Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Mandeila En kertonut muuta ku että on operaatio maanantaina, joka kohdistuu munasarjoihin. Lapsettomuushoidoista en maininnut vielä mitään,enkä kyllä tule mainitsemaankaan ku vastaanotto tästäkin polikäynnistä ja siitä seuraavasta sairaslomasta oli tämmöinen. Työnantajanhan ei kuulu tietää mitä siellä tehdään mutta tämäpä alkoi utelemaan iha olan takaa. Totesi vielä että enhän minä ole edes niin sairas että näin nopealla aikataululla pitäisi mitään tehdä. Petyin kyllä työnantajaan tuossa suhteessa mut yritetään nyt kestää. "Kuulustelu" loppui siihen ku lupasin palata viimeistään keskiviikkona töihin.

Juoksuaskeleita ei kärsi enää ottaa, alkaa ilmeisesti olla kypsää tavaraa sisuksissa :D Mites Rowan jakselee?
 
Mandeila, oliskin mahtava vuosipäivälahja teille! :)

Melargia, olen pahoillani mummosi poismenon takia... :hug: Kyllähän se aina tuntuu pahalta, vaikka odotettavissa olisikin. Minulle oman mummoni kuolema 3 vuotta sitten oli tosi kova paikka, sillä hän oli yksi elämäni vaikuttavimmista henkilöistä ja häneltä olen oppinut paljon. Mutta kaikki täältä lähtevät vuorollaan. Nyt me sitten kaikki toivotaan yhdessä, että saatais uutta elämää, luonnon kiertokulkuhan menee niin.

Macy, meillä on nyt piiitkän kuivan kauden jälken sänkyelämä onneksi taas aktivoitunut. Procrenin aikana ei tehnyt mieli ollenkaan, nyt Puregon on laittanut hormonit hyrräämään. Tosin nyt varmaan pitäis sit malttaa olla kiltisti, ettei vaikuta tiistain näytteeseen. Kun se male factor only kerta meidän diagnoosina tällä hetkellä on. Tsemppiä teille! :)

jauhopeukalo, mut eikös työnantaja saa kumminkin tietää, että oot lapsettomuushoidossa? Vai etkö siis vie sinne sairauslomatodistusta vaan oot omalla ilmoituksella poissa? Kun mie viime viikolla Annelta kysyin, että näkyykö diagnoosi sairauslomatodistuksessa, niin hän sanoi, että näkyy. Mutta kuulemma pitää sanoa erikseen jos ei halua tarkkaa diagnoosia näkyville. Eli siis lapsettomuus siinä lukee vähintään joka tapauksessa. Sie siis tuikkaat sen Pregnylin tänään, good luck with it! :)

Mie haravoin tänään pihalla vajaat 2 tuntia. Nyt maha turposi aikamoiseksi, näyttää sivulta kuin oisin raskaana... En sit tiiä aiheutinko tämän sillä haravoinnilla vai oisko turvonnut muutenkin. Vissiin vähän nestettä kertynyt. Pieniä jomotuksia on välillä tuntunut munasarjojen paikkeilla, lähinnä oikealla puolella. Tämmöstä jos on maanantaina, niin en tiedä miten pystyn töissä istumaan ja kyykkimään (molempia pitäis tehdä). Meille tuli tänään pihaan talven takka- ja saunapuutkin, mies on saanut ihan yksinään niitä kantaa liiteriin, raukka. Mie en oo uskaltanut nostella ja kannella niitä. Ajattelin haravoinnin olevan tarpeeksi kevyttä puuhaa, mutta en sit tiiä oisko pitäny jättää sekin tekemättä.

Muuten, Hiljaa toivotut -dokumenttia näytetään Joensuun Tapiossa 11.11. alkaen tämän linkin mukaan! En kyllä Tapion sivulta löytänyt vielä mitään aikataulua...
 
