***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Mae
No joopa joo, on kyllä syömät ja juomat ollut mitä sattua TAAS. Meidän mummo toi meille Brunbergin suklaata ja sitähän piti syödä. Eilen oli sitten mun synttärit ja kaveri sitten houkutteli vähän juopottelemaan. No juomisen päälle tietysti snakarin kautta kotiin ja tänään sitten karkkia ja rosson poropastaa :p
 
Ilmoitan ens perjantaina/lauantaina painoni nyt on ollut näyttelyviikonloppu ja syömiset ollut sitä mukaan mitä on saanut eli pasteijaa, porkkanaleivoksia :p , pääsiäismunan + ruokaa ja eilen sitten pizzaa ja pari hampparia.....
Eli vaakaan en uskalla suorastaan nousta.
tänään alkaa sitten 5pvä:n pussikeitto kuuri....
 
Lomaviikko B) Jeps, jäin tänään viikon lomalle ja aloitin sen heti terveellisesti kermaliköörillä ja sipsit + dippi yhdistelmällä. Jälkkäriksi tietenkin vähän suklaamunia ja sen sellaista :whistle: Että perästä kuuluu perjantaina :LOL:
 
Huomenta!

Mulla meni vkl ihan ok syömisten suhteen, mut ruodussa pitää pysyä, jotta pääsee miinukselle. Ett ei ihan vesilinjalla tullu oltua..

Ja se viel, ett ilmotan perjantaipainoni poikkeuksellisesti jo torstaina, ku lähdetään pääsiäisen viettoon pohjanmaalle.

Jospa tällä viikolla olis vähä voimia harrastaa jotain liikuntaaki.

Reipasta ja terveellistä viikon alotusta kaikille:)

 
Kiitoksia kovasti, täällä on ihana vastaanotto =)

Elikkä oma laihdutus on lähtenyt käyntiin kuntopyöräillen ja ruokavaliota keventäen.
10kg pitäis saada tiputettua niin olisin tyytyväinen. Täälläkin tuo herkkuhimo on välillä ylitsepääsemätön ja sitten herkut saa otettua vallan mutta kovasti oon yrittänyt pysyä herkuista erossa. :D Nyt jos motivaatio pysyis kun on näin paljon muitakin laihduttajia.

Olen lueskellut että täällä ollaan saatu ihan hyviä tuloksia ja välillä takapakkia mutta eikö se niin ole että "hiljaa hyvä tulee". Tsemppiä kovasti kaikille. =)
 
Viikonlopusta selvitty, ja vaakakin näytti miinusta =). Nyt on yhdenlainen haaste selvittää nämä kolme vapaa päivä ilman kauheeta herkuttelua, jotenkin vapaalla on enempi aikaa siihen ja vallankin tässä kotosalla tekisi koko ajan mieli mässätä jotain hyvää... Mutta nyt ei muuta kuin tiukkana vaan eteenpäin =) vappuaattona olisi mukavaa olla 70-luvulla, siis painon suhteen =)
 
Kyllä meni persiilleen viikonloppu syömisten suhteen. :headwall: Karkkipaasto ratkesi kun leivoin valkosuklaatorttua ja koristeksi laitoin pääsiäisrakeita. Loput piti tietysti tuhota. Sit mies osti hotrodeja, paistelin lohipiiraita jne. Eilinen oli jo ihan kohtuulinen, mitä nyt rohmusin tytön lautaselta jämälihapullat ja lohkoperunat. Miks mä sellasta tein?! Tänään palaan ruotuun ja perjantaina alle 64kg:n. Lupasinkohan liikoja?!
 
Huoh, plussaa tulee, niin et ropina käy. Mihin mun aika häviää liikunnan suhteen? Varmaan syömiseen...

Ja pääsiäiseks sit reissuun, jollon maha jökkii ja ruoka maittaa. Eli kova on tuleva viikko. Tää viikko nyt on menny reisille ni antaa mennä sit oikein huolella loppuun saakka. Jos ees pienen liikuntasuorituksen tekis illalla perseen pienentämiseks. Tai kompensoinhan mä sen tietenkin ruualla sit..Voe voe..

Jos jotain positiivistakin, ni mukava ku tää ketju vetää puoleensa uusia tuulia. Tervetuloa siis vaan :flower: . Toivottavasti muilla olis itsekuria löytyny ja saisin nauttia ees muiden miinuksista:)
 
Plussaan pn asennoiduttu täälläkin jo. Sitä tulee ja paljon. Menkat kestivät kaksi viikkoa loppuen tänään. Siis kaksi viikkoa!!! :headwall: :headwall: Urheilua en tällä viikolla ole vielä harrastellut, kun flunssa meinaa puskea päälle. Olen koittanut ottaa rauhallisesti, että pääsisin loppuviikon Zumbailuihin mukaan! Poskiontelotulehdukseen menee parhaillaan lääkekuuri! :/ Syömiset pysynytt muutamaa "ruohomunaa" lukuunottamatta ruodussa, mutta plussaa tulee! ja vatsa kasvaa! JA peppu leviää! ja housut kiristää! ja ja ja...
 
Liityn mukaan porukkaan...plussaa luvassa :LOL: :LOL: :LOL:

Muka intoa alottaa taas mut retkahdin het...koko vkonloppu meni mässätes ja maanantaina retkahdin yrttivoipatonkiin, pistelin sit yhen kokonaisen uunituoreena menemään, nam :kieh: :ashamed: :eek: Tiistaina tais upota joku kanaleipä ja tänään vattupiirakkaa. No sallitaan tämä kun pääsiäinenki on tulossa. Nyt voipi olla etten käy puntarilla ollenkaan perjantaina vaan vasta ens viikolla. Isännän synttäritki on huomenna ja kakkua siis luvassa.

Mutta mennään mutu-tuntumalla perjantaihin, katotaan ilmaantuuko lukuja vai ei :whistle: :whistle: mutta sitte on kyllä ryhdistäydyttävä kun munarikas pääsiäinen on ohi. Meilläpäi kun nuo trullit on asialla vasta lauantaina, ja onhan sitä pitäny varastoon jotai hankkia vähän niinku ylimäärin että varmasti jää itellekki :p
 
no jopas täällä plussia tuulee :whistle: :whistle: :whistle:
No, sallitaa nyt pääsiäisen kunniaksi :LOL:
Minä lupaan sunnuntaiksi kuitenkin miinusta - - - - - - - - - - - - nyt nun ei auta pääsiäisMUNIIN sortua :kieh:

Mukavaa ja aurinkoista pääsiäistä!! B)
 
Huomenta!

Aattelin, ett "huijaan" ja kerron tän päivän painon virallisena viikkopainona, mut mietin, ett pakkohan se on asennoitua pysymään myös reissussa ruodussa, joten huomenaamuun:)

Ja jos anoppilan puntari näyttää hämäriä lukuja, ni sit kerron tän aamun painon. Vähä nimittäin oli miinusta :eek:

Eilen jaksoin oikein jumpatakki ja syömisten suhteen meni loppujen lopuks ihan ok, vaik söin Lontoonraelevystä PALJON, mut tassaannutin sen tekemälle perheelle sellasta ruokaa mistä ne tykkää, mut ite en :whistle:

Pitäiskö pitää munaton pääsiäinen? Ainaki kaloreiden suhteen, muuten ei taida onnistua enkä kyl haluaiskaa ;)

Mut mukavaa ja aurinkoista pääsiäistä kaikille ja palaan ilmoittelmaan painon viimeistään sunnuntaina, kun kotiudutaan. Toki kuitenkin sen perjantain painon(tai tän aamun, jos puntareissa kovin heittoo).

-Lunga
 
Pituus: 166 cm
Aloituspaino: 72,5kg
Tavoitepaino: 60
Paino nyt: 68,3kg
Pudotettu yht: -4,2kg
Viikkopudotus: -500g

Nyt olen virallisesti normaalipainoinen :D Eli siis voin keskittyä tästä lähin enemmän kiinteytykseen kuin painon pudotukseen :)
 
Mulla on kyllä motivaatio pahasti hukassa... :eek: Jätin ihan tarkotuksella painon ilmottamatta viime perjantaina kun veetutti niin paljon kun oli tullu plussaa.. Mistähän sitä sais innostusta uudelleen tähän hommaan, nyt tullu puol kiloa takasin niin meinaa alkaa masentaa ja sit aattelen et syönpäs sit kunnolla kaikkee kiellettyä kun kerran on näin pahasti metsään menny... :$
Raskauskilot, minä oon laihduttanut tähän mennessä liikkumalla ja pienentämällä ruoka-annoksia ja jonkin verran laiskasti laskemalla kaloreita. Katon joka päivä että ei mene hirveesti yli 1200 yli kalorit.. Mut nyt tosiaan on motivaatio lopahtanut...Paino pudonnut jo kiloa mut miten tähän sais uutta puhtia et sais ees 6 kiloo ennen kesää poies?
 
Voi kökkö! Porukalla alkaa vähän lipsumaan...siis osalla porukasta...
Onko se tämä kevät, mikä sen tekee? Mulla on nimittäin saman fiilarit. :ashamed:
Yritystä on, mutta käsi käy väkisin tuolla munissa koko ajan... :D :ashamed:
Plussaahan aamulla tulee ja ehkä roimastikin. On tosi turvonnut olo!
:/ Onneksi ne menkat sentäs jo loppuivat!

Niin, täällä yritetään laihduttaa vähentämällä hiilareita ja lisäämällä veden juontia sekä liikuntaa.
Tammi-, helmi ja maaliskuukin meni vielä suhteellisen hyvin, mutta tällä viikolla on alettu lipsumaan. Kun kaikesta rääkistä huolimatta tulokset eivät ole miellyttäneet, iskee epätoivo ja sitä kauta syöminen. :headwall: :headwall: :headwall:
 
paino on nyt 94.2kg. eli kokonaispudotus tälle vuodelle on 3.8kg.. :( aika huono..
työt alkoi, ja teen vuorotyötä niin tulee sit syötyä miten sattuu.. huoh..
mutta tsemppiä kaikille! kaipa se omakin paino tästä kohta lähtee taas laskuun..
 
Eihän meillä ole pinoa vielä tälle kuulle?
Meinaan vaan, että en höpise täällä yksinäni ja työ muut ootte johnakin muualla... :whistle:

Ja tässä aamun tuomio:

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,1 (19.03.2010 laskettu 84 kilolla)
paino nyt 84,5 kg 02.04.2010
(oli jo 83,6 kg 05.02.2010)
pudotettu -5,0 kg
viikkopudotus PLUS 100 g (02.04.2010)

Ei tästä tule mitään! En ikimä paina 80 kiloa vappuun mennessä!
Tällä vauhdilla painan 100 kiloa!!!! :headwall: :headwall:

Pääsiäisen jälkeen mie aloitan jonkin tehostartin. Olen vaikka syömättä vappuun saakka!
Siinä olisi melkein 4 viikkoa aikaa karistaa nuo 4,5 kiloa...tai enempi jos pääsiäisenä tulee lisää. :/
En syö yhtään herkkua tuossa välissä aion liikkua kuin pieni apina! :whistle:
Ja te autatte mua jaksamaan! Eiks je? :D

Niin ja ne menkat eivät muuten sitten vieläkään loppuneet, yhä jatkuvat kahden viikon jälkeen. Täytyy varmaan hakeutua ensi viikolla lääkäriin, jos vielä jatkuu...
 
Mäki nyt tänne tuon tuomioni. eilen aamullahan paino oli pari sataa grammaa tätä aamua vähemmän, mut kiusallaki laitan tän aamun vieraspuntaripainon. eilen ku söin Mäkin aterian+söin pikkumunia, että joo. Se siitä munattomasta;). Mulla on itsekuria yhtäpaljo, ku meidän koiralla..

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:63,2kg
Pudotettu:-5,6kg
Viikkopudotus: -0,2kg (2.4.2010)

Olisko ens viikolla saumaa jo alle 63kg ja pääsisin taistelee ja rämpii tuon 62kg yli? Ehkäpä..Tosin nyt on pääsiäinen otettava rauhallisesti syömisten suhteen ja koittaa liikkua. Eilen illalla kävin kevään ekan kerran juoksulenkillä ja hikisesti meni 4km. Paljon on kunto kesästä laskenu, ku sillon juostiin helposti 10km lenkki helteessä. Toisaalta, en een talvisin tykkää juosta, joten siks on taukoo ollu. Tässä sitä vois alkaa vähä kehittää.

Nyt taidan lähtee koiran kans käpöttelee tuonne rapakkoon. Toivon todella, ett tälläki viikolla tulis muille isoja miinustuloksia ja tavotteet lähestyis entisestään.

Pääsiäisterveisin Lunga
 
Jipii, hyviä uutisia tulee täältä! :) -1,4kg =)

laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoitepaino: 68kg
paino nyt: 76,2kg
viikkopudotus: -1,4kg (2.4.2010)
pudotettu yhteensä: -4,2kg

Nyt tämä neiti on kyllä niin järjettömän tyytyväinen!! :) pisteet on se mun juttu näköjään, pysyn ruodussa niillä.. muuten lipsun liian helposti.
Pääsiäinen on vaan paha munineen, mutta aion kyllä hyvällä omalla tunnolla muutaman popsia :D ja lapsukaisen synttäreitä juhlitaan la ja su, joten muutakin herkuttelua tiedossa :D Maanantaina taas palaan ruotuun..

Ikuinen laihduttaja :hug: hengessä mukana ja varmasti autetaan jaksamaan että pääset apinan raivolla liikkeelle :D nyt vaan uutta intoa pääsiäisen jälkeen, kyllä se lähtee laskuun! ja varmasti monella tämä kevään tulo aiheuttaa lipsumista.. :/

Lunga, onnea miinuksesta :flower: Voi munkin pitäis raahautua juoksulenkille tonne pururadalle kun sieltä vaan lumet sulais. Siitä tulee niin hyvä fiilis =) Ja 10km olet juoksennellu.. voi multa ei onnistuis :ashamed:

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! :)
 
Moro!
Retkahin eilen pikkuisen syömään karkkia :ashamed:
no, ei kai se mitään mutta heti se vaaka näyttää +600g :kieh: äkkiä ne läskit vaan kasaantuu...
Tänään pitäs mennä kylään ja siellä tarjotaan pääsiäis ateria :headwall:
en tiiä.. noh, yritän parhaani olla erossa mässyistä ja lupaan kyllä sunnuntaiksi MIINUSTA
:whistle:

ikuinen laihduttaja jopas sulla menkat kestävät! kannattaa varmaan lekuriin hakeutua.

Tsempit kaikille
B)
 
Tuun ny sitte ilmottamaan tulokseni ku aikoinaan päätin et joka viikko ilmotan kävi miten kävi. :LOL: :LOL:

Ja tuntuu et ihan turhaan täs pisteitä lasken :LOL: :LOL: syömingit on ollu ihan mitä sattuu ja paino pudonnu :eek: :eek: tai eihän se sinne oo menny mis parhaillaan on oltu mut suunta oikee, pitäsköhän jatkaa tällä syöpöttelylinjalla, kauankohan menis alaspäi??? :/

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 71,0 kg
Pudotettu yht: -4,9kg
Viikkopudotus: -0,2kg (2.4.2010)

Kyllä rasittavaa toi 71 ympärillä pyöriminen, mitähän sitä olis tehtävä et sais luvun alkamaa kutosella.

Ikuinen laihduttaja hengessä mukana, voisin liittyä sun tehokuuriin mukaan sit ku munat sun muut on pääsiäisen kunniaksi tuhottu. Tiistaina kunnon tsemppi päälle =) =)

Munarikasta ja aurinkoista pääsiäistä kaikille!!!!

Nyt saa herkutella :p
 
En vain oikein tiedä, että minkä tehokuurin sitä vetäisi? Sairaaladietin, lentoemäntädietin vai mehupaaston. Liikun kuitenkin sen verran, että jostai on voimiakin saatava, että ei käy väärin... Niille pusseille ym. en varmaankaan vieläkään pysty alkamaan. :x

Mutta kiitos tsempeistä! :D
Kiva kuulla, että on tukijoita matkassa! :wave:
 
Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 82,0kg
Pudotettu yht: -4,8kg
Viikkopudotus: -700g (2.4.2010)

Ihan hyvä viikko takana =) ,vaikeaa tämä on edelleen mutta gramma kerrallaan alaspäin ja tosiaan tavoitteena se 70-luku vapuksi.

 

Yhteistyössä