Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Kovasti onnea piinailuun kukkanen>! toivottavasti tärppiä tulee! ;)

Domi en ees tiennyt että jns tekeevät siirtoja kahdella :eek: kaikki muukin kun tuntuu niin hanakkaa olevan.. mutta toivottavasti ei teidän sinne asti tarvitse mennä, vaan saisitte jo tästä sen plussan! :)

täällä ei mee vahvasti, eilen pp14 ja edelleen nega :cry: ootan vknlopun yli ja jos ei vuoto ala nii sitten vasta testailen uudelleen.. luget lopetin ke iltaan, to aamuna kun testi nättti negaa niin en enää lääkkeitä ottanut, elikkäs vuodon pitäisi parin päivän sisään alkaa. Pientä toivoa kuitenkin takaraivossa edelleen on, tissit ei oo kylläkään enää arat mutta turvoksissa ovat hiukan ja aamulämpökin oli tänään vielä korkealla. Silloin siinä yhdessä kierrossa missä lämpöjä mittailin niin muistaakseni lämmöt romahti jo testipäivän pintaan. En muista kyllä varmaks. o_O
 
Joo siis en miekään tiennyt et tekevä kahdella. Joko love- vuoto alkoi.. harmi jos ei nyt tärpännyt, mutta teillä on toki loisto tilanne pakkasessa, josko seuraava sitten.. :)
kukkanen> päivät tosiaan matelee joo.. tai miten sen ottaa, toisalta kyllä viikko meni nopeasti, mut sen tietää et ens viikko se vasta pitkä on ja loppu viikosta ei oikeen enää uskalla vessassa käydä kun ei tahdo nähdä tuhrun alkua.. Mullakaan ei kauhesti nyt mitään lugeista, turvotuskin vähän laantunut siitä mitä oli alkaviikosta.. perus nippailuja vähän sillon tällön.. miten en ees muistanut että inssissäkin tulee luget.. vai eiköhän mulla sit oo ollut, voinut sekin tietty muuttua, tai sit lahopää ei vaan muista.
 
Juu täällä kanssa päivät matelee, tuntuu että torstaista on ikuisuus.. vuotoa ei oo näkyny ja täälläkin sama vessa ongelma.. :D kuitenii toivoo koko ajan ettei vuoto alkaiskaan vaa testit ois väärässä :rolleyes: lämmöt edelleen korkeella, ei kai luget enää voi vaikuttaa :eek: aamulla 36,2 (normi siinä 35,5) eilen illalla 36,8.. ajattelin että jos ei tänään se samperin vuoto ala niin käyn apteekista tai kaupasta testin, jotenki tuntuu et jos noi nettitestit ois jotenii "vioittunut" matkalla, kuitenkin olivat pääsiäisen yli postilla kuljetuksissa et jos ois sittenkin pakkanen tehnyt tuhojaan?? toiveajattelua, mutta kuiteniin.. :whistle:

Toivottavasti teillä ees tärppää!! :)
 
Moi kaikille! Ajattelin käydä kertomassa kuulumisia, kun täällä joskus aiemmin kirjoittelin.

Viimeksi kirjoittelin joulukuussa 2014 ja sen jälkeen onkin tapahtunut kaikenlaista. Meillä on nyt 7 kuukauden ikäinen poika, joka sai sitten lopulta alkunsa ihan luomusti.

Joskus elämä yllättää positiivisesti. Tsemppiä teille kaikille!
 
Heippa hei kaikki! :)

Täällä vuoto alkoi tänään ja voi luoja mitkä kivut! :unsure: Hyvä ettei itku ja oksennus tule kun kramppaa niin pahasti! Huomenissa pitäisi kai uutta aikaa soitella ja varailla... alkaa kyrsiä tää homma ihan todella.

Onks kellään teillä mitään tietoa onks jostain mahdollista saada tietää kuinka moni hoito on pkkslla johtanut raskautumiseen? ois ihan mielenkiintoista nähdä jonkinlaisia tilastoja.. :)

Onnea Annuzka pojastanne! :love: niin se vaan elämä osaa yllättää välillä! saako udella että olitteko hoidoissa kuitenkin kun luomusti tärppäsi? :) ja oliko teillä kyseessä selittämätön lapsettomuus tms.? sori oon laiska, enka jaksais ettiä tuolta aiempaa mitä oot kirjotellut :D eikä siis tietenkään oo pakko kertoa mitään kos et halua! kiinnostaisi vaan tietää :)

Mites Domin ja kukkanen> teillä menee??
 
