Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Heippa kaikki! :wave:

Kun nyt näyttäis, että pikkuisen aktiivisempaa alkais olla palstailu miedän polilaisilla, niin jokos olisi aika miettiä sitä tapaamista? Eli ketkäs olisivat kiinnostuneita? Aika- ja paikkapähkäilyt vois sit hoitaa vaikka yksäreillä. Jos nyt saatais ekat treffit järkättyä jollain kokoonpanolla, toki myöhemmin, jos päätetään nähdä uudelleen, uudetkin tulokkaat olisivat tervetulleita. :)

Listaa vaan kehiin! Aiemman kiinnostuksen mukaan ainakin mukana olisivat:

Melargia
LittleMissLadyBird
Rowan

Ja mammylle hurjasti onnea pikkuisesta tytöstä! :heart: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Rowan79 > Olen mukana, jos tapaamisen ajankohta mahdollistaa tuloni. :)

Melargia > Kiitos kattavasta kommentista! :flower: Sitä ihmettelin kuinka Marjatta ei osannut sanoa onko kyseessä keltarauhasen jämä vai poksumaton folli. Musta se muistaakseni oli, mutta koosta ei ollut pouhetta. Omasta mielestäni näytti olevan samaa kokoluokkaa kuin folli irroitettaessa eli ei mikään kovin suuri. Siinä näkyi vieressä useampi pieni rakkula eli senkin osalta näkymä oli minun silmiini hyvin samanlainen kuin juuri ennen ovista. Taidan kysyä tästä asiasta lisää myöhemmin siellä käydessäni.

mammy- > Isot onnittelut! :flower: Esa herättää minussakin turvallisuuden tunnetta, joten ilahtuisin kovasti saadessani hänet visiitille saliin sitten joskus. Sehän on sitten myös tavallaan kruunaus sille hoitoruljanssillekin, kun sama lääkäri huolehtii loppuun asti.

Testaushalu kummittelee mielessä, mutta olen saanut pidettyä näppini kurissa ja testit kaapissa. Nyt olen lähdössä pariksi päiväksi muihin maisemiin, joten onneksi saan ajatukset muualle. Ennen seuraavaa kiertoa on sitten vielä parisuhdeviikonloppukin. Luulisi kehon olevan sitten ensi kierron alussa valmis hoidon jatkumiselle ja toimimaan toivotusti.
 
Rowan Minäkin voisin olla kiinnostunut, ajankohta on myös päälimmäisenä mielessä ku asun kaupungista aikas kaukana... Mutta sehän selviää vaan suunnittelemalla :)

Macy Itsekkin olen tuota miettinyt että pitää päästä pois kotiympyröistä siinä vaiheessa jos testailu tulee ajankohtaiseksi, saa helpommin ajatukset muualle. Tsemppiä odottelun kanssa :)

NYT Käytiin tänään Esan luona ja olipas siellä hiljasta! Siis käytävän puolella... Minäkin pääsen jo tähän kiertoon jatkamaan hoitoja, lauantaina on piikki (sama kuin Rowanilla) ja sit 26.pvä ois 0 UÄ. Nuuskuttelijoita on kulma samaan aikaan niin paljo että tuolla saa pelivaraa hieman lisää, näin Esa selitti ja hyvilläni olen.

Sitten vielä toisetkin hyvät uutiset: miehen käsi leikataan perjantaina(5kk odotus päättyy) ja hän pääsee siis ennen joulua takaisin töihin :)
 
Macylle tsempit! :heart:

jauhopeukalo, me mennäänkin sitten ihan yhtä matkaa tässä, voidaan olla piinailukaverit! :D Mullakin on se 0-UÄ 26.9., tosin piikin pistän vasta maanantaina. Kävin sen muuten tänään jo apteekista ostamassa, 100 € meni jotta viuhahti. Aika hurja hinta yhdelle piikille, ja tuosta oli siis se Kela-korvaus jo pois. Joudutaankohan me muuten niitä sumuja kuitenkin käyttämään hoidon loppuvaiheessa vai kestääkö tuon piikin vaikutus punktioon asti, ettei munasolut irtoa enne aikojaan..? Kun vasta viikolla 41 on sit se itse hoito.

