***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Heips! Täällä mä illan päätteeksi vedän pihviä ja ranuja napaan :kieh: :saint: Vähän helpottaa tieto, et muillakin on ollut lievää herkuttelua ilmassa :xmas: Saapa nähdä mikä on mun puntarin lukema huomisaamuna.. Alkaa jo jänskättää tämä eka virallinen punnitus..

Ps. Mullakin pitäs menkat alkaa parin pv:n sisään :D
 
No niin, punnitus suoritettu =)

nimi: Louvre
Pituus: 156 cm
Aloituspaino: 56 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 54,2 kg
Pudotettu: 1,8 kg
Viikkopudotus: 1,8 kg (5pv)

Ihan olen tyytyväinen. Kuitenki nyt viikonloppuna joka gramma tulee tuplaten takas :saint: Mitenhän sitä pysyis lujana :|
 
Hienoa Louvre! En ymmärrä, miten sie noilla kiloilla voit tehdä tuollaisen pudotuksen!

Täällä myös punnitus suoritettu. Siis menkoista, ummetuksesta ja siitä kauheasta eilis iltaisesta ruokasatsista huolimatta pieni pudotus! :eek:

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,1 (19.03.2010 laskettu 84 kilolla)
paino nyt 83,8 kg 19.03.2010
(oli jo 83,6 kg 05.02.2010)
pudotettu -5,7 kg
viikkopudotus -0,2 kg (19.03.2010)

Olen ihan tyytyväinen tulokseen kaiken tuon yllä mainitsemani jälkeen...
Seuraava punnitus aikaisintaan 2 viikon päästä! :wave:
 
Oon niin yllättyny, mut onnellinen. Viikko menny syömiset suhteen vähä ohi, mut jotain liikuntaa on tullu harrastettua. Jos se sit palkitsi. Nyt vkl edessä pois kotoa ja ne juhlat, ni voi olla kiriminen viikolla. Noo se on sen ajan murhe.

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:64,8kg
Pudotettu:-4kg
Viikkopudotus: -700g (19.3.2010)

Nyt on maaginen 65 alitettu toistaiseks. Nyt pitäis pusertaa 64kg läpi, jotta pääsis tositoimiin:)
Hitto ku on hyvä fiilis :D
 
dodiin nyt on puntarilla taas käyty ja tuloshan oli miinusta, mutta sai kyllä ollakin edellisen viikon plussaan nähden.

nipsu
Pituus: 170
Aloituspaino:99
Tavoitepaino:85 ja siitä sitten 75 jos hyvin käy :D
Paino nyt: 97,4
Pudotettu yht: 1,4kg
Viikkopudotus: -800g (19.3.2010)
 
icefairy
Pituus: 162
Aloituspaino:70kg
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 66kg
Pudotettu: 4kg
Viikkopudotus: 1kg (19.03.10)


Huh.. mulla on nii paha mieli ja olo! siitä ky söin pizzaa, vatsaa turvottaa.. onneks vaaka näytti kuitenki miinusta viime perjantaihi. No musta tuntuu et huome pitää ostaa uusi vaaka! :D
 
Miia82 ja Metso mistä olette tilanneet ne Zumba dvd:t?

No niin ja sitten tuloksiin:

  • Pituus:160
    Aloituspaino:84,9kg
    Tavoitepaino:69kg
    Paino nyt: 74kg
    Pudotettu: -10,9kg
    Viikkopudotus:-1,1kg (19.3.10)

Niin ja tuon lisäksi olen nyt yhteensä kutistunut 36cm. Senttejä lähtee vaikka paino välillä pysynyt samoissa lukemissa joitakin päiviä.

Tosi hyviä pudotuksia, kaikilla miinusta :flower:
 
Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 84,0kg
Pudotettu yht: -2,8kg
Viikkopudotus: +200g (19.3.2010)

Plussalle jäin, mutta en niin pahasti kuin olis voinut kuvitella. Nyt sitten vaan uutta viikkoa kohti.

 
Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90.9kg
tavoitepaino: 65kg (välietappi kesäksi 80kg)
paino nyt: 82.5kg
viikkopudotus: -1.2kg (19.3.2010 )
pudotus yht: 8.4kg

Totanoin...tähän on nyt sanottava, että luulen mein vaa'an olevan ihan oikeesti rikki. Tai sitten eilisen ummetuksen helpottaminen ja tällä viikolla alottamani liikunta on tehnyt ihmeitä. Meen kokeilee käsipainoilla tota vaakaa ja tuun korjaamaan tiedot jos näyttää häränpyllyä. Ei tekis mieli ostaa uutta vaakaa kun miehellä sen lukemat pitää paikkansa.