Viimeksi muokattu:
Jauhopeukalo, minäkin yritän viimeiseen asti salata tämän kaikilta töissä. Työkaverini ovat vapaallakin hyviä ystäviäni, mutta en ole heillekään kertonut, ettei vaan kantaudu pomon korviin. Minulla on olo, että pomoni arvostaa minua ja on sekä ylentänyt asemaani että palkkaani vain sen takia, kun kuvittelee, että en haluakaan lapsia ja enkä ole jäämässä pitkille mammalomille. Meitä oli useampia kärkkymässä parempaa pestiä vuosi sitten ja hän valitsi minut. Rivien välistä pystyi lukemaan, että perusteluna oli perheettömyys (vaikka kisassa oli muitakin joilla ei vielä ole lapsia). En ole koskaan mitään sellaista hänelle sanonut, mutta en kyllä ole korjannutkaan, kun hän on tupissut muiden naisten äitihormooneista. En tiedä, miten koskaan voisin hänelle kertoa hoidoista tai saati sitten ihan raskaudesta. Pomo on ollut todella ilkeä muutamille mammalomalle jääneelle työkaverilleni ja selän takana puhunut tosi rumasti heistä.
Nooh, tää nyt ei ollut yhtään olleellista, mutta olipas mukava tätäkin purkaa...

Jauhopeukalo ja Rowan, onpa kiva, kun teillä on noin yhteinen taival...

Kävin tänään ystäväni luona, jolla on 3vkon ikäinen pikku-prinsessa. Kyllähän se vähän kirpas. :stick:

Kuka lähtee mun kans katsomaan tuon hiljaa toivotut?? Ihana ois miehen kanssa mennä, mutta tiedän kysymättäkin, että ei lähde. Voi olla aika rankka, mutta haluan sen nähdä!!
 
Mandeila mie ainakin voisin lähteä :wave:! Haluaisin todellakin nähdä sen ja en usko, että mies haluaa lähteä mukaan. Voitaskin tytöt porukalla mennä kattomaan, kiinnostaisko muitakin? Ainakin kaikki ymmärrettäs toisiamme, jos/kun tunteet nousee pintaan...
 
Mandeila ja Rowan Tiiättekö ku aattelin just ihan samaa tuon dokkarin kahtomisesta!!!! I'm in!

Rowan Kiitos :hug: Miten oot jaksellu noin muuten?
Kuulostaa tuo turpoaminen aika ikävälle :(


Mandeila Melko tympeän ja ilkeän kuuloinen pomo sinulla!! Ei oo kyllä helppo paikka teillä töissä kertoa äityislomista yms liittyvistä kenenkään..
Rohkea oot ollu ku oot pientä käyny kattoo!
Miten on piinapäivät sujuneet?

jauhopeukalo Sinulla huomenna the punktio, jaaaaiikkkksss!! Ja voi pyh sinunki pomolle, ku noin ilkeilee :kieh:
Hurrjasti onnee huomiselle ja hyvää saalista toivottelen :)


Minua hieman ärsyttää tuo vauvamainos tuossa alapuolella..... Kidutusta tuommoset!
 
Melargia, kiitos kysymästä! Ei ole maha onneksi niin turvoksissa (ainakaan vielä) kuin eilen. Mutta kropassa kyllä ihan sellainen olo, että ei jaksaisi tehdä mitään. Päätinkin, että lepään tämän päivän ja teen niin kuin kroppa viestittää. Hirveesti tekis mieli (pään sisällä) lähteä ulos lenkille kun on niin ihana ilma! Mutta kehossa tuntuu siltä, että parempi levätä. Kun vielä huomenna pitäisi töihinkin mennä. Ja jees, todellakin voitas sit mennä yhessä kattoo tuo dokkari! :)

Voi vitsit ku jännittää tuleva viikko. Ja jännittää kauheesti jauhopeukalonkin puolesta!
 
Melargia > Pahoittelut unohtuivat. :ashamed: Lämmin voimahali menetyksesi johdosta! Itse olen myös lähisukulaisten menetyksiä kokenut tämän vauvakuumeilun aikana ja kyllähän se on voimia lisää vienyt. Vaikka lähtö olisi jo ennalta arvattavissa, niin ei surutyötä voi etukäteen tehdä. Onneksi suru laimenee ajan myötä vaikka kaipaus jää. Jaksamista!

Minusta olisi hyvä ajatus tehdä miitti sinne leffaan. Siellä vetisteltäisiin porukalla. :D Sen jälkeen ollaan kyllä ansaittu herkulliset leivoskahvit vaikka oltaisiinkin ihan silmät tomaatteina. Tietäisikö joku mukavan kahvilan, jossa olisi mahdollisuus kahvitella omassa rauhassa?

Omaan napaan ei kuulu uutta. Kirvelevää kipuilua on aika äkäisestikin, mutta muuta ei ole vielä ainakaan ilmennyt. Tai oikeastaan on. Minä kun heikkona sorruin tupakkaan uudelleen, niin nytpä se ei olekaan enää maistunut. Tarkoitus olikin lopetella, mutta irrottautuminen tuntui edellyttävän oikeaa ajoitusta. En ole ottanut asiasta paineita vaikka huonoa omaatuntoa tuosta tavasta tunsinkin. Toivottavasti tämä on hyvä merkki ja onnistun nyt pysymään paheesta erossa.

Jännät ajat on monella meneillään. Positiivisia tuulahduksia kaikille!
 
Punktiossa käyty. Esa oli ihana ja kirjoitti sairasloman syyksi gynekologiset tutkimukset :) Munasoluja löytyi peräti 18kpl! :O Mieheltä otettiin kaksi simppänäytettä ja jo ensimmäisestä löytyi myös uivia kavereita. Olivat huomattavasti pirteämpiä kuin keväällä, säikähtivät viimeksi varmaan sitä piikkiä :D

Olen muuten myös kiinnostunut tuosta dokkarista :) Luin tänään polin aulassa Simpukka-lehdestä jutun tuon dokkarin teon vaiheista. Oon lähössä mukaan :)

Nyt otan päikkärit
 
jauhopeukalo, Wau mikä saalis! =) Nyt toivotaan mahdollisimman monen hedelmöittymistä sitten. Jännät paikat.

Mie oon edelleenkin turvoksissa. Aamulla en voinut töihin edes housuja laittaa, piti hameessa mennä. Eipä silti, pidän hameita muutenkin aina välillä, mutta nyt oli olosuhteiden pakosta. Olen ollut koko päivän myös hieman huonovointinen (suklaa silti maistui!), ja työkaverit passittivatkin minut kotiin jo vähän aiemmin, kun kuulemma en näyttänyt voivan kovin hyvin. Huominen jännittää aika paljon. Toivottavasti olisi edes pari munasolua.
 
Kiitos Macy :hug: Totta tuo ettei sitä surutyötä voi etukäteen tehdä, vaikka se lähtö olisikin jo odotettavissa.
Tsemit sinulle tupakista irrottautumiseen ja ties vaikka se ois nyt ollukin se viimeinen!

jauhopeukalo Hyvä saalis on tullut! Nyt vaan sormet ristissä että hedelmöittys monta.

Rowan Toivottavasti ei oo mitään hyperiin viittaavaa tuo turvotus ja huono olo.. Tsemppiä oikein paljon huomiselle!!


Minä ihmettelen kun on tullut nyt ihan vähän pientä tuhrua pari päivää...Kait se on vaan oviksesta johtuvaa :confused: Lugeista se ei voi olla, ku en oo vielä niitä alottanutkaan, vaan huomenna meinasin.
 
Miulla alkaa olo helpottamaan kunha muistaa liikkua rauhallisesti. Välillä vihlasee jos erehtyy tekemään äkkiliikkeitä.