Onkohan täällä kaikki muut muualta kuin Joensuusta paitsi mie..? Mullakin pakkaa nyt sotkee vähäsen tuo vuorotyö, mutta yritetään sovitella jotain aikaa. Treffauksesta olisivat siis nyt kiinnostuneita ainakin:

Melargia
LMLB
Rowan
Macy
jauhopeukalo
 
Viimeksi muokattu:
Rowan Miulla meni kevään hoidoissa jo se korvausraja rikki nii miun ei tarvitse maksaa ku se 1,50e/lääke, mutta kyllä kävin kauhistelemassa yliopiston apteekin sivulla sitä hintaa :O Toivon kyllä todella että tämä nyt etenee siirtoon asti, niin että päästään sit yhessä piinailemaan :D Esa oli ainakin toiveikkain mielin asian suhteen :) Ja siitä piikistä niin Esa sanoi että sen vaikutus kestää kuusi viikkoa. Niitä sumuja ei siis ymmärtääkseni tarvita.

Niin ja mie olen kyllä Joensuulainen, mutta matkaa kaupunkiin kertyy vaan n. 50km. Asutaan täällä syrjässä...
 
jauhopeukalo, joo mekin miehen kanssa ihmeteltiin sitä ruiskua, että aika kummallinen hökötys. Miulla on maanantaina iltavuoro ja aion pistää vasta sen jälkeen, että mies on apuna ihmettelemässä. Minua se itse pistäminen ei niin kammota, ainakin keväällä Pregnyl ja Menopur menivät ihan hienosti. Kaikki muu sitten jännittää, että osaako oikein tehdä valmistelut. En edes antaisi kenenkään muun pistää (paitsi toki ammattilaisen), kun en luota, että osaamaton ihminen osais sen oikein laittaa :rolleyes: . Aaa, sie siit oot joensuulainen! Kun vieläkin on tosi vaikeeta ymmärtää, että Joensuuhun kuuluu kaukaisempiakin seutuja. Meillä on suvun kesämökki Tuupovaarassa ja tuntuu ihan oudolta vieläkin, että se onkin nykyään Joensuuta. :D Kiitos noista piikkitiedoista, mie ite en sillon älynny oikein mitään kysyä. Ja toivotaan todella, että molemmat saadaan tästä hoidosta hyvä saalis. Välillä sitä on niin toiveikas ja välillä pelottaa, että plörinäksi menee. Aika näyttää.
 
Huomenta :wave:

Onnea mammy- tyttösestä!

macy gray Menikö reissu hyvin? ((Btw, minulla olis femareita joutavana...))

jauhopeukalo Toivottavasti miehesi leikkaus meni hyvin (tai menee)!

Tsemppiä jauhopeukalolle ja Rowanille sen jarrun pistämiseen!! Aika hurjan kallis pistos :O

Minustaki se pistäminen on iha helppoo, ainakaan pistettävä ei potki vastaan :LOL: Ja just mieluummin pistän ite.

Ja pistämisestä puheen ollen, pääsen itekin taas pistelemään.. Eilen alko uus kierto ja maanantaina sitten pistän menopurin ja to ois the tuomio by E. Poli vissiin toimii vielä puoliteholla, ku ei joka päivä oo lääkäri koko päivää siellä.

Yks huono puoli täällä kaukana asumisessa on, ku melkein pakko käydä ostamassa ne lääkkeet sieltä kaupungista ku ei täällä semmosia oo muuta ku tilaamalla..


Hyvää viikonloppua kaikille!! :)
 
Mammy onnea paljon pienestä prinsessasta :heart:

Jauhopeukalo ja Rowan tsempitykset täältäkin :wave: Kaikkeen tottuun ja huomaatte että helpompaa se on miltä vaikuttaa =)

jauhopeukalon ja melargian tavoin täällä myös yks joka asuu kauempana kaupungista, mutta joensuuta ollaan täälläkin silti ;) Meilläkin matkaa tulee 50 ja risat ja kelläs muulla se näin olikaan! tiedä vaikka oltas naapureita :D
Ja sama homma, lääkkeet on haettava aina polikäyntien yhteydessä, näin pienessä paikassa en edes tiiä miten nuo vaitiolovelvollisuudet pätee, enkä välttämättä haluis et kukaan puolituttukaan sattuu samaan aikaan tuohon maailman pienimpään apteekkiin... sana leviää vaan kulovalkean tavoin täällä.....

