***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

alic 69,9 Kg/ +1,1 Kg
icefairy 62 Kg/ +2,0 Kg
Ikuinen laihduttaja 80 Kg / +1,5 Kg
Louvre 52,9 kg / +0,5 Kg
Lunga 61,5 Kg/ +1,2 Kg
ma-mi 62,9 Kg/ +0,7 Kg
Mianna79 68,0 Kg /+0,6 Kg
nöpö80 79,9 Kg/ +0,5 Kg
Onnikki 68,3 Kg/ +1,0 Kg
outokumpu 70 Kg/ +0,1 Kg
väinötär 69 Kg/ +2,6 Kg
 
Kiitoksia Lunga kannustavista sanoista :D Pelottaa jumi, joka tulee jossakin vaiheessa varmasti vastaan. Mutta sitten ei auta kuin räknäillä, rykästä parit mättöpäivät ja viilata ruokavaliota+liikuntaa... Luovuttaa en aio, en missään nimessä. Ja nyt olis tarkotus päästä männävuosien (yläaste/lukio) mittoihin. Kumma juttu miten sitä pysty pitämään ittensä vaivatta solakkana kun ei seurustellut :kieh:

Jos tuosta 60kg:n yhteistiputuksesta kesäks (mikskä kuukaudeks nyt olikaan?) päästään johonkin päätökseen, niin voisin uskaltautua mukaan :)
muoks// ai se olikin jo ens kuulle siis!!! :D:D:D
 
Tämän päivän Zumba takana!
Mahtava tunti! Siellä unohtuu aina kaikki huolet ja murheet! :whistle:
Ja jäipä sinne taas melkein 700 kaloriakin! =)

Huominen hirvittää, kuten perjantai aina! Se on joko +-0 tai sitten plussa. :/
Ja lauantaille oli sitä menoakin tiedossa, mikä ei varmaan ainakaan yhtään helpotan vapun tavoitetta. :ashamed: Yritän pysyä tiukkana ja popsia vain sallaadia ja juoda light juomia. :whistle:
Harmittaa jo nyt, kun tavoite ei täyty. Siihen on vielä niin pitkä matka! Mutta josko juhannuksena sitten olisi jo lähellä kokonaistavoitettani 76 kiloa. :whistle: :whistle:
 
Ikuinen laihduttaja Ai se zumba on noinki tehokasta. :)

Itse olin tänää Bodyattack tunnilla ja se vasta rääkkiä onki! 50min ja 5min venyttelyy. Siin välil tehää vatsa/käsi lihaksii ja sit kunno juoksuu tai niiku liikkumista. Mä oonjo ekan puoletunni aikana iha poikki. :LOL: Siinäki kaloreita palaa aikas paljo, vastaa 10-15km lenkkiä.
 
icefairy, jos mulla ois aikaa, niin miekin kävisin vielä tuolla bodyattackissakin! Se on tosi hieno laji!
Mutta kun ei ole aikaa joka paikkaan. :|

Tässä saldoa:

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 26,5 (16.04.2010)
paino nyt 81,5 kg 23.04.2010
pudotettu -8 kg
viikkopudotus -500 g (23.04.2010)

Vapputavoite 80 kg / + 1,5 kg
In my dreams!!! :ashamed:
 
Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:62,7kg
Pudotettu:-6,1kg
Viikkopudotus: -0,9 Kg (23.4.2010)

Oli ihan yllätys tuo paino. Ja uus "enkka", alle 63kg ku en oo päässy. Jee! Nyt vaan pitäis viikossa repästä 1,2kg pois painosta, jotta vapputavote saavuttuis. Voi olla vähä hiljasta...no yritän ainaki lähelle päästä:)

Tänään sit lähetään reissuun, joten toivon suunnattomasti, ettei ma-aamuna ole paino noussu hirveesti. Muutenki olis paljon töitä vappuun, ni ei viittis suotta takapakkia ottaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille:)
 
ma-mi

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 63,6kg
Pudotettu yht: -5,8kg
Viikkopudotus: -300g (23.4.2010)

Onhan tuokin miinusta. Ihme, että edes tuli miinusta, koska tän viikon syömiset on ollu mokkapalalinjaa. Vapputavoitteeseen 900g mikä periaatteessa on saavutettavissa, mutta vaatii hillitöntä itsekuria ens viikolla. Mun painonpudotus on pitkälti ruokavalion varassa, mutta onneks on pihahommia (risusavottaa ja kivien kantamista) ja edes se pilates.