Tsemppiä Rowanille huomiseen punktioon. Toivottavasti sieltäkin löytyy hyvin kehittyneitä munasoluja ja kehittyy hyviä alkioita :) Sitte otat kans rauhallisesti ja varaat paljo suklaata illaks :D Täällä on myös suolapähkinät tehny hyvin kaupansa :D
 
jauhopeukalo, hienoa! Ja onnea huomiseen siirtoon! :)

Mulle saalis oli aika pettymys, vain 3 munasolua! Kamala vaiva ja tuollainen tulos... Ihmettelinkin aamulla, että miten olen niin kipeä, vaikka ei pitäisi olla kovin montaa munarakkulaa. Esa sanoi, ettei sillä määrällä välttämättä ole tekemistä sen kanssa. Tänä aamuna oli siis jo melko vaikeaa ja kyllä Päivi T.:kin sen jo huomasi kun kutsui sisään. Olo kuitenkin vähän rauhoittui, kun tämä tuttu kaksikko oli siellä. Itse toimenpide meni ihan hyvin. Vasemman puolen operointi sattui kyllä, mutta onneksi sain sitä kipulääkettä. Sen kivun kyllä kesti, vaikka mies sanoikin jälkeenpäin, että ilmeeni näytti aika tuskaiselta. Onneksi mies oli mukana, sain puristaa kättä ja muutenkin oli paljon parempi olla niin. Oikea puoli ei tuntunut oikeastaan ollenkaan. Mutta eihän minulla tosiaan ollut paljon kerättävääkään. :( Kipuileva olo on vähän vieläkin, nukuin äsken päikkärit. Ja tämä istuminen ei kovin hyvältä tunnu. Nyt kyllä jännittää, saadaanko me edes mitään siirrettävää. Pakkaseen asti jos jotain menee, niin se on jo lottovoitto tuolla määrällä. Olen nyt tosi pessimistinen tämän ekan kierroksen suhteen, mutta silti tiedän, että sydän särkyy varsinkin, jos ei päästä edes yrittämään. Tulis jo huominen.
 
Viimeksi muokattu:
Heipä Hei kaikille tasapuolisesti !

Täältä ei ole mitään kuulunut pitkilleen mutta taustaillut olen kyllä! Ensimmäisenä hurjat tsempit kaikille! Ja hyviä uutisia toivotaan!
Rowan Peukut pystyssä! itse meinasin kuolla jännitykseen sitä soittoa odotellessa! Jauhopeukalo Tsemppiä siirtoon ja varsinkin niihin piinispäiviin! :hug:

Mutta joo siis tähän hiljaisuuteen löytyy syykin.
Tänään olisi pitänyt aloittaa nuo primolutit ja käynnistää uusi IVF-rumba... Mietin päätöstäni todella kauan, ja tulin siihen tulokseen että takana on todella raskas vuosi.. Mietin kuinka olen voinut henkisesti ja fyysisesti, jaksanko vielä aloittaa kaikenalusta.. tein päätöksen, olen vihdoinkin siinä pisteessä että olen valmis luopumaan hetkeksi koko vauvahaaveesta. Aion keskittyä nyt kaikkeen mistä nautin, mistä ei tule tuskaa, odottamista, jännitystä, pelkoa ja piinaa, onnea ja epäonnistumista.. Teen asioita joista minulle tulee hyvä mieli ja keskityn omaan hyvinvointiin, kokoan itseni uudestaan.

Meille tulee koiranpentu ja keskitän hellyyteni hetkeksi siihen.. Huomenna soitan polille ettei me nyt vielä ainakaan jatketa.

Pitkästä aikaa hyvä ja vapautunut olo.

Mutta täällä silti varmasti kurkin teidän kuulumisia ja välillä työnnän nokkani asioihin :LOL:

Ps/ Minulla on tuo hiljaa toivotut-dvd... itku siinä silloin tuli, filmissä on hyvät ja huonot puolensa mielestäni.. yksi epäkohta jäi häiritsemaan, mutten halua tehdä juonipaljastuksia.. :saint:
 
Jauhopeukalo, loistava saalis!! :flower: Tsempit huomiseen!!