ON: Käytiin polilla.. limis taas yllättäen ohut... Ti sit taas uudemman kerran.. ja isommilla annoksilla zumenonia+ estradot laastarit mennään... joskohan silloin sais jo hyviä uutisia ja torstaina pääsis vaikka (toivon mukaan) siirtoon asti....
 
Melargia > Meni reissu ihan mukavasti, mutta flunssa on kyllä vaivannut ja väsytti sitten reissussakin. Olen nyt sitten lepäillyt ja olo alkaa olla parempi. Kuumettakaan ei enää ole ollut, onneksi. En ole oikein uskaltanut lääkitä hoitotauosta huolimatta. En haluaisi kierron venyvän ja jotkut lääkkeet siihen saattavat vaikuttaa.

Voi kun olisin tiennyt, että sulla on Femareita. Ehdin jo ostaa paketin. Muistutapa asiasta myöhemmin, jos tuon ostamani paketin aikana ei tärppää ja sinulla ne vielä sitten on. Mielelläni ostan ne pois, ettei mene hukkaan.

LittleMissLadyBird > Sanopa muuta! Tuota vaitioloa olen minäkin purnannut mielessäni ja ollut harmissani, kun apteekin henkilökunta välillä puhuu aika kuuluvasti lääkkeisiin tai hoitoon liittyen. Siinä on muut asiakkaat pienessä apteekissa niin lähellä, että melkein kuiskaamalla pitäisi jutella tämän kaltaisista asioista. Vanhentuneet lääkkeet ja neulat palautankin aina polikäyntien yhteydessä, kun kuitenkin käyn samalla apteekissa. Ei täälläkään saa välttämättä lääkkeitä kuin tilaamalla. Lugetkin pitää varata tai hakea ajoissa, jos meinaa varmasti saada. Eivät pidä kuin yhtä pakettia varastossa.

Minä en ole joensuulainen, mutta välimatkaa kaupunkiin on myös se noin 50km. Ihan kohtuullinen matkahan tuo on, mutta ei ihan vähästä raski lähteä ajamaan. Toivottavasti syksyn myötä on töitä enemmän, niin jää rahaa sitten vaikka shoppailureissuun, johon kahvittelu olisi helppo yhdistää. Olen jo kauan haaveillut kirpparikierroksesta, mutta sellaista ei ole tullut tehtyä.

Testit polttavat edelleen kaapissa. :ashamed: Kipuja on aika paljon ja koviakin, joten siellä se kysta vielä möllöttää. Toivottavasti kierto ei venähdä pitkäksi sen takia vaan vuotelee pois siinä kp30 tienoilla. Siihen on vielä aikaa, mutta parisuhdeviikonloppu pitänee huolen ajatusten pysymisestä positiivisena. Näkyy hillitsevän halujakin, mutta ihan hiljaista ei makuuhuoneessa sentään onneksi ole. Kaipaisin kyllä aktiivisempaa, sillä se auttaa monella tapaa jaksamaan tätä tilannetta.
 
Miekin ajattelin tuota apteekkiasiaa pitkään että tilaanko "omaan" mutta päädyin sit kuitenki käyttämään Yliopiston apteekkia koska siellä on miun kaikki tiedot käytetyistä lääkkeistä ja etenkin näiden mielialaläkkeiden osalta ovat olleet iso apu annosten ohjeistamisessa. Toisaalta vaikka kävisinkin "omassa" apteekissa niin tuskimpa ne hirveästi juoruilisivat ku en mie tunne täältä ketään... :D

Macy suosittelen Karjalan apu kirppistä Valintatalon kirppiksen vieressä! erittäin hyvälaatuista vaatetta halvalla. Löysin hyvän hameen sieltä joka kaupasta ostettuna olisi maksanut n.60e ja maksoin siitä 4e (hipistelin kyseistä hametta vuosi sitten kaupassa enkä hinnan vuoksi raaskinut ostaa).

