***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Mae
ikuinen laihduttaja upeata! :flower:

Mä kanssa ostin ihan tavallisesta kaupasta (en ole ikinä ostanut) liivit kokoa 85D:t kun aiemmin on ollut 95E-F. Ja farkut kokoa 38 :eek: entisen 44(joskus 42) sijaan :D

Mutta nyt on itsellä ihan kauhea homma saada taas homma ruotuun, urheilua ja ruoka kuntoon. Nyt kun taas herkkuja mennyt ja lihaksen tilalla on vaan läskiä. Mutta minkäs teet, lapset ensin!
 
Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 82,0kg
Pudotettu yht: -4,8kg
Viikkopudotus: +-0(9.4.2010)

Ei muutosta painoon... Punnitsin eilen, mutta en ehtinyt ilmottamaan tänne kun olin 15 tuntia töissä ja tänään sitten ensin aamuvuoro ja sitten reilu tunti lumentasottelua tuolla pihalla.

Vapputavoite mulla 79,9/ +2,1kg

Nyt kotia siivoamaan, huomenna taas aamuvuoro ja maanantaina 15 tuntinen...
 
Onnittelut Maellekin uusista pienistä vaatteista! :D

Täällä on tänään ollut melkoinen päivä!
yhteensä 2 h 15 min, 3 jumppaa ja melkein 1500 kulutettua kaloria. :whistle: :whistle:
Ja huomenna pitäisi jaksaa Zumbaan! :whistle:
Nyt on niin mahtava fiilis, että todella toivon tän innon pysyvän nyt yllä!
 
Nostan hattua kaikille kuntoilijoille :flower: :wave: ainut mitä nyt olen tehny n. joka toinen pvä on kuntopyöräily :( se zumbakin tuli postissa mutta mites nuo liikkeet oppii? :eek: :whistle: jotenkin vaikeen näköstä on.. ja miksi mulla kokoajan haluttaa syödä? :ashamed: Miten te hillitsette syömisenne???
 
Maelle :flower: aina on kivaa, kun saa hankkia pienempiä vaatteita :D Minä petyin, kun kävin liivi kaupoilla muutama viikko sitten, kuvittelin et -12kg olis pienentänyt liivejä enenmmänkin kuin vain yhden kupin koon verran, vaan eipä ollut. Ennen koko oli 75F ja nyt vieläkin 75E, niin odotan kokoa D tai C. En ymmärrä miks aina kaikki sanoo et ensin kutistuu rinnat, sanoivat niin tapahtuvan kun lopettaa imettämisen ja pah, mulla kasvoi DD tuohon F kuppikokoon!

Tämän päivän ohjelmani on ollut pyörällä (n.15min/suunta) hallille vesijuoksemaan (45min), kotiin ja lähtö vene kaupoille ja sitten kotiin ruuan laittoon perheelle ja sitten kodin siivousta reilun tunnin verran (imurointi, lattioiden moppaus, pyykin pesua jne.). Nyt olen ihan puhki, tekisi mieli saada täytetty ruisleipä :p Mutta haaveilen vaan, ehkä sitten toukokuun puolella..
 
Kyllä sä Mianna79 ne liikkeet kohta opit. Älä yritä liikaa mennä samanlailla, kun ne siellä tv:ssä!
Meet fiiliksen mukaan ja kohta huomaat, että ne onkin oikeastaan tosi helppoja!
Täällä hillitään syöminen vain päätöksen voimalla. Nyt olen päättänyt pysyä vappuun saakka TÄYSIN ilman sokereita...siis nameja, suklaata yms. Mun on vaan pakko päättää niin. Jos sallin itselleni yhden suklaapatukan viikossa, se repsahtaa TOSI helposti useampaan. Mulla toimii paremmin siis totaalikieltäytyminen. Näin viikonloppuisin se on tosin hiukan vaikeaa, mutta päätös on nyt päätös!
=) Vappuna sitten katson, missä mennään ja millä eväillä vappua sitten juhlitaan. :whistle:
Olen päättänyt että tämä on viimeinen kerta, kun pudotan painoani. Tämän jälkeen sitten keskitytään kiinteytykseen ja painonhallintaan, mikä on lopun elämän projekti. Tietysti tilanne on uusi, mikäli tässä vielä joskus lapsia siunaantuu...sitten laihduttaminen on taas edessä, mutta mahdollisen tulevan raskauden hoidan järkevämmillä ruokatavoilla, kuin tähän astiset. Mutta eipä ole vauvojakaan nyt ihan hetkeen luvassa. =)
 
Ikuinen laihduttaja Minunki täytyy ny mennä vappuun asti ilman sokereita :whistle: kyllä se onnistuu mutta mitään makeita ei mun näkösillä saa olla.. on niistä niin vaikea olla erossa :p en uskalla kaverin synttäreillekään mennä, kun tulis kakkua maisteltua :ashamed: jään niin helposti makeiskoukkuun |O että ihan inhottaa...
 
Meilläkin on yhet nimpparit tänään edessä. Täytyy vaan pysyä tiukkana!
Kävin tänään varkain puntarilla... oli paino noussut puoli kiloa eilisen rääkin jälkeen. En voi kyllä käsittää, miten se on mahdollista, mutta toivotaan, että on joku hetkellinen juttu vain ja saataisiin taas miinusta ensi perjantaille! :whistle: Paikat on kyllä niin jumissa tänään, että en tiedä, kuinka selviydyn tämän ja huomisen päivän Zumbasta. :D :D
 
Onhan meidän joukossa onneks näitä tsemppiä lisääviä miinuksiaki. Hienoa:)

Sain tietää, että lähipiiriin on tulossa vauva. Ihanaa! Aina yhtä ihania uutisia.

Tää vkl menny ihan ok. Vapputavoitekki vähä pienentyny ja pääsin alle 64 Kg aamulla. Jea! Eiköhän tääki tästä iloks muutu. Nyt vaan pitäis päästä tahkoo 62 Kg kohti. Ja vapputavoitekki olis luonnollisesti toiveissa saavuttaa. Se olis jo melko lähellä virallista tavotetta.

Mukavaa ja terveellistä tulevaa viikkoa kaikille. Eiköhän tehä sellanen sopimus, ett kaikille on seuraavassa punnituksessa miinusta:)
 
Ou nou, en oo kahteen viikkoon dokumentoinut painoani ja tämäkin raportti tulee pari pv. myöhässä. Kaiken kukkuraksi mittariin on räpsähtänyt pari sataa grammaa plussaa :kieh: No ei sentään sen enempää vaikka pääsiäisherkut uppos muhun kuin mustaan aukkoon |O


Louvre
Pituus: 156 cm
Aloituspaino: 56 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 54,1 kg
Pudotettu: -1,9 kg
Viikkopudotus: +0,2 kg
 
Mäkin voisin lyöttäytyä siihen vapuksi kondikseen tavoitepinoon


Louvre 52,9 kg / +1,2

Onnea kaikille miinuksen saaneille ja tsemppiä plussanneille :flower: Ens viikolla kaikki sit miinustaa, eiks jeh! =)
 
Lauantaina oli aikomus alkaa taas laskeskella pisteitä mutta kuinka kävikään :ashamed: :ashamed: tytön karkkipäivä ja karkkia uppos menemään niin ettei perässä pysyny :eek: :eek:

Ja sunnuntaina olin tos kirppiksellä 3h ja hirmu nälkä ku sieltä kotiin tulin, kaupas piipahdin ja metripitsa jäi käteen ja melkeempä yksin vetäsin koko kilometrin eikä yhtää ähky olo tullu. |O :x :x Illalla isännän teki lättyjä mieli ja toki piti maistaa onnistuko ne, jätskin kera tietty :kieh: :kieh:

Ja sit viimein illalla tuli oikeen semmonen olo et ny maha on täys :LOL: :LOL: ja tietty selvis ahmimisvimman syykin, menkat PRKLE!!!!

