Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
vähänkö tääl on hiljasta ku noi tautiset nukkuu
haluutko meiltä muutaman kukkujan :kieh: ...meil vanhin on päättänyt ettei saa unta kotona :kieh: ....alko 3 viikkoa sitten kun oli kaverinsa kans pyöräilemässä ja sit oli salaa ostanut energia juoman ja valvoi sit sen seurauksena seuraavana yönä klo.3 :kieh: .....ja siitä lähtien on nukkunut vain mökillä kunnolla ja omas huoneessa valvoo ja herättelee mua 15 minuutin välein :kieh: ......yks yö nukahti vasta klo.5 ja nukkui 2 tuntia ja heräs....ja mä en siis kans nukkunut kun herätti mut kaiken aikaa :kieh: :kieh: ....et tällasta kivaa meillä :kieh:
 
yyyyäääääk...kynsistä tuli mieleen et mun tytön ukkovarpaan kynsi on irtoomassa. Satutti sen joskus keväällä koulun oven väliin ja sen kynnen alle tuli aikast iso mustelma ja nyt toi kynsi olis niinkusta puoliks irti. Ei anna poistaa sitä vaik puuduttais eka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ihanaa purin sitten taas kynsiä :x kiva ajatella et mitä on tänään töissäkin tehnyt ja sit ne kaikki ihanat kynnet suuhun vaan :x :x

nälkäkö yllätti :eek: :/ , toivottavasti ees maistu hyvältä :D
ei maistunut...ja kynsi meni liian alhaalta nyt järsityksi ja koko sormi on kipee :/ sairasta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
vähänkö tääl on hiljasta ku noi tautiset nukkuu
haluutko meiltä muutaman kukkujan :kieh: ...meil vanhin on päättänyt ettei saa unta kotona :kieh: ....alko 3 viikkoa sitten kun oli kaverinsa kans pyöräilemässä ja sit oli salaa ostanut energia juoman ja valvoi sit sen seurauksena seuraavana yönä klo.3 :kieh: .....ja siitä lähtien on nukkunut vain mökillä kunnolla ja omas huoneessa valvoo ja herättelee mua 15 minuutin välein :kieh: ......yks yö nukahti vasta klo.5 ja nukkui 2 tuntia ja heräs....ja mä en siis kans nukkunut kun herätti mut kaiken aikaa :kieh: :kieh: ....et tällasta kivaa meillä :kieh:
eiku tää hiljaisuus on ihanaa, kaiken kakofonian jälkeen mitä noi tuottaa hereillä ollessaan :D :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
yyyyäääääk...kynsistä tuli mieleen et mun tytön ukkovarpaan kynsi on irtoomassa. Satutti sen joskus keväällä koulun oven väliin ja sen kynnen alle tuli aikast iso mustelma ja nyt toi kynsi olis niinkusta puoliks irti. Ei anna poistaa sitä vaik puuduttais eka.
auts :/ no kyl se siitä kohta irtoaa jonkun sukan mukana
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ihanaa purin sitten taas kynsiä :x kiva ajatella et mitä on tänään töissäkin tehnyt ja sit ne kaikki ihanat kynnet suuhun vaan :x :x

nälkäkö yllätti :eek: :/ , toivottavasti ees maistu hyvältä :D
ei maistunut...ja kynsi meni liian alhaalta nyt järsityksi ja koko sormi on kipee :/ sairasta :/

auts :( :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
yyyyäääääk...kynsistä tuli mieleen et mun tytön ukkovarpaan kynsi on irtoomassa. Satutti sen joskus keväällä koulun oven väliin ja sen kynnen alle tuli aikast iso mustelma ja nyt toi kynsi olis niinkusta puoliks irti. Ei anna poistaa sitä vaik puuduttais eka.
auts :/ no kyl se siitä kohta irtoaa jonkun sukan mukana
niinpä...tuo likka on kyl muuteskin hajoomispisteessä ku hampaatki silt tippuu suusta. Tuol on aina lähteny maitohampaita useampi yhdellä kertaa. meinaa tienata hammaskeijulta rahaa. :LOL: Nyt sil heiluu 3 hammasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
yyyyäääääk...kynsistä tuli mieleen et mun tytön ukkovarpaan kynsi on irtoomassa. Satutti sen joskus keväällä koulun oven väliin ja sen kynnen alle tuli aikast iso mustelma ja nyt toi kynsi olis niinkusta puoliks irti. Ei anna poistaa sitä vaik puuduttais eka.
auts :/ no kyl se siitä kohta irtoaa jonkun sukan mukana
niinpä...tuo likka on kyl muuteskin hajoomispisteessä ku hampaatki silt tippuu suusta. Tuol on aina lähteny maitohampaita useampi yhdellä kertaa. meinaa tienata hammaskeijulta rahaa. :LOL: Nyt sil heiluu 3 hammasta :D
:LOL: :LOL: saiskohan iteltäkin irtoamaan hampaita....kai näin iso saa jo ainaskin 200 euroa/hammas?
 
Nyt kun oon oppinut noiden kivojen kuvien laittamisen niin kertoisko joku vielä että miten linkitetään eli miten voin laittaa esim. TAAVIT HASSSELIN tms. komistusten :LOL: kuvia tänne palstalle!?! Mulle siis pitää rautalangasta vääntää jotta näitä tietokonejuttuja ymmärrän!!! :headwall:
 

Jaahas ruoka-aika.

Eilen yöhämärissä saapumatonta ukkossadetta odotellen yritin hoitaa parit laskut mutta miten tumpelosormelle kävikään silmät puoliummessa... En muistanut salasanaa heti ja monta kertaa räpelsin salasanaa uudestaan ja lopulta kone herjasi että käyttäjätunnus lukittu. Tuli kyl niin luuseri olo. Noh, tänään sain sen taas auki. Eipä tuo muuten mitään mut stressasin et kun ko. itsenäinen pankki on 200 km päässää et jos täytyy henk.koht. mennä asia selvittämään.... Paniikki iski! :eek: Mut nyt siis kaikki ok! B) :attn:
 

Yhteistyössä