***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Aargh mitkä morkkikset saakaan kun käy juhlimassa. Kaadoin kurkusta alas vaikka mitä, suklaakakusta ja jädestä puhumattakaan. En sentään leipää ja pottua tms, kaikki makee meni kun huumehia narkkarille. Tänään piti tasoittaa sokerihumalaa kahdella keksillä. :D Ja kurkku on kipee, flunssa yrittää tulla takasin...huah! Äkkiä takas ruotuun! Onneks heiluin hulluna tuulessa eilen ennen ahmintakohtausta, eli jumppapumppasin.

Aika hiukkasen hyvät miinukset tälle viikolle. Katoin kyl itteki jo siinä kun immeiset ilmotteli, että huhhuijakkaa...hienosti! :flower:

Seuraan Ikuisen laihduttajan esimerkkiä ja leivoskelen tänään jotakin ens viikon tarpeisiin. :p
 
Miia82
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 94.4kg
Tavoitepaino: 54kg
Paino nyt: 92.5kg
viikkopudotus: -200g (14.3.2010 )
Pudotettu: -1,9kg

Tilasin Zumba paketin, tyttären kanssa aletaan sitten keikuttelemaan ja tanssimaan. :D
Ulos ei viiti lähtee kävelee kun kuuluu vi**u ku on niin pirun liukasta että meinaa lentää persiilleen. :kieh:
 
Heips kaikille! =) Ottaisitteko joukkoonne tällaisen laiskan kiinteyttäjän? Lihakset on kadonnu ja appelsiini-ihoa lykkää peräosastoon. :| Sipsit on maistunu viimeaikoina paremmalta kuin porkkana. :whistle:


nimi: Louvre
Pituus: 156cm
Aloituspaino: 56kg
Tavoitepaino: 52kg
Paino nyt: 56kg
Pudotettu: 0
Viikkopudotus: 0
 
Juu'u, ei ihan jatkunu alamäki painon suhteen, mutta silti pysytään alle pe tuloksen:). Eli tätä menoa jatkaa, ni vois jopa olla enemmän miinusta, ku viime perjantaina.

Ja tervetuloa vaan mukaan, Louvre. Millä tavoin oot alottanu kiinteytykuuria?

Tässä pitäis lähtee tuonne ihanan talviseen lumisateeseen koiran kans lenkille. Äsken pyöräilin taasen sen 20km ja aamulla olis myös mahis pyöräilyyn, ku on iltavuoro. Muuten jääki sit illoille, jos sillonkaa jaksaa. On melko kiireinen viikko tuloillaan+ne vkl juhlat. Ja menkkoja ei vaan näy... :/

Mutta terveellisen kevyttä viikon alkua kaikille:)


Niin joo, tuosta ummetusta helpottavasta aineesta ei kyl oo kokemusta. EKaa kertaa kuulin siitä. Itellä ku on melkein päinvastoin: söin terveellisesti tai en, ni 2-3X/pv tulee käytyä(ku kaikkia taas kiinnostaa;)).
 
Ikuinen laihduttaja Osta ihan suosiolla peräruiske (vaikka mikrolax). Saat "tulpan" pois ja varmaan sit alkaa pönttö kutsumaan säännöllisemmin. Mun pönttöosastolla alkoi täysin uusi elämä kun rupesin syömään leseitä noin 2tl/vrk.
 
Kiitos! Jospa nämä mutama kilo lähtis kun on kanssasisaria tsemppaamassa =)

No mulla tää painonpudotus / kiinteytys koostuu pääasiassa ruokaremontista ja stepperillä polkemisesta. Ostin parivuotta sitten sellaisen muistaakseni Ellokselta. Uutena oli ahkerassa käytössä, mutta viimeajat se on lähinnä pölyttynyt nurkassa :saint:

Aaa, kakka-asiaa - mä käyn kakkosella joka pv. heti aamukahvin jälkeen ja toisinaan jo puolivälissä kuppia :LOL:
 
Jos tuosta vessassa käymisestä voi olla kade, niin minä kyllä sitten olen! :ashamed:
Ennen vatsa toimi säännöllisesti joka päivä ja nyt on kyllä niin jumissa! |O
Peräruiske hirvittää, mutta ei tässä kai muitakaan keinoja ole, kun tänäänkään tuo Psyllium ei ole auttanut, vaikka vedin tupla-annoksen eiliseen nähden. :/
 
Hyvää huomenta!
Onneksi on viikonloppu ohi! Eilen mies teki iltapalaksi tacoja, ja söinhän mä niitä :kieh: Nyt on edelleen mahassa aivan täysi olo, mutta ehkä se tästä iloksi muuttuu kun arki taas alkaa. Ja onneksi punnitukseen on vielä monta päivää.

