***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Täällä myös eilinen herluttelu nosti pianoa +200g, vaikka alaspäin pitäis mennä ja kovaa, jos vapputavote tulee saavutettua.

Tänään olis tarkotus mennä äitin luo, joka ilmotti kättelyssä, ett haluaa tarjota pitsat. Huoh! oon nyt vaan tankannu tuhdin aamupalan ja aattelin ottaa oman välipalan mukaan ja jättää pitsan väliin. Olis nimittäin kotona päiväruuaks ollu pitsaa. Tää on vaikeeta. Nyt vaan pitäis tsempata, sillä haluan ees vähä lähemmän tavotetta ens pe.

Mies kierti aamusella pitkän lenkin toisen koiran kans ja nyt kahvin juotua aattelin lähtee ton pienemmän karvanaaman kans kiertää lenkin. Jos ees lähtis keho vähä käyntiin.

Menkkoja ei edelleenkään, eikä ees mitään oireita. Mitähän tää on? Kai se plussaki olis jo näkyny, ku testasin samoihin aikoihin tässä kuussa, ku menkat tuli viime kuussa...

nyt jos lähtis sinne lenkille ja sit lähtis äitin luo:)
 
Väinötären pudotusta käy oikein kateeksi! :wave: :D
Olet pudottanut kyllä TOSI hienosti! Toivotaan, että siirtyminen ruokaan sujuu ongelmitta!
Eilen tuli tosiaan täällä syötyä sitä kiinalaista, mutta kohtuudella onneksi, enkä illan aikana sitten muuta syönytkään. Nestettä menikin reilusti, kun ruoka oli niin tulista! =) Aamulla oli hyvä fiilis, kun sain jalkaani yhdet espritin urheiluhousut ilman, että ne puristi lantiolta/vyötäröltä. Vaikka kilotavoitteeseeni ei enää olen mitään hirveitä matkaa, kun puhutaan kuudesta kilosta, mutta kyllä tässä kropassa on kiinteytettävää vielä pitkäksi aikaa!

Kilo viikossa tars nyt sitten vielä poistaa, jos meinaa päästä vapun tavoitteeseen. Se saattaa olla TODELLA hankalaa, koska tää 82 kg on taas paino, mihin mulla yleensä jumii. :|
Mutta ompahan ainakin yritetty. Flunssakin penteles on vielä vähän päällä...ei muuten, mutta kurkussa on melko paljon limaa välillä. Siitä huolimatta haaveilin lenkille pääsystä tänään ja huomenna olisi Zumba. Saas nähdä, kuinka ämmän käy! :D Mutta nyt jatkamaan siivousta. On tullut jo pari viikkoa kierrettyä sitä. :D :D
 
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 75 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 71 kg
Pudotettu: 4 kg
Viikkopudotus: - 1kg

Pääsiäisenä paino alko jo näyttää hälyttävästi alkulukemia, mutta onneks se oli vaan jonki sorttista nesteiden kertymistä yms. Eli hyvällä mallilla taas! Olen kyllä pääsiäisen jälkeen jättänyt herkut, no viikonloppuna jotain pientä herkkua saa syödä, eihän siitä muuten tulis mitään... Mut karkit ovat niin pannassa, mä en voi vain syödä muutaman..se on koko pussi vaikka ei sit yhtään enään tekis mieli, joten parempi olla ilman.

Nyt odottelen jo ens viikonloppua kun mennään lasketteleen, niinä 3 päivänä aion kyl ottaa syömisen suhteen rennommin! :) Saa sit nähä kuinka vaikuttaa taas painoon...
Vapputavoite mulla on se että sais puntarin viisarin näyttämään vajaa 70, eli luku alkais kuudella!!! Se olis niiiiin iso juttu!
Tsemiä kaikille vapputavoitteiden kanssa, yhessä me hoidetaan tämä urakka!! :flower:
Ikuinen laihduttaja, olen samaa mieltä, tämä ryhmä ja viikottaiset "ripittäytymiset" auttavat!
 
Mae
Heipä hei, pitkästä aikaa.
Meillä pikkuhiljaa alkaa elämä taas palaamaan ruotuun. Isompi poika on sairastellut tän viikon, kova kuume oli. Pienempi vielä repii korviaan ja ensi viikolla on putkitus/kitarisojen poisto sitten. Kyllä tää tästä varmaan alkaa helpottamaan.

Mutta siis, oli aivan varma että paino on vähintään sama kuin aiemmin, ellei jopa noussut. Urheilemaan kun en ole nyt päässyt tai no tällä viikolla olisin jo vähän päässyt, mutta tällä väsymyksellä ei sinne voi mennä. Kroppa ei kestä.
Mutta asiaan, mun paino oli tänä aamuna 69,6kg :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Eli siis mulla tavoitteeseen enää 1,5kg :D Ok, se saattaa muuttua, kun pääsee taas urheilemaan, mutta kyllä olen tyytyväinen. Vyötärössäkään ei ole enää kuin muutama ylimääräinen sentti.
 