PS: Vyötäröltä lähteny 10cm. =)

MUOKS Alle jumituspainon !!!!
 
Pituus: 164 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 69,3 kg
Pudotettu yhteensä: 9,2 kg
Viikkopudotus:- 1 kg
Pitäsköhän minunkin muuttaa vapputavoitetta.. Nyt tuntuu taas että paino on lähtenyt helpommin putoamaan, herkkujen kokonaan unohtaminen näköjään auttaa aika hyvin :)
Vapputavoitteeksi asetan 68,3 kg eli
Onnikki: 68,3 kg/+1 kg
 
Mae
Jee, mun paino oli tänään 69,4kg vaikka kävi jo viikolla 71kg:ssa :D
Mutta se johtuikin siitä, että kävin piiiiiiiiitkästä aikaa bodypumpissa, kun enhän siis ole liikkunut juuri mitenkään aikoihin.
Mutta voi kun mulla lipsuu kaikkien herkkujen kanssa. Nyt pitäisi TOSI iso tsemppi saada jostain. Ja muutenkin pitäisi saada joitain ruokia mitkä ei tökkisi, mua kun nykyään tökkii lähes kaikki :/

Pitäisi myös karppien sivuilla käydä katsomassa leipä ym. ohjeita. Haluun vaan hyvän oman hetken, jolloin saan kunnolla keskittyä.
 
En päässy aamulla koneelle, ku piti lähtee lapsimessuille! Mutta vaaka näyttää 64kg. Olis tietty voinu vähemmänki, mut tullu sorruttuu kaikkee ärg, tän viiko ei mitää herkkuja!! Vappuna ainaki 62kg pitää vaaka näyttää. :D
 
Eiku siis ens viikko ja nii tietysti nyt vkl kans.. ei mitää piste. Pystyn siihe, jos haluun näyttää hyvältä! Kokeilin yhtä mekkoa mitä käytin miehen valmistuijaisissa, ni se meni päälle.. just pitäs vähä saada viel pois 8 päivään (serkun häät), ni ei puristais mistää!
 
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 80,4kg
Pudotettu yht: -6,4kg
Viikkopudotus: -1,1kg(23.4.2010)

Vapputavoite 79,9kg / +500g

Olipa mukava yllätys tuo tämän aamuinen paino ja nyt näyttää siltä että vapputavoite on ihan saavutettavissa, tosin tämä tuleva viikonloppu on paha, kun olen vapaalla ja sillon se sortuminen tapahtuu helpommin... Täytyy vaan toivoa että ilma pysyisi hyvänä jotta voitaisiin olla paljon ulkona, eli jääkaapin ulottumattomissa =).

Mä olen ehdottomasti mukana toukokuun tavoitteessa, eli yhteensä -60kg, oma tavoitteeni toukokuulle on n. 4kg...
 
Voi itku :headwall:
Kuumetta 38,5, kurkku hemmetin kipeä, väsyttää... mutta hyvä puoli tässä on ainakin se, ettei tee todellakaan mieli mitään syödä :D eipähän pääse lihomaan.

:headwall: :headwall: :headwall:
Rankkaa...

Kaikille tänne jaksuja painonhallintaan :wave:
 
Eilen en sitte kerinny kirjottelemaan vaikka puntarilla tuli käytyä eli tässäpä tulos

Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 70,1 kg
Pudotettu yht: -5,8kg
Viikkopudotus: -0,4kg (23.4.2010)

Ihan oon tyytyväinen et vähän miinusta tuli, oli noi pojun 1-v synttärit ja vähän piti herkutella ja sitte perää viettää rääpiäiset vaikka yritin viedä mahdollisimman paljon jääneitä kastamisia pakkaseen mutku....noita sipsejäki jäi nii piti maistella :ashamed: :ashamed:

No nyt enää 100g vapputavotteeseen enkä yhtää lisää siihen paa, jos toi 71 oli jumi paino niin väitän et toi uudelle kymmenluvulle siirtyminen on kans, ja onhan täs kahtena viikkona tullu miinusta niin kyllä takapakkia otetaan pikoihin.