NYT Miehen käsi leikattiin ja homma oli hieman paisunut salissa. Yhden rei'än sijasta sieltä löytyi toinenkin joka aiheutti neljän kuukauden sairasloman ja vartalosidoksen kuudeks viikkoo. Samalla viikolla pääsee siis kuntouttamaan kättä ku meillä on punktio ja mahdollinen siirto :)
Eilen pistin piikin ja se ei ihan mennyt niin kuin piti, valmistelu kyllä sujui ja yllättävän nopeasti sain neulan puikatua nahasta läpi (miehen kannustaessa vierellä) mutta kun otin neulan ulos ainetta tuli iso tippa mukana : / onkohan se haitallista aineen vaikutukselle? Mutta helpompi tämä piikki on kuin pregnyl! Viimeksi ainakin särin peukaloni ku ei se pullo auennu niin ku piti...
 
jauhopeukalo, tulinkin kurkkimaan ootko tullu raportoimaan miten Procrenin pistäminen sujui. Äsken just miehen kanssa tavattiin niitä ohjeita ja huomenna pistetään sit illalla kun oon tullut töistä. Hmm... en tiedä tuosta tipasta sitten, vaikuttaako miten. Jos jää vaivaamaan, niin kannattaa varmaan soittaa polille ja kysäistä asiaa. Saisi ainakin mielenrauhan siitä. Muistaakseni mulla viime keväänä kerran Menopuria pistäessä kävi just noin, mutta ei se tippa kovin iso ollut. Huh, onpas miehelläsi ollut operaatio! Pitkä sairasloma edessä. Tsemppiä molemmille!

Melargia, tekin nyt siis aloitatte, tsemiä! Toivottavasti tulee polilla hyviä uutisia. Miun pitäis varmaan olla tyytyväinen, kun ei oo pitkä matka sairaalalle kotoa ja vielä lyhyempi matka työpaikalta. Ei mene sit koko päivää aina tuohon polikäyntiin. Vaikka saa siellä toki aika useesti odotella vuoroaan pitkäänkin. Lääkeostokset oon keskittäny Yliopiston apteekkiin, se on parhaiten auki ja luulis että siellä on lääkkeillä paras saatavuus.

LMLB, kiitos tsempistä! Ja sitä samaa sinne. Toivotaan, että tiistaina näyttäis jo paremmalta ja torstaina pääsisit siirtoon!

Macylle voimia! :hug: Mullakin on muuten femareita jäljellä 5 kpl vielä. En mie (kai) niitä enää tarvii..? Ellei joskus sit välikierrolla (huomannette, että usko heti ekan hoidon onnistumiseen ei oo kaikista vahvin) käytetä, vaikka en kyllä usko.

Ootteko muuten jauhopeukalo ja LMLB käyneet lukemassa yksityisviestejä, joissa kyselin treffeistä?
 
Siis uskomatonta! Mulla on tullut ovisfiiliksiä. :O Kysta on ollut tänään harvinaisen kiukkuinen ja kipuillut tosi ilkeästi erityisesti yskiessä. Voisiko kuitenkaan olla niin, että vasen puoli nyt yrittäisi ovista? Olin siinä käsityksessä, että tässä kierrossa ei mitään tule tapahtumaan ja asennoiduin vain odottamaan kierron loppua sekä kystan poksumista. (Olisin muuten tehnyt raskaustestin, jos lämmöt eivät sahaisi normaalista kuumeeseen. :ashamed: Sen verran hämäävästi tuo kysta oireilee) Eilen oli onneksi vain vähän lämpöä ja tänään taidan välttyä siltäkin. Paraneminen selvästi edistyy. :)

LittleMissLadyBird > Mullakin on tuota ärsyttävää limiksen laiskaa kasvua, mutta onneksi siihenkin on apua saatavilla. Toivottavasti sulla tilanne alkaa pian muuttua ja limis on riittävän ajoissa suorastaan erinomainen. :hug:

