~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

Onkohan s-anttu jo kuinkakin vanhan vauvelin äiti? =) Jänskättää...

Miten teillä on äitiyslomalaput tulleet Kelasta, siis päätös siitä??? Mun laskujen mukaan pitäis alkaa ens viikolla, mutta mitään päätöksiä ei ole tullut ja tarviisin tietää. Täytyy varmaan huomenna soitella jos kukaan ei tiedä, itse en muista millon ne on tulleet aiemmin :ashamed: Ja ois ihan kiva tietää millon tulee rahaa ja minkä verran, mies jää ehkä kuukauden lomautukselle ja sit on rahahanat ihan täydellisesti kiinni :headwall:

HP & P :heart: 33+4
 
Kiva kuulla Sussoon hyviä ultra kuulumisia :heart: :D

s-antun synnärikuulumisia täälläkin ootellaan :D

Hui että minä oon täällä ihan paniikissa kun huomenna on se eka ultra. Fiilikset vaihtelee toivosta epätoivoon sellaisella vauhdilla ettei pysy perässä.. Mutta jotenkin silti uskon vahvasti että tälläkään kerralla ei ole kaikki kunnossa masussa :'( En tiedä mistä tämä vahva tunne tulee. Ei taida tulla uni ens yönä pahemmin täällä, kun mietin jo tulevaa tyhjennystä :headwall: No huomenna sen sitten näkee..
Oireet on kyllä edelleen tosi vahvat :saint:

Leinikki rv 6+5 vielä toistaiseksi..
 
Meille syntyi eilen pitkän synnyttämisen jälkeen aivan tosi suloinen poika! :heart: Kysyin ekana että onhan se hengissä ja kyllä se on! Kokoakin löytyy, 48cm ja 2880g. Keskolassa pieni nyt, vierihoitoon heti kun oppii syömään. Sokerit heitteli, mutta nyt nekin ok.

Oi, olemme niiiiin onnellisia. =)
 
s-anttu onnea kovasti! Ihan hienon kokoinen poikahan se on! :) Voi toivottavasti saat pian pojan viereesi!!! :heart: :heart: :heart:

Leinikki tsemppiä kovasti! Kyllä siellä varmasti on kaikki hyvin! :heart:

SusSoo onnea hienoista ultrakuulumisista! :)

(.) en osaa oikein tehä enää mitään... paljon olis asioita joita vois tehdä mutta kun sitä vaan odottelee Sitä Päivää ja on jotenkin sekaisin... :p ihmeellinen olo. KAikki utelee että no milloin milloin ja sekin alkaa vähän rasittamaan.
 
SusSoo
s-anttu :flower: paljon onnea pikkuisesta pojasta! Meidänkin nuorimmainen oli syntyessään (tosin rv37) samaa kokoluokkaa eli 2800g ja 46cm. Teilläkin siis ihana pieni baby bornin kokoinen nyytti! Toivottavasti saat pienokaisen pian vierellesi keskolasta.

-Sussoo ja Suloinen 29+3 :heart: -
 
s-antulle hirmuisesti onnea pienestä nyytistä!! :heart: :flower: Hienon kokoinen kaveri kyllä jo oli, pääsee jo varmasti pian vierihoitoon :hug: :hug:

Mä oon niiiiin kusi sukassa täällä ettei tosikaan. Kiitos tsemppauksista, niitä todellakin tarvitaan täällä =) Se ultrakin on vasta klo 16, joten ei ihan aamustakaan vielä pääse tästä epätietoisuudesta..

 
Onnea S-anttu! :flower:

Leinikillä varmasti rasittavan pitkä päivä tiedossa, huh huh. Ei käy kateeksi. :hug:

Itselle iski sitten flunssa. Ensin ajattelin sen johtuvan koivusta, jonka siitepölylle olen kyllä allerginen, mutta kyllä tämä ihan flunssaa taitaa olla. Nenä tukossa ja kurkkukin välillä oireilee.