Hieno pudotus Mae ilman varsinaista yritystä!
Kiva kuulla, että teilläkin alkaa vähän tilanteet helpottamaan ja pääsette hiljalleen takaisin arkeen!

Mä olen nykyään niin riippuvainen teistä, että käyn täällä jatkuvasti katsomassa, josko joku olisi jotain uutta kirjoittanut. :D

Tänään söin kuulkaa illan aikana palan leipäjuustoa tilkalla lakkahilloa, kun piti tälle viikonlopulle saada jotain hyvää. Lisäksi meni desi suolapähkinöitä. Ja arvatkaapa mitä? Nyt mulla on ihan hirmu paha olla! :x Ihan kun ois syönyt 5 kiloa karkkia tunnissa. :x :x Siis hyvähän se vaan on, jos makea ei maistu, mutta en ihan tätäkään odottanut. :D
 
Heipat! Kerkesin nyt vasta tän viikon punnitustuloksen ilmotteleen. Je jee, vähän taas lähti B)

Louvre
Pituus: 156 cm
Aloituspaino: 56 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: kg 53,4
Pudotettu: -2,6 kg
Viikkopudotus: -0,7 kg
 
Ikuinen laihduttaja täälä ilmottautuu kans yks kyylääjä....aina ku koneen ääreen istuu nii pitää ensimmäiseksi käydä kattoo onko uutta tekstiä tullu, aina ei vaan ite meinaa keritä kirjottamaan ku jompikumpi muksuista on kiinni housunpultus :heart:

Mutta ilman teitä tästä ei tulis mitään, kiitos!!!!
 
Noniin. Miehen kannuste 10kg:n laihdutukselle oli niin hieno (nosti toista kulmaansa...hieman) että päädyin juhlimaan pudotusta isseksein parilla kaljalla, sokeroiduilla mustaherukoilla ja liikahiilarisella nakkimössöllä. |O Sen sitä saa kun odottaa toiselta liikaa!!! Toisaalta kävin pitkällä kävelylenkillä eilen ennenkuin meni pilveen ja kuuntelin lempparimusiikkia, joten ehkä vähän paikkaa tätä löysäilyä.

Puuhh...omaksi parhaaksenihan mä tätä teen, mutta ois kiva jos sais joskus ukkeliltaan muutakin kannustetta ku "no kyllä ne tulee sitte takasin ku repsahat"-tyylistä. Onneksi on sukulaiset jotka mukana menossa (joista äitini ja mummoni ovat ryhtyneet myös viljattomalle) ja pari kaveriakin.

Kiitos myös kaikille, kauaa en ole kerinnyt täällä vielä roikkumaan mutta sitäkin tärkeämpää on ollut vertaistuki. :heart:
 
Metso 10kg on hurjan paljon. Upeeta! :flower:

En tiedä mikä muhun meni, mutta söin miehen siskon käydessä kylässä 3 suklaapiparia ja 2 diggestiveä ja vasta jälkeenpäin tajusin millaisen pistemäärän upotin sisuksiini. Ihan tosta noin vaan huomaamatta. Mikä muhun meni?! AAARGH! Toivottavasti ei jää "putki" päälle, sillä huomiseksi jo odottelen vaakaan lukemaa ennen pääsiäistä eli 63,9kg. Sit lopetan vaa'assa ramppaamisen ja punnaan vasta perjantaina. :ashamed:
 
Upeaa Metso! Onnittelut! :flower:
Tiedän sun tunteen, kun ukko ei kannusta. Ei kannusta nimittäin täälläkään.
Vetää kaksin käsin herkkuja, kun olen pyytänyt myös häntä hillitsemään, jotta mun ei tekis kans mieli.
Eipä olen kommentin kommenttia antanut kadotetuista 7,5 kilosta. :ashamed: Olen jo lakannut puhumasta pudotetuista kiloista, kun huomaan, että sitä ei kiinnosta. :| En tiedä, harmittaisiko sitä hiukan, että hän ei pysty samaan vai mikä ihme siinä on?? :/

Mä näin muuten viime yönä hirmuisen painajaisen! :D
Söin yhden palan siinä tobleronea ja vasta sen jälkeen muistin kuurini...sitten oli mieli ihan maassa. Herätessä oli hieno huomata, että se olikin vain unta. :D :LOL:

Mutta nyt kohti uutta viikkoa! Hirvittää taas ihan sikana, että jos tuleekin nousua perjantaille, mutta eipä sille sitten mitään voi. :| Yritystä ainakin on vaikka kurkkukin vielä vähän oireilee. :(