Hyviä tuloksia kaikilla, onnea!!!!
Mut nyt täytyy taasen menna :wave:
 
Nyt alko sit se loppukiri vapun tavotteisiin, yhteensä olis pudotettavaa 11,8Kg ja sehän me pudotetaan. Autetaan vaikka kaveria mäessä;).

Toukokuun pudotushaasteeseen vois vaikka ottaa, ett jokainen pudottais väh.2kg läskiä pois tuona kuukautena:)

Tässä on pian lähtö mässäilemään. Yritän pysyä kohtuudessa. Kävin aamusta koiran kans juoksulenkilläki, jos vaikka lipsahtaa herkkujen puolelle käsi.

Mukavaa ja kevyttä viikonloppua ja vappuviikkoa kaikille. Niin, ootteko miettiny alustavia suunnitelmia. esim.juhannukseks, mitä toivoisitte vaa'an näyttävän? Ite toivon, ett puntarista pälähtäis 58 kg alkunen luku. Sitä siis tavotellessa.
 
Mun tavoite onse 58kg just. Et siitä enempää mun ei ees "tarvii" laihduttaa, tietty jos intoo on ni sit vaikka 55kg. :) Mutta oonjo tosi tyytyväinen jos pääsen 58kg.. ku oon painanu 86kg ku lähin synnyttää!! :LOL: Kunno pallo olin huh.
 
Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg (välietappi 80kg:n päästy 16.4.)
paino nyt: 79,4kg
viikkopudotus: 1,5kg (24.04.2010)
pudotus yht: 11,5

Tänään vasta punnitsin, mutta oli positiivinen ylläri! Kiristinkin kyllä otetta melkosesti ruuan kanssa ja sporttispurttia alkuviikosta hiki lentäen. Kalja on nyt kokonaan pannassa, se on varmasti vaikuttanut myös. Loppuviikosta vähän ummetti, mutta kun litkin vettä kaksin käsin niin helppas juur sopivasti ennen vaa'alle menoa ;) Ja onnea kaikille pudottajille! Mianna79 pikaista parantumista, ei auta kuin ottaa lunkisti.

Juhannukseksi voisin toivoa, että olisin alle 75kg:n, mutta epäilenpä että se jumi siellä on vielä tulossa. On ollut ainakin tuossa 75 kilon kohdalla ennen. |O Muistan tuskailleeni pitkään, kun vaaka aina välillä kävi alle mutta kiipi takasin 75kiloon. Olin ollut jossain vaiheessa vuooooosia sen painoinen, ja ehkä elimistö sitten pyrkii pitämään sen saman painon johon tottunut.

Tsemppiä kaikille! Ja hyvää viikonloppua!!! :heart:
 
Mulla vois toukokuun tavoite olla -2kg eli paino olis 60,9kg toukokuun lopussa jos vapputavoite toteutuu. Kröhöm..aika paljon..on nää viime viikkojen pudotukset ollu niin olemattomia.

Huomasin eilisestä viestistäni laskuvirheen. Vapputavoitteeseen onkin enää 700g eikä 900g. =)
 
tässä viimein inha tulokseni :ashamed: :

  • pituus: 160cm
    aloituspaino: 84,9kg
    tavoitepaino: 69kg
    paino nyt: 72kg
    pudotettu yhteensä: -12,9kg
    viikkopudotus: +0,4kg :ashamed:

    Vapun tavoite tuntuu tavoittamattomalta, mutta olen tiukkana tulevan viikon ja tämän viikonlopun, ensi pe sitten on vakava paikka vaa'alla aamulla.. katsotaan kuin naisen käy. Jos olisin pystynyt jatkamaan viime viikon tiukalla valiolla, niin tavoite varmaan olisi ollut ihan realistinen. Jep, mutta osallistun toukokuun haasteeseen, mutta maltillisella tavoitteella, mutta jos sopii niin ilmoitan sen vasta vapun jälkeen, haluan ensin nähdä ensi viikon tuloksen ja sitten mitä taas vapusta kertyy takaisin, koska aion vauppuna olla aika normi eväillä. Osallistun myös herkkulakkoon, vai oliko se vain karkkilakko? Eli ainakin toukokuun siinä voin pinnistellä, jatkosta katson sitten kesäkuun koittaessa.

