Ketään menossa lapsimessuille la tai su?

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja silmä silmästä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja silmä silmästä:
Ilmaseksi näköjään pitäs antaa et kelpais! Ihme touhua, Ok liput on ilmaisliput mut ku en voi itse käyttää ja joudun maksamaan sisäänpääsyn niin miks mun pitäis ilmatteksi ne antaa? |O
ei tarttekaan, kukaan ei varmaankaan niitä sulta vaan osta. Ja tosiaan mä sain myös ilmaisliput ihan sieltä ovelta.
No sulla kävi tuuri. En usko et ne jokaiselle niitä jakaa!
Joo, ne jakaa vain siellä etuovella (ratikkapysäkin puolella) eikä esim. parkkipaikan ovilta. Joten kannattaa kiertää, jos tulee omalla autolla. :D
Joo, no voi olla, että muutama ilmaislippu jaetaan jostain syystä, mutta HALOO, eihän siellä nyt kaikille mitään ilmaislippuja anneta...
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka:
Alkuperäinen kirjoittaja silmä silmästä:
http://www.finnexpo.fi/petexpo/

no hei jos mä luovun noista lipuista itse ku en pääse ku pe ja maksan itse tasan sen 13? ku menen niin miten on kova pyyntö?
silleen kova pyyntö, kun olet saanut ne ilmaiseksi.
Mitä väliä sillä on, mitä myyjä on lipuista maksanut vai onko mitään, pääasiahan kai on, että joku saisi liput halvemmalla kuin ovelta, jos joka tapauksessa on menossa? Jos asuisin lähellä, itse ainakin voisin nuo ostaa, mutta koska pääsen sisään opiskelijahinnalla enkä edes asu myyjän lähellä, niin en edes harkitse ostoa, muuten kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka:
Alkuperäinen kirjoittaja silmä silmästä:
http://www.finnexpo.fi/petexpo/

no hei jos mä luovun noista lipuista itse ku en pääse ku pe ja maksan itse tasan sen 13? ku menen niin miten on kova pyyntö?
silleen kova pyyntö, kun olet saanut ne ilmaiseksi.
Mitä väliä sillä on, mitä myyjä on lipuista maksanut vai onko mitään, pääasiahan kai on, että joku saisi liput halvemmalla kuin ovelta, jos joka tapauksessa on menossa? Jos asuisin lähellä, itse ainakin voisin nuo ostaa, mutta koska pääsen sisään opiskelijahinnalla enkä edes asu myyjän lähellä, niin en edes harkitse ostoa, muuten kyllä.

Joku sentään tajus mun pointin täs! :flower:
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja silmä silmästä:
Joku sentään tajus mun pointin täs! :flower:
:)

Tietääkö muuten joku, onko nuo ModelExpo-messut millaiset; kannattaako nekin samalla lipulla tsekata? (Vai onko siellä vain pienille ja isoille pojille suunnattuja juttua, naisille ei mitään?)

 
Alkuperäinen kirjoittaja foorumin vaihto:
eikös tämä kuuluisi kirppis-osioon? Ja ehkä kannattais kaupata vaikka lähikaupan ilmoitustaululla tai puistotutuille tai naapureille. vinkkinä vaan.
No itse en asu vantaalla ja liput siellä siskolla ja sisko töissä tänää koko päivän jne.
 

Yhteistyössä