Voi ei jos on noin kamalat kivut, ikävää.. en tiiä onko jossain jotain polikohtasia tilastoja julkisena..
Mulla tuli eilen jo se eka epätoivon aalto et miten jaksan sen negan.. viimeks kävin kyllä niin syvillä, tosin sillon annoinkin olojen vähän luoda toivoa, nyt en sitä virhettä tee.. Eikä kyllä juurikaan niitä oloja olekkaan. Turvotusta vaan mikä ihan jo ärsyttää kun niin tukala olo iltasin, mutta se alkoi jo siirtopäivänä, niin ei tarttee kuvitella et johtus muusta kun lugeista. Samalla pähkäilen niiden kahden viimisen "kohtaloa". Tahonko sen jatkoviljelyn jos mahdollista, entä jos ne molemmat kuukahtaa.. sit ei kerkii mitään ennen kesää ja seuraava yritys ois joskus sit vasta syksyllä.. vaikka järki sanoo et ei ne sit muutenkaan jaksaisi, mut tuntus enemmän yrtittämiseltä jos olisi siirto.. plaah... entäs se kahen siirto?!!! Jos vaikka molemmat selviäskin tai jos tahtovat ton ikäsenä siirtää 2..hmm..oon ihan lilliputtikokoluokkaa, niin jotenkin ajatus kaksosten kasvatuksesta sisällä tuntuu aikas uskomatomalta/mahdottomalta.. (ihan kun ne nyt sit tarrais)
Tsemppi love- kipuihin ja voimien keräämiseen jatkoa varten. Meinasitko vappurentoutuksen ottaa?? Ite aattelin et jos la testais (tod näk kyllä viim la alkaa se tuhrukin) ni voi sit ottaa vitututs kännit.. :oops:
Miten kukkasen> olot?
Niin siis sinällään jännä tuo kaksos pohdinta kun olisihan se teoreettisesti ollut aijemminkin monesti mahdollista, kun ei me mitenkään olla varottu "kotihommia" (päin vastoin) ennen siirtoa, että olisihan sit voinut tulla sekä luomu että siirto lapsonen, teoriassa siis.. mut sit se olis niin paljon konkreettisempaa jos siirtäs 2.. :LOL:
 
Annuzka paljon onnea teille :)
love- tosi ikävää noi kivut, tsemppii hirveesti..!! minuakin kiinostas tuo hoitojen onnistumis prosentti..mistähän sen sais tietää?
Domi..aika samoilla ajatuksilla täälläkin, oon miettiny että en haluais tehä koko testiä..ootella vaan vuotoa :unsure: mutta pakkohan se on. voi kun pystys vaan olemaan ajattelematta koko testeusta. Oireitan on alkanu tulemamaan..rinnat räjähtää ja nännit on tosi kipeet..mut johtunee lugeista.. etova olo ollut nyt kaks päivää, Vielä viikko viralliseen testi päivään....:whistle:
 
Elkäähän vielä luovuttako! :) voi vielä tapahtua vaikka miten! ;) ite yritin soitella polille, jonotin 09.30 asti ja sit meni hermot, en enää vaan jaksanu, soittopyynnönkin jätin eikä siitäkään mitään oo kulunu. Saatteko te yleensä kauankin jonotella polille soittaessa?? tuntuu että ite jonottaa aina sen 15-30min ja sit kuiteniin asia on käsotelty 5 minuuttiin, nii mite himputissa sinne saa jonotella nii kauan :eek:

Mä oon kans miettiny tota kaksos hommaa, meillä vielä on suvussa paljon kaksosia.. ja kyllähän se tietysti on sit sitä tuuria, että kun yhtä siirretään koko ajan niin eipä onnistu, sirretääs kerran kaks niin tadaa, molemmat tarraa :D ajattelin kysäistä kanssa että kos nyt seuraava ei tärppää ja kesälle viel kerkee yhen tehdä niin siirtäiskö ne molemmat sit sieltä pakkasesta niin pääsisi syksyllä aloittaa punktiolla :) mutta saa nähdä, kunhan sen kontrolliajan saisi edes varattua..
Ärsyttää vaan varta vasten vapaapäivänä herätä aikasin soittelee ku ketään saa ees kiinni! :mad:
 