Rowan79 > Usko hoidon onnistumiseen ei tosiaan ole vahvimmillaan. On tässä tilanteessa ja kaiken tapahtuneen jälkeen sen verran jalat maassa, että onnistuminen tuntuu kaukaiselta. Saattaahan se lähelläkin olla, mutta ihan hyvä, että mieli näin suojelee. Kun vaan malttaisi olla innostumatta niistä toivon pilkahduksista niin kovin paljon silloin, kun se on turhaa. :stick: Pidetään silti lippu korkealla. Todennäköisyys kasvaa koko ajan. :D

jauhopeukalo > Onpa ollut operaatio. Hyvä kuitenkin, että huomasivat korjata kerralla ja nyt pääsee toipuminen käyntiin. Fostiomonista mulla joskus fuskasi tipan verran, mutta se ei kuulemma ole haitallista. Uskoisin, ettei sullakaan ole syytä huoleen. :) Kiitos kirpparivinkistä! :flower:

Yliopiston apteekki on mullakin suosikki. Siellä on kattava lääkevalikoima, jonotus kestää kohtuullisen ajan ja palvelu on ammattitaitoista. Sijainniltaankin se on mielestäni hyvä. Käyn mielelläni syömässä siinä viereisessä kiinalaisessa. :LOL:
 
macy Miullakin muuten löydettiin kysta edellisen punktion yhteydessä en kyselly siitä sen enempää mutta kipeä se oli...tuli vain tässä mieleen :D

Niin ja tsemppiä Melargialle kans pistelyihin :) Toivottavasti sujuu paremmin ku miulla :) Nii ja se piikki on itseasiassa helvempi kuin kaksi sumupulloa yhteensä...

Ja tänään sit iltavuoroon, piikki on hieman pahoinvointia aiheuttanu mut on onneksi nopeasti ohimenevää. Ja miehen hermot on tiukilla mun ailahtelun takia...
 
Oikein lämmintä ja aurinkoista alkavaa viikoa, nyt pitää nauttia näistä viimeisistä lämpimistä ennen pakkasia :cool:

LMLB Nyt on peukut pystyssä että pääsisitte siirtoon! Ja ties vaikka oltais samoihin aikoihin polilla oottelemassa ;) Ja sitte kahville sieltä sen jälkeen, eikös?

macy Minun piti aikasemmin niistä mainita, mut unohin, däääm.
Paranemista flunssasta!! Ja kiva että reissu meni kaikesta huolimatta hyvin :)
Ja toivotaan että se olis ovis nyt oikeesti tuloillaan ;)
Sanoko ne tuosta kystasta että millä lailla se häviää? Puhkeaako se vai kuihtuu pois?


jauhopeukalo Voi harmi että miehelläsi olikin sitten isompi vamma kädessä ja tuliki sitte hiukkasen pitempi saikku, voimia teille!!
Nyt se sinun eka piikki pistetty, jei! Minullaki keväällä menopuria pistettäessä tuli tippa ulos siinä neulan mukana, mutta enpä aatellu että siitä haittaa ois ollu ja ei siitä tainnu ollakaan omalla kohalla..

Rowan Hurrrja tsempitys sinulle piikin pistoon!! Siitä se alkaa :D
Sinulla on kyllä aika kätsy matka käydä polilla, ite saa varata sen päivän siihen ku kaupunkiin lähtee.. Matkaa tulee reilu tunti ajaa : /

Sain menopurit ostettua ja ostin kyllä toisesta kaupungista samalla kun siellä oli käymässä, ei onneks tarvinnut lähteä erikseen joensuusta hakemaan. Illalla ku muistas pistääki :LOL:

Tuosta apteekki asiasta vielä palatakseni, niin onkohan polilla just tietty apteekki mihin ne soittaa puhelinreseptit? Ainakin sillo keväällä E. laitto/soitti reseptin siihen Uuteen apteekkiin.

Palaillaan asiaan :wave:
 
Melargia > Käsittääkseni puhelinreseptit laitetaan asiakkaan toivomaan apteekkiin, joten asiaan voi vaikuttaa. Jos ei ole mitään väliä, niin lääkäri laittaa ilmeisesti vain johonkin sellaseen, josta lääkettä varmasti saa. Pienissä paikoissa laitetaan paikalliseen, jos ei pyydetä muualle.