No TÄNÄÄN lupaan ja vannon palata pisteille. Suurin osa herkuista on syöty onneksi pois silmistä :whistle: ja ehkäpä miinusta olis edes sen satkun verran tulossa, tosin en oo käyny perjantain jälkeen puntaris :ashamed: etten tiiä paljonko tuli vielä lisää plussaa tos parin päivän aikana :headwall: :headwall:

Mut ny mentävä vesilasilliselle :saint:
 
Nyt ainaki vaikuttais, ett miinusta vois olla tarjolla, mut toisaalta, nyt on vasta maanantai..

Ja vappuki jo reilun kahen viikon päästä, ett millähän ilveellä saisin tuon reippaan pari kiloo pois? Oon vielä kipee, ni ylim.liikuntaki jää. Illalla kiersin koiran kans sellasen 45min lenkin ja ihan meinasin kuolla. Oli niin raskasta. Noo, tällä mennään. uuden enkan kyl haluaisin saada(alle 63kg).

Täällä on aivan ihana ilma. Meen iltavuoroon, ni piti aamusta käydä koirien kans happihyppelyllä. Pyörällä sit töihin, mut matkaan menee se vartti, ett ei mee ihan kunnon liikunnasta.

Onnikki Karkkilakkoki sujuu, mut vaan karkkien ja suklaan osalta. Muuten on menny vähä liikaa herkkuja..
 
Lunga: Minäkin vähän repsahdin heti tokana päivänä eli perjantaina kun sisko ehotti jos käytäs hesellä jätskillä ja unohdin ihan kokonaan herkkulakon! Kamala morkkis kun tajusin mutta sen jälkeen oon pysynyt täysin kuivilla :LOL: Mitä kaikkee sinä välttelet? Vai onko tarkotus välttää suklaata ja karkkeja?
Minä oon rajannu kaiken muun paitsi pepsi maxin pois, koska siitä en vaan raaski luopua.. Mut sitäkään ei oo nyt mennyt pariin päivään. Vaaka lupaili tänä aamuna miinusta mut täälläkin odotellaan tätiä käymään et toivottavasti ei iske hirveetä turvotusta just perjantaille...
Tsemppiä kaikille ja miinustuulia täältä! :wave:
 
Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg (välietappi kesäksi 80kg)
paino nyt: 82kg
viikkopudotus: +600g (12.04.2010)
pudotus yht: 8.9kg

Noniinpä TIETTY, plussaa tuli. En tosin perjantaina punninnut vaan tänään aamulla, eli saattaa vaa'assa painaa ne...öööm...4 isoa oluttölkkiä jotka kaadoin naamariin viikonlopun juhlahumussa. Tais olla enemmäkin. Nyt otan kyllä itteeni niskasta kiinni, ei tästä tule mitään. Oluen kittaaminen loppu nyt, vaikka olis mitkä kruunajaiset ja tuparisynttärinimpparit. Joku sais vedellä aina poskiläpsyn kun rupeen haaveilemaan saunakaljasta. Hyvinpä on muutkin opit unohtuneet, vettä tulee juotua olemattomasti.

Onneksi täältä saa uutta puhtia aina, muuten vois olla että en painais alle 80 ku vasta rasvaimun jälkeen.
 
:ashamed:
eilen sitten tuli (niin ja viikonloppunakin) paistettua sipulirenkaita ja herkkusieniä salaatin lisukkeeksi.. oli vaan pakko saada jotain muuta, kun niitä nuriletin keittoja :x

Juu Ikuinen laihduttaja mukana olen haasteessasi! Ja edelleen haaveilen ruisleivästä, vielä tämä kuu loppuun pusseilla ja sitten alkaa uusi elämä oikealla ruualla :p
 
Tää menee nyt ihan mysteeriseks koko juttu, nyt vaaka näytti aamulla tyhjään vatsaan 80.3kg. Katotaas saanko säilytettyä ton painon perjantaille asti :D Yritys kova!

Tassuttelin eilen pitkän kävelylenkin uusilla tossuilla ja tuloksena 2 mielettömän isoa ja pirun kipeää vesikelloa kantapäässä. Sukat meni rikki ja hiers vereslihalle...pitäs vissiin hankkia uusia sukkia, nääki oli jo henkäyksen ohuet pohjasta :xmas:
 

Yhteistyössä