Hyvää tulevaa viikkoa siskoset! :wave:
 
Juup jos sitä kävis vilahtamassa täällä viimeks olen painanut 91.9kg (20.3.), tällä hetkellä 93.3kg eli +1.4kg (5:ssä viikossa) ei paha odotin pahempaa.
Herkku putki jäi pääsiäisen tiennoilla mulle. :headwall:
Noh nyt herkut herkuteltuna voin sanoa että perjantaina astun puntarille.
Putsailen kehoani tuosta törkystä mitä mussutin näiden viikkojen ajan keitto kuurilla.
Jatkan ainakin varmaan ens viikon vielä keitoilla mitä on kertynyt kaappiin, sit kevyesti uusin mielin ruokailulla, ilman herkkuja. :kieh:
 
Huomenta! Onpas Miia82 ollut aikaisin liikenteessä :hug:

Aamupaino oli 63,8kg :D Pejantaina seuraavaksi vaakaan. Täytyy sano miehelle, että kiikuttaa sen vaikka ullakolle. Tsemppiviikko edessä ja lähdenkin tästä pilatestunnille. Ihana alku viikolle ja mieskin tänään ja huomenna vapaalla :heart:
 
Onnittelut Metso, todella hienoa!

Minulla viikonloppu meni kivasti matkalla, mutta syömiset :'( en todellakaan kerro nyt ennen perjantaita mitä sain takas parissa päivässä. No oma vika, jatkoin herkuttelua vielä eilenkin.. hitsi et harmittaa, en taatusti pääse siihen tavoitteeseeni ensi viikoon mennessä..
 
Kiitoksia ihan kauheesti kaikille! :heart:

Näin maanantaina vähän karmasee kun ajattelee mitä kaikkea tuli syötyä/juotua. Tuli nimittäin tilattua ruokaa kotiin, kebabbia salaatilla. Tuli aika turpee olo. Ja taisinpas saunassa juoda oluttakin... :saint: Tänään olis sitten aikomuksena jumppapumpata että mielenrauha palais eikä olis morkkiksissa koko maanantaita.

Hyvää viikkoa ja tsemppiä!!! :flower: :wave:
 
Hienoa Metso! Onnea hirmuisesti! :flower:
Täälläkin lähenee kympin raja kun aamupaino näytti tänään 69,5 kg! Eli sain rikottua ton 70 rajan:)
Vapputavoitteeseen ei ois enää kun puoli kiloa.
Lunga: miten herkkulakko sujuu? Täällä ihan hyvin, paitsi eilen annoin luvan vähän huijata kun käytiin minun äipän luona kahvilla ja mustikkapiirakan oli leiponut meille :heart: Tänään onkin sit ihan hyvien vaakalukemien kunniaks hillitön liikuntapäivä, salia, vaunulenkki ja pyöräilyä.
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!
Ps: Ihana toi ikuisen laihduttajan uni :LOL:
 
Moi kaikki!!!!

Viikonlopusta selvitty ehjin nahoin, lauantaina annoin itelle luvan herkutella tytön kanssa karkeilla. Mutta ihmeen hillitysti niitä tuli mässättyä. Samoin illalla nautin parit saunaoluset hyvillä mielin. Eilen tuli nippa nappa pysyttyä pisteissä. Taitaa sekin olla eka kerta tän kuurin aikana kun vkonloppuna ei mee kumpiki päivä ylisyöpöttelyksi. Ja vaikka omat synttärit oli eilen niin rajoissa pysyin, tosin kekkereitä ja kakkua ei ollu tarjolla, vasta torstaina ku poju täyttää 1v :heart: :heart:
Mut jotenki oli ontto olo ku ei edes oma ukko muistanu synttäreitä, tosin en niitä halunnukkaa juhlia mut olis tuo ny voinu edes onnitella :( no fb:ssa tuli rutkasti onnitteluja,hehheh!!!

Mutta nyt tiukka rutistus päälle, tänää taas lankesin puntarin kourii ja onnex näytti parisatkua miinusta, tiesmiten noi pojun syndet sit laittaa just ennen puntaripäivää mässäilyn päälle. :eek:

Rautasia hermoja kaikille!!!
 
Onnea hyvistä tuloksista niitä saaneille! :flower:

outokumpu Teilläkin on synttärit tuloillaan :flower:
Meillä nuorin täyttää myös pian 1v :heart: ja pitäähän sitä prinsessakakkua maistaa hyvillä mielin :)
Muistanko väärin vai sekoilenko omiani, että olisit kirjotellu aikoinaan toukukuun tuhisijoissa 2009???

ON: Painoa en onneksi saanu nostettua mässyttelyilläni :p samassa siis mennään ku viime viikollakin eli 69,5kg :saint: Tästä on tie vaan alaspäin!!
 

Yhteistyössä