Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

No höh, onpa aamun jälkeen taas sadellut huonoja uutisia! Negan testanneille ja tädin kestitsijöille :hug:

Itse siis aamulla testaan jos aihetta vielä on. Äsken napukkaa kokeillessa se oli alempana ja sormeen jäi rusehtavaa ja venyvää valkkaria. Ja pelkään pahoin että se siitä kunnon vuodoksi yltyy...Yleensä se meikän kohdalla on niin, että heti testauksen jälkeen saapuu täti. Kylläpä taas tämä kierto näköjään venähti :(

Hauska kuulla Papiksesta ja äiskä äiskästä! Olispa jo itekkin.....*huoh*
 
Hei :wave: Olipa kivaa kun Papis piipahdit ilonamme! Sinne sinne odottajiin olis täältä kaikki tuloillaan! Ei ollu vielä ainakaan minun vuoro. Ehkä siihen toukokuun pinoon sitten.. Ja hauska kuulla et röökistä pääsee eroon. Siinä onkin mulla melkoinen näytön paikka joskus....

Hilipati Nyt peukutan sun ja tietty muidenkin testaajien puolesta et plussa tärähtää!!! Tilastotappio muuten tää kuukausi :LOL: , Niin no onneks Ellen ja jopa sai plussaa, taisi olla muitakin, en vain kuollakseni muista nyt..

muoks, no onhan niitä iso liuta huhtikuisissa, mut silti koko loppuronkka vaan plussaa!!!!!!!! :whistle:
 
Ajattelin taas pitkästä aikaa kirjotella, joka päivä käyn kuitenkin lueskelemassa että mitä teille kuuluu... paljon on plussia tullut, joten onnea :flower: ja suuren suuri :hug: neganneille ja tädin yllättämille... Itse päätin että tämän kierron yrittämiset on yritetty, jos taas oli lyhyt kierto mahdollisuudet plussaan on mutta jos venyy taas pitkäksi niin sitten saan odotella tätiä, pakko oli alkaa laskeskelemaan mahan kokoan ensi kesän häissä :) Rinnat on kovin kipeinä mitä normaalisti ei tapahdu joten pientä toivonkipinää elättelen, ehkäpä ensi viikolla uskaltaisi lyhyimmän kierron mukaan testata... Jos se on nega nii tietää että tätiä voi alkaa odottelemaan..
 
Hei taas!

Alan vähitellen toipumaan taas tosta aamuisesta nega-tätipettymyksestä... Juttelin äitini kanssa puhelimessa ja se oli ihan sitä mieltä, että oon saanu stressaamalla ton kiertoni noin lyhyeks. Mikä taitaa olla ihan totta. Ennen se on aina ollu tasan 32 päivää, paitsi nyt kahen kierron ajan 24 ku alettiin yrittämään vauvaa. Ja kerran alkuvuodesta oli kans 24 päivää kun oltiin lähdössä etelään ja oli kova matkakuume ;) Anyway, aattelin ottaa ens kierron rennommin ja olla vähän tjot-meiningillä, joten mua ei varmaan pahemmin näy täällä, jos vaan kykenen oleen poissa. Oon meinaan koukussa teihin! Mutta mun on pakko ottaa vähän rennommin ja yrittää olla yrittämättä liikaa. Mutta helpotti kun sai jutella jollekin. Velikin soitti sopivasti ja pyysi terassille oluelle ja sekin auttoi. Mies sen sijaan... Voi perhana sitä. Ei kukaan tolkuissaan oleva latele sellaisia mitä se mulle sano. Mutta eihän miehillä taida olla tolkkua. Ainakaan tällä yksilöllä. Mutta en vaivaa teitä yksityiskohdilla, ette varmasti halua kuulla! Käyn välillä kurkkimassa täällä joten pitäkää mut listoilla jos viitsitte.