Rowan, kolmessakin on jo mahdollisuus. Pää pystyyn ja peukut kans! Toivotaan, että saat huomenna mukavan puhelun. :heart:

LMLB, mukava kuulla sinustakin! Tuossa just eilen mietinkin palstaa lukiessani, että olet ollut hiljaa viime aikoina. Päätös on varmasti ollut vaikea tehdä, mutta totaalitauko tästä showsta tekee varmasti hyvää mielelle, parisuhteelle ja ihan kaikelle! Mukavaa taukoa! Muista meitä välillä käydä morjestamassa ja tervetuloa sitten taas takaisin remmiin, kun siltä tuntuu. Ja kaikkihan näitä tarinoita kertoo, että kun lopetti miettimisen, niin... Joten plussatuulia puhallellaan edelleen sinunkin suuntaan! Nauti olostasi ja pienestä koiravauvasta! :hug:

Ja kaikki mukaan leffaan ja kahville! Mä voisin lähteä vaikka ennen leffaa jonnekin syömäänkin, kun töistä suoraan pusken kaupunkiin nälissäni. Tietty nyt pitää ensin selvittää moneltako näytös on... Ja onko niitä siis useampia... Mutta siis "ensi-iltaan" tähdätään?

Voi tätä piinailua!! Olispa jo lauantai!! En yhtään usko inssiin, mutta silti olen jotenkin ihan supertoiveikas. Ne simpat oli niin paljon parempia kuin ikinä. Ei oo kyllä mitään tuntemuksia, mutta silti...

:wave::wave::wave:
 
Mandeila > Ensi-illassa olisi kyllä ihan erityinen fiilis. Minä voin lähteä syömään ennen näytöstä, kunhan se leffan jälkeinen kahvittelu pidetään myös. Voisin kuvityella, että ajatuksia on hyvä purkaa porukalla. Tuollaisen tunteita herättävän esityksen jälkeen voi olla aika tyhjä olo lähteä yksin kotiin. Tsemppiä piinailuun! Ihan samoja fiiliksiä täällä, tosin inssin sijaan kotikonstit kyseessä.

LMLB > Hienoa, että tunnet itsesi vapautuneeksi. Päätöksesi onkin sitten varmaan ihan oikea ja tauko tulee tarpeeseen. Hedelmällisiä tuulosia silti sille suunnalle. ;) Tule toki kurkkimaan ja kommentoimaankin. Mukavaa kuulla sinusta vaikka taustailetkin. :)

Rowan79 > Toivotaan, että ne ovat sitten sellaisia superfolleja, joista yksikään ei mene hukkaan. Pikaista kipuiluista paranemista!

jauhopeukalo > Mahtavia uutisia! Onnea ja tsemppiä jatkoon!

Melargia > Niin, toivottavasti. Ainakaan vielä ei ole hetkellistä mielitekoa lukuun ottamatta tehnyt yhtään tupakkaa mieli, joten helposti olen tänäänkin pysynyt savutta. Taitaa nyt olla muutenkin sellaista tesrveelliseen pyrkivää mielitekoa havaittavissa ja olokin on rauhallinen. Uskaltaisikohan tässä jo vähän toiveilla? :D

Voiko ovis jäädä tulematta Pregnylin tuikkaamisesta huolimatta? Kipuilee nyt samaan tapaan kuin kystan aikaan, joten fiilikset on aika ristiriitaiset. Koitan kyllä pitää jalkojani tiukasti maassa, sillä tässä kierrossa on leijailun mahdollisuus aika korkea ja siitähän yleensä seuraa korkealta tipahtaminen. Ei uskalla ei. Siksi kai noita pelottavia ajatuksia tulee pyöriteltyä, ettei liikaa innostuisi rakentelemaan pilvilinnoja.
 
Onnea Rowanille niistä kolmestakin munasolusta, eihän se määrä vielä mitään merkkaa, toivotaan että ne onki sit huippu laadukkaita! :) Täällä on peukut pystyssä. Ja tuosta kipuilusta vielä niin samalla tavalla mieki olin keväällä kipeä vaikka ei saatukaan ku se 5 kypsää munasolua. Nyt oon voinu kevään rumbaan verrattuna oikein hyvin. :) Lepäile kunnolla, oloasi kuunnellen.