Tosin tämä viikko on sikäli poikkeuksellinen, että huomisesta sunnuntaihin istun varmaan aika tiukasti sisällä, kun tytär leikataan huomenna ja toipumiseen varmaan menee se muutama päivä. Täytyy vaan sitten tota stepperiä polkea 2xpvä kun ei lenkille pääse.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Tässäpä minun viikon pudotustiedot. Ajattelin aamulla puntarille mennessä, että ei varmaan ole voinu mitään lähteä, kun viikonloppuna tuli vähän syötyä. No onneksi ei ollut ainakaan noussut paino, onhan tuo parempi kuin ei mitään :) Mikähän se olis sellainen sopiva "painonpudotusvauhti" ? Onkohan se joku 500 g/ vko...Mulle se olis varmaan ihan soppeli. Jäi viikonlopun ajalta merkkaamatta syömiset ylös, kun meillä oli paljon porukkaa käymässä ja ei oltu edes kotosalla koko aikaa niiden kanssa. Oli siis tosi epäsäännöllistä syömistä..

Elmi
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72.0 kg
Pudotettu: -1,2 kg
Viikkopudotus: -300g (punnitus maanantaisin aamulla)(15.3.2010)

kohta vaunuilemaan, kun niin hyvä ilma!
 
No niin...miten sitä aina repsahtaakin viikonloppusin??? :eek:
Eilen piti neitille tehdä popcornia ja dippikastiketta ja menihän niitä omaan suuhunkin ihan hyvät määrät :$ :$ ja kun ilman isäntää oltiin kotona ja syötiin jämiä niin tulipa tehtyä kunnon paistinperunat ja ihan oikeassa voissa paistettiin :eek:

No onneksi vielä matkaa perjantaihin, yhen päivän repsahdukset puntari näköjään kestää mutta kun tulee kax peräkkäin niin het on plussaa tullu :ashamed: :ashamed:

Kyllä äsken melkeen keitti ku yritin perua yhtä lehtee ja asiakaspalvelus sai kuunnella tosi rasittavaa musaa ja 10 minsaa jonottaa enneku pääs läpi. Sappi meinas jo nousta....oli meinaa jo kolmas päivä ku jonotin sinne...

No nyt orotellaan että nuohooja setä tulee tarkastamaan röörit ja tekemään sotkua :LOL:

Louvre mukaan tiimiin vaan :wave:

Juu ja oon muuten Etelä-Pohjanmaalta :D
 
Äsken salaattia tehdessä ja kanaa uuniin työntäessä mulle iski epätoivo! :ashamed: Se tuli ehkä siitä, et halusin tietää iltapainoni, joka olikin taas 3 kiloa enemmän, kuin perjantain aamupaino! :| :|
Tuli sellainen olo, että onko tässä koko touhussa taas mitään järkeä?? Kun tuntuu, että mitään ei tipu! :| No juu, onhan sitä lähtenyt tammikuun alusta 6 kg aamupainosta, mutta silti! Olokin tuntuu kaposammalta, paremmalta jne MUT SILTI!!
JA onko tässä karppaamisessa mitään järkeä? Pääsisinkö helpommalla laskemalla kaloreita tai pisteitä?!?! AUTTAKAA MUA!!! |O
 
Ikuinen laihduttaja Sullahan on hyvin paino tipahtanut jos parissa kk:ssa 6kg, wautsi! Tosi monen olen kuullut laihduttaneen tod. lyhyessä ajassa isoja lukemia karppaamalla, että nyt vaan tsemppiä. Eikös aina painonpudotuksessa tule aikoja, ettei paino tunnu tippuvan, mutta kiihtyy taas jonkin ajan päästä. Ei kuule muuta kuin ruiskekaupoille. Sillähän saa jo jonku kilon tiputettua kun mutkiin jäsähtäny tavara tulee ulos. Mulla oli tänään sama menu kuin sulla =)

Niin perjantaisinkos oli punnituspv? Aamupaino kai se sitten raportoidaan..?

