puolesta ihan älyttömän onnellinen, jee jee... :whistle:

Riikkuli ja pikku-neiti 7 vkoa ja 1 pvä... :heart:
 
siiluralle tsemppiä, hyvä että jotain näkyi ja ens kerralla varmasti näkyy pieni vauvanalkukin =) :hug:

miikkis ihania uutisia :hug: mahtaisko olla molemmat pienet kasvamassa kun on noin korkee arvo jo =) ja kirjottele vaan paljon, kivempi käydä lukemassa kun on enemmän juttuja =)

kiva kuulla stoppiksesta koita remontoida rauhallisesti, tai sit toimit vaan työnjohtajana :D perjantain johdosta :hug:

äiteellekkin huomisen vuoksi :hug:

yöllä alko itellä ihan tajuton flunssa, aivan karmee olo ja silti piti tänään sohjossa kävellä 3km lääkäriin ja takasin, yhteensä siis 6km kun pojalla on korva kipeä ja olihan siellä tulehdus, no onneks nyt saatiin lääkket niin ehkä saa taas yölläkin nukkua =) on ollu hieman levotonta, mutta jospa tämä taas tästä kun parannutaan =)

eliisa ja pikkuruinen 14+0
 

Yhteistyössä