LMLB Mukavaa taukoa teille. Itsekkin olin jo tuossa miettinyt valmiiksi että jos tästä ei nyt tulosta tule niin sitte oltais tauolle mekin lähdetty.

Macylle tsempit tupakasta erossa pysymisestä! Itse poltin 7vuotta ja viime itsenäisyyspäivänä lopetin yhdessä miehen kanssa. Vieläkin mieli tekee välillä mutta olen tähän mennessä onnistunut pitämään pääni. :)

Miekin muuten laskin vähä noita työvuoroja niin minullakin on todennnäkösesti iltavuoro tuolloin 11.11. eli jos vuorot menee näin niin en kyllä siihen pääse :(
 
Voi että minua jännittää Rowanin puolesta... Niin toivon että siellä tulee hyviä uutisia! En voi muuta toivoa ja sanoa kuin jaksuja :hug: ja sormet varpaat ristissä/pystyssä että siirtoon pääsette!

Macy Sama täällä että koitan kyllä pitää jalat maassa ja olla ajattelemattakaan mitään onnistumisista. Minäkin mietin tuota että onko se ihan 100% varma että se pregnyl irrottaa ja vaikuttaakohan se miten pienempiin folleihin (joiden ei pitäis ovuloitua).. On niin erilainen olo ku viimeks, mutta aattelen vaan että se johtuu ku viime kierrossa oli kaks follia ja nyt yks. Mutta voisko se kipuilu johtua keltarauhasesta? Että jos siellä on nyt tosi hyvä cl, joka antaa tuntemuksia? Ainakin ite aattelen että se tuolla "möyrii".
Peukut pystyssä että se on hyvä merkki kun ei tupakka maistu!

LMLB Oot tehny rohkean ja vaikean päätöksen! :hug: Mutta en epäile hetkeäkään että se huono päätös on! Ei kaikkee jaksa kerralla ja ei onneks oo pakkokaan, kun vaan sen päätöksen saa tehtyä :)
Onnea koiranpennusta!! Ja käy tunkemassa nenääsi tänne niin usein kuin vaan =) Kerro vaikka koiranpentu kuulumisia!

Mandeila Viimeiset pahimmat piinapäivät sinulla menossa, apuva! Oliko sinulla nyt niin ettei ollu lugeja käytössä? Ite kyllä kans jotenkin toivoo ihan hurjasti, mutta silti ei voi antaa sille tunteelle valtaa. Ettei sitten vaan putoa pilvilinnoista alas ja paljon helpompi kestää ja käsitellä pettymys ja jatkaa eteenpäin. Tsemppiä paljon!!!

Leffailusta Minä kyllä luulisin pääseväni. Tosin samana päivänä on siskoni synttärit, että tiedä sitten meinasko isommin juhlistella ja sinne lähtemään. Mutta näillä näkymin oisin tulossa. Minusta vaikuttaa että se ois vaan sen yhen kerran se näytös? Voiko olla? Ja ruoka ja kahvit kyllä passaa ennen ja jälkeen!
 
Mites jauhopeukalon siirto meni?

Anteeksi, nyt en pysty keskittymään kuin omaan napaan. Ihan liian jännäksi menee tämä meidän venäläinen ruletti nyt. Päivi soitti polilta. Siellä on kuulemma yksi hedelmöittynyt, kaunis alkio. Jakautumisestahan ei tiedetä ennenkuin huomenaamulla. Kaksi muuta olivat olleet kolmetumaisia, eli eivät normaalisti hedelmöittyneitä. Kaikki toivo on nyt tuossa yhdessä pikkuisessa. Itken täällä yhtä aikaa pelosta ja onnesta. Meidän ensimmäinen alkio ikinä! Jaksa, pikkuinen, jaksa ja lähde jakautumaan! Päivi kysyi, halutaanko me tulla huomenna joka tapauksessa käymään polilla. Sanoin, että kyllä haluan käydä läpi kuluneen hoitokierroksen ja keskustella jatkosta, vaikka siirtoon ei päästäisikään. Kyllä tää nyt meni ihan liian jännäksi. Oon niin väsynyt kahdesta unettomasta yöstä ja vaikein taitaa olla vasta ensi yö.
 
