Ketä meitä täällä on?

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isukki:
Alkuperäinen kirjoittaja hande:
Täällä myös yks "yökköilijä"....toka yö kuudesta vasta menossa...no onneks enää näitten jälkeen 10yövuoroo ennen kesälomaa :D
8yötä vielä ja sit seuraavan kerran heinäkuussa:)

Tuo ei oo paha olleskaan :D mun pitäs jatkaa öitä sitte taas juhannuksen jälkeen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:
helvata ku säikähin..hiljanen osasto ja vappupallo pamahti käytävällä..mä en näitä säädöksiä tiedä..1 ja 2 päivä on kalenteriin merkattu punasella..eli kyllä viime yöstä normaalia enemmän tulee koska on jatkunut tänne 1 päivän puolelle.


No mulle kävi ihan samalla tavalla äsken. Hyppäsin varmaan kaks metrii ku ihan hiljaisessa pamahti, mutta se olikin vaan viaton vaaleanpunainen vappupallo.

Niin, siis täällä minäkin tämän yön vielä töissä valvoskelen. :wave: Huomenna synttärijuhlia kaksin kappalein sukulaisissa. Sokerihumala siis tiedossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:
helvata ku säikähin..hiljanen osasto ja vappupallo pamahti käytävällä..mä en näitä säädöksiä tiedä..1 ja 2 päivä on kalenteriin merkattu punasella..eli kyllä viime yöstä normaalia enemmän tulee koska on jatkunut tänne 1 päivän puolelle.


No mulle kävi ihan samalla tavalla äsken. Hyppäsin varmaan kaks metrii ku ihan hiljaisessa pamahti, mutta se olikin vaan viaton vaaleanpunainen vappupallo.

Niin, siis täällä minäkin tämän yön vielä töissä valvoskelen. :wave: Huomenna synttärijuhlia kaksin kappalein sukulaisissa. Sokerihumala siis tiedossa.
Pistäppä niitä synttäriherkkuja taskuun ja postita kotipaketissa mulle :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hande:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isukki:
Alkuperäinen kirjoittaja hande:
Täällä myös yks "yökköilijä"....toka yö kuudesta vasta menossa...no onneks enää näitten jälkeen 10yövuoroo ennen kesälomaa :D
8yötä vielä ja sit seuraavan kerran heinäkuussa:)

Tuo ei oo paha olleskaan :D mun pitäs jatkaa öitä sitte taas juhannuksen jälkeen....
Onhan sinnekkin onneksi vielä aikaa:)
 
Täällä myös toinen yö menossa, vielä olis yksi mutta saapa nähdä miten käy...
Kova ärsytysyskä alkoi viimeyönä ja nyt alkuyöstä nousi lämpö, ei oikeen jaksais valvoo tääl kun vielä yksin oon.... :( Niin ja siis hoitsu myös.
 
Mulla toinen ja viimeinen yö nyt menossa tähän hätään. Pääsee tosiaan nukkumaan noin 3 tunnin päästä, mutta ekoilla synttäreillä tulee olla jo 7 tunnin päästä. Onneks lapsille on vaatteet valmiiksi katottu, niin miehen on helppo laittaa lapset kauniiseen riviin eteiseen valmiiksi :D
 
Kertokaas mitä teen hommiin kuuluu vielä täks viimesen 3h aikana? Ja valvotteko yksin vai parin kanssa?

Itse siis yksin ja hommiin kuuluu vielä aamupuurot laittaa hautumaan, aamuleivät tehdä sekä ladata kahvinkeittimet ja vielä yhden tarkistuskierron teen huoneissa.
 
Katetripussien vaihto/tyhjennys, tarkistaa parit vaipat että pitääkö vaihtaa, yksi lääke pitää antaa, raportin kirjoittaminen niistä joista jotain asiaa on. Käydä huoneet läpi kertaalleen. Yksin täällä valvon juu.
 
huokaus
Joo ei nukuta täälläkään, siskon kissat on riehunu koko helevetin yön. Jumalaton kolina ja ryminä, kun lentävät (ei sitä juoksemiseksikaan voi sanoa) pitkin kämppää, tiputtelevat tavaroita joka puolelta yms. Ei tarvii toiste ottaa noita kissoja hoitoon :/ En tosiaan tienny että kissat on tuollaisia, ihan joka v*tun hetki pahanteossa. Kylppäri on sen näkönen ku siellä olis pommi räjähytäny, kissanhiekkaa joka puolella, lattiakaivon kansi irrotetaan samalla hetkellä kun mä käännyn... ei jumalauta, onkohan noilla päässä jotain vikaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
Joo ei nukuta täälläkään, siskon kissat on riehunu koko helevetin yön. Jumalaton kolina ja ryminä, kun lentävät (ei sitä juoksemiseksikaan voi sanoa) pitkin kämppää, tiputtelevat tavaroita joka puolelta yms. Ei tarvii toiste ottaa noita kissoja hoitoon :/ En tosiaan tienny että kissat on tuollaisia, ihan joka v*tun hetki pahanteossa. Kylppäri on sen näkönen ku siellä olis pommi räjähytäny, kissanhiekkaa joka puolella, lattiakaivon kansi irrotetaan samalla hetkellä kun mä käännyn... ei jumalauta, onkohan noilla päässä jotain vikaa :/
:LOL: vaikka ei tolle sais nauraa:D potki pihalle ne:)
 
huokaus
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isukki:
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
Joo ei nukuta täälläkään, siskon kissat on riehunu koko helevetin yön. Jumalaton kolina ja ryminä, kun lentävät (ei sitä juoksemiseksikaan voi sanoa) pitkin kämppää, tiputtelevat tavaroita joka puolelta yms. Ei tarvii toiste ottaa noita kissoja hoitoon :/ En tosiaan tienny että kissat on tuollaisia, ihan joka v*tun hetki pahanteossa. Kylppäri on sen näkönen ku siellä olis pommi räjähytäny, kissanhiekkaa joka puolella, lattiakaivon kansi irrotetaan samalla hetkellä kun mä käännyn... ei jumalauta, onkohan noilla päässä jotain vikaa :/
:LOL: vaikka ei tolle sais nauraa:D potki pihalle ne:)
Kyllä mä uskon että naurattaa, mutta veikkaanpa et jos noi olis siellä sun luona just nyt, niin tuskin edes hymyilisit. Koiran kuivamuonasäkkiin jyrsitty reikä, tietysti sinne alaosaan. Tiskipöydältä pudotettu litimärkä keittiösieni lattialla, tottahan toki mä polkaisin sen päälle. Tyhjää perunasalaattirasiaa käyttivät jalkapallona. Leipäpussin pöllivät ja jyrsivät sitä, leivät lensi roskiin. Mitään et voi kokata, et ees voileipää tehä, nuo on heti siinä ihan kiinni ja pöydällä tietysti. Jos ajat pois, ne on sekunnissa takas. Matot ihan rutussa, no se on murheista pienin, jaaha nyt tippui taas ryminästä päätellen jotain, keittiöön ---->

 

Yhteistyössä