Soittiko ne love- takas? Tai pääsitkö tänään läpi? Sinälläänhän se on hyvä että on tullut se vaihtoehto että soittavat takas, ainut vaan et just kun ei tiiä millon ne sit soittaa, niin en minä ainakaan sit töissä näitä juttuja taho selvitellä. Paristi ovat ajanvaihtoo soittaneet, ja ihme kyllä oon sattunut vastaa, yleensä en ees vastaa omaan puhelimeen töissä, tai ees kuule jos soi.. Ne puhelut nyt ollut ok, kun oon vaan joo käy, kun ovat ehdottaneet vaihtoa..
 
Juu Domi, soittivat sitten myöhemmin takaisin :) ens viikolle kontrolliaika ja uutta siirtoa suunnittelemaan.. kysellä siinä samalla kaikki mahdollinen apu mistä vois olla ees pikkusen hyötyä siirtoa ajatellen. Saa nähdä löytyiskö vielä jotakin vippaskonstia gonapeptylin lisäks.. vai onks ne vaan silleen että voi voi, ei voi mitään :cautious:
 
Niin ja kukkasen> olothan kuulostaa lupaavalta.. lääkkeethän toki voi/ja tekeekin kaikenlaista.. mulla tosiaan ei tarvii testipäivään asti ikinä odotella kun vuoto alkaa lääkkeitten läpi aina viimestään pari päivää ennen.. Viimeks alkoi tuhru pe kun ma testi päivä, kunnon vuoto su. Nyt sit kans on ma testipäivä, eli huomenna ei voi käydä vessassa.. ;)
 
Tuo on jännä miten noi lääkkeet vaikuttaa niiin eri tavalla ihmisiin! mulla ainoastaan sillon tuoresiirrossa vuoto tuli lugejen läpi pp10 ja silloin kun kokeilin että syön luget alakautta oton sijaan, muuten aina ovat pysynyt poissa ja alkanut pari päivää lugejen lopettamisen jälkeen.. edellinen vuoto oli vielä alkujaan niin himputin sitkeää ja ns. "kuivaa" sen takia krampitkin oli kovat, tunsi ohan että jotain yrittää tulla ulos muttei tulekkaan o_O

Täällä ootellaan et aika kuluis oikein reippaasti ja pääsis taas ens viikolla suunnittelemaan sitä seuraavaa siirtoa.. oon niin lahopää muurenkin niin tein itselleni jopa vitamiinikalenterin johon merkkaan joka päivä kun olet vitskut ottanut, että voin sit illalla miettiessä tarkistaa olinko ottanut ne vai en :D kaikkesa sitä tekee sen eteen että onnistuisi.. takaraivossa jyskyttää et nyt se johtuu siitä kun vitskuja syön niin epäsäännöllisesti :D :D

Domi jospa se tiputtelu nyt jäisikin pois ja vahvaakin vahvempi viiva olisi ma testissä :love: oot kuitenkin vielä malttanut olla testailematta??
kukkanen> onko olotilassa tullut muutoksia?? ootko siekii malttanut olla testaamatta??

Mä niin jännään täällä teidän puolesta, jos ois teil vaikka tärpännytkin!! (y)
 
love-: Meillä taustalla selittämätön lapsettomuus. Perustutkimukset tehtiin ja mitään syytä ei oikein löydetty. Itselläni PCO-tyyppiset munasarjat, mutta kierto oli suht säännöllinen ja ovulaatio löytyi tikuttamalla.

Yhden kierron söin Clomifenia ja sain munasarjakystan, joka hävisi itsestään (tämä oli joulukuussa 2013). Itse en ollut ihan valmis henkisesti lähtemään mihinkään suurempiin hoitoihin ja jäätiin asian kanssa "tauolle". Syksyllä 2014 mietittiin, että keväällä 2015 voisi palata asiaan, mutta eipä sitten tarvinnutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Annuzka vitsit miten ihana tuuri teillä o käyny! :) tai onni tai miten sen nyt sanoo :D meillähän lähdettiin hoitoihin miehen heikentyneen siemennesteen takia ja ekalla käynnillä E sanoikin ettei näe syytä miksei spontaanistikin onnistuisi (eipä vaan oo onnistunut).. ja nyt kuitenkin kaikki solut kehittyy ja kasvaa hyvin ja kaikki muu ok, mutta eivät kiinnity :unsure: sitä rupee miettimään että voiko olla etteivät sitten luomustikaan kiinnittyisi.. ja olisiko meillä ihan aikuisten oikeasti edes mahdollisuutta suihen luomulapseen, kuitenkin se reilu 4 vuotta nentiin ilamn ehkäisyä eikä mitään tapahtunut :D mut tää teidän tapaus kyllä valaa taas lisää tsemppiä!
 
love-: Oli pakko tulla vielä tsemppaamaan, kun luin, että teilläkin noin pitkä yritys takana. Mehän aloitettiin yritys syksyllä 2011. Puolisollani on syöpätausta, mutta yritettiin kuitenkin se vuosi ennen tutkimuksiin menoa ja puolison osalta kaikki olikin kunnossa.

Kolme vuotta siis oltiin ilman ehkäisyä ennen kuin tärppäsi ja ennen raskautta ei kertaakaan plussaa, ei edes mitään haamuja.

Oon tässä joskus miettinyt, että mikähän siinä kesti. Juuri ennen raskautumista sain vakituisen työpaikan ja esimies tuumasi, kun kerroin hänelle sitten tosi avoimesti tilanteesta, että jospa mulla on ollut työn suhteen joku stressi joka helpotti, kun sain vakipaikan. No tiiä tuota.

Jospa teilläkin vielä onnistuisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Minä testasin eilen ja tänään keljumaiset negat. Ajattelin et jos vaihdan taktiikkaa ja testaan ennen kun se tuhru alkaa niin jos lopputuloskin ois eri.. no ei tunnu olevan. Tuhru ei oo kyllä vielä alkanut, et sinälläänhän toivoa vielä on, mutta hyvin hyvin epätodennäköistä. Ja täähän on nyt taas sit ärsyttävin vaihtoehto et ei tuhruta, niin ei kuitenkaan viiti niitä vitutus kännejä tähän vapun kunniaks tirpasta kuitenkaan. Sit huomenna alkaa kuitenkin :poop::poop::poop: No tosin nyt tuntuu vähän sitlä mahassa, et eikähän se seuraavalla vessareissulla tai jokatapauksessa tän päivän aikana paperiin tuhrua tule.. :(:mad::cry:
Muuten on oireet kyllä vähäisiä ollut..
 
Tuuhan sit kukkanen> kertoo kui kävi! :)

Domi noi negat on niin :poop::poop:. Mut josko se kuitenkin vielä plussaks kääntyisi jos ei tuhruta? vai joko alko tuhru?
Tääl eile kyll otettii sit sunki puolesta :) ei mitää konttaus kännejä tms., mut sellaset mukavat pikku sievät :)
 
Alkoi se tuhru eilen ja tänään jo ihan vuoto.. ja nega. No se olikin se 2 soloinen rupu.. nyt sit jännittää hieman et mitähän sit.. onnistuuko se jatkoviljely.. jos niin selviikö ne ja jos niin siirtääkö kaks... vai siirtääkö ne molemmat tollasina.. ilmeisesti siis jo ens viikolla saan taas kannattaa apteekkia, mikäli se omakannan suunnitelma että kp5 aloittasin menopurin pitää paikkaansa.. "halpa" kierto tiiossa siis, viime kierrossa pistin siis vaan kaks pistosta kun näytti kp 13 niin laiskakasvuselta folli..
Otin itekkin muutomat eilen, osin ottanut varmaan enemmänkin mut mentiin sit kylässä käymään.. meni vähän mönkää koko ilta sit lopulta.. Huomenna siis tiedossa puhelin jonotusta taas..
 
Harmi domi :'( Mie testaan huomenna..aika varma oon kyllä että nega tulee...on vaan jotenki semmonen tunne vaikka miten oon yrittäny olla positiivinen :/ mut huomenna ollaan sit viisaampia :) miten muuten teidän miehet kestää tätä hoitorumbaa?
 

Yhteistyössä