Hyviä pudotuksia muillakin! Woo jee! Alkaa harmittaa ettei käynyt punnittaan nää läskit siihen kampanjaan jossa oli joku anonyymi hyväntekijä.

//muoks Joo kyllä se vaaka nyt kettuilee. Kävin uuestaan vaikka oonki jo tankannu. Korjaan tohon enemmän totuudenmukasta informaatiota. Näyttää ihan omituisia lukuja riippuen missä kohtaa seisoo vaakaa. Miehellä ei ongelmaa kun on niin isot räpylät ettei mahu mitenkään eritavalla. Kai se on lähettävä ostamaan tarkempaa vempelettä. Kaikenlisäks vaaka näyttää +1.8kg tyhjänä. :D Voi samperi mä sanon...
 
outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 70,8 kg
Pudotettu yht: -5,1kg
Viikkopudotus: +/-0 (19.3.2010)

No ei paha!!!! =) Vaikka eilen viä lupailin et pieni miinus vois tulla, mut pannari tai menkat päätti ettei tuu!!!! No pääasia ettei plussaa, huh!!! Nyt heitän vähä vapaalle ja annan mieliteoille vallan. :heart: :heart:
Tarttis kans ite ottaa mittanauha käteen ja mitata ittensä, en tosin alottaessa ottanu lukuja ylös mut eiköhän tuolta kaapin kätköstä joku brosyyri löydy mis olis joitaki lukuja
:LOL: :LOL: tiedä sit miltä vuosikymmeneltä ovat:D :D

Hienosti taas teillä pudotuksia :flower: :flower:
 
no niin taas mittoja kehiin
minni-iines
pituus 158cm
aloituspaino 70kg
tavoitepaino 60kg(kesään)
paino nyt 66.8kg (19.3.2010)
pudotettu yht 3.2kg
viikkopudotus-700g
mä oon niin tyytyväinen kun se paino nyt tippuu ja alaspäin mennään... =) tsemmpiä kaikille eteenpäin!!! =) muuten tiistaina puntari näytti jo 66kg, mut otan ton tän päiväsen lukeman tänne kun sit on viiikko menny edellisestä punnituksesta... =)
 
Pituus: 164 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Tavoitepaino:60 kg
Paino nyt:71,3 kg
Pudotettu yhteensä: 7,2 kg
Viikkopudotus: -900 g (19.3.2010)
Nyt oon tyytyväinen kun liki kilon sain ja kuitenkin pari kertaa sortunut viikolla syömään jotain pientä makiaa.. Mut oon liikkunut ihan älyttömästi tällä viikolla ja näköjään se on paras tyyli mulle. Ja ihana fiilis kun huomasin paljonko on yhteensä joulun jälkeen tippunut ja mahareppu ei roiku enää,pitkästä aikaa en näytä siltä kun olisin just synnyttänyt :LOL:
 
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 75 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72 kg
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus: - 1kg


Olen todella tyytyväinen tämän viikon painoon, nähtävästi salilla käyminen on saanu läskit liikkeelle! :D
Mulla on ns. vanha puntari käytössä, jossa näen vain puolet ja tasat kilot, mikä sopii
mulle mainiosti, taitaisin muuten ottaa turhaa stressiä grammojen kanssa...
Hienosti ovat muutkin pudottaneet! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
väinötär, http://kauppa.zumbatunnit.fi/Zumbatuotteet/ tuolta tilasin. Mietin vielä, että pitäskö nuo käsipainotkin tilata :p
Samasta paikasta tilasin koko zumba paketin, tuli todella nopeasti tilasin viime viikonloppuna keskiviikkona hain postista. :)
 
Piina punnitus takana ja ihan ok mielellä tässä ollaan :)

Laurpap
pituus: 169 cm
aloituspaino: 80,4 kg
tavoitepaino: 68 kg
paino nyt: 77,7 kg
viikkopudotus: -600g (19.3.10)
pudotettu yhteensä: -2,7 kg

Onnea kaikille miinuksista!! :flower: =)

Tää menee nyt laittamaan saunan päälle ja ottaa löylyjen jälkeen yhen lonkeron :) :wave:
 
Mitäs viikonloppuun kuuluu?