Kysta kuulemma kuihtuu tai poksuu. Poksumisesta käsittääkseni seuraa vuoto ja usein se ajoittuu menkkoihin. Se olisikin mukavaa, jos välivuodosta ei tarvitsisi kärsiä. Sitä en tiedä kumpi on yleisempää, poksuminen vai kuihtuminen. Toivottavasti kuitenkin häviää viimeistään kierron vaihtuessa, sillä ne kuulemma voivat jäädä kiusaamaan parinkin kierron ajaksi. :|
 
Moi taas kaikille!
Piti kirjotella jo viime viikolla, mutta en saanut aikaseks. :) Käytiin torstaina polilla suunnittelukäynnillä. Olisin toivonu, että ois jo seuraavaan kiertoon päästy alottelee hoitoja, mutta löytyikin kysta, niin siirtyy sit kahden kierron päähän. Siis jos se kysta katoaa siihen mennessä. :D Tohtori oli sitä mieltä, että alotellaan sitten ovulaation induktiolla. Inssi liitetään siihen tarvittaessa myöhemmin.
 
Macy, joo lippu korkeella vaan! Ei tässä olla kirvestä kaivoon heittämässä, kun vasta hoidot alussa. :D Mutta tosiaan niin taitaa olla, että sitä jotenkin yrittää suojella itseään ajattelemalla pessimistisesti, vaikka samalla tavalla sitä sit kumminki pettyy uskoipa onnistumiseen tai ei. Ja kai me kaikki kuitenki ainakin jollain tasolla uskotaan, tuskinpa tähän "leikkiin" ois lähdetty, jos oikeesti oltais sitä mieltä, ettei oo mitään hyötyä. Toivottavasti se siun kysta nyt joko poksuu tahi kuihtuu, pääasia että lähtee huispois sieltä!

jauhopeukalo, jos sulle on jo tullu oireita piikistä, niin eiköhän se sitten oo menny ihan oikein. Mie pistin tuossa reilu tunti sitten.

Melargia, kiitooos! :) Ja juu LMLB ihmeessä kaffeelle torstaina kans, jos vaan pääsee! Ja toki kaikki muutkin tässä ketjussa jos kynnelle kykenee, saapi tulla! :)

Moi Katikin! :) Höh, mikäs kystaepidemia meidän porukassa nyt riehuu..? No mutta ei se auta kuin oottaa että se menee pois ja sitten aloittelemaan. Pöh, ihan kuin tässä ei olisi jo kärsivällisyyttä kysytty tarpeeks, niin vielä lisää venytetään. Voimia odotteluun!

Oma napanen: Procren siis meni täälläkin ja eipä tainnut mennä ihan oppikirjan mukaan miullakaan. Kun vedin sen neulan pois (vaikka ohjeen mukaan pidin sitä paikallaan ihon sisällä vähän aikaa), tuli toooosi iso veripisara perässä. Paniikissa soitin äidille (joka on sairaanhoitaja), että teinköhän mie nyt jotain väärin. Äiti onneks rauhoitteli, ettei hätää, oon vaan osunut verisuoneen. Sit vähän päästä ajattelin, että jospa miulle kävikin samalla tavalla kuin jauhopeukalolle ja että sieltä tulikin takas sitä itse ainetta ja mukana vaan sitten oli verta. Voihan se niinkin olla. Tuli miulla joskus Menopurinkin kanssa joku nuppineulanpään kokoinen veripisara, mutta nyt tuli oikeesti ihan kunnolla. No, jospa se nyt ois menny oikeeseen osoitteeseen. Nyt sitten venttaillaan kolme viikkoa ja jauhopeukalon kanssa meillä taitaakin olla samana päivänä 0-ultra,

Oikein mukava viikkoa kaikille! :heart:
 
