Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Eikös se pregnyl voi näkyä vielä päivien päästäkin, muistelen, että jostain lukenut että ainakin viikon?!

Haalea haamu hiipui täysin näkymättömiin, eli jotain kemiallista kai. Kaamea vuoto alkoi kovine kipuineen myös. P...ska! Iso huokaus ja seuraavaan kertaan taas.
 
Täällä myös jotain kemiallista oli. Torstaina illalla testasin haamun mutta vuoto runsastui. Perjantaiaamuna ei näkynyt enää mitään. Pahempi tää ku puhas nega.

Miten polilla laskeevat hoidot? Meillä meni sillon eka hoito harakoille kun ei siirtoon päästy. Onko edes teoreettisia mahdollisuuksia saada neljäs hoito?
 
PP8

eli pregnyl ei enää vaikuta ku eilen tosiaan tein apteekin oman ja siihen tuli ns roskis haamu SELVÄ, n.15miin kohdalla. Sit pregcheks täys nega. Tänään sit äsken tein pregchekkiin HAAAAMUN, apua.. no nyt katotaan, et mihin suuntaan viiva alkaa lähteä menemään OPelko siitä et käy samalla tavalla ku 1ivf siirto, jolloin se oli kemiallinen. Laitan vielä kuvan et kai toi viiva on ihan haamu :)

Voi itku jauhopeukalo ja nipsutar :( itse oon sit samassa pelko junassa kui käy nyt..

Mulla on sellainen mielikuva et jos siirtoja ei ole saanu tehtyä montaa niin varmasti pääsee 4ivf.. me kai päästäis, mut tosiaan se siittiö homma nii ja näi ku vika olki on hki ja siinä oli muistaakseni n.100 tuhatta ok siittiötä et oisko siitä enää mihinkään..

[/URL][/IMG]
 
Toivottavasti eskimopuikko pieni pitää tiukasti kiinni!

Osaapa päivät mennä hitaasti. Tänää kärräiltiin lehtikasoja pois nurmikolta kerta noi lumet suli pois. Tyttö pääsi tänään saunaan ja voi miten toinen osaa nauttia pienistäkin asioista. Totesin miehellekkin että onneksi on tyttö, se pitää arjessa kiinni eikä anna jäädä paikalleen. Parasta terapiaa miulle!
 
Täällä ollaan turvoksissa ja punktio ensiviikon tiistaina. Nyt todellakin tunnen missä miun munasarjat on kun tuntuvat liikkuessa. Olen ollut haikeissa fiiliksissä kun olen hyvästellyt tietyllä tapaa näitä hoitoon kuuluvia rutiineja. Piikittämisen, hormoonien vaikutukset mielialaan. Tänään tulee näillä näkymin viimeinen piikki, se irrotuspiikki. Olo on tyhjä, tässä tää kaikki sitten alkaa olla. Pohdin tuota Puregon kynää että pitääköhän se antaa takaisin, kun itse en sillä tee sitten yhtään mitään.

Haaveilen lomasta kauas aurinkoon... Tahdon taas hetkeksi karistaa arjen pölyt jaloista ja päästä jonnekin missä voin unohtaa kaiken ja vaan nauttia miun rakkaasta ja ihanasta vapaasta.
 
Kesänlapsi123 :; eiks passi tehä ovisplussasta 2-5pv sisään. ainaki mulla oli.. luonnonkierrossa.

Simplille kaikkee hyvää punktioon :) Onks ne menny yleensä sulla miten? Mä en voi sanoa että se koskis. JOten kaikille voin ainakin omasta puolestani sanoa, ettei sitä tarvi pelätä :) toki se aina jännittää..
 
Mulle on ollut punktio kivuliasta, puhumattakaan se kun rakkulat täyttyvät uudelleen. Mutta tällä kertaa pyydän lääkettä aimo annoksen.
Väsyttää kortisoonista huolimatta. Mies naureskellut miun turvotukselle, on napakin kuin uponnut entisestään ja meinaan hengästyä töissä normaaleissa rutiineissa. Ja tällä kertaa Puregon on mulle aiheuttanut kauhean kipeät rinnat, siis samanlaiset kun silloin kun odotti.
Huomista kyllä odottaa kaikesta huolimatta.

Kesänlapsi123: ovulaatio plussasta 2-3 päivää ja mulle on ainakin siirretty luonnolliseen kiertoon. Joskus 4,mutta 5päivää ne on pitänyt jo liian myöhäisenä.

Eskimopuikko: oletko tehnyt lisää testejä?
 
simplille tsemppiä punktioon. Itselläni on myös punktiot olleet kivuliaita. Kipulääkkeet on yleensä loppuneet kesken. Viimeset rakkulat ovat olleet aika tuskaisia.

Miltäs eskimopuikon testi näyttää?

Soitin polille negatiivisesta testistä. Kyselin myös vieläkö saadaan neljäs hoito. Yllätyksekseni saadaan kaksi jos ei tulosta neljännellä saada. Kun on saanut yhden lapsen hoitojen määrä "nollautuu" rajana tietysti on kaksi lasta. Oisivat voineet tuonkin tietysti mainita ku tätä hoitoa aloiteltiin, olis selvinny vähemmällä stressillä :)
 
Simpli hyvä saalis, jännätään huomiseen :) miten punktio meni?

Jauhopeukalo varrmasti helpottaa kuulla et mahdollisuutta on vielå parin hoidonkin verran :) koska teillä ajatus jatkaa hoitoja?

Tosta passista vielä, meille ku twhtii joskus niin puhelimessa hoitaja sanoi 4päivän oviksesta olevan ns parhain päivä.. siitäki sit useampaa kuulemaa .. mut 2-5 sisällä sanoivat.