Täällä viikonloppu edennyt tähän saakka ihan ok. Eilen oltiin ystävien kanssa elokuvissa ja syömässä. Ruoaksi valitsin kanasalaatin ja sipulirenkaat. Elokuvissa en sitten enää mussuttanutkaan mitään, kun ajattelin, että nuo renkaatkin oli jo liikaa. :ashamed:

Tänään käytiin shoppaileen koko perheen voimin. Tein heräteostoksen, rullaluistimet! :) En ole pitkään aikaa mennyt rulliksilla, mutta jos ensi kesänä tulisi mentyä, kun oli niin halvatkin. =) Tänäänkin ruoka pysynyt kivasta salaatissa ja lehtipihvissä. =) Illaksi tosin tuli ostettua pistaaseja. Perinteinen viikonloppupussi pähkinöitä pitää aina olla! =)
Tänään tuli käytyä muuten apteekissakin hakemassa niitä ummetuslääkkeitä. Ostin sellaisia, joista pitäisi saada avun heti ja sellaisia, jotka säännöllisesti syötynä pitää vastan kunnossa. =) Ruiskuun en vielä uskaltanut lähteä...

Mutta nyt leipomaan täytekakkua! Saas nähdä, kuinka siitä pysyy näpit huomenna erossa. :p :wave:
 
Tunnustus:

kävimme ystävä perheen kanssa shoppailun lomassa kultaisessa kaaressa syömässä, tosin söin grillatun kanasalaatin, mutta mukana meni leipäkuutiot ja kastike :ashamed: vaan oli kyllä :p Jaksoi taas sen jälkeen jatkaa shoppailua aika hyvin..
 
Viikonlopun huumaa... Olen mieltynyt Sinebrychoffin Light-kaljaan. Hehe. 100ml sis. 13kcal, hh 1,5g. Tässä nyt illan tokaa naatiskelen saunan päätteeksi. Ja söin tänään tummaa suklaatakin. Eli aika leppoisissa merkeissä... Pitää vaan ottaa arjen alettua se takas zumban merkeissä. Käytiin Vantaan Jumbossa pyöreillä päivillä miekkosen kanssa ja ostettiin mm. kolmet kengät 50e. Laskettiin et oikee hinta olis ollu kenkuleille 175e. Ihan hyvö alennus siis.

Paljon muuten teillä kuluu kaloreita zumbatessa? Olen aatellut jonkunlaisen mittarinvaimikäseon hankkimista mutten ole saanut aikaseks. Olis kiva tietää kuin paljon se pyrstönheilutus kuluttaa, radiossa sano joku ohjaaja että 800kcal/tunti??? Huh!
 
Eilinen syöminen ei vaikuttanut painoon muuten kuin alentavasti, nyt oli 73,9kg eli -100g :D

Minäkin aion hankkia nuo Zumba dvd:t, harmittaa vaan kun jää tilaaminen kuukauden päähän, ellei matkasta jää varoja. En niin millään malttais odottaa, tahtois heti nyt!

Minulla on Polarin F7 sykemittari, ihan perusmalli. Näkee kulutetut kcal:t, ajan, sykkeen ja viikon treeni määrät ja kulutukset. Sopivan helppo vimpain minulle. Suunnolta sais kuulemma paljon paremman, mutta olen tekniikan kanssa niin peukku keskellä kämmentä, et hukkaan hienoudet menis minulla.
 
Moi. Voisinkos liittyä mukaan? tavoitteena olisi huima painon pudotus B)
Olen jo viikon pudotellu ja nyt lähteny 1,8kg

Mianna79
Pituus: 152cm
Aloituspaino: 74,8kg
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 73kg
Pudotettu: 1,8kg


Ja tosiaan repsahdin viikonloppuna mässäileen mutta pakko palata arkeen :wave:

Tsempit kaikille! :)
 
Kiitos Miia82 ja väinötär. Voisin sijoittaa seuraavaksi siihen sykemittariin. Olis ihan hauska kattella kuin paljon saan kulutettua yrittämällä pysyy zumban askeleissa. :D Meni viime kerralla vähän semmoseks hyppimiseks ja heilumiseks kun kokeilin askeloppien jälkeen suoraan cardiopartya. Hiki vaan roisku!

Tervetuloa Mianna79 joukkoon sankkaan! Hyvä pudotus ekalla viikolla :)
 

Yhteistyössä