Paljon plussatuulia ja hyvää viikonloppua kaikille! :heart:
 
Kylli-täti kiitos peukutuksista! =) Kaikki tsemppaus on nyt todella tarpeen!

Pixie suunnittelen samaa kuin sinä. Jos nyt täti paukahtaa paikalle, niin yritän jättää palstailua huomattavasti vähemmälle ja keskittyä muihin asioihin. Mutta sehän ei tule olemaan helppoa! :)
 
Papagena et arvaa mitä tein! Kaivoin esille sun plussauksen aikaiset kirjoitukset ja aloin vertailla itseäni niihin. Eli lähinnä tuhruun ja napukkaan liittyvissä asioissa! :LOL:

Yritän ehtiä aamulla tulla ilmoittamaan testitulos. Ollaan lähdössä mökkeilemään, joten viimeistään su-iltana saatte tietää..niin no jos se täti ei sit tänään vielä ilmaannu.
 
Jopas on ollut ilta.. Sain kuin sainkin pyykit pestyä (yksi koneellinen on viel kuivumassa) ja keittiön pöydän siistittyä.. Vaikka ei ois yhtään huvittanut.

Yhtäkkiä alkoi vihlomaan alavatsasta tai jostain nivusten kohdalta.. Helpotti, ku nous ylös ja käveli..

Lähdin Nelly-koiran kanssa tunnin lenkille ja puolessa välin alkoi hirveä vessahätä.. Mahassa vellomaan siihen malliin, että kohta tulee housuun..
Eiku vain rivakkaa kävelyä kotiopäin ja toivoen, että kerkiän vessaan.. Kerkesin onnex :whistle: . En kerenny kauaa olee pois vessasta, ni eikös taas tullut kiire vessaan.. Kolmesti yhteensä..

Lenkillä viel kaiken kukkurax tuli huono olo.

Hilipati: Tulehan huomenna ilmoittaa heti testin tulos!

Minäkin olen ajatellut, että jos jättäis palstailun vähemmälle ja keskittyis muihin asioihin. Mutta siinä minä en tulis onnistumaan. Täällä on mukava käydä lukemassa teidän kuulumisia ja kirjoitella omia höpinöitä. ;)
 
Hilipati plussaonnea, todellakin tämän kuun tilastot alkavat pian kuulostamaan pian liiankin negatiivispainotteiselta! Joten nyt plussia kehiin, eikös? ;)

Pitäisköhän minunkin testailla huomenissa sinun seuraksi? :whistle:
Pelkään vaan että putoan alas pilvistäni ja lujaa!!! :eek: On jotenkin nyt niin toiveikas ja sellainen tärppiolo :saint:

Kokeilin tuota kohdunnapukkaa, se on jotenkin litistynyt ja kauempana kuin yleensä :p Selvä reiän paikka kuitenkin vielä, ei tunnu olevan "kiinni".

Tämä minun selkäkipu ei tunnu laantuvan. Pelottaa sekin, jos vaikka raskaana olisikin, että mitäpä tästä vielä koituu... No mutta jos nyt ei menisi asioiden edelle.

Voi kun saataisiin niitä plussia taas lisää!

Kaikille :heart:
 
Onneksi on vielä muutamia joiden puolesta voi jännätä esim. Bumba. Oma olokin alkaa jo hiukka piristyä ja tulipahan taas kämpästä tosi puhdas menkkaraivon ansiosta ;) Seuraavaan kiertoon vaan enemmän puhtia niin jospa se sit tärppäis...
 
Onpa mukavaa kun plussanneet muistaa vielä meitä käydä morjestamassa. On kiva kuulla aina teistä, se luo toivoa, että ehkä mekin vielä :heart:

Oltiin anoppilassa lettukesteillä, ja tulipa tosi äklö olo, vaikkei paljoo tullu syötyykään. Närästi ihan älyttömästi. Mut hyviä oli. :p
 
Hyvinpä sitä aistii tänne kotiin saakka tämän virtuaaliyhteisön mielialat. Jotenkin on itsellekin tullut sellainen fiilis että olipa huono päivä tänään. Kun niin moni negan testasi! Onneksi tosiaan muutama onnellinen plussa joukkoon mahtui! Ja kyllähän me muutkin tuo joskus saadaan! Oma kärsivällisyyskään ei ole kyllä sieltä parhaimmasta päästä!!

