Keskenmenon jälkeen uusi raskaus

Moikka.

KOitin kovasti metsästää aihetta jossa äidit jotka ovat tulleet heti raskaaksi keskenmenon jälkeen kertoisivat monta viikkoa keskenmenon alkamisesta on uusi plussa tullut.

Minulla alkoi keskenmeno 5pv sitten rv 4+5 ja nyt vuoto jo ihan niukkaa.Mitä ilmeisemmin oli tuulimunaraskaus. Haluamme mieheni kanssa ruveta samantien yrittämään uutta vauvaa kun lääkäri "antoi luvan" koska ei tarvinnut kaavintaa tai lääkkeellistä tyhjennysapua niin ei tarvitse kuulemma odottaa kuukautisia väliin.

Nyt siis mielessä että jos vaikka heti tärppäisikin niin milloin voisi odotella menkojen alkua tai mahdollisuutta kokeilla plussaa tikulla?
tottakai varmasti tulevat raskausoireet kertovat alkuun mutta olisi kiva kuulla kokemuksia monta viikkoa on keskenmenon alusta kulunut plussa testiin.

Kiitos jo kaikille jotka vaan viitsivät auttaa :)

Mammuzki
 
Hei ja pahoittelut keskenmenosta :hug:

Minulle tuli keskenmeno 7+0, alkio oli uä:n perusteella menehtynyt jo viikolla 5+?.
Mutta nyt asiaan, eli mekin annoimme heti mahdollisuuden uuteen raskauteen ja huomasin ovulaation kolmen viikon päästä siitä kun keskenmenovuoto oli alkanut (menkkoja ei siis tullut keskenmenon jälkeen ja vuoto kesti noin viikon) ja kahden viikon kuluttua oviksesta plussasin. Ensin haalean haalean haamun, mutta siitä se vahvistui (pelkäsin ensin että edellinen raskaus näkyy vielä testissä). Kannattaa siis kyttäillä ovista tai tikuttaa sitä. Paljon onnea uuteen raskautumiseen, toivottavasti tärppää mahd. pian :heart:
 
Moikka!

Pahoittelut keskenmenosta:hug:

Itse sain keskenmenon vklla 9+? ja tyhjennyslääkkeillä kohtu tyhjennettiin ja vuoto kesti viikon. Tästä noin 3vkoa odottelin jo kuukautisia mutta niitä ei kuulunut.. raskaustestejä tein useita.. noin 5vkoa keskenmenon jälkeen oli paljon menkkamaisia kipuja ja välillä alakerrasta oikein nipisti, siinä sitten 2vkoa sitä kipuilua kestin, kunnes tein raskaustestin, olin varma että se on negatiivinen, Mutta olikin haalea plussa. kävin verikokeissa, tuloksissa oli raskaushormonia, mutta lääkäri oli lähes varma että se johtuu vielä keskenmenosta.. kipuilut jatkui eikä menkkoja kuulunut.. 12vkoa keskenmenosta tein kuitenkin vielä testin ja olikin selvä plussa. soitin naistenklinikalle ja sain ajan ultraan, kohdusta löytyi sikiö ja syke, vastasi viikkoja 9+2 :) eli meillä tärppäsi lähes heti keskenmenon jälkeen :) Uutta yritystä vaan :)

-saritus ja möllykkä 23+1-
 
Pahoittelut keskenmenosta!

Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno 11+3, vastasi viikkoja 6+jotain, lääkkeellinen tyhjennys. Sen jälkeen tuli yhdet menkat. Koen kuitenkin, että tuo oli "heti". Helmikuun alussa 2010 todettiin toi keskenmeno ja maaliskuun lopussa testi näytti plussaa. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä