***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Jos paino kerran kuitenkin pysyy samassa tai nousee...
Tässä ei ole mitään järkeä!!!! :headwall: :headwall:
Tiistaina tunnin lenkki, keskiviikkona kuntosalilla tunti ja eilen raju Zumba!
JA mitä mä saan, 600 grammaa plussaa vaikka olen syönyt ja juonutkin "oikein".

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,1 (19.03.2010 laskettu 84 kilolla)
paino nyt 84,4 kg 19.03.2010
(oli jo 83,6 kg 05.02.2010)
pudotettu -5,7 kg
viikkopudotus PLUS 600 g (26.03.2010)

En ikuna saa painoa alle 80 kilon ennen vappua!!! :'(
 
Huomenta kaikille!

Töihin paluun jälkeen tuntuu taas että aikaa ei jää millekään muulle kun työlle ja opiskelulle, punnituksen mukaan ei ilmeisesti edes syömiselle :D

Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 82,7kg
Pudotettu yht: -4,1kg
Viikkopudotus: -1300g (26.3.2010)

Ihan kiva oli pitkästä aikaa saada kunnon miinus ja koska viime aikoina on käynyt niin että miinuksen jälkeen tulee iso plussa, niin ens viikon tavoite olkoon se että saan tämän painon pidettyä! Salaa haaveilen, että alkaisko paino vappuna seiskalla...

Outokumpu Sun ensimmäinen kirjoitus parisuhteen tilasta on kuin mun kynästäni, meillä on kanssa jo pidemmän aikaa ollut sellaset aika viileät välit ja olen jotenkin ajatellut että se johtuu yhteisen ajan puutteesta, mutta asioista on vaikea puhua kun toinen ei tahdo. Toivottavasti sä saat asiat selvitettyä.

Ikuinen laihduttaja Tuo painon jumittaminen ja kummallinen käyttäytyminen on niiiiin tuttua, kun odotti miinusta niin tulikin plussaa ja sitten ihan yllättäen iso miinus... Mä olen tullut siihen tulokseen että sitkeyttä se vaatii ja pitkää pinnaa, kun vaan syö terveellisesti ja liikkuu niin PAKKO sen painon on lähteä. Lisäksi olen itse ajatellut (itseäni motivoinut ;) ) että hitaasti lähtevä pysyy kauemmin poissa...

Mutta nyt valmistautumaan opinnäytetyön tulosten esittelyyn!
 
Huomenta tytöt. Tässä iloinen tulokseni. JES JES JES - pitkästä aikaa kunnolla miinusta ja siitä hyvä mieli. Toinen välitavoite on reilun kilon päässä ja sitten mulla taitaa alkaa se ikiläskien sulatus eli tiukka yritys 50-luvulle. Mä en oikeasti edes muista milloin olen painanut alle 60kg. Yläasteella? Joo, onhan tässä yksi välivälitavoite eli se maaginen jumituspaino 63,8kg. ARGH! Painoin sen verran ennen raskautta ja tasan sama lukema tuli puntariin kun tulin synnäriltä kotiin. Sen jälkeen tuli "pikkusen" nousua. Tyttö täyttää kesällä 3 ja pitäis palata töihin. Yhtään bonusläskiä en töihin kanna!!! Oon tosi ylpeä itsestäni kun olen jaksanut tikistellä jo 3kuukautta. Muistatetteko kun asetin tavoitteeksi jaksaa tammikuun?! Nyt on mennyt helmi- ja maaliskuukin. Ja perkele nyt on semmoset merkit ilmassa, että kun tulee aika kaivaa kesävaattet kaapista, saakin lähteä etsimään pienempiä. Loistavaa!

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 64,3kg
Pudotettu yht: -5,1kg
Viikkopudotus: -700g (26.3.2010)

PS: Anteeksi omanapainen puhelu. Myötäelän täällä parisuhde- ja ummetusvaivoissa :LOL: Etenkin toi parisuhdetilitys kuulostaa niiiin tutulta. Mä saan aina jossain vaiheesa primitiivireaktion ja sit mieskin yleensä tajuaa, että pitää puhua. Lapsi mummolaan ja herkut pöytään - se yleensä tepsii.
 
[/list]väinötär
Pituus: 160cm
Aloituspaino: 84,9kg (15.2.2010)
Tavoitepaino: 69kg
Paino nyt: 73kg
Pudotettu yht: -11,9kg
Viikkopudotus: -1kg (26.3.2010)

Minna79 Tervetuloa mukaan! Kyselit juomisista, minä juon 2-3l/vrk:ssa, siitä vettä ehkä 1-2l, loppu light mehua ja PepsiMaxia, riippuu päivästä mitä tulee juotua, joskus teetä.

Minä olen sitten ensi viikon tauolla, mutta taas mukana sitten 9.4. punnituksessa.
 
Mukavaa perjantaita kaikille =)

nimi: Louvre
Pituus: 156 cm
Aloituspaino: 56 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 53,9 kg
Pudotettu: 2,1 kg
Viikkopudotus: 0,3 kg

Tällä kertaa oli vähän pienempi pudotus kun edelliskerralla, koska viimeks lähti varmaan vaan nesteet. Samapa tuo mitä lähtee kunhan vain kiinteytyy B)

Viime viikonloppu oli tiukka kun yritti pysyä herkuista erossa. Onneks tää viikonloppu kuluu töissä ravatessa, niin ei kerkee namuja ajatella :D
 
Huomentapäivää!!

Täällä ollaan ihmeissään, voin jatkaa päivityksen jälkeen lyhyesti.

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 58,8kg(50-luvulle askeleeni käy, muokkasin tavotetta tasan -10kg)
Paino nyt:63,4kg
Pudotettu:-5,4kg
Viikkopudotus: -1,4kg (26.3.2010)

Tää on uskomatonta, miten voi pudota paino vaikka eilen söin PALJON. Mulla ilmeisesti on iso vaikutus pitkistä yöunista. Tai en tiedä. Jatkuis vaan samana ni tavote saavuttuis(johon nyt on +4,6kg, eli yli puolen välin jo mennään).

Ollaan viikonlopuks lähdössä veljen perheen luo. Usein nuo viikonloput on aktiivisia urheilun suhteen, mut toisaalta ruokaki on oleellinen osa. Saas nähä.

Oon pyhellu siitä jumituspainosta, ni olikohan se 62kg. Seki jo häämöttää ja pääsee taistelee entistä kovemmin. Odotan jo kieli pitkällään kuitenkin 5:lla alkavaa lukua..

Mutta mutta, mukavaa ja kevyttä viikonloppua kaikille. Ja keväisiä ilmoja kaikkialle:)
 
raskauskilot mukaan vaan! :wave:
Kunhan mulle ei tule enempää kiloja! :D

Tänä iltana on kurkusta mennyt alas kolme itse leivottua VEHNÄsämpylää ja pari jacky makupalaa!!! |O |O |O Pitihän sitä aamun harmitukseen jotain vetää! :headwall: :headwall: :headwall: Mitäs sit söis?
 
Mae
Tulin vaan ilmoittamaan kaikille, että päivitykset taas vähän viipyy nyt, yritän kuitenkin viikonlopun aikana saada ne hoidettua. Ja vaa'assa en käynyt tänään.

Jouduttiin pienemmän pojan kanssa eilen päivystyksen ja ensiavun kautta lastenosastolle tiputukseen ja vasta tässä illan edellä kotiuduttiin. Joten olen niin väsy ja nälkäinen (söin mitä kahviosta sai=kaikkea p*****) etten kykene tämän enempään.

Anteeksi viivästys!
 
moips!

tulin kurkkiin tänne teän pinoon...oon aina välillä käyny juttujanne lukemassa...

kerron ny vähän kuulumisia ku joku sitä pyyteli. kertokaa vaan, jos että viitti juttujani lukee!

mulla oli eka ultra ja siellä se kolmonen pyöriskeli et kyllä se ny toden lykkäs :heart:
tähän mennessä ei oo kiloja tullu, ny viikot 10+4. herkkuja on kyllä tullu syötyä, vaikka sitä raskausdiabetesta pitäs vältellä. tällä viikolla kaks ihmistä on kehuskellu et oon kaventunu, tosin ulkokamppeissa oon ollunna. tänään ja eilen vatta pömpötti illalla aika lailla et kyllä varmaan alkaa ihmiset kohtapuoliin arvaileenki...pitää kulkee säkit päällä et ei heti jäis kiinni :LOL:

tsemppiä kaikille painonpudotusprojektiin! ja ihanaa kevättä!

terkuin justiina ja salamatkustaja
 
jaahas, tulos oli taas plus miinus nolla.. Motivaatio on ihan hukassa vaikka kuinka yrittää niin mitään ei tapahdu :headwall: todella surkeaa. Ki se olis kaivettava jostain se pieni rippunen motivaatiota ja alettava taas nutraa kokonaan et jos se auttais ku ei tässä ole mitään järkeä. Positiivistä on ettei ole tullu lussaa mutta silti ahdistavaa tämä tälläinen painon pysähtyminen!
Tsemppiä kaikille miinusta saaneille!
 
Noniin! Sämpylöiden ja vanukkaiden lisäksi meni vielä viipale leipäjuustoa. Hyvä mää! :ashamed:

Maelle :hug: :hug: ja voimia!!! Asiat toki tärkeysjärjestykseen!
Pojallesi pikaista paranemista!!!

Hienoa justiina83, että jaksat meitäkin käydä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia. Olen vauvavatsastasi jopa hieman kateellinen! :whistle: Jos sitä joskus nelonen vielä... :whistle: :whistle: Onnea odotukseen!

ja nipsu87, ole kuule onnellinen jos tulee edes plus miinus nolla!
Toisilla kato nousee vaan vaikka kuinka tekis kaikkensa! :headwall:
Kumpuaako tää hyvä fiilis musta jotenkin erityisen hyvin tänään?? :D
 
Tänään tuli mieleen, että missäs se makean himo on? Se on kadonnut.. Noh, toivottavasti ei enään tuliskaan :D

Onnea justiina83 vauvamasusta :flower: on se raskaus niin ihanaa aikaa :heart: ehkä tännekin joskus vielä viitonen...

Tervetuloa mukaan raskauskilot :wave: :wave: :wave:
 
justiina83 kiva kuulla hyviä uutisia =) voihan paksusti :D

raskauskilot hyppää remmiin mukaan vaan!!! :wave:

No niin...kamala kohta taas vaihtuu kuukausi, kolme kuukautta tätä yritetty ja mä jumitan pahasti....taas luvut meni yli 71.... :headwall: :headwall: ei tästä näköjään pääse millään ohi :'(

Ikuinen laihduttaja yhdyn suhun...eli eikös täs vois alkaa syömään ihan normaalisti ku plussaa vaan tulee vaikka koko viikon itteensä rääkkää jollain pisteiden laskulla ja yrittää juoda litkiäkki koko ajan :headwall:

Eli siis kuten varmaan jo hokasitte plussaa taas pamahti mittariin :headwall: :headwall:

Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin MIKÄ ON MAHDOTONTA!!!!!!!!!!!
Paino nyt: 71,2 kg
Pudotettu yht: -4,7kg
Viikkopudotus: +0,4kg (26.3.2010)

BLÄÄÄÄHHHHH!!!!!!!! Ei tunnu eka välietappi tavotettavissa olevan, tässä sitä soudetaan ja huovataan 71 ympärillä. Ja pääsiäinen munineen lähestyy ;) ;)

No katotaan ny kauanko tätä jaksaa, ei puntarilakostakaa ollu apua...Kolaus oli kova ja uppos syvälle ku lukeman näki :'(

Mae jaksuja teille :hug:

Mianna79 tänne makeanhimo palannu, voisin syödä vaikka mitä makeaa ja koko ajan, vielä pitäny näppini irti mut tuskaa välillä tekee :$
 
outokumpu kyllä se vielä iloksi muuttuu :) ottaa se takapakkia kaikille välillä mutta pietään päät kylminä, periksi ei anneta B)

mulla on kamala tupakan himo kyllä :whistle: :whistle: pakko koittaa olla tarttumasta siihen kääryleeseen.... :kieh:
 
ei tee nyt mieli tuulettaa yhtään, kun vaaka nyt aamulla näytti alle 73:n eli oli nyt 72,8kg. Eilen jopa söin suklaata, mutta pussit jäi vähiin. Koulussa pysyin kohtuu hyvin pusseilla, mutta joi kaksi kahvia sokerilla :ashamed: vaan oli sairaan :p

Huomenna sitten laivalle, seisovaanpöytään emme onneksi mene. Ei tule liikaa syötyä sitten sen takia ainakaan.

Onnea justiina83:lle! Vauva juttuja on aina ihanaa kuulla, et kerro vaan miten menee.
 
Huomenta!
En kerinny eilen teille raportoimaan mutta tässä tulee

Bridezilla
Pituus 158 cm
Aloituspaino 69,9kg
Tavoitepaino 58 kg
Paino nyt 68.1
Pudotettu: -1.8 kg
Vikkopudotus: -1,4 kg

Jes =)
Torstaiaamuna ku kävin vaakal ni ei ollu mukamas mitää tippunu,sillo kyllä ketutti ja rankasti ja melkee sorruin jo herkuttelee...mut en sit sortunu ja tänä aamuna vaaka oliki mun kaveri,ei tarvinu sitäkää seinään heittää...
Mulla siis aika lailla tasan 10 kg enää tavotteeseen...eiköhä siitä selvitä =)
 
Heippa!

Vähän myöhässä tuun raportoimaan.. eilen illalla jo piti, mutta nukahdin sohvalle ja kone jäi aukaisematta :D

mutta siis huima -100g pudotus tuli :LOL: voi elämä.. noh, enpä oo juuri mitään tehny sen eteen että vois isompi lukema ollakaan.. :ashamed: ei auta kun ottaa itteensä niskasta ja ruveta nyt ihan oikeesti niillä pisteillä syömään.. toisaalta huvittais kokeilla jotain nutria tai allevoa niin sais vähän vauhtia tähän touhuun.. noh, katotaan :)

laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoitepaino: 68kg
paino nyt: 77,6kg
pudotettu yhteensä: -2,8kg
viikkopudotus: -100g

justiina, olipas kiva kuulla että masussa kaikki hyvin! :) :flower: kertoile toki kuulumisia jatkossakin!!

raskauskilot tervetuloa :wave:

tsemppiä uuteen viikkoon kaikille ja erityisesti niille joilla tullu takapakkia, kyllä se vielä laskuun kääntyy!! :hug:
 
:) :) :)

Mianna79
pituus: 152cm
aloituspaino: 74,8kg
tavoitepaino: 58kg (55?)
paino nyt: 71,1kg
pudotettu yhteensä: -3,7kg
viikkopudotus: -1,9kg :p

tyytyväinen olen minä! :D
Eilen meinasin napsia karkkia mutta pidin itseni kurissa!! :saint:
 
Sellainen viikonloppu. Perjantaina tosiaan niitä sämpylötä ja vanukkaita. Eilen lisää sämpylää, yksi vanukas ja kindermuna. :ashamed: Illalla yksi light siideri, breezer ja yksi drinksu... ja tänään kourallinen sipsejä. Ja koko viikonloppuna TOSI vähän yöunta... Mitäpä tästä taas muuta tulis, kun plussaa perjantaille? :headwall: Onneksi on edes Zumba tänään!
 

Yhteistyössä