No päivitellääs tänne taas...
E oli tänään onneks paikanpäällä.. ja siis tilannehan on se että viime to limis oli 5mm.. lääkkeitä tuli lisää ja nyt piti katsastaa tilanne (kovasti toivoin että se olis sen 8mm niinkuin viimeks..) ja mitä vielä se oli kasvanut vaan millin!!!???
Hitto, tuntuu että nyt taas potkii luontoäiti päähän kun ei edes tuollanen pieni asia ota sujuakseen... No jokatapauksessa Pe sit sovittiin siirto (ensin oli puhe maanantaista) mut tää kierto on jo nyt aika pitkällä kp16... en tiiä mikä tuossa limakalvossa mättää.. jos se ei näillä lääkkeillä oo ton hääppöisempi niin tuskinpa tarviaa odottaa ikinä luomuihmeitäkään.. ja nyt siis E oli jollain tapaa samaa mieltä että kyllä se ongelma varmaan tossa mun kohdunlimakalvossa on... Ja se tosiaan nyt mietti tota asiaa ja pyöritteli eri mahdollisuuksia.. mut kun käyntiajat on rajalliset niin sovittiin vaan et pe (toivottavasti) nähdään.. soittavat jos ei oo siirrettävää...mut en sit tiiä.. tuo limis on tuskin sillon edes sitä 8mm.. eli ei varmaan mitkään maailman parhaat tsänssit oo onnistua.
 
Kyllä harmitti eilen lähteä iltavuoroon ku oli nii nätti sää, tosi olisi voinut olla hiukan lämpimämpi. Kohta saa ruveta uunin lämmitykseen ja laittaa patterilinjat auki ku talvi tulee niin kovaa vauhtia :(

LMLB Tsemppiä, toivottavasti pääsette siirtoon pe :)

Rowan Ilmeisesti meni oikeeseen osoitteeseen :D Innolla odottelen niitä kuumia aaltoja, säästäis polttopuita talveksi ku tarviis lämmittää mökkiä vähemmän :D Miulla tuli kans muutamaan otteeseen verta ku primolutia pistelin keväällä, tiedän ainakin mihin kohtaan ei pidä pistää... En kyllä sillon osannu ajatella ett sitä lääkettäkin voisi siinä mukana tulla...

Tsempit Katille hoitojen alkuun. Taitaa nuo kystat olla muodissa tällä hetkellä :D Kukas muu siitä mainitsikaan...
 
LMLB > Vieläkö sulla on jotain lääkkeitä ennen siirtoa? Ehtiihän se limakalvo kasvaa vielä hieman eikä se paksuus edes ole ainoa merkittävä tekijä. Kuulemma hieman ohuempikin limakalvo voi riittää, kunhan ei ole rakenteeltaan huono. Tsemppiä ja onnea siirtoon!

Kati- > Kuka lääkäri sulla oli? Mulle Marjatta sanoi, että seuraavan kierron alusta täytyy aloittaa Femarit eli kontrollia ei sitä ennen ole. Kysta voi kuitenkin viipyä enemmän kuin yhden kierron, joten itseäni hieman jäi mietityttämään. Mikähän siinä sitten ratkaisee tauon pituuden?

jauhopeukalo > Me ollaan jo lämmitetty uunia. :D Mulla on se kysta myös ja vihainen onkin. :|

Tuli tänään melkoinen kipukohtaus. Tuntui noin tunnin ajan siltä, että vuoto alkaa millä hetkellä hyvänsä. Koko kohdun alueelle sattui ja kipu säteili myös emättimeen. Yskiminen voimisti kipua ja kävely tuntui kipeältä. Luulin ensin vain rakon olevan täynnä, mutta ei vessassa käynti mitään auttanut. Tein sitten testinkin siinä hämmennyksessä ja negatiivista se näytti, joten kystan kepposia nämä kaikki ovat tosiaan olleet. Lämmöt on nyt olleet taas kuumeen mentyä normaalit, joten plussa olisi ollut lähinnä shokki. Ajattelin sitten jo kystan poksuneen, mutta vuotoa ei ole näkynyt edelleenkään. Kohtauksesta on jo kuutisen tuntia, joten luulisi vuotoakin tulevan, jos olisi tullakseen. Toivottavasti ei ala viikonloppua pilaamaan. :kieh:
 
Macy Anne oli meillä lääkärinä. Mulla on nyt kierto ihan lopuillaan, niin sen takia täytyy odottaa tässä välissä se yksi kierto. Toivottavasti kysta katoaisi pois ensi kierron aikana, että pääsis jo alottelemaan... :)

Rowan Mihinkäs aikaan ne torstain kahvittelut on? Voisin harkita seuraan liittymistä, jos työt sen sallii :)
On tämä kyllä yhtä odottelemista koko juttu ja kärsivällisyyttä tarvitaan.
 