Töissä ei huvita olla, mutta eiköhän tämä päivä kerrallaan.

Sini + tyttönen, rv 26+0 POKS, POKS!! :heart:
 
Huomenia!

Sinille pikaista paranemista! :hug: ja onnea poksuista!!
Leinikille vielä tsempitykset! :heart: :heart:

(.) Kyllä noi yöt alkaa olemaan yhtä temppuilua... ei tuu nukkumisesta oikein mitään. No onneksi ei ole enää kovin montaa yötä kärsittävänä... :whistle: ;) Voi juku mua alkaa jännittää! :LOL: :eek:

EM ja Dodoliina 39+0 POKS! :heart:
 
POKS POKS POKS :D Uusi viikko taas jeeeee.... :D

Vähän ehkä vaatimattomia nää mun poksut kun edellä poksutaan viikoille 27 ja 40 mutta ei se mitään.
Mie oon onnellinen jokaisesta saavutetusta tiistaista.
Ärsyttävän pitkä aika seuraavaan ultraan tosin, vaikka onhan se tässä kuussa sentäs.

ElinaMarialla se h-hetki vaan lähestyy lähestymistään... =)

Sinille paranemisia, toivottavasti töissä olo vielä hiukan helpottuisi :hug:

Leinikki oot mielessä :hug:

Mie otin tälle viikolle iltavuoroa itselleni kun en kerta kaikkiaan pääse kovin aikaisin aamulla liikkeelle huonon oloni kanssa. Onneksi järjestyi näin niin ei tarvitse jäädä saikulle.

Meritähti :heart: Pömppis 9+0
 
Sini, ElinaMaria ja Meritähti onnea kaikki poksuista!
Meitähän on täällä monta joilla viikko vaihtuu tiistaisin!

Musta on alkanut tuntumaan että aika menee ihan liian nopeaan. Kuukauden päästä tähän aikaan mulla on jo ensimmäinen kesälomapäivä menossa. Kesälomalta en sitten enää menekään töihin. On tuntunut jo tosi haikealta kertoa yhteistyökumppaneille että jään pois ja sanoa heipat. Mitenköhän sitten työkavereiden kanssa kun on niin pitkään osan kanssa tehty töitä yhdessä. Yhdeksän vuotta osan kanssa!

Oonpas mä haikeena! =)

Päksäkkä 26+0 POKSIS
 
s-anttulle onnittelut pojasta :flower: =)

ON: Vuoto / klimppi säikäytti joo lauantaina ja eilen tuli sit jotain ruskeeta vuotoo :/ yäk! Omalla doplerilla kuuntelin sit eilen ja siellä se vaan sitkeesti sykkii ja muksii mun mahaa. Kuulostaa hauskalta tuo muksiminen, vaikken sitä vielä tunnekaan :D
Taukkilastakin tuli tuo lappu, missä kerrotaan lauantain löydöistä.
"Abdominaalisen anturin alla todetaan oikein reipasliikkeinen sikiö, hyvä syke. Istukka siisti, vettä normaalisti" :heart:
Olihan tuossa jotain selvitystä limakalvoista ja muistakin, mut niissäkään mitään syytä vuodolle ollut. Mistäköhän tuo sitten lienee tullut?

pinkkimieli ja pallopää 14+4
 
onnea päksäkälle ja meritähdelle poksuista myös! :heart:

pinkkimieli jaa-a... voihan se olla mistä vaan se pieni vuoto. Mutta eiköhän kaikki ole ihan hyvin kuitenkin. :) Ihanaa että sait hyviä uutisia. :heart:

Viimeinen masukuva eli rv 39+0

pientä roikkumista havaittavissa.... :)
 