Kiitti outokumpu, mukava liittyä joukkoon =)
 
No tänään olen syönyt:
Ruisleipä aamulla, jonka päällä oli levitettä, kinkkua, paistettu muna, kurkkua ja tomaattia.
Töissä söin Kotipizzan Kananpojan salaatin valkosipulikastikkeella.
Kotiin päästyäni söin kaksi reilua lautasellista salaattia ja yhden kanapihvin cheddar juustolla. Näiden lisäksi on mennyt tänään jo reilut 2 litraa vettä. Iltaisin en yleensä syö enää mitään.
Näin menee usein arkipäivät. Joskus saatan syödä illlla vielä karppaajien mantelileipää tms. Töissä saattaa joskus mennä joku pihvi salaatilla ja kasviksilla.
Viikonloppuisin syön sitten näiden lisäksi vähän pähkinöitä tai leipäjuustoa tms.
Missä ihmeessä nyt mättää? Siis putoohan se juu, mutta luulis nyt paremmin lähtevän, kun harrastan liikuntaakin 3-4 tuntia viikossa.
EI KAI KROPPANI OLE SÄÄSTÖLIEKILLÄ??? :/
 
ääh, mä kuolen! Alleja särkee, lähentäjät ja pohkeet jumissa.. Miten voikin olla niin hakattu olo.. poljin taas vettä tunnin ja sen jälkeen oli taivaallinen oli, mutta nyt :'( taidan yöksi ottaa särkylääkkeen ja makaan piikkimatolla itseni uneen.. jos vaikka en kuolekkaan..

Nii tuosta piikkimatosta, aamulla punnituksen jälkeen menin sille loikoilemaan n.25min peiton alle ja uusi punnitus sen jälkeen ja paino oli tippunut 200g, teen huomenna testin et ihan tosiaanko siinä kilot häviää ihan vain makaamalla :D Ramppasin aika moneen kertaan vaa'alla varmistaakseni lukeman, mutta olen epäileväinen..

Tervetuloa Louvre mukaan!

Ostin muutes eilen uudet farkut, kiristivät ja vähä tursus vyötäröltä makkarat ulos, mutta nyt aamulla ei tursunnut ollenkaan, piukeet kylläkin, mutta tarkoitus onkin et ne on just hyvät parin viikon päästä matkalla. Niih ja kun halvalla ne sain (tosi kiva malli minulle) niin otin pari kokoa pienemmät odottelemaan..

 
Mun oli ihan pakko ostaa ne, kun malli oli täydellinen ja hintaa oli vain 25? LeeCooperin farkuilla, mummomerkkinä niitä pidin, mutta se malli ei ollut. Just hyvä malli minulle. Nyt on sitten pökät kannustamassa pienenytymis operaatiossa..
 
Mulla on kokonainen vaatehuoneellinen roipetta jotka oottaa et laihdun. Ku räjähdin yhtäkkiä. Noita isoja vaatteita ei ole oikeasti kuin parit, joita pidän päällä koko ajan :D Kunnon kannuste, pitää laihtuu ettei joudu vararikkoon ku pitää ostaa uudet kuteet...

Meinasin just ajaa hirvien päälle, sain auton pysähtyy 90km/h n. metrin päähän vasasta ja sen emosta. Pikkasen iski migreeni päälle ku peljästyin. Jää iltaköpöttely toiseen päivään. Nyt menen ihmettelmään, että mikä mut pelasti TAAS (useempi itsestä riippumaton läheltä piti-tilanne ollut lyhyen ajan sisällä ). :x

muoks// Ikuinen laihduttaja, musta tuntuu että voisit lisätä vähän rasvaa ruokavalioon? Villi veikkaus vain, lorota oliiviöljyy salaattiin ja syö rasvasempaa kalaa/lihaa. Kana on kuitenkin aina light. Jos sillä irtois. Mutta muuten, hyvinhän sulla menee kun oot pudotellut nyt reippaassa vauhdissa. :) Pääasia on, että senttejä lähtee. Jos läski (anteeksi ruma sana) korvaantuu lihaksella, niin puntari ei näytä koko totuutta.
 

Yhteistyössä