Saa nähdä jos aamulla testaan. No viimeistään tosiaan sitten sunnuntaina jos tätiä ei näy! Tuntuu että aamulla voi pasmat mennä sekaisin oli tulos mikä vaan. Ja kun töissä pitäisi vielä jaksaa ja selviytyä päivästä, niin ehkä jää kuitenkin testaaminen myöhemmäksi... jos maltti riittää.

Hilipati toivotaan tuhrun pysyvän lievänä! Tai siis loppuvan kokonaan! Hushus täti pois!

Nyt hyviä öitä kaikille!
 
weiss
Onpas täällä tapahtunut muutamassa päivässä paljon.. :hug: negan saaneille ja kyl myö ens kierrosta plussataan kaikki!!! Onnittelut plussanneille :flower: ! Itellä oli tosi p-fiilikset, kun täti keskiviikkona saapui, mutta nyt taas tuntuu jo paremmalta. Mie oon miettinyt ja päättäny jättää "yrittämisen" vähemmälle ja keskittyä muihin asioihin enemmän, koitan ymmärtää, että vauva tulee, kun sen aika on. Stressi raskautumisesta, kun vaikuttaa juuri siihen. Mie niin silti ootin että suikale ja kylli olis nyt plussannu, mutta toukovauvoja sitten saahaan. Ni Red Dragonilla ei viä ollu täti tullu?? Eikä tule, eihän... Koitetaan nauttia vielä loppukesän lämmöstä ja nuristaan sitten, kun sataa ;) !
 
Alkuperäinen kirjoittaja weiss:
Onpas täällä tapahtunut muutamassa päivässä paljon.. :hug: negan saaneille ja kyl myö ens kierrosta plussataan kaikki!!! Onnittelut plussanneille :flower: ! Itellä oli tosi p-fiilikset, kun täti keskiviikkona saapui, mutta nyt taas tuntuu jo paremmalta. Mie oon miettinyt ja päättäny jättää "yrittämisen" vähemmälle ja keskittyä muihin asioihin enemmän, koitan ymmärtää, että vauva tulee, kun sen aika on. Stressi raskautumisesta, kun vaikuttaa juuri siihen. Mie niin silti ootin että suikale ja kylli olis nyt plussannu, mutta toukovauvoja sitten saahaan. Ni Red Dragonilla ei viä ollu täti tullu?? Eikä tule, eihän... Koitetaan nauttia vielä loppukesän lämmöstä ja nuristaan sitten, kun sataa ;) !

Juu, ei oo viel tullut.. Ja toivottavasti ei tulisikaan..
Mutta kahtoo päivitänkö viikonlopun aikana omia tietojani..
 
Lauantai 11.8.2007


*Esikoisesta haaveilevat *

Sydänkäpynen.....kp. 1/30............................yk. 2
Kylli-täti...............kp. 2/25-29........................yk. 6
Suikale................kp. 2/26-29......................yk. 4
nea85.................kp. 3/28.............................yk. 3
katrinainen..........kp. 4/28-31........................yk. 2
mouku80.............kp. 6/24-41........................yk. 4
Kaa......................kp. 6/28............................yk. 1
wind.....................kp. 13/30-40.....................yk. 2
Tinkatar................kp. 15/28..........................yk. 1
piksu....................kp. 18/28-29.....................yk. 3
juuri.....................kp. 19/28-30.....................yk. 3
Tinttara84............kp. 20/16-29......................yk. 53
gataa...................kp. 21/(24)31-39................yk. 6
Diarmuid..............kp. 28/35-40......................yk.2
Hilipati.................kp. 32/27-35.......................yk. 4
Tähtisilmä79.........kp. 32/31-33......................yk. 6
Bumba.................kp. 36/31-34 .....................yk. 3