    Kaikille pudottajille :flower: :flower: ja muille :hug:
 
Täälläkin osoitteessa on hieman hektistä tämä elämä, joten nyt vasta kerkkesin pe:n tuloksen ilmoittamaan eli plussalle meni muttei onneks paljoo =)

Louvre
Pituus: 156 cm
Aloituspaino: 56 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: kg 53,5
Pudotettu: -2,5 kg
Viikkopudotus: +0,1 kg

Miten te saatte itseenne tsempattua, et zumbaatte ja muutenkin liikutte niin ahkerasti? Mä kateena lueskelen teidän juttuja kuinka kalorit palaa, kun ite en saa mitään tuollasta aikaiseksi. No meil on talon rakentaminen menos, et jonkinmoista hyötyliikuntaa kuitenkin tulee harrastettua :saint:
 
Louvre täälä toinen joka vaan lueskelee ja ihmettelee muitten liikkumista. Mä en siis kerkiä harrastamaan mitään semmosta ja kai se on osasyynä kun toi paino jojoilee :$ Ainut hyötyliikuntaki mitä tulee harrastettua on tuolla ulkona muksujen kans touhuilu ja joskus vatsalihasliikkeitä teen mut kovin harvoin niitäkin :eek: :eek:

Nyt kyl tuon ukkokullan kans suunnitellaan et ostettas kummallekki uudet polkupyörät :saint: saa nähä iskiskö uutta intoo sitten lähtee liikkeelle...

Nyt oon taas lipsunu perjantaista asti pisteiltä :ashamed: :ashamed: onnex kuitenkaa en eilen aivan hirmusti karkkia mätänny menemään, tänään sit taas palaillaan ruotuun :( :eek: :LOL: :headwall:
 
Mä olen niin hurahtanut siihen Zumbaan, että tulee käytyä ihan siitä ilosta 3 krt/viikko, että se on niin hienoa ja mukavaa ja hauskaa ja mikä parasta, siellä unohtuu aina kaikki muu. ;)
Ja sitten, kun tuloksena on ollut jenkkakahvojen lähtö, on se motivoinut lisää! =)

Ystäväni tuli eilen käymään pitkästä aikaa ja sanoi heti, että olempas paljon laihtunut sitten viime näkemän. =) Se lämmitti kovasti sydäntä! :heart: Tekis mieli huutaa koko maailmalle, että MÄ OLEN LAIHTUNUT 8 KILOA!!! :D :D Vielä on tosin matkaa alaspäin, mutta olen tästäkin jo todella ylpeä, vaikka vapputavoite ei näillä näkymin täytykään. Toukokuun aikana mennään silti alle 80 kilon! :whistle: :whistle:

Mutta sitten eilinen...
:ashamed:
Oltiin ystävän kanssa vähän juhlimassa...
Veden juonti jäi lähes kokonaan, kun menoa oli koko päivän.
Syömiset pysyivät silti kurissa, mutta valvottua tuli ja juotua pari drinkkiäkin, joten ihme on, jos miinukselle pääsen perjantaina näiden turvotusten jälkeen!! :/
Ihan hirmunen makeanhimokin ollut koko viikonlopun. Työkaveri mussutti perjantaina töissä karkkia ja munkkipossua, mutta sain oltua ilman! Eilen lapset söi lauantainamejaan, mutta sain oltua ilman! :whistle: Tänään ei sitten ihan niin paljon teekään mieli makiaa, joten ehkä himo on taas vähäksi aikaa selätetty! :D

Tänään sitten matalaa paluuta huomiseen arkeen ja parin tunnin päästä olisi Zumbaakin vuorossa. Saas nähdä, kuinka hyvin jaksaa illan ja yön jälkeen painaa. :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä