Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Ihanaa Papis kun laitoit kuvaa pikkuisesta! :heart: Ihan oli isän näköinen :LOL: :LOL: Hyvä et kaikki on hyvin, nyt vain masua kasvattelemaan. Tuuhan taas moikkaamaan!
Hyvä Kyllikki, tää oli ihan paras!! :LOL: =)
Ja kiitos muillekin, ihmeen hyvän kuvan tosiaan sain mukaani, kun näkyy noita raajojakin vähän =)

 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
noniin, tilasin nyt sitten foolihappoja, kun tuolta jostain luin että niitä on hyvä syödä...hmm...

Kuinka moni täällä syö niitä?
Itse ostin samantien niitä Multivita Raskaus- vitamiineja. Oli muutenkin tarkoitus aloittaa vitamiinikuuri, niin tuohan sopi mainiosti. :D Näiden lisäksi syön kalkkitabuja, ihan oman vähäisen kalkinsaannin vuoksi. Noita vitamiinejahan olen nyt syönyt jo pari viikkoa.
 
Red Dragon minäkin edelleen samassa tilanteessa kuin sinä! :headwall: Tein eilen illalla testin ja eipä kai kirkkaampaa negaa voi enää saada :headwall: Täti on nyt sitten myöhässä tavattoman paljon! Enää ei minulla ole edes mitään menkka/raskaustuntemuksia...

Sydänkäpysen kysymykseen vastaus, eli minäkin olen syönyt nyt toukokuusta lähtien noita multitabsin raskausvitamiineja.

Papagena, ihana masuasukin kuva! Voi iski suuren suuri kateus
:ashamed: Kuitenkin melko positiivinen sellainen :heart:

Rhea kiva oli kuulla sinustakin! Ihan "kamalaa" ;) , että sinulla jo noin monta viikkoa takana päin! Juurihan plussasit :heart:

Nyt viikonlopun viettoon. Vaikeaa löytää sellaista kivaa fiilistä, kun tuota tätiä ei näy ja raskaanakaan ei olla :headwall: No, jospa tämä tästä...

Plussaonnea kaikille!
 
Red Dragon :hug: . Minulla oli viimeksi menkat myöhässä n. 10 pv. Se oli tosi tuskaista ja masentavaa aikaa.Voimia odotukseen.

Täällä päästään ensi viikolla testailemaan ,jollei täti yllätä. Mitää oireita mihinkaan suuntaa ei ole. Toisaalta ihan kiva ,kun viime kierrossa niitä oli vaikka mitä =) . Viikonloppu ollaankin reissussa niin on mukavasti muuta ajateltavaa kuin oma olotila.

Kerrassan ihana oli Papagenan vauvan kuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poni06:
Red Dragon :hug: . Minulla oli viimeksi menkat myöhässä n. 10 pv. Se oli tosi tuskaista ja masentavaa aikaa.Voimia odotukseen.

Täällä päästään ensi viikolla testailemaan ,jollei täti yllätä. Mitää oireita mihinkaan suuntaa ei ole. Toisaalta ihan kiva ,kun viime kierrossa niitä oli vaikka mitä =) . Viikonloppu ollaankin reissussa niin on mukavasti muuta ajateltavaa kuin oma olotila.

Kerrassan ihana oli Papagenan vauvan kuva.
Ens viikon perjantaina vielä testaan kerran ja jos sekin näyttää negaa.. ni en tiedä mitä teen..

Mie en tykkää odottaa en yhtään..

Ens viikosta lähtien alkaa kiireet..Katsotaan kerkiänkö palstailee yhtään.
Ma+ke ois koulupäivät klo 8-15 ja ti+to+pe töitä 8-16..
Maanantaina ois viel kerhonpito klo 18-19 ja tiistaisin toko klo 18-19.. Ja sit oisin halunnut myös lähtee jumppaan..

 
Ihana kuva Papagenalla :flower: Onnellista odotusta. Tervetuloa Rhino minunkin puolesta. Äippä2006 ensimmäisenä vuotopäivänä on kp 1.

Sitten kyselin teiltä, että jos olette syöneet foolihappovalmistetta niin minkä merkkisiä tuotteita olette käyttäneet? Vai oletteko syöneet monivitamiini valmisteita, jotka sisältävät myös foolihappoa? Musta tuntuu, että nyt on tarpeen kaikki mahdollinen apu eli foolihapot ja greippimehut kehiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rhino:
Hei kaikki! Kirjoitan ihan ensimmäistä kertaa elämässäni tälläiselle palstalle, vaikka olenkin näitä jo jonkin aikaa lueskellut vauvakuumeen lisääntyessä.
Kevätvauvasta 2008 siis haaveillaan. Nyt alkaa juuri kolmas kuukausi ilman ehkäisyä, toiveet ovat korkealla! ;)
Tervetuloa Joukkoomme!
:hug:

Tarkistatko tietosi? Mitkä on kiertopäiväsi? Lisäsin sinut tuonne meidän listalle.
 
Rhino tervetuloa mukaan! :flower:

äippä67 itse käytän B-vitamiinivalmistetta nimeltään BekoStrong. Tuo sisältää myös sitä foolihappoa. Ja ostahan paprikaa, herneitä ja pinaattia, sillä niissä pitäisi olla runsaasti foolihappoa.
 
iltaa kailkille!

Mä tein tänään vielä yhden testin ja oikein tummanpunainen viiva tuli eli minut saa siirtää tuonne huhtikuun odottaviin, la on 18.4.08. Mitään kummempia oireita ei vielä ole muutakuin kahvi ei edelleenkään maistu. Käyn kyllä täällä vielä lukemassa juttujanne ja kommentoimassa jos vain osaan neuvoa yms....

Paljon onnea vauvan "tekoon" =)
 
Lauantai 18.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

Tinttara84...........kp. 1/16-29....................yk. 54
Tähtisilmä79........kp. 4/36..........................yk. 7
Hilipati.................kp. 8/27-35.....................yk. 5
Sydänkäpynen.....kp. 8/30.........................yk. 2
Kylli-täti...............kp. 9/25-29....................yk. 6
Suikale................kp. 9/26-29.....................yk. 4
nea85..................kp. 10/28........................yk. 3
katrinainen..........kp. 11/28-31...................yk. 2
mouku80.............kp. 13/24-41...................yk. 4
Kaa......................kp. 13/28........................yk. 1
rina82..................kp. 13/??........................yk. 28
wind....................kp. 20/30-40...................yk. 2
Tinkatar..............kp. 22/28........................yk. 1
piksu...................kp. 25/28-29....................yk. 3
juuri....................kp. 26/28-30....................yk. 3
gataa..................kp. 28/(24)31-39..............yk. 6
Diarmuid............kp. 35/35-40....................yk.2
Bumba...............kp. 43/31-34 ...................yk. 3
Rhino.................kp. ??/??..........................yk. 3

* Toista toivovat *


Pixie....................kp. 9/24............................yk. 3
Caffee81.............kp. 9/28............................yk. 7
äippä67...............kp. 9/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti................kp. 10/36..........................yk. 16
balou....................kp. 11/19..........................yk. 1
weiss....................kp. 11/27-30.....................yk. 3
sinuhe..................kp. 15/27...........................yk. 2
Summer81...........kp. 16/28...........................yk. 3
Äityli -84..............kp. 18/31-40......................yk. 12
buffo.....................kp. 24/30..........................yk. 9
Poni06..................kp. 25/28-39.....................yk. 2
Venla-05...............kp. 26/30..........................yk. 2
Hilbert...................kp. 27/?............................yk. 1
Äippä2006.............kp. 30/28..........................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp. 4/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa....kp. 6/28............................yk. 7
Red Dragon..........kp. 32/21..........................yk. 2
jane70..................kp. 39/28..........................yk. 1
khalawah..............kp. 47/28..........................yk. 1
singa....................kp. ??/??...........................yk. ?


* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 7/28............................yk. 2
äiti-1966...............kp. 17/26-30.....................yk. 6
Päppä...................kp. 18/26-30.....................yk. 5

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 2/??............................yk. 3


*Haamuilijat*



* Plussanneet *

iida83....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda................................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.........................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83..................04/ 08
 
Ellen83 Onnea ja pikkuiselle tarrasukkia :flower: =) Olipa mukavaa saada välillä plussakuulumisiakin!
Pitäisi varmaan mennä pehkuihin, mutten vielä malttaisi. Huomenna mennään Särkänniemeen, joten tarvis varmaan mennä maate, että jaksaa huometta touhottaa siellä..
 
juup kyllä perässä tullaan...ehkä...tilasin niitä foolihappo tabuja verkkoapteekista..Ja ens viikolla saan ne, jospa edes ne auttaisi kierron epäsäännöllisyyteen...

Uuu, mun kaveri menee tänään naimisiin,,,,mua niin jotenki jännittää sen puolesta, mietin vaan että miks, ni eilen tuli mieleen että miks, hän on mun eka kaveri joka siis menee naimisiin, hän on mulle niin läheinen...olin eilen viikkaamas servetteja ja laittamas kukka asetelmia pöydille, kyllä tulee hienot häät... :heart: =) ....eli tänään mulla parturi klo11.30, tas.latv+väri+kampaus...niin mun ei tartte stressata miten ne hiukset sitten laitan...Eilen hoidin jalkani, leik. varpaan kynnet, liotin jalkoja sellases baljussa, mihin laitoin sellasta ihanaa ainetta, sitten rasvasin ja tänään sitten laitan kynsilakkaa=).....ennen parturiin menoa mun pitää viel silittää mun vaatteet...ja ehkä myös mieheni paidan...tästä tulee siis ihan helvetin hieno päivä...ja mun vauva kuume vain nousee...tänään kerkeis viel ehkä pupuileen...hihih :whistle:
 
ilmottaudun mukaan.. :wave:

täällä haaveillaan 5 lapsesta.. :heart: meillä on jo neljä ihanaa lapsukaista
p-02,t-03,t-04 ja t-06 ,mutta olisi ihana saada vielä yksi ja yritetty on,mutta eilen sain pettyä kun menkat alkoi..yritetty ollaan lasta kohta 3kk ja ei vieläkään ole tärpännyt..muut ovat tulleet kyllä niin hätäseen..
:whistle: :ashamed:

ehkä ikä tulee vastaan... :/
 
Palasin tauon jälkeen ja ilmottaudun jälleen mukaan. KOlmas oli tulossa mutta ei jaksanutkaan loppuun, joten katsotaan kuin tulevan käy. Meillä on tänään 6v- hääpäivä ja ihana saada viettää sitä hyvän ruoan, juoman ja tietty seuran kaa. En ressaa enää raskautumisen suhteen niin kuin ennen, mutta tokihan se mielessä on. Ihanaa viikonloppua kaikille ja palataan astiaan...
 

NYT TARVITAAN VINKKEJÄ. HÄÄPÄIVÄVINKKEJÄ!!!
Eli olen järjestämässä jotain erilaista hääpäiväksemme, ja ajattelin käydä hakemassa kaupunkimme keskusta kartan, ja laittaa sinne paikkoja, joissa sitten laitan mieheni käymään. siis hääpäivä- aamuna kun herää, niin löytää keittiönpöydältä päivän ohjelman ja kartan. ja ohjeet miten pukeutua.
mutta nyt tarvisin kipeesti vinkkejä, mitä laitan tekeen niissä paikoissa, paikatkin ovat vielä avoimia.
Mutta jos jollakin pukkaa mieleen jotain niin voisitko vaikka yv:nä laittaa.
Olisin TOSI kiitollinen!!
:heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
NYT TARVITAAN VINKKEJÄ. HÄÄPÄIVÄVINKKEJÄ!!!
Eli olen järjestämässä jotain erilaista hääpäiväksemme, ja ajattelin käydä hakemassa kaupunkimme keskusta kartan, ja laittaa sinne paikkoja, joissa sitten laitan mieheni käymään. siis hääpäivä- aamuna kun herää, niin löytää keittiönpöydältä päivän ohjelman ja kartan. ja ohjeet miten pukeutua.
mutta nyt tarvisin kipeesti vinkkejä, mitä laitan tekeen niissä paikoissa, paikatkin ovat vielä avoimia.
Mutta jos jollakin pukkaa mieleen jotain niin voisitko vaikka yv:nä laittaa.
Olisin TOSI kiitollinen!!
:heart: :heart:


Milloin teillä on hääpäivä? Meillä on tänään ensimmäinen hääpäivä
:heart: . Kuun lopussa vasta keksitään jotain tekemistä itsellemme.. Käydään ainakin jossain syömässä ja tytöt lähtee yökylään :whistle:

ONNEA TEILLE TODELLA PALJON!! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
ilmottaudun mukaan.. :wave:

täällä haaveillaan 5 lapsesta.. :heart: meillä on jo neljä ihanaa lapsukaista
p-02,t-03,t-04 ja t-06 ,mutta olisi ihana saada vielä yksi ja yritetty on,mutta eilen sain pettyä kun menkat alkoi..yritetty ollaan lasta kohta 3kk ja ei vieläkään ole tärpännyt..muut ovat tulleet kyllä niin hätäseen..
:whistle: :ashamed:

ehkä ikä tulee vastaan... :/
Tervetuloa Mukaan!
:hug: Tarkistatko tietosi?
 

Yhteistyössä