* Toista toivovat *

Pixie....................kp. 2/24..............................yk. 3
Caffee81..............kp. 2/28..............................yk. 7
Vilinäiti.................kp. 3/36.............................yk. 16
balou...................kp. 4/19.............................yk. 1
weiss...................kp. 4/27-30........................yk. 3
Summer81...........kp. 9/28.............................yk. 3
Äityli -84..............kp. 11/31-40......................yk. 12
buffo....................kp. 17/30...........................yk. 9
Poni06.................kp. 18/28-39......................yk. 2
Venla-05.............kp. 19/30............................yk. 2
Hilbert.................kp. 20/?..............................yk. 1
Äippä2006..........kp. 23/28............................yk. 1
äippä67...............kp. 31/28-32......................yk. 7
sinuhe.................kp. 35/21-31......................yk. 1


* Kolmatta kaipailevat *

Carla.....................kp. 24/25-28.......................yk. 2
Red Dragon...........kp. 25/21............................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 25/28...........................yk. 6
jane70..................kp. 32/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 40/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966...............kp. 10/26-30........................yk. 6
Päppä...................kp. 11/26-30........................yk. 5
pikkumyy42..........kp. 26/28-30.........................yk. 1

*Haamuilijat*

Ellen83 (kp. 26/26, yk.4)
Jopa73 (kp. 32/?, yk 2)


* Plussanneet *

iida83..................................................................... .........12/07
Pikkueppu, Afu-82..............................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu...02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma,
Nenya................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi, siksakki,
pipar, Heikko-Peikko...........................................................04/08
 
vasta kp25 menossa...
menis äkkiä noi päivät...alkais menkat tai olis alkamatta...olisinki raskaana.. :p
tapahtuis jottai..jos ei ke mennessä ole alkanu niin sitten testaan,,,,
nyt pittää miettiä jo nukkumista..
Parannettiin kaverin kanssa maailmaa.....otettiin vähän..kaikkee :LOL:
huomenna näkyy olossa.... :$
mutta huomiseen siis... :D
 
:'( :'( :'( Nega tuli..... :'( :'( :'(
Testasin Aconin herkällä, joten tulos ei enää tästä vaihdu.
Nähtävästi kierrosta on tulossa pitkä, en varmaan ovuloinut ollenkaan.
Fiilikset on niin maaassa. Oon itkenyt silmät päästä. Vain yksi kysymys: MIKSI!!?? Kaikki oireetkin viittasi siihen, että vihdoin olisin raskaana. :snotty:

Nyt joudun jättämään hyvästit teille, palaan ehkä satunnaisesti lukemaan kuulumisia. Listalta saa poistaa. Kiitos kaikille tuesta tässä matkan varrella. Kaikille plussatuulia!
 
Hilipatille :hug:

Meitä pettyneitä on nyt jotenkin liikaa. Mä niin toivoin ja oikeastaan olin varma et sinä plussaat. Toisaalta ei se vielä mahdotonta ole, vaikka herkällä testasit, onhan näitä esimerkkejä ollut. Älä silti meitä jätä..
Mäkin oon ajatellut siirtyä taustailemaan taas.. kirjottelen sit kun siltä tuntuu. Mut jätän vähemmälle, tää tavallaan yllyttää ajattelemaan oireita ym ja nostattaa kuumetta entisestään. Toisaalta taas saa niin paljon vertaistukea ja lohtua, niinkuin eilenkin kun kaikki alkoi TAAS alusta.

Yritetään nauttia tästä auringosta vielä ja kesästä, se loppuu ennen kuin huomataankaan... vielä :hug: kaikille joilla ollu pettymysten viikko! ja plussaonnea nyt muille!!!!!!!! :heart:
 

Yhteistyössä