En tahdo uskoa todeksi mutta siellä se meidän rakas Baby- Jesus köllötteli vinhan sykkeen kera!! :heart: Onnen ja helpotuksen kyyneliä on vuodatettu siitä saakka.
Vaaveli oli ihan oikean kokoinen 8.5mm viikkoihinsa nähden ja la:ksi merkittiin 24.12 :D Olen niin helpottunut vaikkei tässä nyt hirveästi voi juhlia vielä, mutta näin pitkälle ei olla päästy kolmessa viime raskaudessa kertaakaan puhtain paperein.
Kahden viikon päästä tiistaina on kontrolli ultra ja sitä siis taas jännitetään :|
Mutta nyt on kuitenkin kaikki hyvin :D

EM:n masu on kyllä nätisti jo laskeutunut =)


Ikionnellinen Leinikki ja Baby-Jesus rv 6+6 :heart:
 
Oi Leinikki ihanaa!!! Mie oon niin iloinen teidän puolesta :flower: :D :flower:
Ja nyt tuo laskettu aikakin sopii entistä paremmin työnimeen ;) Nyt nautit hetkestä!
Tää oli kyllä niin paras uutinen!

Meritähti :heart: Pömppis 9+0
 
SusSoo
EM! kiva pyöreä masu sulla. Vai että viimeinen kuva... eli synnytys on pian edessä! :) Olipa muuten kiva tuo sun linkki :/ Mulla on sektiokokemus, mutta etukäteen luettuna osa noista haittavaikutuksista olisi voinut nostaa ihan turhaa hikeä pintaan...

Kleollakin mukavan näköinen kumpu :)

Leinikki :wave: ihanaa, että saitte hyviä uutisia ultrasta!

(.) Mun paineet on "korkeat" eli äsken esim. 115/71, joka aiheuttaa sitten tuota sydämen tykyttelyä. Ihan kamala tunne, kun sydän lyö välillä kurkussa. Oli poikkeuksellisesti vähän iltatöitä ja pomo siinä heitti vaan ilmaan ehdotuksen, että ihan vapaasti voin lähteä hakemaan sairaslomaa jos siltä tuntuu. Sijaisia kuulemma löytyisi. On tuo aika ihana pomo :saint: Jos tällainen olo jatkuu, niin kyllä mun on varmaan oikeestikin pian levättävä työnteon sijaan. Mutta taas sitä näytän sinnittelevän töissä viimeiseen asti :ashamed:

Sussoo ja Suloinen 29+4 :heart:
 
s-anttu: onnittelut :flower:
mua jännittää kamalasti kun huomen aamulla olis se neuvola,
en tiiä miksi mut jännään vieläkö masussa on elämää...
jotenki menny niiiin hienosti tää kaikki ni nyt iski sit paniikki :ashamed:
Entä jos ne :heart: äänet ei kuulukaa? :eek:
:headwall:
voi apua mun kanssa.. pitäs yrittää nukkuakkin, kun huomen aamu-aika ...

:whistle: raportoin heti kotiin palattuani :LOL:


19+2, uus masukka profiilissa :)
 
s-antulle ja koko perheelle onnea :flower: :heart:

Leinikki onnea hienoista ultrakuulumisista :hug:

EM ja Kleo, ihanat masut :D Mies leikki eilen kameralla ja näytti mulle mun kuvaa sivulta. Tsiisus mikä kumpu, ikinä en oo ollu näin iso :whistle: Tänään neuvola (jota ennen labrakokeet ja tietenkin paasto - arvatkaa miten kova nälkä on jo tähän aikaan) niin saapi nähdä millä käyrillä nyt mennään. Viimeksi oli melkein liian korkealla omat käyrät mulla...

Muuten aika väsy olo. Lauantaina hautajaiset ja pojille olen yritänyt vaatteita vääntää, viime yönäkin monta tuntia ompelin. Saa nähdä ehdinkö, näitä epäilijöitä on riittänyt (mutta kannustajia ei yhtään) :kieh:

HP & P 33+6
 

Yhteistyössä