Kiva kun on aktiivista porukkaa täällä :wave:

LMLB Siis voi -piip- mikä tilanne! Ei ihme että keljuttaa, :hug: Luulis joo, että tuolla tuhdilla lääkearsinaalilla tilanne ois ollu parempi. Onko sitte tuohon mitään muita lääkkeitä tai keinoja millä sitä limistä kasvattaa? Toivotaan että tilanne ois parempi perjantaina ja pääsisitte siirtoon! Teillä selittämätön taitaa saada selityksen..

jauhopeukalo Sehän se oliski ympäristöystävällinen lämmityskeino, kuumat aallot :LOL: myö ollaan jo pari kertaa lämmitetty takkaa, ja kohta tosiaan joutuu patterit laittaa taas päälle : / Not like.

Kati- No perskatti ku sielläki löyty epämiellyttäviä seuralaisia sen kystan muodossa : / Toivotaan kivutonta kystan häviämistä ja kärsivällisyyttä!
Kahviseuraan mahtuu, tervetuloa vaan! Jos se Rowan laittaa sinulle yksärillä tarkempia tietoja.

macy Ettei se kysta nyt vaan sitte puhjennu? Aattelin vaan että jos se puhkeaa nii luulis että sen tuntee, jos oviksen pystyy tuntemaan..


Toinen pistos pistetty paremmalla menestyksellä.. Eilen ei tainnu ihan nappiin mennä, mutta kaipa sitä suurin osa on siellä missä pitää :D
Onko muilla tullu tuntemuksia (munasarjoissa) pari tuntia pistoksen jälkeen?
 
LMLB :hug:. Macyn tavoin mietin, että jos se kuitenkin tässä muutamassa päivässä vois ottaa jonkun kasvuspurtin. Voi kun täällä toivotaan niin kovasti, että perjantaina onnistuis teillä siirto!

jauhopeukalo, täälläkin pitää alkaa kohta takkaa lämmittelemään. Mie oon luonnostaan tosi vilukissa, aina jäässä. Tosin kesän helteillä ei sentään. :D Heh, ollaan mekin miehen kaa mietitty, että jospa tuo Procren lämmittäis minnuu, niin säästettäis lämmityskustannuksissa! Kaikki hyöty vaan nyt irti siitäkin :LOL:.

Macy, mulle tuli heti mieleen kun nuo kivut mainitsit, että jospa se kysta ois poksunut siellä. Aiheuttaako se aina vuotoa? Sori jos on tyhmä kysymys, mutta mie en noista kystistä mittään tiiä. Jaksamista sinnekin! :hug:

Kati, mie laitan siulle yksityisviestillä tarkempaa tietoa! Tervetuloa vaan mukaan, jos pääset! =) Ja siis kaikki muutkin kenelle nyt torstai sopii, niin kyselkää aikaa ja paikkaa niin kerrotaan. Ei ehkä ihan tänne viitti suoraan laittaa kun näitä palstoja pääsee lukemaan kuka vaan, vähän vainoharharhainen pitää nykyään olla. :D
 
Enpä minäkään sen kystan poksumisesta tiedä, aiheuttaako se aina vuotoa. Kivahan se, jos on poksunut ja vuoto jää väliin. :D Täytyypä muistaa kysyä polilla seuraavalla kerralla, jos en tule soitelleeksi. Enää ei ole ollut ihmeemmin kipuja, mutta ihmeellinen tärinä on päällä. Vapisuttaa erityisesti käsiä, mutta muutenkin kyllä. Olen kyllä syönyt ja juonut hyvin, joten verensokereista ei johdu. Väsymys ja sairastelusta pahentuneet niskajumit tietenkin voivat tuon tehdä. Toivottavasti silti menee tuo oire ohi huomiseen mennessä. Tekemistä on sen verran paljon, että en kaipaisi mitään häiritseviä oireiluja. :stick:
 

Yhteistyössä