Pp11 toistaisekai testit vahvistunut, huominen pelottaa kun viimeks kemiallisessa tuhnu alkoi huomenna :( ei sitö oikein osaa nauttia.. jos varhaisultraan pääsee niin ehkä sit aavistuksen. Tässä vielä linkki kuvaan
12791181.jpg - Image - Aijaa.com eilen CB antoi raskaana 1-2. Oireita ei hirveesti ole, rinnat jpnkin verran ympäriinsä kipeät ei oikeastaab arat. Hiukan ehkä täyteläisemmän oloiset.
 
Kivuliaissa merkeissä, punktio jälkeen tuli kylki kipeäksi. Se tarkastettiin eikä syytä löytynyt. Sain lääkettä, mutta nyt on ollut ohi menevää tuntemusta uudestaan. Kävely tekee ihan helvetin kipeää joten nyt nestettä ja nestettä. Lämpimällä olen hautonut sitten koko ajan ja yritän juoda, vaikka ei hirveästi tee mieli tankata nestettä kun on jo muutenkin jo olo turvonnut.
 
Meillä hoidot jatkuu vuodenvaihteen jälkeen. Joulukuun puolessa välin on suunnittelukäynti. Esitin hoitajalle toiveen että jos edes osan lääkkeistä sais tämän vuoden puolella ku kelan maksukatto meni umpeen muttei osannut vielä luvata, riippuu lääkäristä.

Eskimopuikolle tsempit jotta pieni pitäisi kiinni. Mulla on tästä hyvä aavistus...

Simplille toipumista! Itselläni oli aika turhauttava olo ku ois tehny mieli tehdä vaikka mitä mut ei pystyny.
 
Tiedättekö pystyykö yleensä omassa terveyskeskuksesta pyytää hcg kokeen oma kustanteisesti? Soittamalla labraan tms? Missä jns voi otattaa? Tekis niin mieli niin sais varmuutta hiukkasen edes.. viimeks vuoto tosiaan alko pp12. Eli tietää nyt säikkyvänsä jokaista lorahdusta.
 
Hcg pitäisi saada testattua TK:ssa ihan ilmaiseksi, jos vaan saat esim. hoitajan puhelimeen niin hän voi laittaa lähetteen. Jos ei onnistu niin yksityisellä saat testin sitten maksua vastaan, silloin riittänee kun menet suoraan labraan.
 
Simpli jeee hienoa!!!!

Meillä ei yksityistä minne mennä labraan on vaan toi tk. Viimeks eivät ainakaan polilta suostuneet kemiallisen aikaa antaa lähetettä verikokeesee .. viivat kyllä taitaa nyt olla paremman vahvuiset ku sillo mut pelko hirvee..
 
Eskimopuikko:Pyydä niiltä se veritesti. Sano että et saa rauhaa ja että on ollut näitä kemiallisia että et vaan enää jaksa enää sellaista pettymystä. Itse sain verikokeen vasta kun sanoin etten vaan jaksa enää ja kun olen saanut valheellisia positiivisia testejä joskus aiemmin. Mutta sitten tuloksena oli niin heikko plussa että olin itse seota ennen kuin vuoti pois. Sen sijaan poli oli sitä mieltä että plussa on plussa oli luku mikä tahansa...
 
Yritin aamulla soittaa polille mut se ei menny läpi asti :/ No tein taas varmaan kymmenennen testin. Clearblue näytti raskaana 2-3 jeee.. eli toistaiseksi kai se nousee pp10 oli 1-2. Tänään pp13. Nyt vaan toivoo parasta, viimeks tuhnuttelu alko pp12. Toistaiseksi ei ole näkynyt. En uskalla oikein olla hirveen iloinenkaan vielä, ettei rysähdä ihan pilvistä. HUomenna yritän soittaa polille, kysyä jatkoja. Ite haluisin varmuunvuoksi :D käyttää noita lugejaki, lukenu kuitenki et monet käyttää niitä rv 9 jne..


Simpli onnittelut kyytiläisestä, kato kävi, mut onneks saitte kuitenkin melko hyvin pakkaseen :) Onks pakkasalkiot millasia?
 
Hei, olen taustalta seurannut teidän jutustelua ja ajattelin uskaltautua tulla mukaan - jos vaan sopii?

Mekin olemme hoidossa Tikkamäellä ja toiveissa olisi saada toinen lapsi. Ensimmäinen punktio tehtiin loppukesästä. Kyytiin saatiin nelisoluinen mutta eipä se edes yrittänyt kiinnittyä. Pakkaseen ei jäänyt mitään. Tänään menen uudelleen ja ehkä pääsemme aloittamaan uuden hoitokierroksen vielä tämän vuoden puolella.

Raskastahan tämä on. Ensimmäinen hoito meni "uutuudenviehätyksessä" mutta tähän toiseen lähteminen tuntuu henkisesti paljon raskaammalta. Mistä sitten johtunee?

Varasin ensi viikolle ajan myös akupunktioon. Lueskelin - ja olen kuullut - että se saattaisi antaa hyvin tukea hoidoille. Täytyy tänään kysäistä asiasta. Onko kenelläkään akupunktiosta kokemusta?

Ei näitä ristiriitaisia tuntemuksia taida ymmärtää kuin kanssasiskot, joten olisi mukava teidän kanssa täällä turista. Välillä tuntuu jopa, että mieskään ei pääse samalle aaltopituudelle, ja sekös ärsyttää ;-) Ja ihana kuulla, että Eskimopuikko olis saanut plussan! Se antaa toivoa meille kaille :)
 

Yhteistyössä