Kiitos kaikille. 23 päivä pitäisi laittaa eka piikki nahkaan...15.11. pitäisi olla UÄ0.

Positiivisia tuulia kaikille ja erityisesti Mandeilalle. Itse koen että on pakko jaksaa uskoa tähän asiaan tai muuten sulkisin sen paikan ovet pysyvästi ja jäisi tuo itsensä "kiduttaminen" pienemmälle. viime kertainen kohtalon iva kyllä on kummitellut taas viime aikoina mielessä kun tuulimunan laskettu aika lähenee.

Tuo kyseinen leffa hokasin kans viime viikolla olevan tulossa tänne,joten olen mukana jos työt antaa, on hieman auki sattuuko ilta vuoro juuri tuolloin. Jos vanhat merkit paikaansa pitää niin ihan varmasti pomo on pistänyt taas meikäläisen iltaan. Onko sitä vielä levityksessä? Mietin jos vuokraisin jos en muuten sitä nää.

Olen kertonut työkavereilleni että olen käynyt hoidoissa, mutta viime kertaisen tapauksen jälkeen olemme tauolla. En ole puhunut että hoitoja jatketaan tai että suunnitelisimme mitään. Pomolleni en aio kertoa koska asia ei hänelle kuullu ja en halua joutua huonoon valoon työni jatkoa ajatelle ja sen mahdollisen pätkittäisyyden vuoksi. Kerron asian vasta sitten kun hoidot onnistuu ja siihen on aiheellista eli kun vähintään on tuo kriittiset 12-13vko raskaudesta on täynnä jos silloinkaan vaikka teenkin toisinaan fyysisesti raskastatyötä.
 
Tsemppiä Rowanille että se alkio lähtisi nyt kehittymään. Hyvät prosentithan teillä on. Meillä tuli ekasta ICSIstä 5 kypsää munasolua joista ei hedelmöittynyt yhtään.

simpli Työnantajanhan ei kuulu tietää ku vasta kahta kuukautta ennen äityslomalle jääntiä raskaudesta. Itse ainakin pidän omana tietonani plussan sattuessa niin pitkään ku mahollista. Ihan vaikka vahingonilostani hänen uteliaisuudelleen :D

Itselläni siis siirto takana päin ja sieltä oli neljä jatkanut jakautumista. Yksi siirrettiin eli kaksi PASa voidaan tehdä noilla :) Oli kyllä niin kivulias rakon painaessa munasarjoja että päätin etten tuoresiirtoon enää suostu jos ei näillä onnistu! Mutta olo kyllä helpottu selkeästi päästessäni vessaan. Annekin tuumasi palatessani huoneeseen että sieltähän tulee iha eri nainen mitä lähti :D
 
Rowanille tsemppiä! Toivottavasti saisitte hyviä uutisia huomenissa. :)

Mie kävin tänään polilla... Kysta oli hävinnyt ja sain reseptit mukaan. Menopuria pistelen huomisesta alkaen maanataihin asti ja tiistaina teen ovistestin, jos nega niin samana päivänä on polille aika varattuna. Käytiin apteekissa tänään illalla ja oisin nyt ostanu ne Menopurit, mutta eipäs siellä ollukkaan tuota 600 IU:ta vaan ainoastaan niitä 75. Mietittiin siinä sitten farmaseutin kanssa, että mites nyt, kun tuota 600 ois saanu vasta perjantaina. Päätin, että soitan huomenna polille ja kysyn, josko noita 75 IU vois ottaa sen 5 kpl... Se tulis halvemmaks kun tuo 600 IU :)

Ai niin ja muuten tuosta leffasta vielä.. Miekin voisin liittyä joukkoon. :D
 

Yhteistyössä